wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @kaatjesmam: gefeliciteerd met je goede echo, super! Lekker genietren

@anniek: wat vaag die ongi. Ja je kan dus alleen maar afwachten :(

@justfem: hoe is het met jou?

Ik ga (lekker :( )werken, tot vanmiddag

2. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Goedemorgen!

Marieke, thx.. ga zo even op de site kijken!

Kaatjesmam, heb je het hartje horen/zien kloppen? Wat heerlijk een goede echo, gefeliciteerd. Die misselijkheid is echt een drama.. ik heb helaas geen tips voor je (bij mij werkte niks..), heb pillen gehad toen ik 14 wk was maar heb ze nooit ingenomen...

Anniek, wat raar... misschien toch een hele lange cyclus en was het wel innesteling... ik zou over een week nog een x testen. Wat vervelend die onzekerheid.

Jo, gaat het al iets beter? Wat zei de VK? Ik zou als ik jou was in het vervolg niet naar die assistente / ha gaan maar meteen naar de VK...

Joke, welkom!

Justfem, nog een ongi tekenen? Helaas gaan we morgen een week op vakantie en weet ik dus niet hoe het met je gaat...:( (wil je bijna vragen me te sms-en ;))

Veertje, misschien ligt het inderdaad niet aan het bed.. Dylan is op het moment ook 's nachts wakker en roept dan om zijn vader :confused: ! Ik hoop dat het volgende week iets beter gaat want dan slaapt hij bij m'n moeder en schoonmoeder.
    Misschien is hij gewoon een beetje uit z'n doen door alle drukte (verjaardag etc), gaat wel weer over!

Volgens mij ga ik ziek worden, ben aan het hoesten en heb last van m'n darmen. Ben ook weer veel misselijk... o jee! Kan volgende week wel lekker bijkomen... vandaag nog even niet. Ga zo zwemmen met Dylan en daarna tassen inpakken...

Spreek jullie vanavond nog even!

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi meiden had vanmorge en van de week ook beetje last (.)(.) dus wacht nog even af met dokter gaan

straks werken en morgen en zondag

fijne dag

4. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Joke, welkom hier!

All, hier gaat het een heel ietsiepietsie beter dan gisteren...

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    beterschap meid

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik de kleine net in bad doen (normaal doen we dat s avonds ) wat denk je poept ie hele bad onder en mijn maag draaait alle kanten op :pale:

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @zomaar, waar zit jij? Ga me nog zorgen maken hoor :rolleyes: :rolleyes:

@kaatjesmam, wat heerlijk voor jullie! Een goede echo! En dan nu genieten (toch een beetje ondanks :( dat je je zo belabberd voelt).

@anniek, sterkte meis....wat raar die ongi..... :rolleyes:

@funny, lekker vakantie!

@marieke, werkze!

@djezelf, succes met je taart!

Hier weinig nieuws onder de zon, gaan straks ruben zijn fietsje halen. Moet ie nog ff 2 maandjes op zolder maar ach. Kan nu al niet wachten om zijn gezicht te zien straks. Hij is GEK op fietsjes :)

8. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    NikkiF; Ben jaloers op je, zals je kunt zingen lijkt me dat geweldig. Mijn zusje kan het ook heel goed, doet alleen er verder niets mee. echt zo jammer.

Carolien82; wat een super taart zeg, echt mooi.
    Alle taarten zijn echt mooi. Ga een poging doen als luuc 1 jaar wordt. Was eerder nooit zo crea, wordt je volgens mij in een keer als je moeder wordt hihi.

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    :confused: ok zo voelt dat dus :(

ik maak en bakkie koffie.....zet het op tafel......opeens ruik ik die doordringende geur en jawel, ik ga over mijn nek :sick:

pfffffffff.........nou laat de koffie maar achterwege vanaf nu :rolleyes:

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hahaha

ben nog niet over me nek gegaan maar maag draait wel rond

komt goed

11. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @ Runner en Veertje: Ik reken ongeveer 45 euro voor een taart. (dan heb je een vierkante taart van 20x20 cm.) En als daar geboedseerde poppetjes op moeten dan komen daar wel extra kosten voor bij.

@Joke: Welkom hier! En wat een leuk meisje is Hannah zeg!

@Runner: Waren de chocolaatjes lekker?

@Manuela: wat een schattige taart zeg!

@Veertje: ik zag ook die reclame en gelijk even hier op het topic gekeken maar idd het is wel een klein beetje onzin, dus ik zal hem niet snel kopen, denk dat je altijd wel een beetje weet hoever je bent, toch?
    Balen dat Stijn niet blijft liggen, eens heeft hij het door hoor!
    Naomi lag al met een jaar in een groot ledikant en nu pas komt ze er zelf uit, ze kwam er echt nooit maar dan ook nooit zelf uit! Heel knap vond ik dat!

@Jo: ik ben ook echt een mama's kindje, Naomi trekt eigenlijk op dit moment naar beide toe.

@Marieke: De traktatie klinkt erg leuk!

@Djezelf: De marsepein waar ik mee werk is echt wit. Dar heeft met de samenstelling te maken. Als het goed is is die van jouw heel erg stevig en als je die uitrold ook erg korrelig en grof. Is wat moeilijk om mee te werken maar het lukt wel. Wanneer ga je de taart maken?

@Anniek: Huhhhhhhhhhhh nou ik snap dat je het niet meer snapt! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
    Fondant is trouwens ook lekker maar als je dat uitrold plakt het wat meer dan marsepein. Dat vind ik het enigste verschil buiten de smaak om.

@Kaatjesmam: Wat super dat je een goede echo hebt gehad! Hopelijk gaan de pillen snel hun werk doen!

@Wenneke: Je hebt nog 13 dagen hoor, dus ff nog rustig afwachten! Tenminste dat zou ik doen ;)
    Werkse meid!

@Marlieke: Fijn dat het iets beter met je gaat! Beterschap!

@DennisMartine: Bedankt! Ik heb ook met ons dochtertje haar eerste verjaardag de taart leren maken.

@Lilly: Heeeee bah bah ja dat is vervelend, met mijn dochtertjes zwangerschap had ik dat met de hond, zodra ik die rook dan ging ik. Nou en mijn hond stinkt echt niet maar toen hij pup was had ze zo'n puppiegeurtje bij zich, nou dan was het echt deud, sterkte hoop dat het hierbij blijft!

Nou ik ga zo naar een uitzendbureau even reageren op een super leuke functie en dan vanmiddag kom ik zo wel weer ff buurten hier (moet wel want anders loop je echt zo 5 blz achter :))

12. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Zo zie dat het een aardig lang verhaal is geworden. hahahaha

13. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    :) :) :) :p 8) Denk die moet ik echt hier ff plaatsen, dit is namelijk mijn 100ste bericht! Hahaha Begin echt verslaafd te raken hahahaha, heb het hier goed naar mijn zin hoor meiden, bedankt!

14. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @anniek: wat raar, nou ik blijf voor je duimen, zou een late innestelling kunnen zijn, dan zou ik over een dag of 3 nog eens testen als je ongi niet verder doorzet.

@joke: welkom, ik zal je straks even op onze lijst toevoegen.

Zo ik ga er nu snel er vandoor, heb om kwart voor 11 een afspraak. Hier nog geen ongi te bekennen. Ook geen echte klachten.

Zal straks ff teruglezen en reageren. Doei! ;)

15. veertje

veertje Fanatiek lid

Denk dat Stijn vannacht pijn had, al heb ik geen idee wat hij had.
    Hij werd meerdere keren schreeuwend wakker, we hebben hem toen steeds bij ons in bed genomen maar elke keer zei hij ikke nieuwe bed sapen :D
    Dus wij hem weer terug gelegd tot de 1na laatste keer, toen vroeg ik aan hem of hij misschien in zijn campingbedje wou liggen en dat wou hij wel dus weer opgezet en ingelegd maar na een half uur weer schreeuwend wakker :( we hebben hem toen een zetpil gegeven want ik vertrouwde het helemaal niet en daarna heeft hij geslapen als een roos :D
    Ik haal hem vanmorgen uit bed en het eerste wat hij zei ikke nieuwe bed sapen :D als hij dat vanavond nog wil dan gaan we het gewoon weer proberen.

Hier gisterenavond al het gevoel dat ik ongesteld moet worden dus maar kijken wanneer het doorzet (ben wel misselijk en heb zere borsten dus hoop stiekem dat het niet doorzet)
    Vanmiddag moet ik om half 4 bij de gyn zijn, ben benieuwd wat ze gaat zeggen.

@carolien, joehoe 100 berichten, op naar de 1000 :D succes bij het uitzendburo.

@lilly, vervelend dat je zo misselijk werd maar je krijgt er wat moois voor :D

Voor de rest geen idee meer wat er allemaal gezegd is :D

16. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @Veertje: Succes bij de gyn vanmiddag, hoelaat moet je daar zijn?

@Justfem: Spannenddddddddddddddddddd

Nou doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Moet om half 4.

Ik ga met de bus naar het ziekenhuis dus zei net tegen stijn dat we vanmiddag met de bus gaan en hij meteen ikea toe ijsje eten :D vorige keer gingen we met de bus en de trein naar de ikea dus meneer denkt dat we weer gaan.

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @veertje, stijn is een echte wijsneus :rolleyes: Succes bij de gyn, ben ook benieuwd wat ze nu gaan zeggen en doen ;)

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Weer veel geschreven, hopelijk vergeet ik niemand:
    @Kaatjesman, mooi hoor, een goede echo, stelt je gelijk weer gerust toch?
    @Funny, beterschap, hopelijk zet het niet door!
    @Wenneke, lekker zo in zijn bad poepen...Ik had haar vanmorgen uitgekleed, terwijl het bad volliep. Ik zet haar even op de grond neer om een handdoek te pakken, plast ze alles onder! Vervolgens had ik haar in bad gedaan, er weer uitgehaald, helemaal aangekleed, heeft ze een spuitpoepluier :( , konden gelijk weer tig billendoekjes tegenaan. Ze hebben altijd een goed gevoel voor timing die kleintjes!
    @Carolien, succes bij het uitzendbureau, ben je ook werkloos of heb je een baan en zoek je nu wat anders?
    @Veertje, grappig, ja, ze hebben alles zo snel door! Of gebruiken gewoon hun eigen logica.
    @Justfem, waar heb je een afspraak, ik ben het een beetje kwijt, sorry!

In die grote Duitse supermarken hebben ze altijd veel meer bakspulletjes en versiersels dan hier in Nederland. Als we daar zijn, haal ik altijd allerlei leuke frutsels voor op taarten.

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @veertje: spannend vanmiddag!

@jo: oh dat had ik nog niet gezegd ;) (kwam er zelf pas gisterenavond achter), we zijn op een andere school wezen kijken voor noa. We hakken de knoop nu toch door, ben het een beetje beu met haar oude school (met alles wat we de afgeopen jaren al hebben doorgemaakt) en deze school heeft veel betere voor-, tussen en naschoolse opvang en het is op loopafstand van ons huidige huis.

@ Anniek: hoe staat het er nu voor?

Zo ben nu weer op mijn werk, dus ga snel weer verder, ws al veel later dan ik dacht.

@de rest lees straks ff goed terug, is zo raar als ik dat nu hier ga zitten doen terwijl het druk is :)

Deel Deze Pagina