Ha dames! Wat schrijven jullie snel/veel zeg! Hahaha. @Anniek; balen dat je nu nog niet posi hebt getest, maar dat komt vast over een paar dagen wel! @MissFlower; balen zeg! Volgende maand wordt vast jouw maand! @Zomaar; wat geweldig om het hartje nu al te horen! Wat een mooi moment he? @Justfem; die datum, dat is vast het teken! Hier weinig nieuws. Was ook lekker nuttig dat ziekenhuis...het enige wat ze vragen is of mn meisje al eerder een operatie heeft gehad en of er bijzonderheden zijn. Kan toch ook over de telefoon? Maar goed, dat is ook weer geregeld. Verder vandaag alle kerstspullen maar eens opgeruimd en nu even lekker niks Ik lees weer gezellig mee en neem ondertussen ook even een Shake
meiden net by schoonouders weze eten en weer misselijk maar kan slecht zegge ik hoef niet want ben misselijk dan zulle ze ook denke ach ja komt goed
Jeetje wat is er veel geschreven... weet niet meer zo goed wie wat heeft geschreven! Heb knappe kindjes voorbij zien komen Runner en Anniek! Alleen even over wat ik anders zou doen... m'n zwangerschap is tot nu toe wat moeilijker dan mijn eerste maar mag volgens mij nog niet klagen. Als m'n bevalling (thuis zonder hechtingen..) en kraamtijd hetzelfde is als met Dylan dan ben ik blij! Wil alleen wat minder gestress tijdens de bv.. heb het wel 7 mnd gegeven. En ik ben nu meer op m'n hoede met complicaties (waar we bij Dylan veel te laat achterkwamen)... Ik ga nu proberen een beetje terug te lezen
@Runner, wat een schatje en zijn haar zit goed hoor! @Anniek, leuk die sneeuwpret. Hier is het een dunne laag die vanmiddag is opgevroren en nu spiegelglad is...niet echt leuke speelsneeuw. @Zomaar, fijn dat je mannetje toch mee gaat! Super dat je het hartje hebt gehoord. Robin is vanmiddag keihard op mijn buik gaan zitten, deed wel even pijn, niet blij mee. Weet wel dat de baby goed verpakt zit, maar toch, je schrikt wel. Nou ja, mocht ik morgen buikpijn ofzo hebben, dan bel ik de vk wel even. Net nog even met de babysound geluisterd en had gelukkig gelijk het hartje te pakken, tikketikketik. Je hoort het nu al echt harder dan een week of twee geleden en ook meer kloppen i.p.v. zachtjes tikken. Verder had Robin vanmiddag weer 39,3 C koorts. Heb haar maar koel aangekleed, leek net wel wat minder, nu slaapt ze lekker.
@anniek, leuke foto! Hier is het wel koud maar geen sneeuw helaas. Het is vooral erg glad overal @zomaar, oohhhhww wat heerlijk dat je het hartje al kunt horen Ik wil ook! Maak me de afgelopen dagen een beetje zorgen Baal echt dat ik zo lang moet wachten......
Hier ligt ook een mega pak poeder sneeuw, echt lang geleden dat ik zoveel "echte" sneeuw heb gezien, kun je lekker mee spelen en poppen bouwen.... Oh was mijn mannetje maar al wat groter! Maar euhhhh heb gezien dat het vannacht -16 word dus denk dat de hele pak sneeuw morgen 1 grote pak IJS is -16 wie verzint dat nou weer!? Lilly: Probeer te blijven genieten! Funny: Tsjee jij bent alweer een poosje over de helft, gaat snel hé! Velobabe: Morgen echo! Laat je weten hoe het was? Succes! Jo: Kan me voorstellen dat je dan toch ff schrikt!
Kon ik maar in mijn buik kijken! Ik wil zoooooooo graag weten dat het goed zit allemaal, pffffff, waarom kan het hier ook niet wat eerder? Eens kijken wat een retourtje china kost
@lilly: jij bent echt gek, zit gewoon hartstikke goed bij jou, ik heb gependeld en zo zal het wezen, je zet gewoon nog een zoon op de wereld @zomaar: jullie hebben tenminste nog sneeuw, hier is het alleen koe, maar geen wit te bekennen, oh ja wel ijzel, maar da's echt niet mijn favoriete weersomstandigheid @anniek: hey je laat me hier toch niet alleen achter op het wachtbankje!!!!!
@kaatjesmam: nog bedankt voor het compliment Hoop dat die kleine van je niet een virusje uit nederland heeft meegenomen. En veel plezier bij de VK.
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 en zwanger in ronde 3 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - nu in ronde 5 - NOD 8 jan Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2 BonaLisa - 1ste Iris 26-8-2007 - nu in ronde 4 - NOD ? jan Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1 Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD 18? jan Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8 Dennismartine - 1ste Luuc 15-08-2008 - nu in ronde 4 - NOD 12? jan Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 11 - NOD 18 jan Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10 Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 1 Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2 Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 4 - NOD 9 jan Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12 Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - Nu in ronde 4 (ronde 2 na MK) - NOD 15 jan Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4 Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1 Manuela79 - 1ste Louise 18-06-2007 - begint in juni Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 4 - NOD 18 jan Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12. MissFlower - 1e prinsesje 21 mnd - nu in ronde 2 - NOD 2 feb Msbs - 1e ? 6 maanden - nu in ronde 2 - NOD 13 jan? NikkiF - 1e Thijs 10-10-2006 - nu in ronde 1 - NOD 28 jan Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4. Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 4 - NOD 25? jan Sandrina - 1e Sten - nu in ronde 1 - NOD ? jan Shaula - 1e Aisha 23-02-2008 - nu in ronde 1 - NOD 30 jan Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - uitgerekend 07-09-2009 zwanger in ronde 1 Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - ronde 10 - NOD ? jan Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4 Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart '09 - NOD? wendelaa - 1st Eva 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD 24 jan Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 2 - NOD ? jan Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4 -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand DE JANUARI 2009 TESTEN: 2 STREEPJES IS IN DE MODE! =D> Positieve gedachte van 2009: heel veel baby's!!! -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen ? jan - Bonalisa ? jan - wenneke20 8 jan - Anniek 9 jan - Justfem 12 jan - Dennismartine 12? jan - Veertje 13 jan - msbs 15 jan - Knuf 18? jan - Carolien82 18 jan - Djezelf 18 jan - Marieke81 24 jan - Wendelaa 25? jan - Runner 28 jan - NikkiF 30 jan - Shaula 02 feb - MissFlower -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met nu (even) niet actieve dames op dit forum onderwerp Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - nu in ronde ? - NOD ? Layla -1ste zoon 26 mnd - ? - ? Mystic sun -1ste Anouk 8 jaar - ? - ? Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn
Jeetje wat een geklets meiden! Ik heb niet veel tijd gehad om te lezen te posten hier dus even een egoberichtje.... Louise heeft nog steeds af en aan koorts en voelt zich niet lekker dus vriendlief blijft morgen thuis met haar. Ik moet werken en smiddags op kraamvisite bij een collega in Arnhem en daarna met een vriendinnetje uit Arnhem uit eten dus ik ben er ws woensdag pas weer.. Meiden... ik duim mee dat jullie zwanger zijn! Veel liefs van mij. Ohja; justfem; Louise is van 18 juni en ik stop rond haar verjaardag idd met de pil
justfem sorry? goedmaken met een bakje HCGchips? wordt tijd dat weer eens wat dames gaan strooien, heb bijna niks meer over! vanavond naar de ikea geweest en nu heb ik de pijp leeg, zometeen eerst in de douche en dan lekker onder de wol! ben benieuwd of ik ongi ga worden! is nog te vroeg om er iets van te kunnen zeggen, me darmen rommelen goed maar dta is ook het enige trusteeeeeee
had hier gehoopt op een rustig avondje, maar ik werd ineens voor een spoed ok oproepen en ik heb niet eens dienst maar ja toch maar gedaan. Anniek en justfem, nou na vandaag zit ik ook officieel op het wachtbankje(ga zo voor de zekerheid nog maar een keer.... )We hebben meer hcg nodig! Lilly; zit echt wel goed hoor meid, je voelt je toch harstikke zwanger. Als je je gevoel echt zo blijft kan je altijd nog ff de vk bellen @all, justfem heeft nog een keer voor mij gependelt en ik ben in januari zwanger van een meisje [-o< , joepie Zou ik dan toch op roze gaan deze maand???? \/ [-o< [-o< [-o< Slaap lekker allemaal
Hallo allemaal ! @ justfem , nogmaals bedankt voor je pendel ! Ik hoop zo dat het uit zal komen ! Ik heb vandaag een sensitest gedaan omdat ik zo veel hoofdpijn had. Ik zag een heeeeeeel licht streepje, ... mijn man zag helemaal niets ... maar goed, ik denk dat ik vanaf nu elke dag even probeer. Wanneer doe jij de testen altijd ? @ allemaal, leuk hoor, die sneeuwfoto's, maar mij heeft het vandaag alleen maar ellende gebracht. Ik werk bij een basisschool en onze inrit is net een stijle ski-piste, dus ik besloot in de woonwijk te parkeren langs de weg. Mijn auto heeft er nog geen uur gestaan ... een van de ouders raakte in slip (en reed ook veel en veel te hard) en heeft mijn auto helemaal geramd ... hij is total-loss. Ik heb al de nodige tranen erom gelaten vandaag, het was zo'n fijne auto, Peugeot 406. Ik was gewoon in de klas, had niets in de gaten. Het was toevallig dat ik bij de administratie een printje ging ophalen, toen zag ik de politie staan en toen hoorde ik over een aanrijding ... bah, ben er helemaal kapot van. En de vrouw die het gedaan heeft, zij heeft ook haar auto helemaal in elkaaar ... mijn auto is helaas al redelijk oud, we krijgen hooguit 2000 euro terug ... ons kost het het geld ... haar niet, terwijl wij er echt niets aan kunnen doen ... bah, ik baal zo vreselijk ! Ik hoop dat januari ons ook nog iets goeds zal brengen, dat hebben we nu wel extra verdiend zou ik zo zeggen ... Groetjes, Nikki F
Jeetje NikkiF, wat balen van je auto zeg. Erg oneerlijk! Jullie mogen allemaal wel wat HcG van mij hebben hoor. Ben zo misselijk en moe dus ik zal wel genoeg hebben. Ik moet zo echt boodschappen doen en ben benieuwd of ik het red met al die "lekkere" chinese geuren in de winkel. Neem maar een plastic zakje mee. Karlijn was weer lekker aan het brullen vannacht. Ze heeft ook nog steeds zere oogjes en een nu ook een zeer oor (mama, pijn oor). Heel zielig. Wat doe je zo'n kindje aan he, met zo'n reis. Lilly; dat is wel een hele dure echo hoor...
Zomaar, wat super dat je het hartje hebt horen kloppen! Lilly, die angst had (en heb ik soms nog) heel erg in het begin. Maar toch ben ik nu al 15 weken. Goede echo, hartje gehoord, groeiende buik. Dus onterecht denk ik. Maar toch, het is je 2e en dus ben je je er meer bewust van wat er allemaal gaande is daarbinnen en weet je beter wat er fout kan gaan, En daar komt nog bij dat je weet wat je moet missen als het misgaat. Maar probeer toch je zorgen wat in toom te houden en probeer vooral te genieten meid! Kaatjesmam, wat sneu voor je meisje... Hoe is het nu met haar? NikkiF, wat balen meid! Een dikke knuffel vanaf hier. (niet dat het veel helpt, maar een schrale troost) Anniek en anderen die het nodig hebben:
@justfem: nog bedankt voor je pendel, hopelijk mag hij uitkomen. Hou je het nog vol om tot morgen niet te testen? @nikki; bij mij zie je de ovu testen heel mooi opbouwen. Begint met een heel licht streepje en gaat door tot een donkere streep gelijk aan de C-streep. Dan pas heb je je ei. @kaatjesmam: arme Karlijn....hopelijk gaat het vandaag iets beter. Jetlag en oorpijn, is ook niet niks fijne dag allemaal, ik ga weer voor het eerst werken gatver ik heb echt geen zin
@justfem; Zou je voorm ij ook en keer kunnen pendelen. Weet niet precies hoe dat allemaal gaat maar lijkt mij wel leuk. @NikkiF; mischien moet je het wel zo zien "scherven brengen geluk" Is inderdaad wel erg balen dat je de auto in elkaar hebt. Krijgt er nooit voor terug wat hij jou waard was. @kaatjesmam; Strooi even wat HCG rond dan zou erg mooi zijn als dat kon. Succes met Karlijn hoop dat ze er snel weer bovenop is. @Marlieke; Hoor inderdaad om mij heen dat als je zwanger bent van de tweede je je meer of eerder zorgen maakt of alles wel goed is. bedankt voor het strooien met HCG. Groetjes