@lil: slaap lekker @runner, volgens mij heb ik wel vaker gelezen op de site dat er mensen zijn die nooit helemaal positief testen met de babyboomtesten. Maar je hebt denk gewoon ei al gehad. @veer; fijne dag morgen en alvast gefeliciteerd met stijn @anniek: ik duim voor je @justfem: ik wacht in spanning. Ga maar lekker slapen dan is het snel morgen Nou ik ga lekker douchen en dan ook lekker mijn bedje in. Tot morgen
Hoi Anniek, Ik heb tijdens de zwnagerschap van Thijs ook weleens gemaild met een meisje Anniek en zij kwam net als ik uit Limburg. Ik vroeg me af of jij dat was, dat zou dan wel toevallig zijn ! Groetjes, Nikki F
Nog even snel een berichtje voor ik ga slapen... @Justfem, ik duim voor je. Ik zet morgenvroeg de pc aan! Ik hoop het zo voor je! @alle anderen die bijna gaan testen! Ook voor jullie duim ik! Zo spannend he die komende dagen? Slaap lekker allemaal!
@nikkiF; wij wonen nu ruim een jaar in China i.v.m. met het werk van mijn man. We blijven nu nog 1,5 jaar. Behoorlijk wennen hier, maar ook wel leuk en boeiend. We wonen heel relaxed op een golfresort dus kunnen het echte China thuis ontvluchten, dat is wel lekker. En 2 a 3 uur van Hong Kong wat een leuke en westerse stad is (en waar ik ook naartoe moet voor de zwangerschap). 1 van de leuke dingen is ook dat we veel budget krijgen om te reizen dus we zijn afgelopen jaar in maleisie, thailand en japan geweest. Ik was trouwens zwanger in ronde 12 (staat ook in de lijst die justfem plaatst) @justfem en anniek: al getest? het is al half 1 Hier nog steeds supermisselijk. Vanmorgen yoga gedaan, maar dat ging eigenlijk echt niet. Ook zenuwachtig voor morgen voor de echo. Man gaat ook mee, dus dat is wel erg fijn. Ik denk dat ik redelijk instort als het niet goed is. Karlijn is nog steeds niet echt lekker en supervervelend. Ze huilt echt 45 minuten voordat ze gaat slapen (en als je haar eruit haalt valt ze wel direct in slaap op mijn schoot) en dramt echt om alles. Heel vemoeiend. Zij trekt ook heel erg naar mij (net zoals Ruben van Lilly). Echt frustrerend voor d'r papa. Het is erg moeilijk om dan consequent te blijven (vind ik trouwens met een heleboel andere dingen ook hoor).
Nou hier ben ik dan , net getest en hij was negatief , gelukkig heb ik gewoon nog te vroeg getest, ik kijk nog het even aan hoe ik me zaterdag voel en dan doe ik dan evt weer een testje. Was overigens wel iets vreemds met die test na ongeveer 2 minuten leek het of er een 2de streepje verscheen, maar dat verschoof binnen een minuut richting de C-streep en weg was ie. Zal er wel aan gelegen hebben dat mijn ogen nog niet goed wakker waren @anniek: als je ongi wordt huil ik met je mee en ik kom weer gezellig naast je zitten op het bankje
@justfem: je hebt idd gewoon te vroeg getest. Zaterdag hog maar een keer testen. Wel vaag van die streep, die blijft gewoon zaterdag staan Ik blijf voor je duimen [-o< @kaatjesmam; veel plezier met de echo vandaag Ik ga werken, tot vanavond
Justfem, balen meid! Maar zaterdag staat er gewoon een heel dikke 2e streep! NikkiF, wij hebben idd al een zoontje. Manlief hoopt stiekem op een meisje (zijn moeder heeft 13 kleinkinderen waarvan maar 2 meisjes, dus daarom hoopt ie op een meisje). Zelf vindt ik het het belangrijkste als die kleine gezond ter wereld komt (manlief ook natuurlijk), maar ergens mag het van mij wel weer ene jongen zijn. Ik ben niet zo'n meidenmama. Vroeger speelde ik altijd al liever met jongens dan met meisjes. En tegenwoordig kan ik het nog altijd beter vinden met het mannelijke geslacht. Hoelang we er over gedaan hebben? Met Marciano ruim 1,5 jaar. En deze keer bijna 1 jaar. Lilly, wij hebben dta probleem ook gehad met Marciano. Wat hielp was dat ik toevaalig net even naar boven of naar de wc moest wanneer Marciano viel. Hierdoor moest papa hem wel troosten. En wat betreft het tillen. Dat hebben we vanaf het begin al veel om en om gedaan. Overdag is manlief er niet vanwege zijn werk, maar 's avonds en in de weekenden deden we het dus zo. Verder feliciteer ik STIJN vandaag met zijn verjaardag! HIEPERDEPIEP HOERA! En dan nog even over Marciano, gisteravond heb ik het kereltje met 37,9 graden naar bed gedaan. Hij leek niet ziek, maar toch kkorts. En hoog voor zijn doen, want hij is al een aantal keren behoorlijk verkouden geweest en dan bleef het altijd bij maximaal 37,5 graad. Misschien weer een kiesje? iig voelde hij erg warm aan gisteravond, vandara ook dta ik hem even heb getempt. Hier is er vanmorgen weer een redelijk laagje sneeuw bij op de oude (bevroren) sneeuw gevallen. En het lijkt erop dta er nog meer bij gaat komen...
Justfem.... SHIT (als ik het zo bot mag zeggen...) maar het is nog niet voorbij deze ronde.. weer wachten. succes meid! Veertje, GEFELICITEERD MET STIJN! Ondanks dat je het van het weekend viert doen jullie vandaag nog wat? NikkiF, Ben in ronde 10 na mn MK zwanger geraakt (terwijl ik daarvoor 2 x in ronde 1 zwanger was!)... M'n vriendin heeft er de eerste 3 jaar over gedaan en was nu binnen 2 mnd zwanger dus alles is mogelijk! Succes en veel plezier vandaag met je eerste les! Lilly, ik denk dat ik Dylan over 10 jaar nog mag tillen als ik hem laat...hahahahah! Hij kan het wel maar hij wil graag als Peter Pan naar boven vliegen.. dat gaat me echt niet meer lukken. Kaatjesmam, succes vandaag met de echo.. spannend hoor! Laat je het vanavond even weten? Marlieke, m'n schoonmoeder heeft nu 3 kleinzoons en geen kleindochters ook van de neven en nichten zijn er alleen maar jongens dus zij had het ook wel leuk gevonden als het een meisje zou worden. Ons maakte het niet zo veel uit. Het is gezond en dat is echt het belangrijkste... en dus weer een stoere vent (had ik een meisje echt wel leuk gevonden hoor ). Anniek, zeur maar lekker hoor! Hoe is het met de hoofdpijn? Runner, Dylan vroeg gisteren wanneer z'n broertje nou komt en hoe ie heet? hahah ik heb maar gezegd dat ik dat pas weet als hij groot genoeg is om uit m'n buik te komen! Ik ben wel benieuwd hoe hij reageert als de baby er echt is.. denk wel lief maar voorlopig kijkt hij even naar babies en gaat hij liever spelen met oudere kindjes... tja dat kan ik hem niet geven een oudere broer of zus
Nou ik heb ook die online zwangerschapstest gedaan en ik had 54% kans op een zwangerschap Lilly: Hier hebben we die fase nog niet dus kan je geen tips geven Wel is het sinds afgelopen zondag dat Noah ineens zijn papa ECHT ziet staan, kan zien dat hij hem lief vind en hem gemist heeft als hij weg is geweest! Heel schattig om te zien en papa vindt dat ook wel erg lief Justfem: Jammer, maar je weet dat je ook niet te vroeg moet testen hé [-X Zaterdag blijft dat streepje op zijn plek staan hoor Velobabe: Super, wat fijn dat de echo goed was! Enne nu nog ff je banner aanpassen Anniek: hardstikke gek idd NikkiF: In de lijst staat bij iedereen in welke ronde het raak was, bij mijn eerste was het ronde 7 en nu ronde 4! Was in de 3de ronde begonnen met etos pillen, meteen zwanger (vmk geworden) maar daarna METEEN weer zwanger, dus hier een etos pillen fan ) Funny: Leuke extratjes dus! Heb ook de trailer gezien zag er idd erg leuk uit! Veertje: GELEFELICITEERD met de kleine/grote man! Gisteren was ik zooooo moe dat ik om 21.15 ben gaan slapen pfff lag gewoon et knikkebollen onder het kijekn van een film Ach bij Noah had ik dat al veel eerder in de zwangerschap dus geef er ook maar lekker aan toe... Nog 5 dagen en dan krijg ik mijn echo! Ben benieuwd denk dat het 3 etos kindjes zijn Hahaha oh stel je voor.........
justfem balen meis! maar je hebt gewoon te vroeg getest! STIJN GEFELICITEERDDDD nikki waarschijnlijk ben ik dat idd wel jah, er bestaan niet zoveel annieks die ook nog eens met dubbel N geschreven worden en dan worden ze helemaal selectief die ook nog eens een kindje hebben van maart! hihi nu ff een misschien voor jullie domme vraag;{denk er maar aan dat ik blond ben!} HEt is vandaag dag 27 van mijn cyclus. en mijn cyclus is ongeveer 27 dgn. moet ik dan vandaag ongi worden of morgen? Deze banner zegt dat ik morgen kan testen....
Dank jullie wel allemaal Ben langszaam foto's op zijn site aan het zetten van vanmorgen, lukt alleen niet erg maar ze zijn wel erg leuk. @justfem, wat erg voor je, hier een dikke knuf.
@veertje: gefeliciteerd met Stijn! @de rest nou ik voel me verder prima, ik zie het wel of het te vroeg was of niet ga er nu maar vanuit dat het niet raak is, hoe minder hard het aankomt, volgens mijn eigen pendel test ik over 5 dagen pas positief, dus misschien dat ik nog 5 dagen wacht tot ik weer test. @anniek: ik begrijp ook niets van de banners en ook niets van diverse calculators dus ik kan je ook niet verder helpen. Volgens de ene banner kan ik vrijdag testen, een andere zaterdag en weer een andere pas maandag?! Lekker duidelijk allemaal.
ik heb ff gegoogeld met banners en dag 1 van de cyclus was 12-12 als ik die verander naar de 11e dan ben ik 1 dag overtijd! duszz dat betekend dat ik vandaag ongi ga worden en zo niet dan ben ik morgen 1 dag over tijd! Helaas ging ik net naar de wc en had ik al een beetje bruin op mijn papiertje! ik voel me rot, gebroken! kan wel gillen.....
@anniek: hey meis, ik hoop voor je dat het toch niet je ongi is, hier krijg ik ook al steeds meer het idee dat het er aan zit te komen. Nou als we ongi-worden dan creeer ik hier ook gelijk een de dip-bar, waar we ons kunnen bezatten en elkaar kunnen troosten tot we er weer overheen zijn.
@justfem, balen zeg Maar he, het zou ook kunnen dat je weer een cyclus van 30 dagen hebt, en dan ben je wel errug vroeg met testen Er zit niks anders op dan geduld hebben Nou ik heb vanmorgen grote boodschappen gedaan en ge nu ff zitten met een bakkie en teruglezen.........
@Veertje, gefeliciteerd met Stijn! @Kaatjesman, spannend, vandaag een echo! @Justfem, balen, maar misschien gewoon te vroeg getest. Met die Matcare testjes testte ik 2 dagen ervoor ook nog negatief, al staat er dat je zelfs 4 dagen van te voren zou kunnen testen. Hier een egoberichtje. Ik geef al sinds gisterenmorgen over, echt, ik heb nog geen glas water of iets binnen kunnen houden. Ik ben al zo moe na weken ziek zijn en voor zieken zorgen om me heen, krijg ik dit er nog bij. Loop ook helemaal leeg, dus gisterenavond na kotspartij nummer zoveel de huisartsenpost gebeld. Tja, buikgriep en als het zo bleef moest ik de volgende ochtend huisarts bellen, voor ik uitgedroogd zou raken. Vanmorgen gelijk gebeld, want de hele nacht heb ik overgegeven en op de w.c. gezeten. Krijg ik een chagerijnige assistente. Ja, de dokter is zelf ziek. Hoort dat overgeven niet gewoon bij uw zwangerschap? Nee, zou niet best wezen en sinds wanneer hoort diarree daar ook bij? Oh ja. Nou ja, als u maar goed drinkt en plast is er niet zoveel aan de hand. Ja, dat is het hem nou juist, ik heb al 24 uur geen slok binnen kunnen houden en plassen doe ik ook amper. Ja, nou, dat kan eigenlijk niet binnen 24 uur. Blijkbaar wel dus! Nou, ik zal het overleggen met een andere arts en dan kunt u tussen de middag terugbellen. Nou, daar mogen we het weer mee doen :x !
anders dokterpost belle om 5uur as je eigen arts niks doet sorry lees mee maar verder niks gaat hier niet goed iemand het wilw eten via pb straks sollicitatie
@anniek, als je een cyclus hebt van 27 dagen en vandaag is dag 27, dan moet je morgen ongesteld worden. Op dag 28 dus. Word je morgen NIET ongesteld dan ben je dus overtijd. @jo, gatverdamme dat klinkt ongelooflijk ellendig. Kun je geen ors nemen om te voorkomen dat je uitdroogt? Ik weet niet of dat mag als je zwanger bent maar je hebt het ook voor kids dus lijkt mij onschuldig anders ff checken met je ha. Sterkte! @veertje, gefeliciteerd met Steijn! @zomaar, ik ben ook DOODMOE! Bij ruben had ik dat ook maar ik werd zwanger terwijl ik nog herstellende was van pfeiffer dus dacht dat het daar nog aan lag. Maar weet nu dus dat het ook zonder pfeiffer zo voelt.....naja, even aan toegeven maar, er gebeurt ook zoooo veel in dat lichaam van ons @kaatjesmam, hopelijk vloeien er vandaag alleen maar tranen van geluk omdat je een prachtig hartje ziet kloppen! Meisje uit de straat is vanmorgen bevallen van hun 2e kindje, van de 1e waren we tegelijk zwanger maar hun waren wat vlotter met de 2e. Zag net vaders de roze slingers weer ophangen. pffffff dan gaat het wel kriebelen hoor, over 8 maanden hanger hier de blauwe weer En ik heb via MP een fietsje gescoord voor Ruben zijn verjaardag. Is pas 20 maart maar ik zat vast een beetje rond te kijken en zag toen deze, ziet er super goed uit en ook nog eens in de buurt dus kon ik niet laten lopen. Zetten hem gewoon nog 3 maandjes op zolder. Ruben is helemaal gek op fietsen, zodra hij er een ziet wil hij er op zitten