wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @marlieke: beterschap, voor jullie allebei, ik hoop dat het bij jou meevalt. Mijn mannetje is nu al 4 dagen flink ziek van de griep, ben blij dat ik het nog niet heb... even afkloppen ;)

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Carolien, succes! :)

Veertje, wat lullig van jou zus zeg. :(
    Heb je altijd al zo'n band met haar gehad?
    Grote kado's zijn altijd geweldig! ;)
    Heeft ie van je ouders nog wat leuks gekregen?

Justfem, eet smakelijk.
    Wat zat erop?
    Die site ga ik ook eens proberen. :p

Marlieke, beterschap!

Nikki, wat een rare opmerking van die vriendin van je. :(

3. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Ik hoop het zo voor je Justfem!

Veertje, laat je dag niet verpesten hoor! Zou het wel zeggen (als je wat rustiger bent geworden) tegen je zus en je ouders.. dat je het niet zo leuk vond...

Ik heb vanmorgen m'n buik opgemeten en die is nu 96 cm. Van Dylan was die 98 cm bij 38 wk :confused: ... m'n moeder vraagt zich al af of er toch niet 2 inzitten.... Zoveel dikker als bij de eerste is wel een beetje raar!

Volgens mij is ons kleine mannetje vanaf vandaag officieel 'levensvatbaar'...

Wenneke, alle relaties hebben inderdaad z'n ups and downs.. niet leuk maar helemaal geen onenigheid is ook niet goed! Wij hebben om die reden Dylan naar een kinderdagverblijf om niet afhankelijk te zijn van familie en het bevalt prima.. alleen onregelmatig werken is dat niet mogelijk. Succes met je sollicitatie morgen!

4. veertje

veertje Fanatiek lid

haha geweldig dat boek.

Vraag: gaan wij nog sex hebben vanavond? (manlief moest dat natuurlijk even weten) antwoord: als je je er voor inzet wel.

Vraag ben ik zwanger? antwoord: wees geduldig ( ben ik dat niet genoeg geweest ofzo?)

Vraag: test ik volgende week positief? antwoord: Maak nieuwe plannen ( lekker rot boek)

5. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @runner: En wat kwam er bij jou uit? :p

@funny: ik hoop het ook en weer een maalpeil voor die kleine in je buik, gefeliciteerd!

6. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    He meiden,

Ik kom zo ff bijlezen. Ga eerst ff trauma centrum kijken, schijnt de komende maanden in het Spaarne zh te zijn opgenomen en daar werk ik dus ik ben er straks weer

7. veertje

veertje Fanatiek lid

@runner, de band is niet altijd perfect geweest tussen mij en mijn zus, ze wil graag alle aandacht opeisen enz.
    Van mijn ouders heeft hij bestek gekregen, echt heel erg mooi met zijn naam en geboortedatum er in gegraveerd.
    Staan foto's van zijn kado's op zijn site.

8. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Veertje: Niet leuk :( Maar komop probeer het even lekker van je af te schudden want anders heb jij jezelf ermee en dat zou zonde van de dag zijn!

Justfem: Ik vroeg aan het boek: Krijg ik een tweeling? Antwoord hangt van de situatie af... :) (zou zomaar kunnen dat er 1tje blijft zitten natuurlijk ;) )
    Krijg ik een meisje? Antwoord: Alles is mogelijk.... Pffff....
    Fijn antwoordenboek hoor hahaha

Poeh ben blij dat de dag erop zit :oops:

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @veertje: wat zegt het boek bij jou op de vraag: Ben ik nu zwanger?

Ik heb voor jou die laatste 2 vragen ook gesteld die jezelf had gesteld, en hij gaf dezelfde antwoorden als aan jou :O Toen vroeg ik is veertje nu zwanger antwoord ie: reken maar!

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @veertje, bahbahbah :x :x

@zomaar, ken het gevoel!

@justfem, ik ga ook eens op die site kijken ;)

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Vraag: ben ik nu zwanger? antwoord: kijk toe en zie wat er. Snap het antwoord niet helemaal, ik probeer het nog een keer.

12. veertje

veertje Fanatiek lid

Krijg nu als antwoord, je hebt meer informatie.

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @zomaar: ja kan alle kanten op bij jou :p

14. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @veertje: volgens mij moet dat ene antwoord zijn kijk toe en zie wat er gebeurd, mijn moeder heeft zo'n boek in het echt, hier ontbreekt volgens mij dat stuk van de zin. ;)

15. veertje

veertje Fanatiek lid

Vraag ik of we binnen nu en een half jaar zwanger zijn krijg ik gewoon keihard nee te horen.

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @veertje: zal ik een keertje voor je pendelen? Kijken wat er uit komt? Mag ook gewoon nee zeggen, is tenslotte iets waar je wel een goed gevoel bij moet hebben, maar nu heb ik het iig aangeboden ;)

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Graag :D

Ik pb je mijn gegevens even.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    @Nikki, wat een stomme opmerking van je vriendin. Mijn schoonfamilie zegt steeds dat jongens meer naar hun moeder trekken en meisjes meer naar hun vader, ook zo'n kolder :( .
    @Veertje, snap dat je boos bent, erg irritant van je zus, maar gelukkig was het verder een mooie dag!
    @Marlieke, beterschap hoor!
    @Wenneke, bij sommige kdv's kun je ook flexibel dagen afnemen. Misschien ook een optie.
    @All, het gaat gelukkig weer wat beter. Antwoord van de assistente vanmiddag was voorspelbaar, niets aan te doen, uitzieken en als het vrijdag nog niet over is, weer contact opnemen. Heel veel geslapen vandaag en al met al 3 glazen Roosvicee (met ORS, bah) en 3 soepstengels binnen kunnen houden. Had het nog zo erg geweest, dan had ik de vk gebeld. Wat kun je je af en toe belabberd voelen.

19. veertje

veertje Fanatiek lid

@justfem, ontzettend bedankt voor het pendelen, hopen maar dat het uitkomt.

@jo, goed om te horen dat het weer ietsje beter met je gaat.

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @jo: fijn te horen dat je iig toch nog iets binnen hebt kunnen houden, hopelijk wordt het snel beter. En die assistentes van HA arghh die kunnen echt vreselijk zijn alsof ze er op worden aangenomen :confused:

@veertje: je hebt een pb-tje terug en ik weet het veel beter dan dat boek ;), vraag maar aan zomaar en lilly :)

@anniek: hey ben je er nog of verdrink je in je eigen tranen? :( Als jij niet op roze gaat deze maand en ik zou het wel gaan, dan blijf ik net zolang op zwart tot jij ook op roze mag! Ik wil samen op roze en anders niet.

Ik las pas in een boek over zwanger worden het volgende: menstruatie wordt ook wel 'tranen van een teleurgestelde baarmoeder genoemd', ik vind het wel passen bij hoe ik me voel als ik weer ongi wordt.

Deel Deze Pagina