wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Bedankttttttttttttttttttttt

2. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @NikkiF: jee wat een mooi talent is dat zeg! Zing je al lang?

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    als ik het kaartje heb mogen julle m zien hahah

ben weer misselijk zucht

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @djezelf: meestal kan ik het zelf bepalen, nu lopen er 3 projecten hier, waarvan de klanten al lang wisten dat het moest gaan gebeuren per 1 januari en dan komen ze nu dat het met spoed af moet. Ach ja, ik ben er wel aan gewend in de reclamewereld bestaat het werk voor een groot deel uit dead-lines en overwerken.

@Anniek: jak, wat vies... ik hoop dat je het idd niet zelf hoeft op te ruimen, bij ons thuis komt het er op neer dat ik het meestal toch nog moet opruimen, omdat meneer dan te ziek is om het zelf te doen en ik tegen de tijd dat ik zelf in bad wil, het wel moet opruimen :( Mijn mannetje is ook nog steeds ziek, begin het nu wel een beetje vermoeiend te vinden (kan je even dit, kan je even dat, kom je even bij me liggen *zucht*) En dan moet ik eens ziek zijn :rolleyes: dan wordt er niks voor mij gedaan... Ik hoop trouwens dat je ongi doorzet, je hebt wel een gelijkmatige cyclus... dat lijkt me wel een voordeel, bij mij is het nu allemaal maar afwachten.

@wenneke: ja wel laten zien ;) Zou anders toch echt ff een afspraak bij je HA maken, je hebt maar 1 maag en als je idd een bacterie in je maag zou hebben, kun je als je het verwaarloosd een maagzweer oplopen. En da's geen pretje.

@NikkiF: mijn dochtertje houdt ook van opera zingen, ze heeft al van jongs af aan een hele mooie stem. Maar ik begon nu te merken dat ze haar stem verkeerd wil gebruiken, dan probeert ze bepaalde zangstijlen te kopieren van zangeressen op tv en dan slaat ze over, dus we dachten we doen haar naar zangles. Ze vind het zo leuk, dat ik het alleen maar leuk voor haar zou vinden als ze er iets mee zou kunnen gaan doen. Ze vroeg pas aan me (toen Madonna op tv kwam) hoe di mevrouw zo beroemd was geworden, want dat wilde ze ook wel :) Ik heb maar gezegd heel goed je best doen :)

@veertje: oh wat schattig, dan smelt je toch gewoon ;)

@carolien: zien er heel mooi uit je taarten, wij rijden regelmatig langs Planet cake en ze hebben er ook workshops, dacht pas ook al een keer dat het wel leuk zou zijn om dat eens te doen.

@runner: bak je dan een taart voor mij over 7 weken :p

@lilly: en ben je de dag een beetje doorgekomen.

@jo: gelukkig val jij af maar heeft de kleine in je buik er geen hinder van. Maar hopelijk kun je nu weer gaan aankomen, want dat is wel de bedoeling als je zwanger bent. ;)
    Zo nog een kwartiertje en dan kan ik weer naar huis, ik ben echt heel moe, zit continue te gapen. Oh bedenk me net dat ik ook nog iets voor het avond eten moet bedenken!

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    justfem
    he jakkes die van jou nog steeds ziek! iek
    en idd een gelijkmatige cyclus, en nog zeuren! erg he

ik haal ze bij de bakwinkel, de wilton kleuren
    taart voor me neefje;

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    taatr van me mam

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mijn eerste taart toen mijn meisje 1 werd

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    caroline, mooie taart heb je gemaakt! dat boetseren gaat mijn nog niet zo goed af!
    kyana krijgt in maart een super de puper taart, maar wat weet ik nog niet!

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @anniek: ook al van zulke mooie taarten :confused: Ik voel me gelijk een slechte moeder :( :)

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dat hoeft niet,dat kan ik me beter voelen!
    is echt véél werk een taart maken!

ben nu bezig aan een voor kindje van me vriendin,een dora met boots svp! pff yeah right!

nou ik ga ff strijken en me omkleden want dan kan ik kyana nog even eten geven en zelf nog een boterhammetje eten en dan komt me collega al!

pff wie heeft er een potje ZIN voor mij?

11. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Nou jullie taarten zijn ook SUPER mooi! Wow!
    En een taart ja daar gaat veel tijd inzitten, ik met een taart (die geboedseerd moet worden) ongeveer 2 a 3 dagen bezig. Ik heb ook een keer een dora taart gemaakt voor iemand die elk jaar een taart bij mij besteld, ik vond die ook erg leuk om te doen! (was geen geboedseerde hoor!)

Nou ga nu eten en kom straks nog wel ffies terug (begin geloof ik verslaafd te worden aan dit forum :oops: )

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Anniek, ook erg mooie taarten!

Wat vragen jullie nou voor zo'n taart?

Justfem, natuurlijk voor jou, voor wie anders? :p

13. veertje

veertje Fanatiek lid

@runner, ben ook benieuwd naar wat het kost, ze zijn echt ontzettend mooi.

Heb zelf net de ouwel platen binnen gekregen :D dus stijn krijgt 2 cars taarten zondag :D

14. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Wat een mooie taarten allemaal, kom ik aan met mijn afgezaagde hema taart voor zaterdag :oops:

Ben vandaag de hele dag bezig geweest met de traktaties te maken voor de creche morgen, moet zeggem ze zijn erg leuk geworden (toch dus nog wel een beetje crea :D )

Ik ga straks ff terug lezen, want manlief is nog niet thuis dus ik ga zo Cas ff in bad doen,
    Had vamdaag ineens ongi krampen :( echt vaag. Heb afgelopen weekend mijn ei gehad, dus ik weet niet wat ik hier nou weer mee moet.
    Nou tot laters

15. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hey dames,

Hier weer eens een berichtje van mij.
    Kerst/Oud&Nieuw is altijd een onwijs drukke periode voor ons en afgelopen week ben ik ziek geweest... Slap excuus, ik weet het... maar ik heb dus een pagina of 50 gemist...
    Wat ik dus wel heb gezien zijn die onwijs mooie taarten! Gaaf zeg.
    Ik kom meestal ook niet verder dan een Hema taart met eigen ontwerp erop, dus ben erg jaloers. Ach, ik hou het er maar op dat ik niet van marespein hou ;)

Ik zal mijn best doen alles weer een beetje bij te houden!

Inmiddels ben ik zelf de 12-weken grens voorbij. Maar aangezien ik wel al de hele week koorts heb, ben ik er niet helemaal gerust op.
    Hoop maar dat het ziek zijn snel over is en dat mijn buikje gaat groeien!

16. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Het water loopt me in de mond als ik jullie mooie en lekkere (ben gek op marsepein) taarten zie!

Ik laat altijd een marsepeine taart maken voor Dylan z'n verjaardag bij de bakker (wel een beetje prijzig maar zo lekker)!

Ik ben nu aan het kijken naar traktaties voor op de creche (dylan is in februari jarig) en naar traktaties voor op de creche als onze baby geboren is...
    Ideeen?

Voor iedereen : beterschap! Wat veel zieke... bah!
    Dylan slaapt ook al een paar dagen niet geweldig dus het begint mij ook een beetje op te breken... vanavond proberen vroeg naar bed te gaan.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wat een leuke taarten!

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Vet coole taarten 8) :)
    Ik loop al eeuwen met het idee een worshop te gaan doen via www.maakjetaart.nl, die zaak zit hier in Hoorn. Ga het toch proberen VOOR Ruben zijn verjaardag voor elkaar te krijgen, IK WIL OOK ZO'N TAART!

Nou ben de dag redelijk door gekomen. Vanmiddag was even erg zwaar, moe, misselijk en lamlendig maar ik heb het gewoon genegeerd en ben door gegaan, heb even op de bank geluierd en toen ging het weer.

De kids waren super lief vandaag, dat zijn de dagen dat ik dit echt het allerleukste werk vind :)

Nu doe ik lekker niks meer!

Zie mijn vloer morgen wel weer ;)

@anniek, he tklinkt alsof je het helemaal goed gehad hebt :( Weet je zeker dat je ongi doorzet? Meen me te herinneren dat je dat eerder hebt gehad of niet, da je eerst een paar dagen bruinverlies had en dan pas echt ongi werd :rolleyes: Hoe dan ook sterkte!

@marieke, innesteling?

@justfem, nog steeds zooooooo spannend bij jou..........wat heerlijk een zingende dochter :)

@runner, was het nou jouw vriendin die zo'n rare opmerking maakte over dochter/zoon relaties? Ik begrijp ook echt neit dat mensen nog steeds dat soort dingen denken. Mijn band met Ruben is zo intens dat ik me momenteel niet eens kan voorstellen dat het met een 2e ook zo zal kunnen zijn. Maar jongen OF meisje maakt mij ook helemaal niks uit!

@jo, gelukkig gaat het ietsje beter. Hopleijk krabbel je er nu snel weer bovenop.

Verder weet ik het echt niet meer sorry.....

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hallo dames,

Wij van vermanen gaan ook voor een 2e beebje!
    Al sinds ik in september 2008 ongi werd.... Nu inmiddels 5 ongi's verder... (zit ondertussen engelse drop te eten vandaar die ...) mag ik ook met julie meekletsen?

Ik ben Joke, 26 jaren jong. Sinds 13 april 2008 trotse moeder van ons meisje Hannah:

(Ik heb Hannah tot 6 mnd volledig bv gegeven, daarom pas in sep pas weer ongi)

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Welkom vermanen, en succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina