@zomaar: BALENNNNNNNNNNNNN, mannennnnnnnnnnnn zo tactisch en slim hahahahaha En nu? Gaat hij iets anders proberen? Vraag de vk anders als er iemand uitvalt of ze jouw dan willen bellen! Nou hoop dat het toch allemaal goed gaat komen!
Zomaar, balen joh dat je kerel nu niet mee kan naar de echo. Beterschap voor jou! Carolien, dit is ook mijn 1e ronde met ovu testen ook omdat mijn cyclus totaal niet regelmatig is. Meneer weet sinds gister pas dat ik ze gebruik en wat het inhoud. Tot nu toe vind ie het niet erg. Maar hou verder ook wijselijk mijn mond. Zodra ik dus 2 duidelijke strepen heb gooi ik het in bed op een andere boeg.
@Missflower, balen! @Anniek, misschien was het gewoon te vroeg getest. @Kaatjesmam, leuk dat je er weer bent. Binnen 48 uur na de test langskomen, wat willen ze dan zien dien of doen? En te lang op iemands lip zitten, zorgt vaak voor irritaties, volgende keer inderdaad gewoon een huisje huren ofzo, kun je lekker je eigen gang gaan. @Zomaar, balen zeg, van de echo. Zou anders je moeder ofzo meenemen als je man echt niet kan. Maar ja, het is toch anders, zoiets wil je toch samen met je man doen. Ik heb ook zoiets wazigs met het maken van een afspraak voor de 20-weken echo. Dat is dus in het ziekenhuis. Bel ik vorige week, is die betreffende poli gesloten wat blijkt na 10 minuten in de wacht staan, de telefoon stond doorgeschakeld naar een andere afdeling. Bel ik vandaag op, krijg ik te horen dat de standaard poli op woensdag in die week dat die vol zit en er een extra polidag hiervoor komt in die week, maar ze daar nu nog geen afspraken voor kon maken, dus of ik volgende week weer terug wil bellen . Blijf aan de gang.
Heey meiden! Heb net terug gelezen maar weet niet meer precies wat er gezegd is en door wie. Zag dat er eentje ongesteld was geworden en eentje negatief getest had, vervelend zeg! Ben druk aan de schoonmaak hier, heb de boven verdieping al helemaal schoon en beneden zijn net de ramen gelapt aan de binnenkant (buitenkant vind ik te koud dus doe ik lekker niet ) Nu nog de keuken en de huiskamer en dan kan het huis er weer helemaal tegenaan. Mijn man is een week vrij geweest en dan doe ik altijd minder in het huishouden dus moet ik nu de schade inhalen
*Zet de 15 HCG-shakes en een lekker wijntje voor Missflower op de tafel bij het wachtbankje en neemt plaats op het wachtbankje en zit af te tellen tot woensdag* @runner: knap koppie zo @carolien82: dit is de eerste maand dat ik ovu-testen gebruikt heb, ik wilde het mijn mannetje eerst niet vertellen , hij is echt zo iemand die vind dat we de natuur zijn werk moeten laten doen. Uiteindelijk toen ik ging beginnen met de ovu-testen heb ik het toch tegen hem gezegd en ook uitgelegd dat er maar heel weinig kans is op een zwangerschap elke maand en dat ik doordat mijn cyclus nog niet echt stabiel was ik graag wilde weten wanneer mijn ei is. Toen vond hij het opeens best interessant vroeg ie elke keer en is het vandaag al positief @veertje: je mag bij mij ook wel even schoonmaken @zomaar: jeetje daar komt ie lekker vroeg mee, nou ik zou idd even navragen of ze je kunnen bellen als er iemand uit valt. Hier wordt ik steeds beroerder (missleijk, rillerig, hoofdpijn), maar ben bang dat het toch griep is ik wou dat ik al een positieve test in handen had dan zou ik het niet zo erg vinden als ik me zo voelde
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 5 - NOD 8 jan Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2 BonaLisa - 1ste Iris 26-8-2007 - nu in ronde 4 - NOD ? jan Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD 18? jan Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 Dennismartine - 1ste zoon - nu in ronde 4? - NOD 12? jan Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 11 - NOD 18 jan Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 1 Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 4 - NOD 9 jan Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 4 (ronde 2 na MK) - NOD 15 jan Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4 Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1 Manuela79 - 1ste Louise ?-?-2007 - begint in juni? Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 4 - NOD 18 jan Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. MissFlower - 1e prinsesje 21 mnd - nu in ronde 2 - NOD feb? Msbs - 1e ? 6 maanden - nu in ronde 2 - NOD 13 jan? NikkiF - 1e Thijs 10-10-2006 - nu in ronde 1 - NOD 28 jan Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 4 - NOD 25? jan Sandrina - 1e Sten - nu in ronde 1 - NOD ? jan Shaula - 1e Aisha 23-02-2008 - nu in ronde 1 - NOD 30 jan Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - uitgerekend 07-09-2009 zwanger in ronde 1 Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart '09 - NOD? wendelaa - 1st Eva 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD 24 jan Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 2 - NOD ? jan Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand DE JANUARI 2009 TESTEN: 2 STREEPJES IS IN DE MODE! =D> Positieve gedachte van 2009: heel veel baby's!!! -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen ? jan - Bonalisa ? jan - wenneke20 8 jan - Anniek 9 jan - Justfem 12 jan - Dennismartine 12? jan - Veertje 13 jan - msbs 15 jan - Knuf 18? jan - Carolien82 18 jan - Djezelf 18 jan - Marieke81 24 jan - Wendelaa 25? jan - Runner 28 jan - NikkiF 30 jan - Shaula ?feb? - MissFlower -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met nu (even) niet actieve dames op dit forum onderwerp Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - nu in ronde ? - NOD ? Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ? Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn
*oh en dan nog iets zweverigs hahaha, mijn zwangerschapstesten van sensitest hebben de houdbaarheidsdatum tot 20-02-2011, laat ik nou op 20-02 jarig zijn, als dat geen positief teken is *
@anniek; Mannen zijn ook allemaal hetzelfde, mijn dennis zou ook zo'n opmerking kunnen maken. Hun maken zich er toch wat minder druk om dan wij schijnbaar. Hoop dat je al het getest en dat die helemaal goed is. @justfem; Voor op de lijst, gaan deze maand voor ronde 4 en hebben inderdaad al en zoon Luuc @runner; wat balen dat jouw cycles zo onregelmatig is en lang zag ik. @MissFlower; Houdt de moed erin. Wat schrijven jullie trouwens veel, heb 2 dagen niet gekeken, Heb trouwens niet alles gelezen hoor waswel erg veel.
hellooo sorry sorry ff vluchtig gelezen en idd heb gewoon te vroeg getest! ben benieuwd heb vanmorgn heerlijk "buitu gespeel" met kyana en "snee balluh gegooi" Ze heeft ervan genoten en ik ook! nu dadelijk als john thuis is nog even naar de winkel, kyana ligt in bed en vanavond even lekker naar de ikea! zometeen even een lijstje maken wat ik moet hebben hier ff een beetje spam, is een oude slee van mij geweest, vanmiddag kopen we een nieuwe met een zitja waarschijnlijk
Oooooo wat leuk zeg met die slee! En idd je hebt gewoon te vroeg getest! Leuk zeg het korte kapsel! Staat hem goed! Zo ik ga nu echt even wat doen! Toedeloedieeeeeee
hey meiden hier is goed nu niet misselijk haahah moet woensdag op solicitatie om te gaan poetsen by bejaarde thuis .
Anniek en Runner: Leuke spammetjes! tja mannen idd...... Maaaaaaar hij heeft net de knoop doorgehakt, het werk kan ff de pot op (al is dat nog ZO'N belangrijk iets) hij wil en zal erbij zijn de 12de! Dus hij gaat lekker met mij mee! Nou maar hopen dat er achteraf geen gezeur op het werk van komt, want hij zit in een special task force nog iets bla bla en daar had hij een belangrijke meeting voor... MAAR IKKE BEN BLIJ! Enne nog meer goed nieuws..... HEB NET HET HARTJE VAN DE BABY GEHOORD MET DE ANGELSOUNDS Mijn man is op maandag ook altijd vrij dus hij heeft het ook kunnen horen! Wat een super moment weer, laat die echo maar zitten ik weet dat het oké is Hahahaha nee echt niet ik wil die echo! Dus ondanks dat ik me weer ongeloofelijk brak en kl*te voel is het toch een mooie dag Justfem: Wist je dat je minder weerstand hebt als je zwanger bent Ik weet er nu alles vanaf
Hey wat lief van je mannetje! Dat is toch wel fijn! En wat gaaf dat het hartje al hebt horen kloppen! Welke van de angelsound heb je? Ben eens even op de site gaan kijken maar ze hebben verschillende!
zomaar, wat goed he! en dat al met 9 weken, dat is volgens mij best snel. Ik kon het met Cas pas met 11 weken horen. Gelukkig kan je man toch gewoon mee
@zomaar: wat leuk dat je het hartje hebt gehoord! En superlief van je mannetje dat ie met jou mee gaat, ze hebben best veel goede eigenschappen onze mannetjes @anniek: ben jaloers al die sneeuw bij jullie, hier schijnt de zon, geen sneeuw te bekennen, maar ja ben toch aan het werk dus dan hadden noa en ik toch niet in de sneeuw kunnen spelen.
Poeh, het is nu 12 uur 's nachts en ik zit met een wakker kind in de kamer. Ze heeft net al zo'n half uur heel hard gekrijsd in haar bedje. Ze wil echt niet slapen. En nu zegt ze ook nog dat haar oortje pijn doet. mmmm.....Altijd moeilijk inschatten wat echt is en wat aandacht trekken. Fijn Zomaar dat je man meegaat en ook dat je het hartje hebt gehoord. Ik denk trouwens niet dat die van mij meegaat donderdag. Ik weet nog niet of hij de hele dag vrij kan krijgen (2a 3 uur heen en terug...) Leuke foto's! Ook die van Noa trouwens, wat een mooi meisje! Nou ik ga nog eens kijken of ze wil slapen. ik wel in ieder geval.
voor de lijst; 2 Feb. ik heb vandaag een dekbed met super leuk/zoet dekbedovertrek gehaald.. het is altijd zo koud op haar kamer en als je de kachel maar iets aanzet wordt het gelijk zo warm.. dus heb een dekbed aangeschaft maar doe nog geen kussen. Vanavond maar zien hoe het gaat oh ja me beste vriendin heeft een goede echo gehad