wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    justfem
    klinkt goed die nieuwe school dus!
    en hoe is het met je verwachtingen en zenuwen?

veertje
    spannend hoor, weer een echo? {of vraag ik nu iets doms?}

pfff ik ben nog steeds niet ongi en op de een of andere manier voelt het ook niet of dat ik dat ga worden! vreemd hoor

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    het probleem zit niet bij mijn man, gelukkig. HIj is in het verleden al onderzocht...het probleem zit bij mij. Ik heb pco...vandaar

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @karagoz: oh ja, dan is het wel een beetje vreemd dat ie mee moet?! Je bent van voor mijn tijd op het forum hier, dus ken ook niet heel je voorgeschiedenis ;), wil je trouwens ook weer op de lijst?

@anniek: ik weet het niet, ik ben er wel rustig onder nu, die negatieve test heeft me alvast voorbereid op dat m'n ongi er aan zit te komen, maar nog steeds is het er niet en ook niet echt een aankomend gevoel, wel gisteren een soort ei-sprong gevoel aan de linkerkant, dat heb ik nog nooit eerder gevoelt rond mijn ongi.
    Ik heb met mijn mannetje afgesproken dat we maandagochtend samen gaan testen. Ik had toch maar even gevraagd of ie het wel of niet samen wilde doen. Hij zei dat ie wel wilde, omdat het dan voor allebei spannend is en het dan echt ons kindje is :) Nou als het dan oook nog positief is dan ben ik helemaal blij. Blijft afwachten, ik slaap er wel minder goed door en elke keer op de wc denk ik en zou het er al zijn :)

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    we gaan er in de loop van vandaag al uit!
    :confused:

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Geen idee wat ze precies gaan doen, het enige wat ik weet is dat ik de bloeduitslag krijg van die keer dat ik bloed moest prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb.
    Voor de rest heb ik echt helemaal geen idee.

Ga er nu lekker vandoor ben ik lekker optijd in alkmaar en kan ik nog ff snel voor Stijn bij de h&m kijken :D

Jullie horen straks van me, denk wel dat het pas na het eten word.

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    NEEEEEEEEEEE! DAT KAN NIET WAAR ZIJN! :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Nou mijn ongi is er dus ik hoef niet meer te testen, nou ja mijn cyclus is dus wel precies hoe ik had verwacht. Op naar ronde 5 dan maar. Stop deze ronde wel met de Etos-pillen, korter dan dit moet ie echt niet worden.

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hallo dames,

ik ben al een hele tijd niet geweest, schaam schaam, maar ik heb het heel erg druk gehad en zat een poosje niet lekker in mijn vel.
    Ik kan het allemaal niet bijhouden op het forum dus ik ga afscheid van jullie/ ons clubje nemen, ik kom nog wel eens binnen kijken maar ik kom gewoon tijd te kort om hier alles bij te houden.

Meiden succes met de zwangerschappen en het zwanger worden!

Liefs patje.

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    thanks hahah

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    als goed is krijg morge me nieuwe testen binne en denk dat er een volgende week aan moet geloven of zondag maar zal wel te vroeg zijn

heb zo n steekjes in me (.)(.)
    een maagzuur en s morgens honger terwijl da nooit heb
    zal me lijf me voor de gek houden ?

11. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @Veertje: Hahaha een ijsje eten bij ikea hihihi
    Over ikea gesproken vorige keer ging ik op zaterdagochtend met mijn vriendin daarheen en toen wilde we daar wat nemen (koffie en gebakje) en ineens zagen we dat je daar heel goedkoop kon ontbijten :confused: ik geloof maar voor een euro ofzo? En lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr
    Succes vanmiddag!

@Jo: Nee ben niet werkeloos maar ik ben nu gemiddeld zo'n 2 uur kwijt aan reistijd op een dag en dat terwijl ik maar 2 dagen werk, daar begin ik echt de ziekte in te krijgen dus ik kijk gewoon langszaam verder en als ik wat leuks zie dan solliciteer ik.
    Lekker die spuitpoep :( Nou ik vind het een zegen als kinderen zelf naar het toilet gaan, niet dat dit mij dan niet kan overkomen want wat dat betreft is een luier dan toch wel wat fijner hahaha Maar die timing van de kindjesssssssssss hahaha

@Anniek: dat kan ik me goed voorstellen dat het raar is en al helemaal als je het niet verwacht, waarom bel je niet gewoon even je huisarts op?
    We gaan er in de loop van de dag al uit? huhhhhhhhhh nee toch! :cry:

@Karagoz: Wat is pco?

@Justfem: Ooooooooooo dubbel zo spannend dus! Samen testen wat leuk zeg! Ik doe het ook meestal als mijn mannetje er bij is. Als het dan tegenvalt dan heb je toch elkaar! Ik vind het ook heel spannend zeg :rolleyes: 't is net of ik zelf moet testen hahaha Ik ben hier dan ook hard aan het duimen voor jullie! (voor iedereen ook natuurlijk!)
    OOOO NEEEEE ik lees nu ineens dat je ongi er is :cry: SHITTTTT Balen meid!!! Is het echt je :evil: ?????

@Patje: heel veel succes verder en wie weet tot ziens en geniet van je zwangerschap!

12. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Ah Justfem, balen zeg...

Haai dames, ben ik weer. Het lukt me niet om elke dag hier mee te lezen, dus ik meld me af en toe een keer.
    Maandag is mijn NOD. Als ik dan niet ongi word, test ik woensdag.
    Maar ik heb gezeur in mijn buik alsof ik ongi moet worden, maar van de andere kant ben ik ook al een paar dagen misselijk en voelt mijn buik opgezet aan. Àls ik nu toch eens een testje in huis had.......

Geduld.

13. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @Wenneke: Welke testen heb je besteld? Spannend hoor jij moet ook nog ff wachten, spannendddddddddddddddd

@Knuf: Succes met het afwachten! Ik heb ook elke keer de nijging om zo'n test te pakken maar bij mij zie je denk ik zo ie zo nog niks ook al ben ik wel zwanger...... dus ja idd geduld moeten we hebben.

@all: nou hier heb ik sinds vandaag ook flinke steekjes in mijn (.)(.) (hihihi vind dit een leuk tekentje ervoor :)) en ben ook echt misselijk, ik heb wel het idee dat ik nu zwanger ben en als ik dat dus ben dat het deze keer wel goed gaat! (zo'n gevoel heb ik gewoon zeg maar :) Nou maar hopen dat mijn gevoel gelijk heeft! Ben eigenlijk ook best snel aangebrand zeg maar kan weinig van ons dochtertje hebben...... pff word momenteel echt moe van mezelf :rolleyes: Vanmorgen begon al goed ik hoor ineens eengegil uit het kamertje van ons dochtertje ik denk wat is dat nou weer dus ik erheen, zat ze met een potje nagellak op haar schoot en dat had ze per ongeluk om gestoot zo over haar kleren heen, nou zou het niet zo erg zijn geweest als het normale kleren hadden geweest maar ze had ook nog eens haar trouwjurkje aan :evil: (wij zijn op 20-07-2007 getrouwd en zij had toen ook een heel mooi jurkje aan), heb hem gelijk in de wasmachine gedaan met iets wat vlekken weghaald maar helaas het is er niet uit, heeft iemand hier soms tips?/ Mijn moeder zij al van probeer het met nagellak remover ofzo...... maar ja ik denk dat ik het dan alleen maar erger maak, echt ik baal zooooooooo. Ze was 2 seconde daarvoor zo lief aan het spelen en toen zag ik nog geen nagellak. Sorry voor mijn gezeur hoor maar word er af en toe zo moe van hahahaha

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    geduld is schone zaak hahah

15. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @carolien: ja daar is bij mij nooit twijfel over mogelijk, het is er en dan ook gelijk goed. Nou ja had het al wel verwacht eigenlijk. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik het bij beide keren geweten op 1 of andere manier, en tot op heden het ik dat gevoel nog niet gehad.

Vanvond maar een flinke fles wijn naar binnen werken dat compenseert alle gemiste drank van de feestdagen tenminste.

@Anniek hoop dat het bij jou wel raak is, blijf voor je duimen.

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    die matcare had ik bij niels ook

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    carolien dat aangebrand zijn herken ik ook naar de kleine toe en op me werk hahah
    en eet zo zak drop leeg pfffff

maar ben bang da me lijf me voor de gek houd

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    al die lkachten die jullie hadden had ik ook, bij mij heeft mijn lijf me goed oor de gek gehouden, hoop dat het bij jullie wel raak is ;) en dat jullie lijf je niet voor de gek houdt.

Ik ben voorlopig ff offline, ik ben minder teleurgesteld, maar heb voorlopig mijn buik ff vol van zwanger worden/cyclussen/banners en de hele zooi. Kom soms ff checken, maar voor mijn gemoedstoestand is het beter als ik hier niet kom. Vorige keer heb ik het wel weer opgepakt, maar ik merk dat als ik me niet bezig hou met zwanger worden ik me beter voel, dan dat het elke dag een rol speelt.

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    2justfem, :cry: :cry: :cry: Zal je missen hier maar snap het heel goed ;)

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    dat s jammer meis snap je wel hoor sterkte

een tip hier hebben ze by kruidvat weer boxkleden,spuugdoekjes,pyama s en slabbers en badcape s van winnie the pooh

Deel Deze Pagina