wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    justferm had maandag test gedaan negatief

nou de muren zijn geverft nu paar dagen drogen en dan nog 1x oververven

nee kwa salaris ga er niet op vooruit

straks naar de stad wat denk je is me geld nog niet gestort zucht

woensdag kan ik proefdruk ophalen van de trouwkaart

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    oh ja ik heb ook een week lang heel erg slijmverlies gehad nu wat minder

3. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Ahhhhhhhhhhhh wat lief! hahahahaha, nou dat maakt dan wel weer wat goed van de afgelopen nacht ;)

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Vond het ook zo ontzettend lief.
    Hij is de hele dag al zolief.
    Hij zei net tegen mama ikke ramenwappen :D nou heb ik het van de week al gedaan dus hoeft het niet meer maar is toch lief :D
    Nu is hij druk aan het vertellen dat bert en ernie ook haren, neuzen, ogen en monden hebben :D

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hihihi Veertje, lijkt me zo gezellig zo'n kletskous in huis. :)
    Zo te lezen is Stijn daar een stuk verder mee dan Ruben.

Wenneke, laat je ons het kaartje dan wel zien?

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @Anniek, sterkte, wat balen!
    @Wenneke, ik zou echt eens naar de huisarts gaan en hem goed naar je maag laten kijken. Ik heb wel eens een flinke voedselvergiftiging gehad in Indonesie, daar heb ik dagenlang zo van overgegeven, dat mijn maag twee maanden daarna nog van alles op hol sloeg. Ik kreeg ook af en toe zo'n maagkramp, dat ik alleen nog maar kon liggen. Toen heb ik er medicijnen voor gehad en heel lang uitgekeken met hete kruiden, sinaasappelsap etc. en toen is het weer weg gegaan.
    @Djezelf, gaan jullie vaker naar Tjechie, vanwaar het idee? Ik kijk wel eens naar 'ik vertrek', volgens mij was daar afgelopen jaar ook een stel dat een camping daar begon.
    @Alle zieken en zieke kindertjes, heel veel beterschap! Er heerst echt vanalles momenteel.

Hier gaat het weer beter, ben in twee dagen tijd twee kilo afgevallen, dat gaat snel, maar nu zit ik daar niet op te wachten tijdens de zwangerschap. Gelukkig gaat het vandaag weer aardig goed, ik voel me alweer een stuk beter en ik kan weer wat eten en drinken.

7. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @Runner: hahaha heerlijkkkkkkkkkkkkkk nou naomi is nu al 3 weken echt stront en stront vervelend. Hoop dat ze weer snel de oude is en gewoon lekker zichzelf gaat worden na die vakanties en cadeautjes.

@Jo: Gelukkig dat je je weer wat beter voelt! En het kindje krijgt echt wel binnen wat het binnen moet krijigen! En over een paar maandjes dan is van die 2 kilo eraf hopelijk niks meer te zien ;)
    Beterschap!

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    wij kijken ook altijd "ik vertrek".
    Daar zagen we een stel die dus ook naar tsjechie gegaan zijn.
    Tja en we hebben het er wel vaker over gehad om in het buitenland zoiets te gaan doen.
    In tsjechie kost het geen drol!
    (10.000m2 voor 100.000 euro) :confused:

We zijn u al zo ver dat we weten dat we in oost tsjechie bij het reuzengebergte wat willen zoeken.
    (maar het is alleen nog maar een idee hoor...niks concreets hoor)

Elmo-bakvorm? wauw waar vind ik die?
    ik had het plan om gewoon een ronde taart te bekleden met gekleurde marsepijn. Heb net even gekeken op deleukstetaarten.nl daar staan super veel tips hoe je dat zou moeten doen.

@wenneke: ja we willen graag je kaartjes zien hoor!

@veertje: ach wat schattig! wat word het weer allemaal anders he nu dat ze kunnen gaan kletsen!

@jo: gelukkig dat je je vandaag al wat beter voelt. lekker rustig aan blijven doen hoor!

@runner: zo erg is het niet hoor als ze in een 'gewoon'bed gaan.
    (regelmatig zijn de kasten leeg gehaald hier, komt meerdere malen per dag zijn bed uit. doet het licht aan en uit en aan en uit en aan en uit en ...je snapt hem wel ;) )

@justfem: kun jij dat zelf bepalen dat je morgen nog een dag moet werken of word dat voor jou bepaald?

9. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @djezelf: Ja dat programma bedoel ik! Echt heel leuk, bij ons kriebelt het dan ook altijd!

Ik bak nu al zo'n 3 jaar taarten geleerd via deleukstetaarten.nl en als je daar naar de webshop gaat dan staan daar ook bakblikken van elmo bij (als ik het goed heb hoor!)

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    oh joh die had ik daar nog helemaal niet gezien.
    was al aan het kijken of ik niet via hun webshop dingen kon bestellen, maar ben bang dat ik het dan niet optijd binnen krijg.

maar dan heb jij vast wel tips bij welke winkels ik het beste marsepijn en kleurstof kan kopen?

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Wat is er veel geschreven ! Ik heb er vluchtig doorheen gelezen, dus vergeef het me als ik iets belangijks over het hoofd heb gezien ... ;)

@ Justfem, wat geweldig dat je dochtertje gaat zingen ! Goed is dat, dat ze zo jong begint, dan wordt haar stem al vroeg getraind en dat is alleen maar goed. Ik heb twee jaar Havo met conservatorium gedaan, maar mijn ouders stonden er helemaal niet achter dat ik daarmee verder ging en ik had veel last van allergieen, toen ben ik naar de Pabo gegaan. De lessen die ik sinds gisteren heb op het conservatorium zie ik echt als een tweede kans om er toch nog iets mee te bereiken ... en ik heb echt een geweldige leraar nu. Het is echt te gek !
    Ik hoop trouwens dat je zondag positief zult testen ! je kwaaltjes klinken in elk geval goed ! :) Ik heb de testen de afgelopen dagen 's ochtends gedaan ... gisteren hebben we voor alle zekerheid maar geklust ... je weet nooit ... en vanavond ben ik alweer van huis, om te zingen ... dus komt van klussen niet veel ...

@ Jo, ja die vriendin weet niet echt waar ze over praat denk ik dan maar. Net alsof je van een dochter meer zou houden dan van een zoon. Belachelijk ! Maar goed, er zijn mensen met zo'n vooroordelen, echt stom ...

@ Marlieke en de andere zieken, heel veel beterschap !

@ Manuela, ja het was balen van mijn auto, en dat is zacht uitgedrukt. We zaten er gelukkig zelf niet in. Zaterdag gaan we op zoek naar nieuwe auto's.

@ Anniek, balen zeg, heel veel sterkte meid !

Tot snel !

Groetjes,
    Nikki F

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    www.deleukstetaarten.nl is echt leuk!
    Kleurstof is niet meer legaal te krijgen in nl. ;)
    En marsepijn kun je ook bij een bakker bestellen toch?
    Maar volgens mij is het via die site wel 1 van de goedkoopste...
    Wij hebben hier een fabriek zitten van een bakker.
    Daar heb ik vorig jaar marsepijn gekocht en de kleurstof hebben mijn ouders uit duitsland meegenomen.

Ben je zelf al eens in Tsjechie geweest?
    Daar heb ik mijn allereerste vakantievriendje ontmoet. :)
    (ook alweer bijna 13 jaar geleden, wat gaat de tijd hard. ;) )

We hadden het er gister nog over dat wij er dit jaar ook aan moeten geloven, een groter bed voor Ruben.
    Hij bouwt nu al feestjes in zijn bed.
    Laat staan als ie er zelf uit kan.
    Ik denk dat ik maar een leeuwen kooi in elkaar ga timmeren. ;)

Carolien, ben jij er een beetje goed in?
    Voorbeeldfoto's?

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nikki, wat voor soort liedjes zing jij?

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    runner
    bullshit! die keurstof ik legaaler dan legaal hoor! :)

de leukste taarten, ik heb ook al wat taartje gebakken! morgen die van me vriendins kindje

die webshop is niet 1 van de goedkoopste dat kost het in een bakwinkel ook! en zelfs door de verzendkosten is het vaak duurder, maar dat ligt eraan wat je besteld want as je een groot bedrag besteld dan loont het zich weer wel, bijvoorbeeld op van die vormpjes voor uitte drukken loont het zich wel

bah heb slechte zin, me ongi is nog steeds niet helemaal door gezet
    en me vent ligt hier al de hele dag op de bank zielig te zijn! de bakkuip waar meneer zo nodig in moest kotsen is nog goor, hij heeft het wel weggespoed maar hier en daar zit het toch echt nog wel! en ik vertik het om het schoon te maken, als ik ziek ben doet ook niemand mij dat voor!

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Vroeger ;) haalde ik die kleurstoffen bij de AH.
    Die vertelde mij dus vorig jaar dat dat nergens meer verkrijgbaar is...
    Waar haal jij dat dan?
    Ik wil foto's zien van taarten! :)
    (even wat ideeen opdoen voor over 7 weekjes ;) )

Gadver Anniek, wat een smerig mannetje heb jij daar in huis :p

16. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @ieder die er interesse in heeft ;): Even over de taarten, ik vind de marsepein van de webshop niet echt super goed de laatste keer had ik hele grove. Ik haal bijna al mijn bakspullen in Rotterdam. Daar zit Planet cake. Die hebben hele goede marspein, heel glad om mee te werken. Kleurstoffen hebben hun ook (en wel wat goedkoper dan bij de webshop) Ik zal ook nog wat foto's plaatsen in mijn album maar hier is alvast een taart die ik heb gemaakt:
    Dit is de taart waar ik het meeste trots op ben! ***** heb de link even weggehaald want volgens mij is dit niet de bedoeling.****

Groetjes,
    Carolien

17. veertje

veertje Fanatiek lid

wooh wat een vet mooie taarten, wou dat ik dat kon.

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Runner !

Ik zing klassiek, opera en operette. Als je precies wilt weten wat moet je eens op Youtube kijken. Daar sta ik niet op, maar wel liederen die ik zing. Twee voorbeelden van liederen die ik erg graag zing zijn:

Der Hölle Rache, Mozart
    Rejoice, Händel

Ik zing ook wel eens huwelijksmissen. Dan zing ik Ave Maria, maar ook lichter werk dat mensen dan zelf kiezen, maar het moet wel een beetje bij mijn stem passen natuurlijk.

Groetjes,
    Nikki F

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Carolien, zitten zeker mooie taarten bij!
    Die van die boerderij vind ik ook errug leuk!

Nikki, leuk joh!
    Ben je met dat talent geboren? :)

20. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Wow Carolien ! Wat een mooie taart ! Daar mag je meer dan trots op zijn !

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina