@zomaar: 6 goed, 2 fout tot op heden. En wat betreft de strijk =D> @lilly: that's the spirit! @Missflower: allemaal de schuld van die pil van je kon mijn pendel niets aan doen. Stomme pil :x Weet nog steeds niet zeker of ik nou wel of niet morgen zal testen, ik bedoel voor hetzelfde geldt is mijn NOD eigenlijk toch pas de 10de dan is het nog 4 dagen voor NOD. Nou ja ik neem mijn laatste KV test wel en als die nega is dan test ik zaterdag pas weer. Heb maar ff een online-zwangerschapstestje gedaan om mezelf nog gekker te maken, dit kwam er uit Je hebt 74% kans dat je zwanger bent. nou nog maar 26 % dat het niet raak is een hele opluchting
@justfem, ik teste op dag 28 mega positief terwijl ik daarvoor een cyclus van 30 en 31 dagen had.......Het enige nadeel is dat het zo'n domper kan zijn als de test toch nega is (omdat je te vroeg getest hebt uiteraard)
ik hoop vrijdag ook op een positieve test als ik tenminste donderdag niet ongi ben want mijn lichaam is redelijk stipt! justfem, we gaan op rose! duim duim
Wat spannend is het hier met afwachten zeg.Hoop dat we deze maand allemaal positief testen. Goede hoop houden.
Hi dames @NikkiF; Dat is zwaar balen zeg! Gelukkig zat je er inderdaad zelf niet in! @Lilly; ooh ik snap je wel hoor, maar je zal zien dat alles helemaal ok is en dan kun je heerlijk gaan genieten! @Veertje; wat is of zijn"ouwelprintjes"? @Justfem; waar heb jij zo'n online berekenig gedaan? Dat wil ik over een tijdje ook wel doen! Meiden die morgen of snel daarna gaan testen; ik duim voor jullie! Hier weinig bijzonders...Aïsha is niet helemaal in dr hum, vannacht was drama en vandaag gaat ze al gillen als ik haar alleen maar op de grond zet. Komt ze met dikke tranen naar me toe gekropen en gaat ze aan mn benen hangen. Het zal wel een fase zijn en het is ook wel zielig Maar ook wel een beetje vermoeiend...ik kan niet eens dr fles maken of het is heeeeeeel hard huilen geblazen...pfff... Maar goed, deze fase gaat ook weer over
Ik heb weer eens het gevoel dat ik zwanger ben Nou maar hopen dat het deze keer ook echt zo is haha Ben met vlagen misselijk en ben niet te genieten (kan ook komen doordat alles tegen zit maar normaal heb ik het dan niet zo erg) Ik moet nog even wachten tot dat ik kan testen (als het teminste klopt want weet natuurlijk niet wanneer precies mijn eisprong was)
@shaula: op deze site onder interactief staan overigens een heleboel leuke dingetjes op ook voor de zwangeren onder ons diverse testjes ook wat je krijgt een jongen of en meisje. Vond het wel grappig. @moderator: weet niet of deze site vermelding mag, als het niet mag verwijderen maar
Ik heb zelf het bakerpraatjes testje gedaan over mijn zwangerschap bij noa en daar kwam 66% kans op een meisje uit.
je kan ook niet ff werken of er zijn meteen weer 4 pagina's geschreven ik ben lekker brak van mijn eerste werkdag @justfem; kan je morgen niet ff voor 07.00 testen?ik moet nm om 07.05 de deur uit ik wil het natuurlijk wel ff weten. Het is nm nogal moeilijk om een pc te bemachtigen op mijn werk (ik ga het wel proberen hoor) @lilly: gelukkig is je onrust weer wat minder @veer; ik wil ook [-o< @anniek: jij gaat dus vrijdag testen? tot later
@all, ik wil ff jullie mening/advies vragen.......... Ruben is best een mamakindje, is ook niet gek; ik ben vanaf het begin altijd bij hem, heb BV gegeven en ben eigenlijk gewoon de gene die het meeste voor hem zorgt. Maar sinds drumpapa thuis is, nu al sinds septmeber ging het steeds beter. We stoppen hem altijd samen in bed en papa hoeft niet vroeg de deur uit dus ze zien elkaar best vaak. Ik ga ook regelmatig ff de deur uit en dan zijn ze samen. Nou gaat hartstikke goed en het werd echt papa voor en papa na. Alleen als hij ziek is is het mamamamamamama! Nou hoor je dat wel vaker dus prima. Alleen sinds de laatste keer dat hij ziek was moet hij echt NIKS van papa hebben als er iets is Als hij 's nachts getroost moet worden wor dhij echt hysterisch als papa komt en niet ik. Nou vanmiddag.......we waren kids van school halen en Ruben was op zijn driewielertje. Op de terug weg werd het alleen een beetje te veel allemaal. Hij ging mopperen, dwarsliggen etc. Dus ik draag hem een stukje en dat ging prima maar was wel zwaar. Toen ik hem even neerzette wilde hij echt niet meer lopen, dus stelde papa voor hem ook een stukkie te dragen. Nou Ruben heeft dus 15 minuten lang alleen maar gekrijst en gehuild en mama geroepen. Papa heeft hem op een gegeven moment op de grond gezet omdat hij zo tegenstribbelde en toen ging hij dus gewoon op de grond liggen en zo. Hij is pas gestopt met huilen toen ik hem thuis aangekomen toch ff knuffelde Hij klampte zich helemaal aan me vast en ik voelde gewoon zijn verdriet Nou werd drumpapa een beetje boos op me. Hij vond dat ik hem moest laten gaan en zegt dat ik dit gedrag in stand houd door hem toch vast te houden...... Misschien heeft hij wel gelijk maar ik kan het gewoon niet aanzien....... Wat is jullie ervaring hiermee? En hoe zouden jullie hier mee omgaan? Sorry voor het lange verhaal hoor maar ik zit er best mee en wil het wel goed uitleggen.
Lilly, pfoe he lastig hoor. Kan me wel voorstellen dat drumpapa zich nu wel een beetje een boeman voelt... Hoe moeilijk het soms ook is ik denk wel dat ik dit gedrag zou negeren. Zo vreselijk is het ook weer niet om door papa getroost te worden. Maar kan me wel voorstellen dat je zelf ook verdrietig word van Ruben zijn verdriet... Sterkte! Mijn ovuttesten dporen trouwens ook niet! 2 keer een streep gehad maar niet zo dik als de teststreep en vandaag helemaal geen 2e streep meer te bekennen. :x Nou ja we hebben tot nu toe genoeg geklust. Justfem, spannend! Veertje, hopelijk neemt jou gevoel je dit keer niet in de maling! Shaula, vermoeiend idd deze periode. Hopelijk voor jou duurt het niet zo lang.. Nikki, kan me best voorstellen dat je er goed de balen van hebt. Ken je degene ook die op je auto inreed? trouwens, IK WIL OOK ZWANGER ZIJN!!!
@lilly: moeilijk, moeilijk Bij ons is het vaak andersom. Als ik boos ben op Cas, dan zie je Cas meer naar zijn pappa trekken. Hij kan nm niet echt boos worden. We hebben er een heel lang gesprek over gehad en ik heb gevraagd of hij ook wat vaker hem terecht wil wijzen want ik voel me soms echt een boemamma. Nu merk ik weer dat alles mamma, mamma, mamma is, maar ik probeer dan ook zijn gedrag een beetje te negeren omdat anders het gedrag in stand gehouden wordt. Ik moet zeggen dat we op dit moment een aardige balans hebben gevonden, en dat hij net zoveel naar mij trekt als naar zijn pappa. Met troosten als hij gevallen is is het nog wel steeds mamma. het is gewoon lastig want het druist vaak tegen tegen je moeder gevoel in, maar ik vond ook dat je moet doen waarbij je gevoel goed is. Onze oplossing werkt gelukkig. Maar succes ermee, hopelijk snap je mijn wazige verhaal een beetje @justfem; oke zes uur is een mooie tijd ik he trouwens ook nog ff dat testje gedaan en bij mij is de kans 71% wel grappig @runner: heb jij ook de testen van sensitest? ik had nm bij de zwanerschap van Cas die matcare gebruikt en die werden bij mij nooit echt helemaal positief, Altijd was het streepje lichter dan de C streep, maar ik kon er wel een duidelijk verloop in zien. Maar volgens mij heb je je ei dus wel al gehad en heb je genoeg geklust en ga je gewoon op roze deze maand