wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by trotsemama27, Jan 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Ja, Wenneke, denk dat ik zoiets doe of anders mijn vk bellen, al werkt die vandaag weer niet. Jij ook sterkte!

@Lilly, zit aan de ORS, maar ook dat houd ik niet binnen, zelfs een paar slokjes vliegen er weer uit. Schiet niet op zo.

2. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jo
    idd mooi de huisartsenpost bellen hoor!
    of een andere huisarts in de buurt gewoon?

Jessica
    cool een fietsje!

ik voel me echt bagger! ontzettend down! Kyana is ook niet echt lekker geloof ik! en mijn moed is in de schoenen gezakt!
    overigens als ik nu écht ongi ben ik heb een lutale fase gehad van welgeteld 10 dgn! dat is werkelijk nét genoeg! grrr
    denk dat ik maar een potje ga janken! en john is ook nog niet thuis en ik moet dadelijk gaan werken, om half 3 moet ik daar zijn en john is rond half 3 thuis! dus zie hem pas vanavond om 22.30uur!

3. Carolien82

Carolien82 Actief lid

Dec 8, 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Zo nu even tijd om hier te reageren :D

@Lilly: Ik herken je verhaal wel een beetje, ik heb hier thuis ook zo'n mama's draakje. Als papa haar al op bed wil leggen dan is het huis te klein! Mama moet dat doen, wij doen het namelijk altijd om de avond. Mijn man zet dan toch door en uiteindelijk krijgt hij haar best vaak stil en anders roep ik naar boven dat ze op moet houden en dat wil ook nog weleens helpen. Ik probeer er niet aan toe te geven en haar op haar kop te geven maar ook daarna blijft ze het doen. Als ze 's nachts roept roept ze ook altijd mama. En als papa dan komt dan roept ze echt heel hard: NEEEEEEEEEEEE MAMAAAAAAAAAA Mijn man (hangt er ook vanaf hoe zijn bui is) word dan boos en trekt de deur dicht. Vaak als ie dan terug gaat dan is ze wat gekalmeerd en accepteerd ze hem wel. Ik denk wel dat je mannetje een klein beetje gelijk heeft, inprincipe krijgt Ruben uiteindelijk toch zijn mama en tja...... dat heeft ie dan eigenlijk niet verdient. Ik weet dit ook wel en het is soms als mama zijnde heel moeilijk om het niet te doen omdat je zijn verdriet voelt, maar misschien moet je anders het toch eens proberen en dat zijn papa het even met hem oplost (dus bv door even lekker met hem te kroelen) WIj negeren dit gedrag dus ook en het heeft een tijd heel goed gegaan alleen nu gaat ze weer beginnen, dus we moeten weer ons poot stijf gaan houden zeg maar ;)
    Nou meis hoe moeilijk het ook is ik hoop dat jullie een oplossing vinden waar jullie je alle 3 in kunnen vinden! Misschien kun je eens proberen er saampjes over te praten (misschien heb je dat al gedaan) en te vragen aan je man wat hij dan graag in zo'n situatie wil dat jij doet. Misschien hebben jullie dit al eens gedaan maar goed ik zeg ook maar wat hahaha. Heel veel succes en er komt idd een tijd dat het overgaat! Daar hou ik me soms ook aan vast!

@Velobabe: Wat goed dat je het hartje hebt zien kloppen! SUPER!

@Anniek: Vind het heel erg goed van jouw dat je kan wachten als je drang zo groot is! Petje af super! BEn je ook tegen een deurpost aangelopen? Nee hoor ff zonder gein, hoe gaat het nu? Heb je nog hoofdpijn? Ook ik snap niet helemaal veel van die banners. SHIT ZEGGGGGGGGGG Hopelijk zet het niet door en is het innestellingsbloed! SUCCES!

@NikkiF: Spannend zeg met je nieuwe zangleraar! Waarom maakt hij voor jouw een uitzondering? Leuk hoor! SUCCES Heb je al een auto in gedachte?

@Kaatjesmam: wat een gaaf verhaal! Ik had het een tijdje geleden ook gevraagd, maar denk dat je er toen overheen hebt gelezen. Het klinkt erg leuk! Mijn mannetje en ik zouden ook graag een keer daarheen willen maar dan wel zonder kids dus dat gaat nog een hele lange tijd duren! Maar wat gaaf van dat budget! Leuk hoor om zo iets te zien van de wereld! Succes morgen met de echo!

@Justfem: BALENNNNNNNNNNNNNNN maar je hebt idd gewoon te vroeg getest! En wat raar met die test! Nou anders idd zaterdag nog maar een keer testen.

@STIJNNNNNNN: GEFELICIFLAPSTAART met je verjaardag! Dat je maar goed verwent mag worden! Veertje: ook gefeliciteerd met je zoon!

@Marlieke: Hoe gaat het nu met Marciano? Is de temp gedaald?

@Funny: GEWELDIG dat hij daar naar vraagt! En een super antwoord! Spannend hoor!

@Zomaar: Spannend over 5 dagen!

@Jo: he verdikkeme wat een muts zeg die assistente! Nou je moet gewoon doorzeuren tot je langs kan komen! En anders de verloskundigen even bellen misschien kan zij iets voor je betekenen! Hoop Dat het snel over is!

@Wenneke: Sollicitatie! Wat leuk, waar?

Nou nu na het terug lezen nog maar even een berichtje van mij (hoop niet dat jullie moe van mijn ego berichtjes worden!) Mijn hoofdpijn is echt stukke minder maar mijn misselijkheid word wel erger! Dus ik denk dat het niet van de hersenschudding is. Maar goed ik wacht het nog even af. Heb ook even een online zwangerschapstest gedaan en ik ben voor 63% dat ik zwanger ben, nou ben benieuwd. Moet nog lang wachten tot ik kan testen. Spannenddddddddddd.

4. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @jo, ik zo zeker de vk even bellen hoor, die weet beter of het kwaad kan voor je kindje dan een ha denk ik. Al heb je maar de geruststelling dat je nog wel ff kunt afwachten. Wat naar zeg dat je echt niks kunt binnenhouden :(

@anniek, het zit ff niet mee. En je hormonen werken in zo'n geval ook altijd lekker mee zowel als je idd ongi word als wanneer je toch stiekum zwanger bent. Sterkte meisje, en als het echt niet gaat dan maar een keer ziek melden hoor........maar misschien is ff werken juist wel lekker als afleiding. Jij ook sterkte!

5. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dankje
    ja werken is een goede afleiding
    maar ik baal baal baal
    heb gewoon tranen in mijn ogen maar kan nog niet echt huilen! weet niet wat ik voel...
    eigenlijk heel dom, wilde vanalles doen maar er komt niks uit mijn handen! zit alleen maar op de bank!
    Kyana volelt zich duidelijk ook niet lekker dus we zitten te zitten, kyana kijkt tv ik naar de laptop....
    ik had het zo gehoopt!

ben trouwens niet weer naar de wc geweest! ik wil gewoon eigenlijk niet en toch weer wel!
    maar voel echt een zeurderig gevoel in mijn buik!

moet op me werk nog veel toetsen nakijken en laat de stagaire denk ik de groep fijn draaien!

6. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @anniek: alvast een hele grote knuffel van mij! Of het nou wel of niet doorzet.

@jo: he bah dat klinkt niet goed, ik zou ook de VK bellen, ik had toen met de zwangerschap van NOa een HA die vond dat mijn blaasonsteking niet zo erg was, van mijn VK kreeg ik er gelijk iets voor want het dreigde naar mijn nieren over te gaan.

@wenneke: hoop dat het niet al de ernstig is, sterkte en als je er over wilt praten een Pb-tje sturen mag altijd.

@carolien: gaat het al beter met je hoofd :oops: was gisteren helemaal vergeten er naar te vragen geloof ik.

Zo nou ik ga ff de sneeuw in en wandelend naar de school van Noa toe dat gaat sneller dan met de auto of de fiets met de gladheid hier. Vanochtend liepen we ook al, was het nog donker en het sneeuwde we hadden een hoop lol samen.

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Runner
    Ik heet Velobabe niet velobab, je mag anders ook Velo zeggen ;)
    En waar heb ik dat geschreven, kan het niet geloven dat ik me vertypt heb...

@Justfem
    Thanks en ik baal met je mee.

@Lilly
    Jij volgt snel!

@Marlieke
    Beterschap voor Marciano.

@Jo
    Beterschap, bah wat naar.

@Wenneke
    Ik hoop dat het meevalt...

8. Carolien82

Carolien82 Actief lid

Dec 8, 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Zo ga nu maar eens wat proberen te eten! Vanavond weer naar het weegclubje sinds 2.5 week. Ben als het goed is gelijk gebleven!

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Anniek: Nee! laten we hopen dat het NIET je ongi is [-o<

Jo: Pfffff tsjee dat klinkt erg heftig zeg, snap helemaal dat jij je echt rot zult voelen! Ik zou ook de/een VK bellen! Hoop dat jij je snel weer wat beter voelt!

Lilly: Ja wij zijn heel hard aan het werk en dat kost nou eenmaal een hoop energie ;) Vanmorgen was ik de boven verdieping en de zolder aan het stofzuigen en toen kreeg ik ineens steken in mijn baarmoeder :( :confused: Toen ik even op de bank ging zitten was het weer weg...... Misschien een groeispurt in mijn baarmoeder en is de baby/baarmoeder niet echt blij met TE veel werk?...

Heb net even op bed gelegen maar of het geholpen heeft is nog maar de vraag.... Ben zo gaar als een konijn.

10. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Babe :p sorry mijn fout.
    Heb het terug gezocht maar dat was Veertje....

Gefeliciteerd met Stijn zijn verjaardag was/is de taart lekker?
    Hoe vond ie zijn kado's?
    Of krijgt ie ze van 't weekend pas?

Anniek en Justfem, balen joh! :(
    Dikke knuffel voor jllie beiden.

Jo, wat een trut joh die ass.
    Heb je alweer terug gebeld?
    Beterschap iig.

Carolien, weegclubje?
    Ben je aan het afvallen?
    Gaat dat goed?
    Ik moet ook nog steeds een aantal kilo's kwijt. :oops: maar t is zoveel makkelijker om er helemaal niets aan te doen he. ;)

Wenneke, gaat het niet goed op werk?

11. Carolien82

Carolien82 Actief lid

Dec 8, 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @runner: ja ik doe nu sinds 5-11 EGA. En dat is elke woensdagavond. Ben nu ongeveer 7.5 kilo kwijt en wil heel graag 10 tot 12 kilo in totaal kwijt! Ik voel me echt veel beter en eventueel als ik zwanger word vind ik dat ook prettiger. Ik vond het ook veel makkelijker om er niets aan te doen maar ik kreeg weer last van mijn heupen en broeken ging moeilijk dicht en toen dacht ik Carolien er moet iets af! Ik vind het goed werken maar ja alle dieten zijn moeilijk!

@Anniek: Hoe gaat het nu?

@Justfem: En hoe is het met jouw?

Groetjes,
    Carolien

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo allemaal !

@ Zomaar, ik kan me voorstellen dat je fan bent van de Etos-pillen ! Ik heb ze nog niet gehaald, probeer deze maand even met de ovu-testen en mocht het niet lukken, dan denk ik dat ik ze niet kan laten liggen ... ;)

@ Funny, 10 maanden is een hele tijd. Wat ben ik blij voor je dat je dan nu zwanger bent. Ik hoop dat alles goed gaat en dat je kunt genieten van alles !

@ Marlieke, ik vind een jongen ook geweldig. Een vriendin van mij heeft 2 dochtertjes en we waren daar laatst. Haar jongste meid had een staartje los en ik maakte het opnieuw, waarop mijn vriendin zegt "jij bent ook toe aan een meisje, meisjes zijn zo leuk en je krijgt er een betere band mee". Daar kan ik dan kwaad over worden, die vooroordelen. Mij maakt het geslacht van ons tweede kindje niet uit, beiden zijn meer dan welkom ! ;)

@ Kaatjesmam, veel plezier met de echo. Wat een mooien ervaring zeg, zo een paar jaren China. Geniet er maar van !

@ Anniek, ik hoop enorm voor je dat het niet de :evil: zijn ... ik zal duimen.

@ Justfem, ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt. Ik duim ook voor jou !

@ Jo, heel veel beterschap !

@ Carolien, mijn eerste zangles was geweldig ! Ik heb hem gemaild en gevraagd of ik eens een proefles kon nemen en dat mocht. Na de les vroeg hij wat ik verder wilde en toen zei ik dat ik les van hem wilde. Hij vond mijn zingen goed genoeg en nu heb ik een keer per twee weken les van hem. Het was echt helemaal super geweldig vandaag ! :D :D :D

Wat betreft de auto's, ik vind een Citroen C3 erg leuk, Peugeot 307, Renault Scenic, en een aantal types van Opel. We gaan dit weekend "auto-touren"

Mijn ovutest was vanochtend een beetje duidelijker, maar nog lang niet zoals de C streep. Goed om te zien dat er "iets gaande" is !

Groetjes,
    Nikki F

13. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @anniek: hoop dat het goed met je gaat en dat je mannetje je eens flink in de watten legt straks! Is 't al doorgezet?

@carolien: wel goed dat je gelijk gebleven bent, na al die feestdagen met al dat lekkers ;) Met mij gaat alles goed, heb verder nu geen gevoel meer dat de ongi toch door gaat komen, dus wacht het allemaal maar af, ik heb mijn gemiddelde cyclus aangehouden nu en dan heb ik veel te vroeg getest dus wie weet!

@NikkiF: hopelijk slaag je voor een leuk autootje. Leuk dat je zangles hebt, noa heeft over 2 weken haar eerste proefles bij een zanglerares, ben wel benieuwd hoe ze het gaat vinden, ze houdt erg van zingen en is erg muzikaal. Heeft ze niet van mij :| helaas :)

@jo: gaat het al wat beter en doet je HA er nog wat aan?

@zomaar: nog een paar nachtjes en dan is je echo! Al aan het aftellen? Zal ik gewoon die dag positief testen :)

Nou ik heb net een site gevonden met een cycluskalender die ook het aantal dagen meeneemt dat je menstrueert en dan zie j eprecies hoe je cyclus verloopt, nu heb ik daar zitten kijken dat ik de 27/28ste mijn ei had en als ik dan een cyclus van 27 dagen aan hou dan zou ik mijn volgende ongi op de 11de kunnen verwachten da's zondag, dus dan zou ik idd veel te vroeg hebben getest. Mijn borsten doen ondertussen wel veel meer pijn, vorige rondes had ik dat niet, bh doet pijn en slapen op mijn zij op buik is ook niet erg prettig. Vanmiddag moest ik echt even slapen (maar ja dat kwam natuurlijk doordat ik vanochtend zo vroeg wakker was :p, oh maar dat ben ik elke dag al om die tijd), zat gewoon achter de laptop te knikkebollen. Ik blijf voor mezelf nog [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< en voor anniek extra veel [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

14. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @nikkiF: lees nu pas dat je had gevraagd wanneer ik mijn ovu-testen deed, ik deed ze elke dag tussen 3 en 4-en 's middags, had in de bijsluiter gelezen dat 's ochtends niet de beste tijd was en had op een site gelezen dat aangeraden werd ergens tussen 11 en 18 uur het meest betrouwbaar was, alleen als je een laag LH-gehalte hebt, sommige vrouwen hebben dat en nooit positief testen werd aangeraden met ochtendurine te testen.

15. veertje

veertje Fanatiek lid

De taartjes waren lekker en hij is weer goed verwent.

Wel een klein minpuntje gehad waar ik eigenlijk best wel kwaad om ben.
    Mijn ouders waren hier op visite en mijn vader was binnen 10 min weer weg omdat mijn zus met haar dochtertje naar het ziekenhuis moest omdat ze haar vinger gebroken had.
    Mijn zus vroeg smorgens al op msn hoe laat onze ouders hier waren, toen ik de tijd doorgaf zei ze al van o dan kan ik pa niet vragen want die is dan bij jou en toch trekt ze hem hier weer weg, mijn zus flikt dit echt elke keer, heb hier gewoon zitten janken, mijn ouders komen zondag niet omdat het dan al harstikke druk is en dan geen tijd hebben samen met Stijn.
    Tot een maand geleden had ze geen contact meer met mijn ouders en waren haar schoonouders alles en die reden haar altijd als er wat was en nu precies op Stijn zijn verjaardag moet mijn vader rijden.
    Sorry voor mijn geklaag maar ben echt boos.

16. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @veertje: bah wat een rot situatie en dat op wat een gezellige dag zou moeten zijn. Ik begrijp wel dat je even je frustraties kwijt moest ;) En heb je nog taartjes voor ons overgehouden?

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Heb ze allemaal lekker opgegeten :D

Zit echt even stuk, ken er niks aan doen maar mijn verdriet en boosheid gaat niet weg, dit was gewoon de druppel ben ik bang.

18. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Mmm dan waren ze vast heel lekker! :) :) :) :) :)

Soms is die ene druppel net genoeg he ;), maar ik zou het wel even laten bezinken, emotionele momenten zijn meestal niet het juiste moment om een definitieve beslissing te maken. Oh en heb je al bedacht dat je misschien wel emotioneler reageert omdat je zwanger bent ;)

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    op relatie gaat niet szo al te best alleen omdat maandag met de kleine in de auto weg was geweest

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    en sollicitatie mag morge op 2e gesprek

maar het eerste half jaar is 0uren contract dus zit in 2stryd en schoonouders ginge weer moeilijk doen over oppasse omdat dan doorde weeks werk.

en werk nu 2dagen 14uur'

dus weet het effe niet en het is thuiszorg poetsen by de mensen

Share This Page