Lees net het volgende, aaaaaaaaaaahhhhhh maar dit kan niet want wie moet me dit weekend dan ondersteunen als ik positief of negatief test?! Nou misschien toch maar pas maandag testen dan?!
Zo ik heb de afgelopen 2 dagen ook weer overleefd maar ik ben kapot zeg... het is zooo druk op het werk! Ik ben op mijn gemak even alles aan het teruglezen dus later een uitgebreidere reactie... Wat een cool antwoord! Ik duim met je mee hoor meis... Enne, ik vroeg net aan het boek, ben ik nu zwanger? Krijg ik het volgende antwoord: JA!
Jij dacht natuurlijk ik zeg niets tegen de meiden op het forum en we beginnen stiekem toch al en dan is het straks opeens: oh even tussendoor ik ben zwanger
Ik heb ook in dat boek gekeken en op de vraag van ben je zwanger gaf het als antwoord: Je hebt meer? Wat word daar mee bedoeld? Word het een meisje: Probeer het gewoon? En op de vraag krijg ik een miskraam gaf het als antwoord: kijk toe en zie...... (tja dat moeten we toch zo ie zo) Het is wel een grappig boek maar ik weet het niet hoor! @Marlieke, beterschap! @Jo: nou hopelijk voel je je snel beter! Want dat overgeven is niks meis! Als je je onzeker voelt dan gewoon vk bellen he! Sterkte! @Justfem: wie weet is dat wel waar tranen van de baarmoeder! Ik voel me denk ik deze maand als ik mijn menstruatie wel krijg ook zo. Wacht maar even tot maandag met testen! Dan kun je het kwijt als je wilt! Wie weet zijn ze wel gewoon zondag online. Hoop ik tenminste! Ik was trouwens net 5 ons afgevallen en dat met al die feestdag, ik ben er best blij mee! Zit nu in totaal op de 8 kilo. Zo ga nu mijn brood smeren en naar bed, morgen weer vroeg op om naar het werk te gaan. Weltruste allemaalllllllllllllllllllll
Nou ik heb ook ff het boek geraadpleegd Ben ik zwanger? antw: ligt aan de situatie Test ik volgende week zaterdag positief?vraag het je moeder Wordt ik ongi?antw:vraag het je vader Ik heb zo het idee dat boek mij geen antwoorden wil geven Justfem, ik hou het toch maaar op je pendel
@fem: je kan echt neit testen als de site eruit ligt hoor, ik rende vanmorgen al zowat naar mijn computer om te kijken Je was er wel vroeg bij
Ben ik zwanger: ligt aan de situatie Krijg ik binnen een jaar een dochter: JA Krijg ik binnen een jaar een zoon: ligt aan de situatie Test ik over 2 weken positief: dat ligt buiten je macht... Hmmm, alleen met het 2e antwoord ben ik tevreden, hahaha! Justfem balen he dat ze een weekend hebben uitgekozen voor een verhuizing. :x Marieke, en heb je je ouders al gebeld? Whahahaha! Carolien, netjes gedaan zeg!
@marieke: ja speciaal voor jou hahahaha, nee ik ben altijd om 6 uur wakker, slechts een enkele keer in het weekend is het 7 of 8 uur. Over het boek, ik heb er ook altijd mijn twijfels over gehad, met die online versie nog meer. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik het aan het gewone boek gevraagd of ik misschien zwanger was, toen kreeg ik het antwoord: ja! Met deze dingen heb ik toch altijd zoiets dat het maar toeval is en dan nog meer dan bij pendelen
@veertje: ik hoop dat je toch op een leuke dag terug kunt kijken ondanks het gezeur met je zus. Stijn is in ieder gval lekker verwent. Geef jij zaterdag nou ook nog een feestje? Cas is nm zaterdag jarig, ik ben helemaal een beetje zenuwachtig @jo: hoe is het met je? Ik weet wel een middel ertegen maar ik weet niet of je dat mag hebben als je zwanger bent. Ik zal het fff nakijken. Het heet domperidon. beterschap in ieder geval @carolien: jeetje wat goed al die kilo's kwijt. Als de tweede er is, dan ga ik denk ook maar jouw dieet doen @anniek: ik denk aan je? hoe gaat het nu? @wenneke: meisie, heel veel sterkte. Praat met elkaar hopelijk wordt de situatie beter. veel succes met solliciteren @zomaar: hoe is het bij jou? nog maar 5 nachtjes slapen meisjes tot later
Het valt me op dat als ik iets vraag over zwanger zijn/ worden of over wat voor een geslacht het gaat worden krijg ik steeds het antwoord wees geduldig.
Sorry jo, heb net gekeken maar je mag het niet slikken als je zwanger bent. Ik dacht van wel. Als je zwanger bent moet je eerst de dokter raadplegen staat in de bijsluiter
vind zelf wel dat ik geduldig genoeg ben geweest haha, vind het echt vaag dat het boek echt steeds dat antwoord geeft, stel ik een vraag die niet over zwanger zijn /worden vraag geeft hij allemaal andere antwoorden
@veertje: nou ja nog 5 dagen wachten kost ok nog een hoop geduld @marieke: die van jou bijna 1 da's idd een spannende dag! @carolien: zeker goed gedaan zo met die feestdagen, als je er zo goed aan houdt zul je snel op je streefgewicht zijn denk ik
Nikki; jeetje wat schrikken van de aanrijding zeg! Hopelijk/gelukkig is er niemand gewond. Ik kan me goed voorstellen dat je er flink van baalt! kaatjesmam; wat zielig van Karlijn's oogjes en oortjes zeg.. hopelijk voelt ze zich snel beter (en jij ook). Veertje; van harte gefeliciteerd met je klein/grote man! 2 jaar alweer... wat vliegt de tijd he?! Wat balen dat het zo is gegaan met je zus zeg... helaas heb ik ervaring met strubbelingen binnen de familie. Dikke knuff! Funny; heel veel plezier het weekend met het ontspannen in de spa... ik ben jaloers Anniek; hoe is het met jou? Ga je vrijdag opnieuw testen? Jeetje ik lees nu dat je wat bruinverlies hebt gehad... hopelijk is het iets onschuldigs en ben je gewoon zwanger! Lilly; moeilijk is dat he.. Louise is ook zo'n mama'skindje... zodra ze weet dat ik in de buurt ben wil ze alleen maar bij mij zijn! Ik zou het inderdaad toch proberen te negeren.. hij komt vanzelf tot inkeer dat het bij papa ook echt niet slecht is velo; thanx... en wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Marlieke; hoe is het met marciano? En met jou? Alweer wat beter? Louise heeft dus ook een paar dagen koorts gehad en heeft nu allemaal vlekken... ik vermoed dus de 6e ziekte. Zomaar; 3 etoskindjes? ik snap hem niet justfem; balen dat je negatief hebt getest... hopelijk was het gewoon nog te vroeg. En dan moet je toch maar op msn komen als het forum eruit ligt dan kunnen we je allemaal feliciteren als je postief test. Jo; jeetje wat naar... hoe is het nu met je? Hopelijk voel je je snel beter! Carolien; wat is EGA?
wauw niet normaal meer hoeveel hier geschreven word. moest 15 pagina's tekst doorlezen. heb het dus ff snel gedaan (sorry hoor ) @ kaatjesmam; toch weer fijn om terug te zijn? voor een volgende keer weet ik nog wel een mooi vakantiehuisje te huur aan de dijk. ( 3km van schagen) @marieke81: leuk he ,mijn ventje is ook jarig zaterdag.. zit me ook al weer te verheugen! Ga een grote elmo taart bakken (is zijn slaapknuffel) hebben jullie soms allemaal hetzelfde boek gekregen? van wie was dat mooie geknipte ventje ook al weer ?/ Leuk binkie, lijkt wel wat op mijn kereltje nou wij hebben ons suf geklust de afgelopen dagen, dus nu moet het wel raak zijn toch! verder hebben we een soort van bedacht dat het wel leuk is om een camping in tsjechie te gaan beginnen...
dag dames, wat kletsen jullie veel zeg! @anniek: en weet je al meer meid? hopelijk ben je gewoon zwanger! @justfem: hopelijk heb je gewoon te vroeg getest @lilly: hier ook een mama's kindje, zodra ik in de buurt ben dan is papa niet meer in the picture.. ik ga vaak na het eten even boven op de pc zodat ze hun momentje samen even hebben.. @veertje: dat online boek is dikke onzin.. ik krijg antwoorden die niet eens kloppen met mijn vragen hahaha ik heb mijn foto laten lezen door iemand hier op het forum en die zegt dat ik in feb zwanger zal zijn van een meisje ze vertelde nog iets persoonlijks wat wel klopte.. nou maar hopen dat het uitkomt
@djezelf: nou dan moet het zeker raak zijn. Leuk dat onze kids op dezelfde dag jarig zijn. Ik ben niet zo crea hoor, heb een taart bij de hema besteld met een foto erop voor 30 man @kaatjesmam: ik wil je alvast heel veel plezier wensen met je echo en we horen morgen wel hoe het is gegaan. Slaal lekker allemaal en tot morgen