wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

@anniek, thnx de wafel was goed :D

@justfem, ik moet de 9de weer heen, ben benieuwd wat ze precies gaan zeggen, krijg iig de uitslag van het bloed wat ze met de samenlevingstest hebben afgenomen en krijg waarschijnlijk wel te horen wat ze verder gaan doen.
    Lekker trouwens zo een taartje :D Wij laten de bevalling wel aan de artsen over, het lijkt me niks als mijn mannetje zou helpen, heb hem veels te hard zelf nodig (denk ik, ben bij stijn via ks bevallen)

@jo79, een nicht van ons heelft laatst een kraamfeest gehouden en het leek mij wel wat, ze had 1 dag voor familie en 1 dag voor de vrienden, verliep allemaal goed en de kleine lag lekker te slapen beneden in de kinderwagen en had nergens last van, iedereen kon hem lekker bekijken en toen hij wakker werd voor de fles kreeg hij die lekker van zijn mama en ging daarna weer heerlijk slapen.

@velobabe, konden we de tijd maar zelf bepalen, helaas gaat het niet, heb wel 1 wens en dat is dat de volgende via de natuurlijk weg geboren word, dat lijkt me zo een mooie ervaring.

Nou ga ff met stijn de eendjes voeren,we hebben gisteren hier bij de supermarkt 2 grote zakken met brood afval gehaald en ga daar nu nog even snel eentje van naar ze toe brengen.
    We hebben hier achter in het park zeker 100 hongerige eendjes zitten, ze zullen weer blij zijn om me te zien, was er namelijk gisteren ook al met zo een grote zak :D

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Goedemorgen!

Wat leuk om al die bevallingsverhalen te lezen!

Wat ik anders zou willen :rolleyes: Wbt de zwangerschap mag ik niet klagen, alleen de BI was bij tijd en wijlen erg vervelend maar ik heb heel snel hulp gezocht en heb echt goede begeleiding gehad waardoor ik tot het einde nog veel heb kunnen doen. Ik was bijna 20 kilo aangekomen maar dat bleek ook erg veel vocht te zijn bij mij, een paar dagen na de bevalling was ik er al 12 kwijt. De vk wist bij de controle niet wat ze zag, en ook de meiden van de pufclub waren verbaast over mijn slanke gezicht en zo :) :) Dus daar ga ik me nu niet druk om maken, zolang ik gewoon eet zal het dit keer ook wel weer goedkomen ;)

De bevalling duurde veel telang en het schoot niet op, dus uiteindelijk moest ik naar het ziekenhuis. De verlosafdeling was geweldig, lieve vk en verpleegkundige, echt top! Maar de kraamafdeling....... :confused: Ik weet niet meer wie het zei maar ik moest idd ook alles zelf aangeven. Pas na een uur had ik iemand te pakken die me wild ehelpen met aanleggen. Ik dacht echt waarom vragen jullie steeds bij opname of iemend BV wil geven als jullie vervolgens niet eens even helpen?

Ruben was te misselijk door de meconium die hij had gedronken (bleek achteraf dat hij eigenlijk even uitgezogen had moeten worden, nu bleef hij maar spugen) en dronk dus niet. De volgende dag kwam ik dus thuis met een kindje dat nog niks had gedronken :cry:

Gelukkig had ik een TOP kraamhulp! Hopelijk kan zij weer komen!

Verder wil ik een hoop hetzelfde doen, ik heb een heerlijke kraamtijd gehad, zonder stress of gedoe. Leefde echt even heerlijk in mijn eigen wereltje met mijn kindje. DAT wil ik weer!

Maar ik hoop vooral dat ik kan genieten van deze tijd want het zou wel eens de laatste keer kunnen zijn, het is zo'n bijzondere tijd! Bij Ruben heb ik me de eerste maanden vooral zorgen gemaakt, veel gehuild en was ik tegen het depressieve aan. Kwam ook door de hormonen, ik kan daar gewoon niet zo goed tegen. Ik hoop dat dat nu beter zal gaan ;)

Wij willen vanmiddag naar Sprookjeswinterwonderland, hoop alleen dat het niet zo blijft regenen :(

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    justfem; ieder nadeel heeft zijn voordeel he ;)

Marlieke; ja dat is echt schrikken he, het hoort zo mooi te zijn maar als je alleen maar bang bent of je kindje het wel overleeft is heel zwaar.. Louise werd ook meteen weggenomen door de ka omdat ze vruchtwater had binnengekregen en helemaal blauw/grijs was. Wat balen dat je deze zwangerschap zo'n last hebt van kwaaltjes... hopelijk gaat het snel beter!

Shaula; nou ik kan me voorstellen dat dat een domper legt op je zwangerschap als je steeds bang bent dat er iets fout gaat. Maar zoals velobabe zo mooi zegt, je hebt niet alles zelf in de hand! Behalve de overtollige kilos ;)

Jo; dus jij hield ook zoveel vocht vast? Verschrikkelijk is dat he... ik voelde me net de Nutty Professor want ik had geen enkels meer en mijn voeten leken wel een opgeblazen operatiehandschoen... Hopelijk heb je er deze keer niet zo'n last van. En wat een nare schoonfamilie zeg! Goed dat je nu je grenzen trekt en alles volgens jullie regels laat lopen. Een kraamfeest heb ik geen ervaring mee.

Wenneke; waar in brabant woon je? Ik kom zelf oorspronkelijk uit Den Bosch.

Velobabe; wat goed dat je nog steeds bv geeft! Ik hoop het bij een tweede ook mee te mogen maken. Wat lief dat ik mijn vragen aan jou mag stellen. Heb je toen mijn topic gelezen bij borstvoeding 'bv gedoemd te mislukken'? Daarin staat mijn ervaringsverhaal en wat er allemaal is misgegaan. Ja Michel was inderdaad heel lang vrij en dat was echt superfijn omdat ik natuurlijk een paar weken uit de running was. Ik hoop inderdaad ooit nog eens een natuurlijke bevalling mee te mogen maken. Niet dat het me zo'n pretje lijkt maar de ks en alles eromheen vond ik erg zwaar en je hebt toch het gevoel dat je het niet af hebt kunnen maken.

Carolien; jeetje wat een pppiiiiieeeeppp kraamhulp! Ik mag hopen dat je haar baas hierop hebt aangesproken? Wat voor nieuwe auto heb je?

zomaar; jij had dus echt een superkraamhulp en wat fijn dat je thuis kon bevallen!

veertje; jij dus ook een ks gehad, mag ik vragen hoe dat zo kwam? En ik begrijp dat jullie een samenleveingstest hebben gedaan, hoe komt dat zo? Sorry als ik te nieuwschierig ben hoor :oops:

Lilly; wat fijn dat je zo'n heerlijke kraamtijd hebt gehad! En ik kon ook niet tegen de hormonen hoor... pff ik was heel vaak chagrijnig en had een heel kort lontje... hopelijk heb ik dat bij een volgende niet! Wat is sprookjeswinterwonderland?

Wat betreft het aanpakken van het kindje... ik zou dat heel erg graag zelf willen doen. Een vriendin van mij heeft dat met haar dochter ook gedaan en lijkt me een prachtig moment!

Wat leuk trouwens dat jullie allemaal mijn vraag beantwoorden!

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Sprookjeswonderland zit in Enkhuizen, het is een sprookjespark, een soort mini efteling zonder de grote atracties :) . In de winter is het helemaal in wintersfeer gebracht.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dat klinkt erg leuk Lilly! Hopelijk houdt het snel op met regenen en ik wens jullie veel plezier!

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    kom uit oss woon in berghem haahah vriend wou daar niet weg

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    heb beetje zeurende achtige buikpijn niet echte buikpijn maar voel t wel.

vanavond naar bios oma past op hahah

en boer zoekt vrouw komt weer vond zo n leuk programma

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    manuela
    sorry dat ik vergat te antwoorden, die luiertas is van de prenatal was toen een prikkie maar hij staat klaar om weggegooid te worden! Ik vond het een prima tas maar hij is nu dik versleten.

en die bi die zou ik ook wel niet willen maar daar zal ik niet veel aan te willen hebben. óf de pijn die ik nu aldoor heb moet écht alleen van de fibromyalgie komen!

nou ga de was naar mam brengen {onze wasmachine staat in de garage, we zijn in juli verhuisd maar eigenlijk as de wasaansluiting in de keuken en dat wilde we niet. We hebben de wasmachine dus tijdelijk in de garage staan en we gaan een stukje aanbouwen als washok.}

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam

Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3
    Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 5 - NOD 8 jan
    Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2
    BonaLisa - 1ste Iris 26-8-2007 - nu in ronde 4 - NOD ? jan
    Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1
    Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD ? jan
    Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8
    Dennismartine - 1ste zoon - nu in ronde 4? - NOD 12? jan
    Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 11 - NOD 18 jan
    Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10
    Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 1
    Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2
    Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 4 - NOD 10 jan
    Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12
    Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 4 (ronde 2 na MK) - NOD 15 jan
    Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4
    Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1
    Manuela79 - 1ste Louise ?-?-2007 - begint in juni?
    Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 4 - NOD 18 jan
    Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12.
    MissFlower - 1e prinsesje 21 mnd - nu in ronde 1 - NOD 11 jan
    Msbs - 1e ? 6 maanden - nu in ronde 2 - NOD 13 jan?
    NikkiF - 1e Thijs 10-10-2006 - nu in ronde 1 - NOD 28 jan
    Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4.
    Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 4 - NOD 25? jan
    Sandrina - 1e Sten - nu in ronde 1 - NOD ? jan
    Shaula - 1e Aisha 23-02-2008 - nu in ronde 1 - NOD 30 jan
    Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - uitgerekend 07-09-2009 zwanger in ronde 1
    Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan
    Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4
    Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart '09 - NOD?
    wendelaa - 1st Eva 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD 24 jan
    Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 2 - NOD ? jan
    Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4
    --------------------------------------------------------------------------------

Positieve gedachte van deze maand :)
    DE JANUARI 2009 TESTEN: 2 STREEPJES IS IN DE MODE! =D>

Positieve gedachte van 2009: heel veel baby's!!! :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby:

--------------------------------------------------------------------------------

Test dagen
    ? jan - Bonalisa
    ? jan - wenneke20
    ? jan - Carolien82
    8 jan - Anniek
    10 jan - Justfem
    11 jan - MissFlower
    12 jan - Dennismartine
    12? jan - Veertje
    13 jan - msbs
    15 jan - Knuf
    18 jan - Djezelf
    18 jan - Marieke81
    24 jan - Wendelaa
    25? jan - Runner
    28 jan - NikkiF
    30 jan - Shaula

Lijst met nu (even) niet actieve dames op dit forum onderwerp

Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - nu in ronde ? - NOD ?
    Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ?
    Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ?

Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn

10. veertje

veertje Fanatiek lid

@manuela, we kregen een keizersnede omdat het best lang duurde, ik bleef op 8 cm steken, dus na 46 uur toch een ks geworden helaas, ik was al zover.
    Nu vraag ik me soms nog af of het me niet zelf gelukt was als ik nog even door was gegaan maar de gyn zegt dat het niet gelukt was omdat stijn een sterrekijkertje was en zijn grote hielp daar ook niet aan mee, hij wa 4045 bij de geboorte (vind het zelf niet bijzonder zwaar)
    We lopen sinds augustus bij de gyn vanwege een onregelmatig cyclus en we waren toen al bijna een jaar bezig. Nu hebben we een paar onderzoeken gehad. Normaal zouden ze ons naar huis gestuurd hebben na het zaadonderzoek en mijn echo en bloedonderzoek maar gelukkig hebben ze dat niet gedaan omdat we bij stijn er 16 maanden over gedaan hebben om zwanger te worden.

@lily, het is echt leuk sprookjeswonderland, wij zijn er vorig voorjaar geweest, word tijd dat we binnenkort nog een keertje gaan, stijn zal het nu helemaal wel leuk vinden.

Ben zo trots op mijn kleine man, hij wil eindelijk echt in zijn grote bed slapen, hij heeft er nu al 1 nacht en 2 middagen ingeslapen, gisterenavond wou hij er niet in dus hebben we hem nog even in zijn oude bedje gelegd maar vanavond kan dat niet meer want heb hem opgeruimd :D
    We hebben net alle dingen die nog opgehangen moesten worden in zijn kamertje opgehangen, hij kwam zijn kamer binnen en riep heel erg hard moooooi dus het valt in de smaak.
    Nog een paar daagjes en dan is hij alweer 2, het gaat zo hard.

11. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    *wandelt binnen met een HCG-taart zet die op de tafel, snijd hem in 16 stukken, pakt zelf een stuk en gaat op het wachtbankje zitten*

@veertje: de tijd gaat zeker hard, die van mij is al weer 7, maar 't is nog als gisteren dat ze geboren werd.

@manuela79: ja ik zal voor je pendelen, ik zag dat je pb-tje hebt gestuurd ;)

@zomaar: ja al dat HCG-voedsel dat houdt m ewel wakker :)

@anniek: nog 2 dagen tot je gaat testen!

@degene die vroeg hoe lang de zwangere erover gedaan hebben tot ze zwanger waren van de tweede, dat staat achter de uitgerekende datum op de lijst ;)

Hier weinig bijzonders behalve dat mijn mannetje ziek is.

12. BonaLisa

BonaLisa Lid

29 dec 2008
    18
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Den Haag
    Zo, nu eerst even een stuk HcG-taart na al dat bijlezen. Pfff....Wat een geklets!

Maar goed, mijn volgende zwangerschap mag weer net zo verlopen als de eerste, geen probleem. Was eigenlijk alleen in het begin heel moe en halverwege kreeg ik wat last van m'n rug, maar eigenlijk te verwaarlozen. De dag voor de bevalling heb ik nog op het gras in het park zitten barbecuen en de dag zelf nog uitgebreid gewinkeld ;) Iris was er binnen 1,5 uur, ook geen klagen over dus!
    Mijn kraamtijd was ook wel relaxed, ga alleen niet weer aan de borstvoeding. Mijn kids worden maar groot met de fles!
    Een kraamfeest lijkt me ook wel wat, ga daar tegen die tijd wel eens over nadenken inderdaad.

Veertje, heb je pas sinds kort een groot bed voor Stijn? Wij hebben wel eens staan kijken bij de peuterbedden van Ikea (zijn lekker laag dus makkelijk zelf uit te klimmen) Als ik binnenkort zwanger zou zijn, wil ik Iris daar toch wel vast aan laten wennen zodat de baby weer in haar bedje kan.

13. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0

*Pakt ook een lekker stukje taart en komt gezellig bij je op het wachtbankje zitten*

Ik was degene die vroeg hoe lang de zwangere erover had gedaan voor de 2e :) Ik zie het nu staan in de lijst inderdaad!

@Wenneke veel plezier bij de bios!

@Lily Wat leuk sprookjeswinterwonderland! Heel veel plezier (al zal je er nu inmiddels wel al zijn :D )

@Manuela, ik kan inderdaad niet alles in de hand hebben. Daarom wil ik ook bij de volgende zwangerschap veeeeeeeeeel meer gaan genieten! :)

Verder ook weinig nieuws te melden...Mannetje is aan het werk en die kleine is lekker Winnie de Pooh aan het kijken :D

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Pizza was heerlijk en het bowlen ook super gezellig. :)
    Ruben is rond 12en thuis gebracht door mijn moeder, lag zelf nog in bed. :oops:
    Ruben toen eten gegeven en naar bed gebracht.
    Nadat mijn moeder de deur uit was heb ik de ramen gezeemt al die sneeuw eraf gehaald, kunnen eindelijk weer naar buiten kijken. ;)
    Mannetje belde ook dat hij onderweg naar huis is.
    Nu eerst een stuk taart pakken en ff reageren. :D

Wenneke, veel plezier vanavond!

Lilly, klinkt leuk!
    Entree een beetje te betalen daar?

Shaula, welkom! :)

Veertje, Stijn helemaal opgeknapt?
    Ruben woog 4040 bij zijn geboorte.
    Paste toch echt wel. :p Haha!

BonaLisa, waarom dit keer geen bv als ik vragen mag?

Justfem, beterschap met je mannetje!

Knuf nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine meid!

Zwangerschap mag van mij het zelfde zijn.
    Heb er zo van genoten!
    Helemaal niet misselijk geweest, wel af en toe staan kokken met tanden poetsen maar dat neem ik maar voor lief. ;)
    Bevalling ging ook super snel binnen 4,5 uur was ie er al.
    Wel zou ik de volgenden keer idd de kleine zelf aan willen pakken.
    En ik wil dat er gefilmt word.
    Niet van onderen maar eigenlijk alleen maar voor het geluid.
    Ik heb zoveel niet meegekregen, zou het zelf wel eens willen beleven maar dan nuchter. ;)
    Kraamtijd was op zich wel oké maar zou wel een andere kv willen hebben.
    Dit was echt een oude kenau die niet zo veel voor een ander over had.
    Behalve voor mij en voor Ruben dan.
    Oh ja, mijn vader vond ze ook leuk. :(
    Roon heeft het niet als leuk ervaren...

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Anniek; ik vind de luiertas ook snel verslijten hoor.. vooral de schouderband is al helemaal aan het rafelen, echt zonde. Ook postiekleding van de prenatal ben ik niet over te spreken. Gaat allemaal supersnel kapot.

Veertje; jeetje wat naar zeg. Dat lijkt me dubbel zo zwaar, dan heb je al zo hard gewerkt en dan krijg je alsnog een ks! Een vriendin van ons heeft precies hetzelfde gehad afgelopen mei. Zij zegt precies hetzelfde.... had ik nou nog maar even doorgezet met persen misschien was het dan wel gelukt maar ook haar gyn zei dat dat nooit gelukt zou zijn. En je kleine mannetje al bijna 2! Dat is weer een mijlpaal. Hopelijk komen er positieve dingen uit de onderzoeken en zijn jullie snel zwanger!

Justfem; is dat wel verstandig voor mij om een stukje taart te nemen :) En dankjewel alvast voor het pendelen! Ik ben heel benieuwd! En beterschap voor je mannetje.

BonaLisa; jeetje wat een heerlijk tijd dus! Daar teken ik ook voor! Mag ik vragen waarom je deze keer niet voor bv gaat?

Wenneke; veel plezier bij de film!

Runner; dat filmen kan ik me goed voorstellen... je beleeft het dan op een hele andere manier.

Zo Louise ligt op bed met 39 graden koorts, hopelijk wordt ze niet ziek :(

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wat betreft de zwangerschap zou ik ook niet anders willen.
    Maar een paar weken last gehad van misselijkheid smorgens en heb verder gewoon tot 4 weken van te voren 36 uur per week in de zorg gewerkt. T vervelendste was t maagzuur....

De bevalling zelf zou van mij een volgende keer wat eerder mogen en vanzelf. Ben nu met 42 weken en 1 dag ingeleid.
    Dat inleiden was wat minder....Eva is vervolgens na een bevalling van 16 uur geboren. Had wel een ruggeprik vanaf 9 uur savonds, maar Eva moest eruit omdat haar hartslag dramatisch zakt omdat mijn baarmoeder in een kramp zat. Ik kreeg toen weeenremmers, waardoor ik even t gevoel kreeg dat ik doodging. Dat kwam omdat mijn hart ineens op hol sloeg.

De kraamtijd was ook zalig, lekker een week op bed en kraamhulp die echt veel deed.
    Dus alleen de bevalling wil ik anders, maar t is niet zo dat ik deze als heel vervelend heb ervaren.

17. BonaLisa

BonaLisa Lid

29 dec 2008
    18
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Den Haag
    Was wel begonnen aan bv, maar Iris wilde totaal niet happen en om haar niet aan een fles te laten wennen hebben we een week lopen klooien met spuitjes, lepeltje e.d. om haar melk te geven. Vervolgens zat ik in die week ongeveer elk uur te kolven en er kwam zo'n beetje niks uit! Daarnaast zat ik al tijdens mijn zwangerschap te bedenken wanneer ik weer kon gaan afbouwen. 't Is gewoon niet aan mij besteed ;) En tsja...Het was toch ook wel heel makkelijk: ik deed de laatste voeding, hij de eerste voordat hij naar z'n werk ging...Kon ik mooi nog even doorslapen :)

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bonalisa
    jep nu je het zegt! de borstvoeding ga ik ook anders doen!
    waarschijnlijk "gewoon" geen.
    Ik was eraan begonnen maar het deed zo'n helse pijn! het deed namelijk meer pijn dan bevallen en na veel huilen wikken wegen lepeltje voeden enzovoort heb ik besloten te stoppen, zelfs de vk zag geen andere uitweg! En vk zei als ik ooit nog een tweede wilde dat ik dan me tepels voor meost harden dat het anders niet zou lukken!
    dus geen geklooij meer, daardoor heb ik mijns inziens de eerst 2 dgn van kyana's leven veel onodig pijn geleden...
    maja times fly, ik ben het alweer vergeten

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!ik wil testen! ik wil zwanger zijn!

:oops:

20. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Nou anniek, als dit niet helpt..dan weet ik t ook niet meer;)

Deel Deze Pagina