wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @shaula, welkom!

@knuf, gefeliciteerd met je dochter! en hopla ook gelijk maar op het potje, stoer hoor :)

@carla, zien die buik, ZIEN! Ik denk dat het bij bij ook wel sneller zal gaan dit keer. Hoe heb jij het geheim gehouden als je al zo'n buik kreeg? Of gewoon aan iedereen verteld?
    Ik denk dat als wij de 1e echo gehad hebben en die een oke blijkt te zijn dat we het dan misschien wel al aan een paar mensen vertellen. Vind dit maar niks, maar manlief wil het echt niet vertellen nog :(

@runner, nou moe, anderen zijn toch ook jaloers op anderen :rolleyes: :)

@justfem, JA nog veeeeeeeeeeeeeeeel langer JA :) :)

Zwanger worden en zwanger zijn bestaat eigenlijk alleen maar uit wachten :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Maar ff serieus, ik klaag niet hoor, zo bedoelde ik het niet ik kan gewoon niet wachten tot het allemaal wat 'echter' word maar het komt vanzelf. Heb me voorgenomen vooral ook te genieten, van ALLES ;)

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Heel erg bedankt voor alle warme "Welkoms"!

@Knuf: Gefeliciteerd!

Ik zal inderdaad niet alle pagina's door gaan lezen hahaha...dat is met IETS teveel. Ik lees gewoon gezellig mee en zal langzaamaan meer gaan reageren :D

Wat leuk, die lijst! De datum van mijn dochters geboorte is 23-02-2008 :)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wat is er veel gekletst, ik heb misschien niet alles gelezen, dus wie ik vergeten ben, sorry!

@Wenneke, is dat die nicht die eerst een week rond jouw trouwdag had uitgekozen, gaat ze nu echt op de uitgekozen dag zelf? Erg kinderachtig van ze, maar laat jouw dag er niet door verpesten.
    @Shaula, welkom!
    @Marieke, zo te horen hebben jullie een klusweekend :) !
    @Knuf, gefeliciteerd met je dochtertje en nog wel op het potje geweest vandaag ook, super!
    @Runner, veel plezier met bowlen! Ik zat er laatst nog aan te denken, heb ik al een tijd niet gedaan, is vaak wel ouderwets gezellig, bowlen en bitterballen erbij ofzo :) !

Ik dacht gisteren toen ik in de tuin gevallen was dat het wel meeviel, voelde alleen die schaafwond, tot ik vanmorgen mijn bed uitkwam, auw, overal spierpijn! Loop nu wat mank rond, hopelijk trekt het snel weer weg. Net als mijn verkoudheid, wanneer gaat dat toch eens weg, het blijft dit keer wel heeeeel lang hangen. Einde klaagzang.

Ga lekker in bed liggen met een bakje studentenhaver, knabbel, knabbel.

4. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @shaula; Welkom hier!

@jo; Jeetje balen dat je toch ook nog zo'n spierpijn hebt gekregen. Hopelijk gaat het morgen wat beter. En het idd een klusweekend :)

@knuf,gefeliciteerd met je meisje, en wat goed van het potje

hier verder geen bijzonderheden, lekker een beetje bankhangen

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @runner: nog heel veel plezier vanavond, ennnehh geniet ook zeker van het uitslapen morgen. En idd manlief weet niet wat hem overkomt :)

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    dat kan ik me van Kyana nog goed herinneren idd! die ellendige eerste weken! bah bah bah je "mag" niks zeggen... maar je wil het eigenlijk van de daken schreeuwen!
    wij hebben de vorige keer het ook vrij vlug verteld wantw eet niet of je het je nog kan herinneren maar bij mij zag je het al met 8 wkn... dus ben benieuwd wanneer je het nu gaat zien, ben nu wel wat dikke dan toen.
    carla heeft het overigens meteen verteld tegen fam.

Marieke, Justfem
    kom lekker op de bank zitten! ik heb heerlijke wafels gebakken! {is ook nog echt zo! en ze smaken echt lekker, de tweede keer dat ik ze maak alleen dan nu met een ander recept en je likt je vingers erbij af! mjamm}

shaula
    nee lijkt me idd beter hahaha niet alle pagina's pff dan heb je wat te doen

ga zo me nest opzoeken me kop bonkt behoorlijk! bah

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    *ploft naast anniek op de bank en smult van een heerlijke wafel*

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    port justfem, en smaakt ie?

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @anniek, die buik van jou kan ik me nog goed herinneren ja! ik was jaloers bij mij duuuuuuuuuurde het een eeuwigheid :rolleyes: Maar als dit zo doorzet komt ie dit keer wle eerder denk ik....of het zijn echt alleen mijn darmen en het hersteld zich weer met een week :)

10. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @mmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk voor al die extra stukjes HCG erin :)

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi lilly
    en ik toen maar zeggen! zo leuk is het niet! mijn bewoonsters vragen ernaar! hahahaha

justfem
    smaken verekkes goed he!

heb jij dat ook dat je WIL TESTEN ik heb normaal die drang niet zo maar nu lijken er net 2 persoontjes in mij te vechten; woensdag testen; nee niet doen, wel doen, niet doen! doe het nu maar gewoon als het dan positief is, is het toch leuk! nee niet dat dat is onzin, bij kyana teste ik ook vroeg en toen negatief toen een hele week uitgezongen en toen positief... ach nee doe het maar niet! wel ik doe het wel :oops:

12. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    *ploft naast anniek en justfem, en geniet van de heerlijke wafel*

13. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    anniek gewoon testen, wanneer is je nod?

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    de donderdag
    de 8e
    maar die dag wil ik niet testen, heb een mooie uitvlucht verzonnen;
    ik ga op stap met collega's... en dan kan ik niet genieten van de test!
    woensdag avond moet ik werken!
    dus ik test dinsdag óf vrijdag! want zaterdag en zondag moet ik ook werken

lekker wafeltje?
    wat heb jij meegenomen?

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @anniek, dinsdag dus ;)

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

Voor de nieuwe koekies!

16. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    ik zou zeggen ook op de dinsdag
    Ik heb meegenomen koekjes met chocoladestukjes en wat hcg tjes van lilly erbij

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb ze gevangen voor in mijn dr foots!

ennuh dinsdag jah?
    ahahhahaha erg ben ik hoor! wordt gek van mezelf!
    hoop er gewoon zóó erg op!

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje wat kletsen jullie veel zeg!

Ik heb alles teruggelezen maar niet veel onthouden hahha... even voor de lijst: Louise is van 18 juni 2007 en ik ga rond haar verjaardag inderdaad stoppen met de pil (even kijken hoe ik uitkom met de strippen die ik nog heb liggen ;) )

justfem; begrijp ik goed dat jij pendelt? Zou je als je tijd hebt het eens voor mij willen proberen? Heb je dan nog iets van me nodig? Alvast bedankt!

Iedereen een heerlijk weekend gewenst (ook al is het nog maar 1 dag hihi)

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ohja, nog een vraagje... ik ben erg benieuwd of jullie nu met een tweede zwangerschap/bevalling/kraamtijd dingen anders willen doen. Je hebt nu natuurlijk de ervaring van de vorige keer en wellicht zijn er dingen heel erg tegengevallen die je nu zeker anders gaat aanpakken..

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    leuke vraag manuela
    UHm kwa zwangerschap icm werk; dit keer laat ik me niet zo fucken door de stichting! {vorige keer had ik met 16wkn al bi klachten en heb ik een maand ruzie moeten maken om rust te krijgen, met 20wkn was ik lichamelijk al behoorlijk afgepeigerd in mijn ogen veel hun schuld! want met 13 wkn had ik heel erg rugpijn}
    wbt de bevalling; ik ga niks anders doen, wil er nu alleen niet korter over doen, liefst wat langer.
    De kraamtijd gaan we wel degelijk anders doen! ik wil langer in me bed blijven en élke middag slapen! heb ik namelijk bij kyana niet gedaan al moest dat eigenlijk maar ik kon dat bijna niet. daarbij gaat mannetje lief nu ook écht 2 wkn vrijpakken hoor! en niet de eerste week werken en de 2e week thuis zijn! now way...
    neuh verder niks eigenlijk

jij?

Deel Deze Pagina