wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @anniek: nee, ik heb alle HCG voor mezelf gehouden, wat moet hij er nou mee. Hij is overigens zo ziek dat ie niet eens meer zieleig kan zijn :) Nou test morgen maar, als ie negatief is heb je gewoon te vroeg getest ;)

@lilly: nou, nu ga ik nog harder duimen, na jou verhaal, ergens heb ik deze keer om 1 of andere vage reden heel sterk het gevoel dat het raak is... maar misschien had ik dat de vorige rondes ook wel :(

2. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @anniek: ja ik pendel nog, wil je zeker weten wanneer je positief test ;)

3. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jajajajajajajjajajajajaajjajajaajaja

4. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @djezelf, nou leuk met z'n 3tjes ons ei :D Volgens mij is mijn lut...fase 13 dagen. Ik hou mijn testdag nu op de 18e. Gaan we gezellig met z'n 3 en testen?

@justfem:ik doe morgen ook nog wel ff een testje, ben benieuwd of hij dan echt weer nega is. Arm mannetje, beterschap voor hem. En ik zou idd gewoon lekker woe een testje doen ;)

@anniek:succes morgenochtend met testen ;)

Ik ga zo maar lekker naar bed, tot morgen O:)

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    @anniek: ik wel best één met je doen hoor.. maar we maken maar geen wedstrijdje van want vrees dat die van mij nog niet posi kan zijn :rolleyes: of je moet nog 3 dagen willen wachten :)

6. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    als dat betekend dat ik dan dik positief test dan wacht ik wel!
    maar niet heus, als ik morgen nega test w8 ik wel

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    we doen morgen gewoon één... ik zeg dat ik het moet van jou en jij idem dito haha.. hoelaat ben je morgenvroeg online? :)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Haha, Anniek, jij gaat morgen gewoon testen, maakt niet uit wie er wat van zegt, toch :) ?

En wij zullen morgenochtend weer achter ons computertje gekluisterd zitten om te lezen wat er uit komt! Spannend de komende dagen weer wat testers!

9. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    uhm
    als kyana wakker is, zo rond een uur of uhm 10?

als ik wakker genoeg wordt als me vriend opstaat doe ik er dan wel een maar het is zó vroeg dat dat wel niet zal lukken :) {5 uur}

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    kan ik morgen eindelijk uitslapen kom je met zo´n tijd aanzetten :confused:

11. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    me buik rammelt dat het verrekt!
    ik ga me nest maar opzoeken!
    wordt gek van mijn nadenken!

ik laat jullie het morgen weten!

mzzlllll

12. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ok zeik wel in een potje! en wacht op je! ok?
    hahahaha

13. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Anniek nee, nee je moet het om 5 uur doen dan kan ik net voor ik naar mijn werk ga nog ff lezen hoe je getest hebt :) Oh mijn pendel zegt trouwens woensdag positief, maar ja die pendel van mij die zegt wel eens vaker wat ;) :)

14. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo dames !

We zijn weer veilig terug uit Brugge en Plopsa ! Het was leuk ! Een aanrader, al was het wel koud ! Thijs vond het geweldig !

@ Justfem, van Mega Mindy was er niet zo heel veel, maar Plopsa de Panne is echt wel een leuk park !
    Pendel je weer ? Als je tijd hebt .... ;)

@ Anniek, veel succes met testen morgen ! Ik hoop het voor je ! Jij hebt nu ook ovu-testen gebruikt, toch ?

Ik heb ze vandaag binnen gekregen ! Vanaf woensdag kan ik ook plassen in een bekertje ...

Groetjes,
    Nikki F

15. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @NikkiF: stuur me maar een PB-tje dan pendel ik wel even voor je ;)

16. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    OOOOH meiden die bijna mogen testen...pfff spannend zeg! Ik word zelfs helemaal zenuwachtig omdat jullie gaan testen hahaha. En dat terwijl ik pas zo kort meelees! Ik ga morgen echt gelijk kijken of het zover is bij jullie! Ik duim voor jullie :D

Ik moet morgen met die kleine van me naar het ziekenhuis, naar de POS. Ze krijgt namelijk 28 januari buisjes en dr neusamandelen worden geknipt. Vind het nu al zielig :(. Maar goed, als ik morgen terug ben uit het z'huis dan kom ik hier gelijk even checken!

@ Justfem, als je een keertje tijd hebt...zou je dan voor mij willen pendelen over wanneer het raak zou zijn? Je zal wel een hoop aanvragen hebben, dus als het niet uitkomt snap ik dat ook hoor! :D

17. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @shaula: nou toevallig heb ik nauwelijks aanvragen momenteel omdat ik een pendelpauze heb gehad afgelopen maand dus stuur maar een pb-tje met je voor, achternaam en geboortedatum.

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Manuela, ik lees nu pas terug,

mijn zwangerschap:

Geweldig, ik heb me nog nooit zo goed gevoeld. Geen enkele dag ziek, geen enkele dag misselijk of overgeven ! Alleen wat moe, maar dat was na 11 weken weer over. Zo mag het wel weer zijn bij een tweede kindje !

mijn bevalling:

Het duurde allemaal erg lang. De weeën begonnen op zondagavond 18.00, gingen de hele nacht door. Alleen maar rugweeën. Ik heb in bad gelegen, bijna de hele nacht. De VK kwam 's ochtends, toen had ik maar 1 cm ... balen, 's middags kwam ze weer ... 2 cm ... toen hebben we besloten dat wanneer het niet genoeg was opgeschoten 's avonds ik naar het ziekenhuis zou gaan en een ruggeprik zou krijgen. 's Avonds inderdaad weer 2 cm en toen zijn we naar Maastricht naar het ziekenhuis gegaan en daar zijn we geweldig opgevangen ! Ik kreeg een ruggeprik met een zelf bedienbaar pompje (pijn=duwen=verdoving) Zo de hele nacht gelegen en ook nog kunnen slapen. 's Ochtends om 8.00 had ik 8 cm, toen zijn de vliezen gebroken en sloeg de hartslag van Thijs terug en toen heb ik weeënremmers gekregen waardoor hij weer stabiel werd. Toen zijn we om 11.00 naar de verloskamer gegaan, en toen was de verdoving uit. Na 20 minuten persen was hij er al ! Van zondag 18.00 tot dinsdag 11.20 ! Maar goed ... als het bij de tweede weer zo gaat ben ik er toch blij mee !

Thijs had in het vruchtwater gepoept dus de kinderarts kwam erbij maar hij was helemaal gezond. Zijn bloedwaarden waren prima dus hij had geen zuurstoftekort gehad. Na 4 uurtjes bijkomen mochten we met z'n drietjes naar huis !

Thijs heeft bijna 19 maanden borstvoeding gehad. Ging niet vanzelf, tepelkloven, borstontsteking en Spruw, we hebben het allemaal gehad, maar we hebben het doorstaan, maar ik zou het zo weer doen ! (ik ben zelf erg allergisch en heb Astma, dat was een extra reden om vol te houden)

Maar ... wat ik zeker anders zou doen is het in slaap vallen ! Thijs viel al drinkend in slaap en dan legde we hem in bedje, waardoor hij dus niet leerde zelf in slaap te vallen ... en daar hebben we nu nog steeds "last mee", hij vindt het moeilijk om zelf in slaap te vallen. Dat zou ik bij een tweede dus helemaal anders doen. Eerst even wakker maken, en wakker in bedje leggen zodat hij of zij zelf in slaap kan vallen. Dat scheelt een heleboel tramelant !

Voor de rest gaat het super met onze kleine man ! Heerlijk genieten ! :) (zie foto Kerst in mijn album)

Groetjes,
    Nikki F

19. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

Feb 19, 2007
    1,881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Een spannende dag vandaag, las ik...

In mijn album zit mijn 1e buikfoto... (als het mij lukt om hem erin te krijgen...:) )

20. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @anniek en missflower; succes met testen

@nikki: fijn dat je het zo leuk hebt gehad

@justfem: ik heb over je gedroomd :confused: Maar ik heb goed nieuws voor je was zwanger in mijn droom

Tot later

Share This Page