sow he he daar ben ik dan lief dat julie aan mij denken! ik heb moeten werken en daarom niet aanwezig geweest! ben nietr in me tranen verdronken en heb gewoon nog steendsbruinverlies, dit zegt voor mij genoeg en er is toch geen weg meer terug, ben niet zwanger en op naar de volgende ronde [zei ze hee stoer maar vind het moeilijk] verder voel ik me nog meer klote, ik kwam thuis en john asg op de grond op de wc, ben me kapot geschrokken maar het valt alemaal wel mee! hij was msiselijk en meost kotsen maar zou die al de hele dag zijn egweest bla bla bla want hij heeft wel friet kunnen halen! en dat terwijl me meisje al 3dgn aan de schijt is! heeft hij het arm schaap ook nog friet gevoerd, maar goed teveel om nu te vertellen maar erger me momenteel ook flink aan die dingen! het is beter als ik naar bed ga, misschien ben ik morgen weer gezelliger, of niet! sorry justfem.. ik duim voor je!
@anniek: Balen dat het deze maand weer neit gelukt is! ennuh reageer het maar lekker af hier hoor! (erg herkenbaar die irritaties ) @marieke81: ook slim! scheelt wel een hoop werk! ik vind het wel leuk om te proberen. Maar heb het nog nooit eerder gedaan hoor...dus word nog lachen! Heb toen hij een werd wel een slagroomtaart gemaakt voor hem. Maar wil nu eens proberen om er iets van te maken... @veertje: oef nog net op de valreep...gefeliciteerd met je binkie! en wat een rottige situatie zo met je zus!
goedemorgen heb besloten om by de bp te blijven dan maar 2 dagen in t weekend maar ben dan door de weeks lekker thuis en werk nu 14uur in 2dagen en dan moet ik daar 3dagen voor werken. gisteravond was opze vruchtbaarst volgens banner maar was weer s misselijk dus niet geklust helaas en weer 2meiden die we kenne zijn zwanger echt niet leuk meer. en ik heb t gevoel da mijn lijf, me voor de gek houdt.ben nu ook weer beetje misselijk. vandaag komt schoonvader de kamer van niels verven
Hoi meiden, Loop sinds vanacht vier uur al over de vloer, ben zelf beroerd en luuc heeft vanacht liggen gillen. Was gister aan aan de race en heeft dit vanacht doorgezet. Zat om vier uur helemaal onder de diarree, echt heel zielig. Ligt nu lekker te slapen. @anniek: Balen dat het deze maand weer niet is gelukt. Maar houdt de moed erin en reageer je hier maar lekker af. We weten allemaal hoe k*t je je voelt. @justfem; zou je voor mij kunnen pendelen, please. @wenneke20; enig idee hoe je zo misselijk komt? Jammer dat je daardoor gister niet hebt kunnen klussen, mischien vandaag nog? @kaatjesmam: heel veel plezier met je echo en we horen vandaag nog wel hoe het is gegaan. @veertje; heb ook het online boek gedaan is echt grote onzin bij mij klopte er niets van. @marlieke; succes daar zo en ziek maar goedu it met elkaar. Zit in de lucht op het moment. Test ik deze maand positief; waarschijnlijk wel Wordt ik deze maand ongi;tuurlijk dit lukt je Ben ik al zwanger;waarschijnlijk wel Krijg ik dit jaar een dochter;helaas niet Krijg ik dit jaar een zoon;ligt aan de situatie raak ik dit jaar zwanger van een meisje; maak nieuwe plannen. Met deze antwoorden kan ik dus alle kanten op. We wachte maar gewoon af en ik ga niet meer naar dat boek. Maakt mij alleen maar heel erg onzeker. Groetjes
@Veertje: nou je bent idd geduldig genoeg geweest! @Justfem: Hoe gaat het nu? Al iets van ik ben zwanger of juist niet? @Manuela: EGA is een dieet. Tja hoe leg je het uit. Het is een vrij simpel dieet en je mag alleen maar je normale eten en je verplichte groentes en 3 stuks fruit op een dag. Kijk maar eens op hun site. @Djezelf: dat van dat boek gaat over een link die justfem erop had gezet hier hahaha. Wat een leuke soort van gedachte hebben jullie! Hahaha zijn jullie er al helemaal uit met die gedachte of toch nog niet? Ik heb eens een programma gezien (op nederland 2 geloof ik, weet dus niet meer hoe het heet) En die mensen hadden geloof in Frankrijk een soort van bed and breakfast opgezet daar in een oud herenhuis echt prachtigggggggggg zo iets zou ik dus ook heel graag willen, maar denk dat we dan allebei iets ouder moeten zijn want nu kan ik mijn moeder niet missen hoor! Nou hopen dat dat geklus ergens waard voor is geweest! Wanneer kun je testen? Hoe ga je de elmo taart maken? Met marsepein of ga je de bakvorm van elmo gebruiken? @Missflower: Foto laten lezen? Ben je bij die gene langs geweest dan? Of doen ze dat via het forum? Ik duim met je mee voor februari (of eerder natuurlijk!) @Anniek: ook een dikke knuffel van mij voor jouw! En raas hier maar lekker virtueel uit hoor! ff lekker afreageren dat doet een mens soms goed! @Wenneke: O dat is lekker gewoon door de weeks lekker vrij zijn en in het weekend werken! Wat voor kleur word Niels zijn kamertje? Successsssssssss @Marlieke: BETERSCHAP! @all: Ik heb even een vraag, weet eigenlijk niet zo goed hoe ik moet beginnen............. Ik dacht dus vorige week mijn ei gehad te hebben en we hebben ook gewoon optijd geklust, nu heb ik sinds gisteren (tja hoe zeg ik dat netjes ) hele erge afscheiding, ik heb eens ergens gelezen dat dit te maken kan hebben met je eisprong maar nu weet ik het dus niet meer. Ben ook hartstikke misselijk (vooral 's ochtends). Heb nu voor de rest geen buikpijn ofzo maar ik vroeg me dus af of je ook misselijk kan worden als je een eisprong krijgt/hebt? Sorry voor mijn stuntelige verwoording Zo nu nog even klagen ik lig lekker op de bank ik had het vanmorgen even helemaal gehad, heb nog steeds koppijn en druk achter mijn ogen en toen miste ik ook vanmorgen ook nog eens de trein, ben terug in mijn auto gestapt en ik heb mijn werk opgebeld dat ik niet kom, pff wat kan een mens ziek zijn van tegen een deurpost aanlopen! Domme ik! Groetjes, Carolien
PFFFFFFFFFFFFF wat een nacht Heb bijna niet geslapen en heb nu oppaskindje, nou ja sleep mezelf er wel doorheen @anniek, balen @alle zieken, heel veel beterschap!
@Dennismartine: Beterschap voor je ventje! Erg zielig hoor zulke diaree! Hopelijk knapt ie snel op, let goed op zijn vocht huishouding he! Dat boek ja daar heb je idd weinig aan! Hou het maar gewoon op je eigen intuitie of op het pendelen van justfem
ik heb eindelijk een afspraak gemaakt in het erasmusmc om te gaan wat we verder gaan doen...mijn cyclus is nog steeds niet goed wel iets beter dan vroeger maar nog steeds niet regel matig...mijn man moet ook mee waarom weet ik ook niet...zal wel goed zijn
Allereerst beterschap voor de zieke kindjes en mama's! Zijn er een hoop zo. Wenneke, ga je er met je salaris ook niet op vooruit dan als je van baan verwisselt? Anniek, heerlijk zo'n vent die niet nadenkt bij wat ie doet. :x Hier ook 1 die gerust patatjes zou geven als ie ziek is. Lekker makkelijk toch, hoef je niet in de keuken te staan... Kaatjesmam, succes bij de gyn! Djezelf, dat heerlijke mannetje hoort bij mij. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe je die taart gaat maken. Ik heb vorig jaar een bumba taart gemaakt voor Ruben. Hij was lekkerder dan dat ie eruit zag, whahaha! Leuke plannen ook. Hoe komen jullie bij Tsjechie? En enig idee waar in Tsjechie? somers daar en swinters hier? Lilly, succes vandaag! Carolien, ik heb geen idee of misselijkheid daar bij kan horen. Kun je de welbefaamde draden trekken? Waarom dacht je dat je je ei vorige week had? Dennisen martine, ik zou dat boek maar met een korreltje zout nemen en er niet zo onzeker van worden. Jij gaat ook gewoon op rose deze maand. Hier een lekker rustig dagje vandaag. Ff lekker helemaal niets doen. Oh nee, ik moet wel even kattenvoer halen aan het eind van de straat.
@Runner: Ik had vorige week 2 dagen last van steken in mijn onderbuik. Ter hoogte van mijn schaambeen. Dat kreeg ik vorige maand ook alleen toen veel later dan nu. Nee tot nu toe niet draderig. Ik las overigens net op 9maanden.com dat je ook witverlies kunt hebben als je zwanger bent? Hmm houdt mijn lichaam me nu voor de gek of word ik zelf gek hahahaha
Hmmmmmmmmmm ik ga het nu toch ook sterk denken, moet alleen nog best lang wachten tot ik kan testen. Pfffffff Nou ga me maar niet te druk maken en hopen op het beste en gewoon hier gezellig meekletsen!
Allereerst ook vanaf hier alle zieke mama, papa's en kindjes, heel veel beterschap! @Anniek: Altijd komt alles te gelijk he! Nou een knuffel vanaf hier en gewoon hier lekker klagen. Mijn pendel kan nog steeds goed zijn, dus raak je de volgende ronde zwanger @Dennismartine: als je me even een pb-tje stuurt met je voor-, achternaam en geboortenaam en je vragen dan kan ik vanavond voor je pendelen @Carolien82: Nou ik heb helemaal geen idee, wel wat misselijk en nog steeds pijnlijke (.)(.), af en toe een steekje hier of daar in mijn buik. Maar verder nog steeds niet echt iets wat op ongi wijst, ik heb wel besloten om pas zondag (als de site gewoon online is) of anders maandag te testen. Ten eerste heeft mijn ongi dan ruim voldoende de tijd om nog door te zetten eventueel en ten tweede heb ik dan hopelijk ook gelijk een duidelijke positieve test in handen. Hoeveel tijd geleden had je je ei als het 5 dagen of langer geleden is zou het ook je innesteling kunnen zijn? @Karagoz: Goed dat je de stap hebt genomen en ik denk dat ze je man ook gelijk even onder de loep willen nemen, ze doen het liefste alles te gelijk daar, zodat ze niet eerst jou helemaal gaan onderzoeken en dat dan blijkt dat het probleem bij je man ligt. Succes en ik hoop dat het meer duidelijkheid schept. @wenneke: waarom doe je niet nog eens een testje, je blijft heel de tijd misselijk, ik blijf het een beetje vreemd vinden en anders zou ik toch even naar de HA gaan misschien heb je wel een maagslijmvlies irritatie/ontsteking en dan krijg je er een middeltje voor Bedoel nu lijdt zelfs het klussen eronder en dat kan nooit goed zijn! @djezelf: oh wat leuk zo'n camping, wij zijn bezig met een villa te bouwen in suriname, we gaan het als het klaar is verhuren als vakantiewoning en er dan zelf ook naar toe een paar weken per jaar. We gaan er niet wonen, we vinden het economische klimaat veel beter in NL en nu kunnen we hier verdienen en de economie daarmee in Suriname een beetje ondersteunen. Leuk een elmo taart! En als jullie zoveel geklust hebben moet het wel raak zijn deze maand @Missflower: oh leuk dat je dat foto lezen hebt laten doen, ik dacht er ook al over om het te laten doen @manuela79: ik niet het boek Over het boek, daar moet je idd niet te veel aan hechten, ik vind online versies altijd al onbetrouwbaar ook van tarot leggingen, ik geloof nog altijd dat er iig meer gegevens bekend moeten zijn, of dat iemand persoonlijk of dat er een foto moet zijn om een voorspelling te kunnen plaatsen. Bij het boek is het eigenlijk zo dat je het zelf in handen moet hebben, je hand er op moet leggen en dan een vraag in gedachten moet nemen en het boek willekeurig openslaan. Bij deze online versie, vind ik dat bepaalde antwoorden veel te vaak vallen. Dus neem het met een korrel zout. Zo en nu ga ik even druk aan het werk, heb het behoorlijk druk vandaag... wordt ws nog een extra dag werken morgen. En daar had ik net geen zin in!
@Justfem: Nou ik kom zondag zeker even buurten of er al iets voor je bekend is en ik hoop het ook zo voor jouw! ik heb 1 dag na dat ik volgens mijn banner (1 januari) op z'n vruchtbaarst was die steken gevoeld dat was dus op 2 en 3 januari. dat is dus idd 5 en 6 dagen geleden. Denk dat ik mijn banner maar eens een dag ga verzetten. . Ik wil zo graag wachten maar wat is die drang toch groot om te testen! Pff je wil het zo graag weten, ik vind het wel knap van jouw hoor dat je kunt wachten! Ga me er nu maar even bij neer proberen te leggen.
Goedenmorgen meiden. Hier ook een lange nacht gehad, Stijn vond het nodig om steeds wakker te worden en tegen de tijd dat ik weer een beetje in slaap begon te vallen stond hij weer naast me pfff. We zitten nu nog lekker met ons pyama aan beneden, ga zo lekker badderen en douchen, heerlijk zo een rustig dagje Vanmorgen zo ontzettend gelachen, stijn stond voor de spiegel en zei: hallo ikke ben ook stijntje
Veertje, wat schattig! Minder van je gebroken nacht. Ik zie er nu al tegenop dat Ruben uit zijn ledikant groeit, hahaha!