wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @velobabe: kan het me niet meer herrineren ik weet dat ik de laatste week dat ik het kreeg een andere kreeg, je kan het overigens ook via de HA krijgen, moet je even vertellen dat je zwangerschapsmisselijkheid hebt en dan kan die je een receptje voorschrijven dat heb ik toen gedaan, evt een beetje aandikken dat je niets binnen houdt (ik had dat echt weet niet hoe het er bij jou voor staat). Spannend je eerste echo.

@nikkiF: Ik heb ook via ideal betaald en had ze de volgende dag in huis, ze kunnen gewoon door de brievenbus en zitten in een witte bubbeltjes envelop, je krijgt er ook een kortingcode bij mocht je weer eens bestellen dan kun je die gebruiken. Volgens mij duurt het bij een overschrijving ongeveer 3-werkdagen. Ik vond trouwens een reken sommetje op internet misschien dat je daar ook iets aan hebt hoef je iig niet de hele maand te klussen.
    Ben verder ook niet zo'n fan van ovu testen of wat voor dingen dan ook, maar 't houd je bezig en het hielp mij iig om niet heel de tijd met de gedachte te lopen wanneer springt mijn ei nou, elk pijntje voelde ik en dan dacht ik is dit het of niet ;)

@djezelf: ik zal mijn planning even aanpassen en je toevoegen, kan jou niet vergeten natuurlijk, zet ik marieke er ook gelijk in ;) En proost ik neem vanavond 1 glaasje champagne, als BOB kan dat nog net :)

@carolien82: ja lijkt me een lastige dag wij houden er nog al van om elk jaar iets anders te doen en dan wordt het lastig, daarnaast is de band tussen mij en de moeder van ons neefje niet zo goed, dus vandaar dat ik in het geheel al niet zoveel met die zwangerschap heb. Maar ik hoop natuurlijk wel dat het kereltje gezond ter wereld komt. Voorlopig schiet het nog niet echt op ze heeft onregelmatige weeën nu variërend tussen de 15 en 5 minuten, dus kan nog wel ff duren denk ik zo. Net nog even de kraammand afgerond die is wel leuk geworden, zal wel een fotootje maken voor in mijn album.

@marieke: ik heb 3 testen met lichte streepjes en 2 met de zelfde kleur als de C-streep. En gelijk heb je dat 2009 het voor ons wordt, maar ik vind dat het vooral januari 2009 moet worden ;)

@marlieke: fijn dat het goed gaat met de kleine.

@zomaar: hoop dat het in het nieuwe jaar een stuk beter met je gaat ;)

@lilly: gelukkig dat je je weer wat beter gaat, hou die stijgende lijn vast ;)

@wenneke: blijft wel elke keer prijs bij jullie met die inbraken. Die limo vond ik overigens de mooiste. Ben je al aan het aftellen tot de trouwerij ;)

@MissFlower: niks mis met positief denken als je het mij vraagt kan dan alles ;)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Sorry, niet alles gelezen, wil iedereen een geweldig 2009 en een gezonde baby toewensen!

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    idd positief denken wordt mijn motto hahaha

Iedereen een fijne jaarwisseling!

4. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou hopelijk vermaken jullie je! ik duik mijn bedje in want moet morgen vroeg werken..

slaap lekker allemaal en tot morgen!

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Ik wil iedereen een super nieuw jaar wensen! Het is veel te laat, dus ik ga snel mijn bed in

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    gelukkig nieuwjaar!
    voor iedereenhet allerbeste en dat het maar een mooi en vruchtbaar jaar mag worden!

sorry, moet nu gaan werken! tot vanavond en anders morgen!

7. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Gelukkig nieuwjaar!

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

9. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Als eerste:

Een gezond en gelukkig 2009. Dat iedereen een gezonde baby dit jaar in z'n armen mag sluiten!!!

Ik hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling hebt gehad en een beetje aan het opknappen is!

Ik ben vooral moe... bah, dus chagerijnig....

Veertje, heb je een afbeelding van Cars in hoge resolutie? Ik kan aan hele mooie en leuke sfeerbeelden komen! (werk bij disney, hihi). Laat het even weten dan stuur ik het maandag naar je op.

10. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Iedereen een gelukkig en gezond 2009!

Hier was het een erg rustige viering... om 23.15 op bed gaan liggen beetje tv kijken en wachten tot 12 uur, daarna even gaan kijken bij Noah of hij gewoon lekker doorsliep, toen de ergste vuurwerk voorbij was gewoon lekker gaan slapen. Voel me ietsjes beter dan gisteren maar ben nog steeds erg ziek :(

@Funny: Oh wat leuk, wat doe je voor/bij Disney dan?

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Goedemorgen allemaal, en nogmaals een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2009 gewenst!

Sjo, het is weer voorbij, het normale leven kan weer beginnen :)

@zomaar, beterschap hopelijk ben je er sneller vanaf dan ik/wij ;)

@funny, saggo...nou rustig aan dan maar vandaag ;)

@carla, hoe gaat het met je zwangerschap?

@anniek en missflower, werkze!

@jo, oh DE ECHO! (ik wil ook!)

@nikkif, 3 weken klussen? idd een heel raar idee :) :) :)
    ........wij begonnen na het stoppen van de ongi met om de dag te klussen en rond de tijd dat ik 'dacht' mijn vruchtbare periode te hebben klusten we zo vaak als we 'konden' ;)

Nou feessie was wel gezellig, Ruben ging gelukkig lekker slapen.

Verder weinig nieuws onder de zon!

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    zo dat was een raar ochtendje werken.. we zaten vanaf half 10 zonder stroom en dat is niet handig in een verzorgingshuis met 10 etages... veel bewoners konden niet meer weg en de visite's moesten traplopen.. gelukkig waren de meesten gewassen en was de koffie al gezet.. warm eten wordt hem eind van de ochtend niet dus dat wordt een broodje eten met een dikke jas aan...arme oudjes... overigens wel lekker ontbijt gehad met mijn collega's was wel gezellig zo in het donker hahaha

ik blijf maar denken waarom heb ik geen eisprong gehad? ik word er helemaal onzeker van en ik zit me zelf gek te maken dat het mischien al wel raak is zonder dat ik het weet maar ja dan had ik toch al wel iets moeten voelen? pff erg dit.. gelukkig moet ik nog 3 ochtenden werken..

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Allemaal een heel gezond, gelukkig en vooral vruchtbaar 2009 !

@ Marieke, mijn man heeft het geld via internet overgeboekt. Ik hoop dat ik ze snel in huis heb. Eens kijken op de site van Sensitest wanneer we dan moeten beginnen met testen. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ze niet gebruikt. Ik heb toen de eerste twee maanden getemperatuurd, maar daar wordt je ook een beetje gek van. De derde maand hebben we alles gelaten zoals het was en ... toen was ik zwanger. Raar hoe dat allemaal loopt zo. Ik hoop dat de volgende maand ons geluk brengt, van Thijs was ik ook zwanger geworden in januari ! (2006)

@ Justfem, bedankt voor de som. Al kom ik dan toch op best veel klusdagen uit. 26-22=4, dus vanaf dag 4 (dan is mijn menstruatie meestal nog niet weg) en 34-11=23. Dat zijn toch 19 dagen. We wachten af en zien wel. Ik heb de hoop gevestigd op de testen. Ik hoop dat ze bij jou deze ronde geluk hebben gebracht.

@ Lilly, bedankt voor de tip ! Ik zie aan je banner dat het goed gewerkt heeft ! Stuur maar wat HCG door !

Tot snel !

Groetjes,'
    Nikki F

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Goedemiddag allemaal!

Allemaal een mooie jaarwisseling gehad? Ik heb tot kwart voor 12 geslapen, daarna kinderchampagne gedronken, oliebol gegeten en vuurwerk afgestoken (mijn man dan). Robin sliep door alles heen.
    Ik lijk maar niet van die verkoudheid af te komen, gisteren verhoging, nu hoofdpijn en zo ga ik maar stomen, want ik zit zo verstopt. Ben het helemaal zat. Neem af en toe een paracetamolletje, vorige zwangerschap nooit gedaan, wist niet eens dat dat mocht.

Vorige keer heb ik ook nooit ovutesten gebruikt of ook maar iets bijgehouden, zelfs niet hoelang mijn cyclus duurde of werkte :oops: , maar na zo'n 5 maanden was ik zwanger.
    Nu bij de tweede ronde ovutesten gebruikt en Etospillen en jaja, zwanger! Misschien ook allemaal toeval, maar ik had toch later een eisprong dan ik dacht, dus dat is wel weer handig om te weten te komen. Ik had ze van Matcare. Nou, ik ga stomen.

15. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Jo79, wat zijn die Etos pillen eigenlijk ? Ik heb daar al vaker iets over gelezen maar weet niet wat ze doen.

Ik ben eens heel benieuwd naar de wijsheden die de ovulatietesten ons zullen brengen ! ;)

Veel beterschap !

Groetjes,
    Nikki F

16. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Zo ik heb de schuur opgeruimd en heb een zooitje grofvuil :oops:
    Wij moeten echt leren weggooien :confused:

Maar goed, het is weer redelijk netjes en ben trots op mezelf 8)

@jo, ik ben het hoesten ook meer dan zat inmiddels :(
    Ruben lijkt ook steeds 's ochtends weer redelijk fit en in de loop van de dag dan stort ie toch weer in. Heb hem net maar weer ff op bed gelegd want er was geen land mee te bezeilen. En ook al riep hij NEEEE binnen 2 tellen sliep hij :) :)

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nu heb ik ongi steken/krampen onderin... voelt anders als een eisprong maar ongi ben ik ook niet en voel ik ook nooit aankomen... pff jemig had je maar een test om te kunnen zien in welke week je zit haha

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    missflower, dat klinkt wel spannend zeg!

Ik ben trots op mezelf vandaag, heb de schuur opgeruimd 3 wassen gedraaid, en de kerstspullen opgeruimd en gestofzuigd en oh ja, de honden uitgelaten!

pfffff ben er nu wel weer klaar mee :)
    Morgen mijn nieuwe fiets halen :)

19. veertje

veertje Fanatiek lid

Hallo allemaal!

Hier is de jaarwisseling redelijk verlopen.
    We hadden Stijn om 7 uur op bed gelegd en daar heeft hij een uurtje gelegen en toen werd hij wakker, we zijn tot 12 uur bezig geweest met hem proberen in slaap te krijgen maar niet gelukt dus mocht hij nog vuurwerk kijken en toen ging hij gelukkig slapen.
    Volgend jaar gaan we het lekker met het gezin vieren want dit was het niet, heb de hele avond met Stijn boven gezeten omdat ik hem niet beneden wou hebben omdat veel van ons vrienden er geen rekening mee houden dat er een kind rond loopt. Ze blijven schelden enzo.
    Had dit al voorspeld maar manlief wou ze toch graag over de vloer hebben maar dit was wel de laatste keer :D

20. BonaLisa

BonaLisa Lid

29 dec 2008
    18
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Den Haag
    Lilly, ben ook trots op je hoor ;) Wij hebben hiero ongeveer niets gedaan vandaag, haha! Heb je een mooie fiets uitgezocht?

Enne...MissFlower, ben het met je eens. Zo'n test zou handig zijn, want ik snap bij nooit wat van m'n cyclus als ik de pil niet gebruik... Nou ja, we shall see!

Fijne avond maar weer, ik duik er lekker vroeg in deze keer.

Deel Deze Pagina