wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wat wil je nu precies?

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hahaha ik snap je wel Anniek! Wie weet was dit precies wat er nodig was om positief te testen binnenkort ;)

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb trouwens voor het eerst van mijn leven een 2e streep op een ovu test!
    Jippie!

Wij gaan van bil vanavond!
    Whahahaha!

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @anniek, :) :) :)

@runner, you go girl!

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hey meiden film ging niet door maar zijn lekker met ze 2e uit eten geweest en onderweg naar huis wort ik weer misselijk en effe steken en krampen en waren weer weg voor we thuis waren

raar lijf

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Interessant om alles eens te lezen over wat je anders zou doen, als het kan.
    @Zomaar, ja, die bv-begeleiding in het ziekenhuis sloeg nergens op. Ze hadden wel zo'n certificaat, maar hebben zich aan niets gehouden. Wist ik veel hoe ik dat moet doen, ik had nog nooit een kind gevoed. Als ze 3 seconden op mijn verzoek bleven kijken, was het nog veel.
    @Manuela, haha, de Nutty professor met al dat vocht vasthouden, ik voelde me net een Albert Heijn hamster :) . Hoe is het met Louise, heeft de koorts doorgezet of is het weer afgezakt?
    @Anniek, bij mij duurde het 2 weken voor ik een soort 'eelt' op mijn borsten kreeg, tot die tijd zat ik met gekromde tenen van de pijn en tranen in mijn ogen. De eerste 2 dagen kreeg ze er niets uit, 's nachts thuis heeft ze gegild van de honger, de volgende ochtend heeft de kraamverzorgster gelijk bijvoeding gegeven en was ze zo tevreden. Dat hebben we nog 2 dagen gedaan en daarna verder met BV. Maar zoiets als 'een kind kan de eerste 3 dagen zonder voeding' ammahoela, dat gaat er bij mij niet meer in.
    @Wenneke, weet de huisarts ook niet wat je hebt, als die klachten al zolang aanhouden?

Vandaag naar Ballorig geweest, maar ze had niet zoveel zin, bleef steeds maar zitten of staan. Thuis wat gegeten en gedronken en haar in bed gelegd, uren geslapen en daarna gloeide ze helemaal. Ze heeft de rest van de middag tegen mijn man op de bank gelegen. Ze is net een weekje beter en het begint weer opnieuw. Maar bij een hoop mensen wil de verkoudheid en griep maar niet ophouden hoor ik om me heen.

8. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Nou, Runner ligt waarschijnlijk te .... :)

Anniek, als dat niet helpt dan weet ik het ook niet meer...

Manuela, ach de kwaaltjes zijn best goed vol te houden hoor. Wanneer alles goed verloopt verder dan teken ik hiervoor.

Knuf, nog van harte gefeliciteerd met je dochter!

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek!

Wat ik anders zou willen in v ergelijking met de vorige zwangerschap: minder hoofdpijn hebben, maar tot nu toe heb ik dat weer heel veel.

Wat ik anders zou willen aan de bevalling..
    Vond het eigenlijk wel prima zo, beetje snel, maar goed. Lekker met 38 weken bevallen vond ik wel fijn hoor. Zou het dus zo nog wel een keer willen!
    Owja en ik ga voor FV.

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @runner, 7,50 is de entree, kinderen tot 2 jaar gratis.

We zijn uiteindelijk alleen niet gegaan :( Wel die kant op gereden maar tegen de tijd dat we er waren kwam het met bakken uit de lucht en aangezien alles buiten is.......vond ik een beetje jammer van die 15 euro. Dus over een paar maandjes dan maar, helaaas geen winterwonderland, dat meot eind van het jaar dan maar, met z'n viertjes :) :) :)

Hebben wel bij een vrienden een achterzitje gehaald voor Ruben :)
    Kan die op mijn nieuwe fiets en heb nu een drager met mand voorop voor de boodschapjes :) :) Laat het voorjaar maar komen!

11. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @anniek; euhhhhm.....wil je iets kwijt? ;)

@runner: ha grappig heb nu ook eindelijk eens een duidelijke tweede streep op een ovu test. Gaan we misschien weer gelijk lopen

@justfem: had jij ook twee dagen achter elkaar een positieve test? vandaag was bij mij hetzelfde als gister. Echt super positief, moet zeggen dat ik het ook wel behoorlijk voel

Wat betreft zwangerschap en bevalling: De zwangerschap mag van mij hetzelfde verlopen. Ik had weinig klachten maar op het einde had ik een hoge bloeddruk gekrgen waardoor ik ingeleid moest worden. Uiteindelijk besloten ze toch een keizersnee te doen.
    Bij een volgende wil ik zowiezo een keizersnee. Ik heb de geboorte van Cas amper mee gekregen omdat ze me helemaal plat hebben gespoten. Het risico dat het uiteindelijk weer een keizersnee wordt is best groot, dus dan kies ik er liever meteen voor.Wat betreft borstvoeding, daar ga ik niet meer aan beginnen. Heb echt respect voor mensen die het wel doen, maar bij mij is het een drama een teleurstelling en zowat een traumatische ervaring geworden, dus ik denk niet dat ik er weer mee zal beginnen. Mijn kraamhulp was echt fantastisch, ik hoop dat ik haar weer kan krijgen als het zover is. Zij heeft me enorm gesteund met het hele BV gedeelte en zij heeft me enorm goed gesteund toen het uiteindelijk toch FV moest worden
    Ik ga ff sporten, tot later ( ja 1 van mijn goede voornemens)

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    wauw ben je er een paar dagen niet, zijn er weer veel meiden bij!
    gezellig hoor!

Heb vandaag mijn ei weer gespot met de sensitesten.
    Ben er erg blij om, want mijn ei lijkt nu wel steeds op dezelfde dag te komen.
    Toch altijd fijn om te zien dat je lijf wel doet wat hij hoort te doen.
    (ben er dus nu even snel en dan gaan we hier weer driftig klussen ;) )

@veertje: dat is wel een nadeel dat ik niet meer in hhw woon. Vind het park daar wel super!
    leuke speeltuin, kinderboerderij en lekker met je hond daar rond rennen!

@marieke1,Runner: begrjip dat we allemaal tegelijk lopen met onze eieren!
    Leuk...weten jullie hoelang jullie lut..fase is?

@lilly: ohhh wat jammer, leuk is dat he sprookjeswonderland. wij wilden ook nog dee winter gaan, maar is er ook niet van gekomen!

Ga nu ff boer zoekt vrouw kijken (vind ik zo leuk!)

kom straks weer ff meer reageren

13. veertje

veertje Fanatiek lid

@bonalisa, wij hebben hem nu sinds een maandje staan, hij mocht er in als hij dat zelf wou en anders niet. Meestal wou hij wel maar wij hebben de regel als hij na een half uur keten niet gaat slapen moet hij terug in zijn oude bed maar nu staat die niet meer dus moeten we volhouden, nu ligt hij er wel in maar ligt nog steeds te kletsen ondanks dat hij heel erg moe is.
    Wij hebben het omkeerbaarbed van de ikea, we hebben alleen de lattenbodem er nog niet inliggen zodat hij in een bak ligt met een rand van ongeveer 10cm hoog zodat hij er nog niet uit kan rollen, zodra hij helemaal gewent is doen we de lattenbodem erin.

@runner, stijn is weer helemaal de oude :D gelukkig zonder antibiotica :D
    Stijn had zeker weten ook wel gepast :D

@manuela, ik hoop bij de volgende op een normale manier te bevallen, hoop ook dat we snel zwanger zijn, ga er stiekem vanuit dat het toch niet zolang meer zal gaan duren.

Ik ga wel weer voor borstvoeding bij de volgende, bij Stijn is het maar 6 weken goed gegaan, Ik was bij Stijn 8 uur per dag aan het voeden omdat meneer ontzettend langszaam dronk (het is nog steeds een langszame eter) dus ik was na 6 weken echt helemaal op dus was het het verstandigst om te stoppen, ik hoop dat ik het bij de volgende wel goed gaat, als het niet goed gaat stop ik wel eerder als bij Stijn want bij Stijn heb ik het te lang geprobeerd waardoor ik zelf helemaal stuk zat en dat dus op mijn man afreageerde.
    Nu ga ik even lekker rustig zitten, we zijn de hele middag en begin van de avond op een kinderverjaardag geweest.

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jo
    tja bij mij was er geen eelt te behalen. Ik heb alleen maar gejankt op een gegeven moment! de kraamverzorgerser zei tegen mij; meid zo heb je tijdens de bevalling {lees'weeënstorm, 3 uurtjes} niet eens gedaan! nee echt het was hels... en wat nog meer pijn deed was om daarna in blaadjes te lezen; borstvoeding is het beste dat moetr je je kind geven bla bla bnla bla! Ik heb ook tegen iedereen gezegd; weerhoudt me ervan als ik het óóit nog eens ga proberen, verklaar me dan maar voorgek!
    echtwaar 100x liever bevallen dan 1 keer borstvoeden, hoe mooi die eersye keren aanleggen ook was!
    o en wbt hoeveelheid melk; kyana keek en het begon bij wijze van spreken al te lopen!

zal ik morgenvroeg al testen?

15. BonaLisa

BonaLisa Lid

29 dec 2008
    18
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Den Haag
    Djezelf: bedankt voor de tip, was al weer helemaal vergeten dat Boer zoekt Vrouw er weer op kwam :) Gelijk de tv maar aangezet, haha!

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja anniek ik wil dat je morgen test want ik kan niet wachten

(zo nu moet je wel hihi :) )

17. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @anniek: nog 2 nachtjes he! En dan vet positief voor jou ;)

@runner en djezelf: allebei veel plezier met klussen! Djezelf wel fijn dat het nu altijd rond de zelfde dag zit ;)

@marieke: had idd ook 2 positieve ovu-testen achter elkaar, allebei ietsje donkerder dan de C-streep, de dag daarna had ik er 1 die echt negatief was.

Wat betreft BV ik vond 't 10 weken na de bevalling meer dan genoeg, het was pijnlijk en ik was na 4 weken helemaal gebroken. Was blij toen mijn vriend ook wat kon gaan mee helpen dmv een fles. En tot op heden is noa altijd een uitermate gezond kind geweest dat weinig ziek is, dus ik vind het wel best.

Nou hier is mijn man echt ziek, met koorts en al, hij had eigenlijk nachtdienst maar heeft zichzelf ziek gemeld, heb hem nog nooit zo ziek gezien. Zelf ben ik af en toe misselijk al sinds gister, nu loop ik heel de tijd hier in huis te roepen, dat het niet griep is, maar dat het door HCG komt :) [-o< Wou vandaag al gaan testen, gek hoor van mezelf, ben maar snel gaan plassen voor ik het kon doen :) Misschien dat ik woensdag wel een goedkoop KV-testje doe heb er dan toch nog 3 liggen van sensitest.

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @justfem, ohhhhh ik was ook 5 dagen voor nod misselijk/niet lekker! Liep met een vriendin door de stad op vrijdag, zij zei gelijk oohh misschien ben je wel zwanger ;) Maar ik dacht dat het te vroeg was om al iets te voelen :) Die maandag getest toen dat gevoel maar aanbleef en de rest is hystorie.......
    Dus ooooooeeeeeeeeeewwwwwww spannend hoor :) :)

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zeg net tegen john; zal ik morgen vroeg testen?
    moet jij weten zegt ie! als je maar niet zeurt als er nisk staat omdat het te vroeg is! :oops: droogkloot :)

lilly
    jij hebt ook voor je nod getest he?

justfem
    1 nachtje ook goed?
    pendel je nog?
    arme kerel van jou! valt niet mee he! je hebt hem zeker chocomelk en wafels met hcgtje gegeven he?

missflower
    dankje meid! nee ik kan nu echt niet meer terug, samen?

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly waarom heb jij eigenlijk een blauwe banner?
    ik zou hem maar roze maken! je hoopt toch op roze of niet?

ik wil zwanger zijnnn :oops:

man ik wordt momenteel wel écht gek hoor!
    zo erg heb ik het nog niet gehad geloof ik!
    maar hoe harder ik hoop, hoe harder het zal tegevallen!

maaruh piesen moet ik wel erg veel!

Deel Deze Pagina