@justfem en anniek: Hcg tjes pikken he als ik er niet bij ben [-X ben zwaar teleurgesteld en dat terwijl ik zo druk bezig was Houden jullie vandaag we een bakkie voor me over? Ik heb vandaag eidelijk een positieve ovu test ben helemaal blij @zomaar: Wat fijn dat je je alweer iets beter voelt. Nog bedankt voor de tips,we zijn leuk geslaagd. Het kasteel bestel ik tussendoor een keer, anders red ik het waarschijnlijk niet. @lilly:Tot 10.20 geslapen wat lekker. Ja jullie hadden het ook echt nodig.... Ik ga zo lekker naar mijn oma, die wordt vandaag 82. En vanavond maar weer druk aan de klus
Zeg, hadden jullie ook bij jullie 1e zwangerschap dat je op een gegeven moment zo''n buikje kreeg, van je darmen die omhoog geduwt worden zeg maar? DAt je je opgeblazen voelt en je past je broeken wel maar 's avonds na het eten moet ie echt los, of nog liever ingeruild voor een joggingbroek? Nou bij Ruben kreeg ik dat met 8 weken of zo volgens mij, echt lage broeken zaten al helemaal niet lekker. Maar ik heb het dus nu al @zomaar en velobabe, ik ben op mijn beurt weer jaloers op jullie......ik moet nog 3 weken wachten op mijn 1e afspraak bij de vk en dan zal ik nog wel een week op de echo moeten wachten Ik zit er trouwens ook over te denken om met 14 weken een pretecho te laten doen om het geslacht te weten Wij zijn zoooooooo benieuwd dit keer, nog meer dan de 1e keer
Marieke: Komt snel dichterbij hé de verjaardag! Leuk hoor! Wat heb je gekocht als ik vragen mag? Lilly: Tja dat buikje verhaal ken ik maar AL te goed tsjee heb nu al een buik alsof ik 17 weken ben ofzo! Ik ga misschien dit keer juist wachten tot de 20 weken echo met het geslacht.... vorige keer wist ik het met 14,3 en heb me dus eigenlijk "nooit" afgevraagd of gefantaseerd over wat het was.... Misschien dat ik die spanning dit keer wel wil... ach ik zie wel
*stapt binnen met een dienblad met 3 koppen warme chocolade met HCG-tjes en slagroom, zet ze op de tafel bij het wachtbankje en wandelt nog ven terug naar de keuken om de vers gebakken HCG-koekjes uit de oven te halern en ze aan te bieden aan Anniek en Marieke en neemt er zelf ook 1 * @marieke: jippie je hebt een positieve OVU-test hoera je ei is gevonden, is ie eerder of later dan je verwachtte? En we hebben nog genoeg HCG over hier @anniek: voel je al wat? Ik nog niets bijzonders. @zomaar: fijn dat het weer wat beter met je gaat @lilly: ik heb dat niet gehad bij de eerste heb nog heel lang mijn gewone kleren kunnen dragen met een maand of 5 moest ik alles pas ruimer gaan doen.
*Biedt wenneke ook een kop warme chocolademelk met HCG en slagfroom aan en een heleboel HCG-koekjes *
mmmm je koek smaakt goed justfem! en die chocomelk, heerlijk! of ik al iets voel? nou uhm ik moet poepen, nee zonder gekheid niet echt maar alles wat je voelt schrijf je toe aan; zal het? marlieke, tnx! zal er straks wafels van bakken! ff zeiken hoor maar vanmorgen om 7 uur wakker geworden van knallende koppijn! heb al héél lang geen migraine gehad maar dit leek er toch verdacht veel op! au au au.... wenneke balen, hou moed maar meestal als ik dat spot heb ik geen moed meer...
@wenneke: vervelend meid ben je nog aan het ontpillen want je cyclus is behoorlijk van slag volgens mij. @anniek: oh lekker wafels met HCG en ik heb net nog wat HCG opgevangen zodat ik morgen een HCG-taart kan bakken Precies wat je zegt met die klachten, bij alles denk je zou dit een teken zijn, terwijl ik vlak daarna dan weer denk volgens mij had ik dat vorige ronde ook
@wenneke: kan het geen innestelingsbloeding zijn, ik zou als ik jou was anders gewoon een testje wagen over een dag of 7-9. Die onzekerheid is toch ook niets.
nou ontpille denk ik niet toen zwanger aan worde waren van niels was cyclus ook 38 dagen het was ook maar heel minimaal hoor maar zag t toch haha
jah hier ook.. nu ook met die koppijn dan denk ik weer; zou het daar mee te maken hebben? Ik ben misselijk maja als ik echt weer een migraine aanval gehad heb is dat wel t verklaren. maar ik heb het voorstadium van vlekken in mijn ogen gemist, maja ik lag ook te slapen dus tja. volgens mijn vriendin was ik wat verstrooid... zou het zou het? denk dat ik woensdag morgen ga testen, of toch maar niet?! heeft vast geen zin...
@anniek: ik ga net naar w.c. zit lichtbruine/rozige veeg op mijn inlegkruisje in dus nu denk ik of innestellingsbloeding of ongi die eerder komt, mijn maag doet raar, maar ja er heerst ook iets, onwijze pijn in mijn onderrug, vandaar dat ik net dacht toen ik naar de w.c. ging wie weet nu al ongi, vanochtend kon ik niet op iets komen, dacht ok gelijk hmmm last van zwangerschapsdementie... zo kan ik nog wel een berg opsommen... ga er nu maar vanuit dat het gewoon mijn ongi is die er door moet gaan komen. Lang leven de HCG-koekjes ik neem er nog een paar voor ik echt gek wordt
anniek heeft snel een beker chocomelk aan justfem! kom kom, wil niet alleen op dit bankje blijven plakken! en marieke is nergens te bekennen duszzz... maar hoop voor je dat het hierbij blijft! alleen zoals ik al tegen wenneke zei, als dat bij mij is dan is mijn hoop vervlogen... ik had trouwens vand e week {heb ik stiekem een beetje verzwegen omdat ik het vasle hoop vind} een beetje bruinige afschieding, dus geen oud bloed of weet ik het was maa gewoon een tintje beige bij het normale wit! iekiepieke wat een details! NIKKIF kom nou te voorschijn, mij wat nieuwsgierig maken en niet reageren 8) jij durft! pff moet de kerstboom gaan opruimen maar me hoofd bonkt!
@anniek: wat jij hebt gehad dat is het wat ik ook heb alleen heb ik dat dus nu, heb het mijn andere rondes ook niet zo gehad, maar ja wil geen valse hoop hebben, 't ziet er niet uit als echt bloed of oud bloed 't is idd meer beige achtig, nou dan hou ik nog hoop, mijn NOD is misschien toch pas de 9 of 10de en innestelling is toch meestal zo'n 7 dagen na je eisprong ik had 27 ste mijn eisprong 7 dagen verder is dan de 3de en da's vandaag.... *drinkt voor de zeker heid toch maar snel beker leeg*