wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Nog 1 nachtje slapen en dan word Stijn alweer 2 :D
    Baal alleen een beetje wat heb ouwel printjes besteld voor zijn taart maar die zijn nog niet binnen grr en heb ze toch echt vanavond nodig.

2. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    @Kaatjesmam, mijn kleine mannetje was ook aan het huilen vannacht (is toch een tijd terug!). Hij had alleen last van nachtmerries dus gelukkig geen oorpijn! Sterkte!

@Zomaar, inderdaad alweer een eind op weg! Maar jij hebt het hartje gehoord en dat is toch echt een
    mijlpaal hoor!

@ Lilly, begrijp je onzekerheid maar al te goed hoor! Vanaf vandaag is ons kleine mannetje officieel levensvatbaar... en toch maak ik me af en toe nog steeds druk (als ik hem iets minder voel). Dit had ik niet met Dylan maar deze zwangerschap realiseer ik me wat er allemaal mis kan gaan... bah!
    Probeer positief te blijven!

@justfem, spannend hoor... kan je nog wachten tot morgen?

@Marieke, m'n zusje is ook OK assistente.. blijf het bere interessant vinden! Werkse vandaag!

@NikkiF, oneerlijk he?! 1 voordeel je zat zelf gelukkig niet in je auto!

Wij gaan zaterdag op wintersport zonder kids.. (met z'n 14en). Ik kan alleen als enige niet skieen maar er is zo'n spa in de buurt dus ik ga lekker bijkomen! kan nu wel alvast wennen aan de kou... heerlijk dit weer!

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @anniek: het is je vergeven, lekker die HCG-chips ;)

@marlieke: bedankt voor de HCG'tjes :D

@NikkiF: ik ben op dag 8 begonnen met ovu-testen, bij ging het als volgt dag 8: heel vaag streepje, dag 9-10 iets duidelijker, dag 11-12 donkerder dan C-streep, dag 13: negatief. Jeetje wat erg van je auto.

@marieke81: ja het wachten gaat me nog redelijk goed af, vanochtend bijna getest maar toch niet gedaan, moest gelukkig noa naar school brengen en naar mijn werk dus veel tijd om te twijfelen over het wel of niet testen, vond het wel goed van mezelf, ik wil niet te veel hopen. Ik hoop ook dat mijn pendel voor jou mag uitkomen ;) En werkse vandaag.

@Dennismartine: ja hoor ik wil wel voor je pendelen, als je me een pb-tje stuurt met je voor-, achternaam en geboortedatum kan ik het voor je doen.

@veertje: Hoop voor je dat de ouwel op tijd is!

@Funny: Leuk dat jullie op wintersport gaan en laat je maar lekker verwennen in de spa ;) Ja ik hou het nog redelijk vol wat betreft het testen, eigenlijk smokkel ik natuurlijk al 2 dagen :)

@Kaatjesmam: Beterschap voor je kleine meid en hoe was het bij de VK, heb je nog straf gekregen ;)?

Nou kreeg hier vanochtend mijn auto niet ijsvrij, was zelfs aan de binnenkant bevroren, dus toch maar met de fiets gegaan. Was erg misselijk, niet dat ik moest kokken, maar wel er tegen aan, ik weet niet of dat de zenuwen zijn of de HCG hahahaha.

Nou ik neem de HCG-tjes die gestrooid zijn en fabriceer zometeen super geconcentreerde HCG-elixer ;)

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nikki
    uhm misschien een tip hoor maar zoek op marktplaats voor een verglijkbare auto en laat je niet afzetten met een schamel bedrag!
    dat hebben wij ook ooit met een ford mondeo station gehad hoor! ze wilde ons veel te weinig geven maar die expert zocht op mondeo 1 en wij hadden een 2, met veel minder op de teller dan wat hij zocht, een speciale uitvoering, airco en de hele ratteplan! laat je niet afzetten hoor! gewoon bellen met de schade expert!

funny
    hoelang haan jullie?
    pff zonder kind, knap hoor! ik kan dat niet

veertje
    o joh alweer 2! het cliché is waar he?

ik voel nog niks maja ik wordt normaal ook écht dag 27 ongi duszzzz
    heb wel wer beetje hoofdpijn gehad maja, kan ook net zo goed vast geslapen hebben

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @funny, het onzekere gevoel is alweer een beetje gezakt. Maar net wat je zegt, bij ruben had ik het ook niet. Maar nu besef ik meer wat ik zou verliezen mocht he ttoch niet goed zijn.........

@anniek, nog heel ff geduld, ik duim me suf voor je!

@justfem, oooohhh laten we hopen dat het de Hcg was!

6. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Veertje, ik hoop dat je de ouwel op tijd binnen hebt! heb je nog wel een leuk plaatje kunnen vinden?

Justfem, hopelijk is het de Hcg... ik was deze keer een week voor m'n nod ook al misselijk... spannend hoor!

Anniek, Doen we elk jaar vanaf dat Dylan een jaar was.. we begonnen met 4 dagen en gaan nu een hele week. Zie er elk jaar een beetje tegenop en dit jaar iets meer omdat ik zo'n last van hormonen heb en Dylan heel aanhankelijk is op het moment. maar ik weet als ik daar ben dat een week zo voorbij is en ik heerlijk kan bijkomen en op een ander manier kan genieten.. En Dylan vind het geweldig bij zijn oma's slapen...

via m'n werk gaan ze zaterdag naar de nieuwste film (Bolt, draait pas in februari in de bios) en zondag naar Artis dus hij heeft de tijd van z'n leven!

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    succes anniek

8. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    *Zet 15 flesjes super geconcentreerde HCG-elixer op de tafel bij het wachtbankje neer en zegt elke dag 3 slokjes of 4 of 5 of 6 :) voor het beste resultaat*

Ik heb iets heel gemeens gedaan :evil: , ik ben zo zenuwachtig dat ik gisteravond mijn mannteje ook op de hoogte heb gebracht, ik zei dat ik zenuwachtig was en hij vroeg: 'waarom je bent toch niet misselijk of zo?' ik gezegd dat ik wel een beetje misselijk ben, nu is hij net zo zenuwachtig.... en hij begon al gelijk te roepen dat ie deze maand ook extra zijn best heeft gedaan. Voel me nu toch een beetje rot erover zijn we straks allebei teleurgesteld als het niet raak is :(

@wenneke: voel je je al weer wat beter?

@lilly: ik hoop het ook ;)

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Zo ik heb nog ff terug gelezen.

Bedankt allemaal voor de lieve woorden, vanaf vandaag ga ik weer lekker onbezorgd zwanger zijn :)

@nikki, wat een ongelooflijke ellende met je auto! Dat is echt enorm balen :cry:

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    oohhhhhhhhh he tis ook wel super spannend hoor justfem, ik had dat ook dat misselijke van tevoren :confused:

:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    tnxxxx meis!

justfem
    hihi leuk toch dat ie net zo zenuwachtig is?!
    Die van mij vind het ook kei spannend maar laat het allemaal niet zo merken maar is stiekem net zo ongeduldig als ik.
    Ik zeg wat denk jij, zal het raak zijn? Ik hoop het zo zegt ie dan! hihi lief he. Maja hij was ook al meer dan 1 jaar he, arm mannetje van mij heeft echt veel geduld met mij moeten hebben.

o en wbt misselijk;
    ik wurg net een stuk chocolade naar binnen en denk; oe jakkie die valt niet goed! en nu lees ik jou stukkie! :rolleyes:
    waarom link ik alles aan een eventuele zwangerschap?

trouwens, justfem, jij hebt voor mij ook januari gependel al 5 maanden geleden! dus ben erg benieuwd of je "eerste ingeving" de beste was!

funny
    knap hoor! jij liever als ik! ik moet er niet aan denken! al bij het idee dat ik haar 2 dgn niet zou zien bekruipt me al de angst. Maar het is wel zo dat wij werkelijk álles met kyana doen. Zelfs doorhouden kan ze. en mee naar verjaardagen en pas om 24 uur in bed komen... {heeft ze smiddags wel wat later geslapen}

ik ga ons aankleden, heb al opgeruimd en wat gepoetst dus ga ons aankleden

12. veertje

veertje Fanatiek lid

De ouwel komt niet optijd binnen grrrr, het word deze week verstuurd, nou maar hopen dat ik ze wel voor zondag binnen heb want dan viert hij zijn verjaardag.
    We hebben nou een winkel in haarlem gevonden en die heeft ouwel printjes voor op kleine cakejes dus zit te denken omdat voor morgen te doen maar het probleem is dat die winkel alleen op woensdagochtend open is dus dan moet manlief morgenochtend naar haarlem moet rijden terwijl hij er nu is want hij werkt in haarlem.

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Nikki, wat balen van je auto!
    @Veertje, ik hoop dat je printjes vandaag binnen komen!
    @Justfem, spannend...zou wel een heel mooi begin van het nieuwe jaar zijn!
    @Funny, lekker joh, wij gaan ook binnenkort op de wintersport, met mijn dochtertje en mijn ouders. Dit jaar zal ik ook niet op de ski's staan, helaas, want ik vind het altijd zo leuk om te doen. Zo'n spa is ook lekker, toch!
    @Lilly, ik kan me je zorgen wel voorstellen hoor, heb ik af en toe ook, volgens mij herkent iedereen het. En door al die zwangerschapshormonen ben je toch al sneller van slag. Nu weer lekker genieten!

Ik heb net weer lekker boven de pot gehangen. Was al zo misselijk in de supermarkt, wist niet hoe gauw ik naar huis moest komen. Robin heeft nog steeds koort, vannacht heeft ze maar tussen ons in geslapen, want ze huilde steeds zo.

14. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @anniek: Hihihi ik heb ook het idee dat ik alles aan zwanger zijn link, oh ik wil ook testen nog 1 nachtje en dan ga ik de eerste proberen. Lief van je mannetje dat ie zo meeleefd, die van mij zat gisteren helemaal over mijn buik te aaien. *Zwijmel ik hoop het zo* Ik heb me wel voorgenomen maar niet te teleurgesteld te zijn als het niet zo is.

15. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @veertje: balen zeg!

@jo79: beterschap voor Robin en hopelijk wordt je misselijkheid snel wat minder.

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Funny: Wat doe jij precies bij disney? Enne bolt is die nieuwe animatie film met dat hondje wat bekend van tv is maar het zelf niet weet toch?

@Justfem: Tsjee, klinkt erg hoopvol :) Hoop niet dat je alleen maar misselijk bent van het Hcg eten maar ook echt van je eigen Hcg ;)

@Lilly: Goed zo minder piekeren en meer genieten :thumup:

@Veertje: :) Last van tarten stress... ;)

@NikkiF: Tsjee das echt kl*te!

@Kaatjesmam: Hop dat de kleine zich snel weer helemaal oké voelt en weer lekker aan jullie tijden gewend is.... Is ook lastig te begrijpen allemaal voor zo'n kleintje!

Hier weinig bijzonders, vanmorgen iets beter opgestaan dan gisteren, maar weet ondertussen dat ik me morgen weer totaal anders kan voelen :(
    Net weer even geluisterd met de angelsound, pffff wat hoor ik mijn kleintje duidelijk *zwijmel*! Veel duidelijker dan bij Noah :confused: dus ik denk dat ik dit keer mijn placenta niet aan de voorkant zal hebben! Het hartje leek ook sneller te kloppen... zu Justfem dus echt in ALLES gelijk krijgen ;) Zoooo ga maar eens even naar die hele hoge toren (met strijkwas) kijken :(

17. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    :confused: DAT JE DAAR NOG OVER KUNT TWIJFELEN! :)

Alleen kijken of ook strijken :p

Ik wil ook zo'n angelsound ding die heb ik nooit gehad bij noa, nou ja eerst maar zwanger zijn :) en dan zo'n ding aanschaffen.

*Zo en nu ff mijn boterhammen met HCG-pasta opeten.*

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    wel jammer dat mijn pendel niet uitkwam, als ik de pil nou niet had geslikt van te voren ;)

feb wordt mijn maand :D

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Mijn lijf dacht; jij maakt je zorgen over je BIP (baby in progress), dan zullen we je even laten weten dat je zwanger bent :) :)

Ben moe, misselijk, moe, heb honger, ben misselijk, hoofdpijn, ben moe.......En ik slaap al dagen uit dus daar ligt het niet aan. Het is ook zo lekker vaag allemaal :rolleyes: :rolleyes:

Maar ook wel fijn ;)
    IK BEN LEKKER ZWANGER EN OVER ZO'N 34 WEKEN HEB IK MIJN 2E ZOONTJE IN MIJN ARMEN :)

En zo zal het zijn en niet anders!

20. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Justfem: Euhhhh ik wist dat best hoor, maar er zijn anderen die nog twijfelen ;) heb jij trouwens al uitslagen terug van jouw pendels over het geslacht? En zo ja hoe staat het ervoor zo'n beetje?.....

Eerst naar de berg gekeken, toen een paar keer gezucht, diep ademgehaald en als een beest tekeer gegaan! (krijg je na een week ziek zijn al dat achterstallig werk :( ) Maaaaaar met resultaat, alles klaar en netjes in de kasten :)

Deel Deze Pagina