Welkom in dit gezellige topic. Ik ben zo blij, stijn is helemaal zelf gaan slapen in zijn grote bed, normaal komt hij er eerst 10 keer uit en moeten we hem steeds terug leggen en gaat hij zeuren dat we bij hem moeten blijven zitten maar nu helemaal niet
Vermanen, welkom hier. Veertje, het word nog wat met Stijn! Knap hoor! Lilly, dat was geen vriendinnetje van mij. Fijn dat de kids een dagje meegewerkt hebben. Scheeld minimaal de helft! Voetjes nu lekker omhoog? Roon had een collega (is nu jammer genoeg ontslagen) heb ik verder nog nooit gezien maar met kerst had ik van hem een enorme doos bonbons gekregen. Gister had hij hem weer aan de tel. dus roep ik er met mijn grote mond weer doorheen dat de chocolaatjes heerlijk waren maar jammer genoeg al op. Komt hij vanmiddag thuis met weer een enorme doos bonbons voor mij. Is die kerel even langs komen brengen op zijn werk. Thee staat nu dus voor mijn neus. Maar meteen een pot gezet zodat ik me niet schuldig hoef te voelen als er meerdere bonbons in mijn mond verdwijnen.
Wow wat een heerlijke taarten zie ik voorbij komen! Echt knap als je dat zo kan! Even natuurlijk Louise's taart spammen... niet zelfgemaakt overigens hoor hihi http://94.100.114.33/286600001-28665000 ... _GYv3.jpeg Joke, van harte welkom hier! En wat een prachtig meisje heb je zeg... Runner; jeetje wat lief zeg! Dus jij zit lekker de hele avond aan de bonbons
Ik zie net een reclame op de televisie van cleurblue en die zwangerschaptest verteld je ook nog even hoelang je ongeveer zwanger bent.. Helaas is Stijn niet in bed blijven liggen, hij werd net krijsent wakker
Ja, is geloof ik ook een topic over bij testen..... Balen dat Stijn toch weer wakker geworden is, misschien toch nog een beetje te veel voor hem? Ik moet eerlijk zeggen dat Ruben nog heerlijk slaapt in zijn ledikant......het grote bed staat al wel klaar op zolder maar zolang hij nog niet uit het ledikant klimt vind ik he tprima zo haha luie moeder : )
Het rare is hij wil wel, hij zit hier net beneden en begint te huilen en wil naar zijn grote bed, als ik vraag of ik zijn vakantiebed (campingbedje) moet pakken begint hij heel erg hard nee te roepen. Snachts zou ik hem met liefde in zijn campingbedje gooien maar ja dan is al dit alweer voor niks geweest, dus nog even doorzetten.
@Joke, welkom! @Lilly, dat was Nikki. Ik had er ook nog op gereageerd, vind dat altijd van die onzinpraat. Mijn schoonfamilie moet steeds aan mij kwijt dat meisjes veel meer naar hun vader trekken (uiteraard heb ik een dochter) en jongens naar hun moeder. Lariekoek. Ik heb met allebei mijn ouders een goede relatie, maar wel op een andere manier.
Ja moeilijk hoor...... Voor hetzelfde geld was hij ook wakker geworden als hij in zijn oude bed had gelegen Dat weet je natuurlijk nooit. Succes, hopelijk gaat ie snel toch slapen!
@Veertje, ja, misschien een fase waar hij weer even doorheen moet. Ik was ook van plan binnenkort een juniorbed voor haar te kopen, zodat ik straks met mijn bolle buik haar niet meer in en uit bed hoef te tillen, maar ik denk dat ze er nog niet aan toe is. Waarschijnlijk kruipt ze er uit en haalt dan haar hele kamer overhoop en alle kasten leeg, dus voorlopig laat ik haar maar in haar ledikant. Ze is ook wel wat jonger dan Stijn.
@jo, ja precies.....de band zal anders zijn. Maar dat is gewoon per gezin en per kind weer anders. Ruben trekt nu op moeilijke momenten erg naar mij maar voor de rest zie ik dat het heel erg klikt met zijn papa en ik weet zeker dat als hij ouder is zijn papa zijn alles word. Hij kijkt nu al dingetjes af en wil hem ook graag dingetjes laten zien
Manuela, das ook een erg mooi taart! Wie heeft dat gemaakt? En wat was jij ervoor kwijt? Veertje, ik heb ook van die testen gehoord. Maar die geeft alleen aan dat je 1 of 2 weken over tijd bent of meer dan 3 dus echt duidelijk is ie niet echt... Hopelijk slaapt Stijn door vannacht! Ik ben zelf een echt mama's kind. Dus die theorie gaat hier niet op. Ik spring onder de douche en krijp lekker onder de wol. Morgen weer vroeg dag. Nu trouwens ik vertrek op nl2. Wedden dat dit koppel het niet red!
zo, ik moet meteen flink aan de slag hiero ik vind het onzin dat meisjes naar vaders en jongens naar moeders trekken. Zodra Hannah mij ziet is het mama! Als ik in de kamer ben zoekt ze altijd mij. En bij ons in het gezin (3 meiden en 1 jongen) was het bij iedereen anders, maar toch vooral mama Ik denk ook dat dit stel het niet red bij ik vertrek. Ze lijken me erg ondoordacht te werk gaan.... we zullen zien. Nou hier ook mandjestijd doei doei!
@joke: welkom hier en succes met zwanger worden @funny: ik heb net mijn traktaties voor morgen op de creche af. Ik heb bij de hema vingerpopjes gekocht en die heb ik opgevuld met een koekje en een doosje yoghurt rozijntjes. Om het poppetje heb ik een riempje gemaakt met dropveter met daaraan in kaartje met: Hoera Cas 1 jaar. Ik heb wat ideetjes gepikt van de site www.party-kids.nl. Er staan daar heel veel leuke ideeen op. Ook voor traktaties voor als je een broertje erbij hebt. Misschien is het wat? @jo, blij om te horen dat je je weer wat beter voelt Ik was echt een pappa's kindje. Helaas is mijn vader 2 jaar geleden op 51 jarige leeftijd overleden. Vind het soms ook echt wel moeilijk omdat hij Cas nooit heeft gekend. Heb gelukkig wel met mijn moeder ook een goede band, maar toch anders dan met vaders. Blijf dus die ongi krampen houden een beetje uitstralend naar mijn rug, hopelijk is het morgen weer over
tjonge wat een mooie taarten zeg! vraag me af of ik zuks ga redden hoor. heb wel mijn kleurstoffen kunnen halen! Ik ging even naar de bakker kijken of die me verder kon helpen. kleurstoffen mochten dus nog wel...kon ik bij de toko krijgen.. ik dus (als vrouw van de wereld) ja die weet ik wel te vinden. Dus ik stond daar netjes bij de turk.... ....blijkt een toko van de chinees te zijn.... ](*,) heb 500gr marsepijn, maar is wel een bruinige..?hoort dat? dacht ergens te lezen dat het wit hoorde te zijn. als mijn taart af is zal ik hem ook ff posten.. voor nu lustuh (weltrusten..op jonathans manier)
ik gebruik altijd foundant, vind ik lekkerder en is mooi wit van kleur Jessica jah ik heb het ook ff helemaal gehad, lijkt net of er heel veel op me dak komt maar het komt wel weer goed wbt me ongi normaal begint het de eerste dag met wat rommel maar wel meteen wat meer! nu is er niks meer, helemaal niks, ook niet bij het afvegen heb toen straks omdat ik me ergerde nog een test gedaan maar die was negatief! voor ee innesteling is het telaat denk ik dus was maar ongeduldig af! teamuitje was best ok, lekkere antipasti gemaakt maar nu misselijk en knallende koppijn!
Ik kan jullie niet helemaal bijbenen hoor. Ik zag wel erg mooie taarten. Helaas krijgt Karlijn een veel simpelere volgende maand hoor. Marsepijn en kleurstoffen kan ik hier toch niet kopen dus dat scheelt. Ik heb in Nederland nog wel van die winnie de poeh figuurtjes voor op de taart meegenomen. Gisteren een goede echo gehad! zag er perfect uit. Ik ben echt super opgelucht en blij. Ook heb ik pillen tegen de misselijkheid gekregen (en 3 verschillende vitamine pillen?!?) maar ze werken nog niet erg. Sorry verder geen reacties. Ben een beetje aan het survivelen vandaag