Ik hoop het dat het door een eventuele zwangerschap komt. Ik beslis nu niks, mijn zus belde net om te vragen of mijn moeder hier nog was en heb heel erg netjes nee gezegd en gezegd dat ik weer ging ophangen, had er ook niet langer moeten spreken want dan was ik uit mijn slof geschoten.
Snap precies wat je bedoeld! En je voelt je zooooooooooo boos en in de steek gelaten! Nou meid hou je taai en praat er desnoods met je ouders over! Wie weet komt het dan goed! Gelukkig waren de taartjes lekker!
@wenneke: misschien moet je andere oppasregelen, ik bedoel als het echt iets is wat je graag wil zou ik me niet laten weerhouden omdat je schoonouders niet kunnen of willen oppassen. Ik heb op een gegeven moment ook gewoon de knoop doorgehakt en Noa bij een gastouder ondergebracht, achteraf gezien is dat de beste beslissing die ik ooit genomen heb. Niemand voelde zich meer verplicht om op te passen en toen vonden ze het ineens weer veel leuker om op te passen. Wat betreft je relatie weet niet precies wat er is gebeurd, maar iedere relatie heeft zo z'n ups-and-downs. Komt allemaal vast weer op zijn pootjes terecht. Wordt je al zenuwachtig voor de grote dag? @ll zat net op een site te kijken daar hebben ze van die leuke shirts voor aanstaande mama's en papa's. Ik ga er 1 voor mij en voor mijn mannetje bestellen, dan kan ik hem dat cadeau doen de dag dat ik positief test, bedoel al is het niet deze maand dan vast wel 1 van de andere maanden Maak ikzelf nog een ontwerp voor Noa dat er bij past, wel leuk om het zo bekend te maken. Ik dacht zoiets van 'BIG Sister of the [BUMP]
Gefeliciteerd dat je morgen op 2de gesprek mag komen! Wel balen dat je schoonouders gelijk moeilijk doen terwijl jij voor de rest eigenlijk ook niet echt veel weet. Is trouwens een nul uren contract niet lastig met een kleine? Want dan weet je toch niet wanneer je werkt? Of weet je van te voren welke dagen je werkt? Hou je taai he
heb net mail geahd voor schoolvervoer op schooltyden moet dan alleen chauffeurs pas halen ik ga effe lekker in bad
Het ergste is nog dat ik gewoon de verjaardag van mijn kind laat verpesten door hun, lijk verdomme wel gek.
@veertje: even een keer diep adem halen vandaag en je rot-gevoel los laten tot morgen, hoe moeilijk dat ook is, anders heb je morgen spijt, dat je vandaag de verjaardag verpest heb En bedenk je mannetje is al weer 2!!! Wat een mijlpaal!!! Over 14 jaar kun je z'n eerste scooter cadeau doen
@carolien: kwam er net ook voor het eerst op echt heel leuk vond ik, ik keek eerst heel de tijd bij ikbenpapa.nl voor een leuk shirt voor mijn man, maar die vond ik niet zo bij hem passen, deze zijn meer zijn stijl
Nou meiden ik ga nu ff weg om te kijken hoe het op de weegschaal is! Misschien kom ik straks nog ffies online, niet te veel kletsen he! (anders moet ik weer zoveel terug lezen )
En dan heb je er als moeder misschien ook nog wel wat aan Wat hebben jullie hem vandaag eigenlijk gegeven of heb ik daar overheen gelezen. Zo ga ff mijn pizza op eten Tot zo!
Wij hebben hem een nieuwe bed gegeven (vorige maand al) en een krijtbord (die hadden we nog staan van sinterklaas, hij keek toen op een gegeven moment niet naar zijn kado's om toen hebben we die appart gezet) Die blik in zijn ogen toen hij het krijtbord ingepakt zag staan zal ik nooit meer vergeten, hij had echt een bigsmile. Was natuurlijk een groot kado haha Vanmorgen kwam hij bij ons de kamer op en het eerste wat hij zei was mama ikke jarig ikke dootje hebben
Velo, fijn dat de echo goed was! Veertje, laat niemand de verjaardag van je zoontje verpesten! STuur haar anders maar even bij mij langs... Carolien, zijn temp was vanmiddag ineens 39,3 ! Schrikken! Maar net was ie weer gezakt naar 37,6...Morgen nog maar eens tempen. All, volgens mij wordt ik zelf ook lekker ziek... Zere keel, duizelig, hoesten...Bleegh! Jo, hoe gaat het nu met jou?
Kreeg net van iemand deze online versie van het boek met alle antwoorden http://boekmetalleantwoorden.nl/ Dit waren mijn antwoorden: Ik vroeg: Wordt ik ongi? Antwoord": Vraag het je vader Test ik positief over 5 dagen? Antwoord: als je positief blijft wel Ben ik nu zwanger? Antwoord: Ja zeker weten!