wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

@Jo, oei, doe maar voorzichtig nu ! Bedankt voor de info over de "Etos pillen" Ik denk dat ik ze maandag ga halen.

@Manuela, dank je wel ! Morgenvroeg gaan we ! Zondag gaan we naar Plopsa de Panne. Thijs is wel nog klein, maar goed, hij zal toch genieten !

We hebben de kerstboom opgeruimd vanochtend. Wat een opluchting altijd weer als het gedaan is. Het huis is dan wel kaal, maar goed, het went wel weer ! :)

Ik heb mijn eerste pendel binnen voor januari. Hopen dat die uitkomt !

Groetjes,
    Nikki F

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jo he jeetje gevallen, rustig aan he...

Justfem schitterende kerstoutfit zeg! En gefeliciteerd met jullie nieuwe neefje!

Hier vandaag ook alle kerstspullen opgeruimd, Kyra was het er alleen niet zo mee eens...Die vond de lampjes zo mooi!

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Justfem, je hebt wel een hele mooie dochter ! En gefeliciteerd met je neefje !

Wij krijgen begin februari ook een neefje of nichtje erbij ! Ik denk een neefje, maar Thijs houdt vol dat het een meisje is ! Mijn zusje weet het zelf niet, dus het wordt spannend ! :)

@Carla, hoe kan het dat je ook een foto naast je banner hebt kunnen plaatsen ? Ik heb dat net ook geprobeerd maar dan krijg ik de melding dat ik maar een afbeelding in mijn onderschrift mag hebben ...

Groetjes,
    Nikki F

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Nikki heel veel plezier!

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Dank je wel Carla ! :)

Even er op uit is wel lekker na al die dagen binnen hangen en familiebezoek ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @jo: oh vergat nog te zeggen dat het heel pijnlijk klinkt je val. Hoop dat je er niet te veel last verder van zult hebben.

@Carla: ja vond hem zelf ook geweldig de prijs viel nog mee, ik heb de jurk in R'dam gekocht bij een kerststalletje maar ze doen ook via internet aanbieden, de prijsen van de jurken zijn vanaf 29,95 en voor jongenkostuums vanaf 19,95. Die van noa maat 146 was 29,95. En het is een mooie kwaliteit. Mocht iemand geinteresseerd zijn ik kan het web-adres wel even pb-en.

Ik heb trouwens ook nog even d'r verjaardagstaart, uitnodigingskaart geupload. Ik ontwerp veel uitnodigingskaarten ook voor vrienden en kennissen mocht iemand daarin geinteresseerd zijn dan kun je me het beste een pb-tje sturen: Het ontwerp kost overigens niets, ik vind het leuk om te doen, geldt overigens alleen voor de meiden die op dit moment in dit deel van het forum staan :) anders heb ik het straks mega-druk. Je krijgt dan van mij een ontwerp en dan kun je het zelf laten afdrukken, bijv. via TNT of een andere digitale printer.

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @nikkiF: bedankt voor het compliment over mijn dochter, wat betreft die foto naast je banner, volgens mij lukt dat niet via lillypie :( heb het ook al eens geprobeerd. Laat even weten hoe plopsaland was, we willen er eigenlijk ook nog eens naartoe, noa is megamindy-fan, maar weet niet of wel leuk is voor haar leeftijd.

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Nikki denk dat dat bij lillypie idd niet gaat, via de site waar ik de banner maak wel.

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hele mooie jurk

me baas is van een ander station weggehaalt en haatr uren ingekort en nu is ze met iemand van dat station aan de telefoon en er zijn er 2 ontslagen omdat er in gassel een station onbemand geworden is en nu komen die op dat station pfffff.

hier nog soms misselijk

@jo voorzichtig meid

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

@justfem, ik zal je op de hoogte stellen over Plopsaland ! Thijs is vooral fan van kabouter Plop, Piet Piraat en Bumba ! ;)

@carla, als ik mijn banner mag bijwerken (ik hoop snel) dan probeer ik die van jou ook eens !

Ik heb nu een recente afbeelding van Thijs als avator ... gemaakt met Kerst !

Groetjes,
    Nikki F

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Marlieke; wat super voor jullie! Alweer 14 weken zwanger, echt top! Heb je tot nu toe een fijne zwangerschap?

Funny; en hoe bevalt de nieuwe auto? Wat voor iets hebben jullie aangeschaft? Wij zijn vandaag nog wezen schaatsen al was het voor mij meer gillen dat ze me niet los mochten laten hahaha ik ben echt een bangerd....

Justfem; gefeliciteerd met je neefje! Hebben jullie ook ja gezegd op het peetouderschap? Balen als het niet raak is... Nog een weekje wachten zie ik.

Jo; Wat schrikken zeg! Hopelijk heb je niet al te veel pijn eraan overgehouden... Ik ben toen ik 13 weken zwanger was van de zoldertrap gedonderd... dat was ook flink schrikken!

Fijne avond vast!

12. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @NikkiF: wat een schatje dat mannetje van jou!

@manuela79: op het peet-ouderschap hebben we ja gezegd, mijn man vond het niet meer dan normaal, hij is de oudste broer van de vader van de baby en daarom voelt hij het als zijn plicht. Ik heb de beslissing aan hem overgelaten. Ik vond het wel een eer dat ze ons vroegen.

13. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Jemig wat is er weer veel gekletst!

@Justfem: wat een leuke kraammand! Is ze al bevallen?
    Je dochter heeft echt prachtige ogen! WOW
    Ik heb dezelfde hobby als jij! Werk jij ook met psp?

@de rest, sorry maar lees vandaag ff niet terug, hoop trouwens dat alle zieken zich weer beter voelen!

Hier heb nog geen eisprong gevoeld, wel voel ik lichte prikkels onderin mijn buik, heb dus wel het idee dat het binnenkort eraan zit te komen dus, klustimeeeeeeeeeeeeeeeeee :)
    Spannenddddddddddddddddddddd

14. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @justfem, zie nu ineens je neefje in je album staan! Wat een droppie (kriebel, kriebel ;)) Is het allemaal goed gegaan?

15. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Manuela, de zwangerschap verloopt goed. Wel heb ik veel meer buikklachten (steken en krampjes) nu. Maar volgens de vk was dat iets wat heel vaak voorkwam wanneer je voor de 2e (of 3e, 4e enz.) keer zwanger bent.

Jo, he meid. Hoe is het nu met je enkel?

Funny, het is idd weer een heel leuke ervaring. Dat bewegen was ook wat ik eigenlijk vanaf het moment dta Marciano is geboren miste.

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Jeetje wat heb ik weer veel gemist...

@Manuela
    Welkom, had ik dat al gezegd ;)

@Jo
    Doe je wel voorzichtig, hopelijk heb je niet al te veel last van de schaafwond.

@Marlieke
    Ik miste het bewegen van de kleine ook zo erg.

@Justfem
    Gefeliciteerd!

@Niki
    Veel plezier in Plopsa :p

30 december was Keano 1,5, waar blijft de tijd? En hij krijgt nog steeds
    BV.

Ik heb vandaag ook de kerstpullen naar zolder gedaan.
    Voor de laatste keer met de vlizotrap :rolleyes:

6 januari :idea: :idea: :idea:

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi hoi

niels is alweer tien maanden de tijd vliegt om hahaha

hy krijgt gewoon de fles moet er niet aan denken met die tanden aan je tepels hahah,

hy bijt nu al constant in iedereens vingers

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    oeps 2keer :oops:

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Wenneke
    Keano drinkt hoor, hij bijt niet ;)
    Als hij zou bijten dan krijgt hij geen melk meer!
    Nog gefeliciteerd met Niels, 10 maanden.
    Aftellen naar zijn 1e verjaardag...

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja en naar het trouwen hahah

nee hahaha moet er niet aan denken hahah borstvoeding heb bewondering voor de meiden die het zolang vol houden.

Deel Deze Pagina