wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @Justfem: Ook ik zal je missen :cry: :cry: Maar zoals illy het ook al zei ik snap het ook heel goed!

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Justfem, nee toch, wat jammer! Neem maar even de tijd voor alles.
    Gelukkig beviel de nieuwe school goed. Gewoon weer mensen die met een frisse, nieuwe blik naar je meisje kijken.
    Ik ben net voor ik zeven werd verhuisd en naar een andere school gegaan, op die leeftijd heb je zo weer genoeg nieuwe vriendinnetjes.

@Carolien. Ja, je kunt bij Ikea heel goedkoop ontbijten, ook wel een paar keer gedaan. Een paar weken geleden zag ik een programma op t.v. over Ikea-ontbijters...ja, die bestaan echt. Blijkbaar zitten er doordeweeks heel veel mensen bijna elke dag (vooral ouderen). Ze hebben ook allemaal hun vaste plekjes 'Truus en Bert zitten daar, Jopie in het hoekje, Annie en haar dochter komen altijd wat later en Bep die komt op dinsdag en donderdag...Nou ja, voor een Euro hebben ze toch een goedkoop uitje en die blijven daar de hele ochtend gewoon plakken, ook wel begrijpelijk als je thuis niemand of niets meer hebt of er toch even uit wilt.

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @patje, daaaaaaaaahaaaag! :) :) :)

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik zou graag weer op de lijst willen..ik had een andere nickname...Layla

even mmijn verhaal weer op gezocht

ik ben in augustus gestopt met de pil...wil eerst alle stoffen van de pil uit me lijf hebben voor dat we willen beginnen voor een 2e...in januari willen we er voor gaan...

ik hoop alleen dat we geen 2 jaar hoeven te wachten...
    na mijn miskraam in 2003 (ik was gelijk zwanger nadat ik gestopt was met de pil) ben ik na een jaar naar het ziekehuis gegaan omdat mijn cyclus heel erg onregelmatig was...ik wordt normaal niet elke maand ongesteld maar 4 per jaar...ik moest aan de clomid (hormonen) na 3 cyclussen moest ik hormonen spuiten omdat clomid niet werkte bij mij. Deze hormonen werkte wel maar te goed. Ik had te veel eicellen waar door ik een cylcus moest over gaan. Na 3 cyclussen wilde ik een kijkoperatie om te kijken of mijn eileiders verstopt waren. Dat was niet het geval. Ik ben toen naar het erasmus ziekenhuis gegaan omdat het in het zuiderziekenhuis veel te lang duurde en ze wilde me verder niet onderzoeken want ze wisten neit eens waarom ik geen eisprong had.

Ik werd helemaal binnenste buiten gehaald in het erasmus...ik kreeg onderzoeken en een echo van mijn baarmoeder en mijn eierstokken om te kijken waarom mijn hormonen niet werkte. Alles was goed alleen mijn hormonen werken te langzaam. Ze slapen zeg maar in normaal taal. Ik kreeg toen metformine en clomid. Metformine is een medcijn die normaal diabetes patienten krijgen. Las je hormonen zeg maar slapen dan moeten ze wakker gemaakt worden met dit medicijnen. Heel veel vrouwen zijn zo zwanger geraakt die het zelfde probleem hadden zonder zwanger te raken door iui, ivf of icsi. Ik geloofde er niet want clomid werkte niet bij mij. Mijn gyn geloofde er wel in dus ik moest het proberen van haar. Lukt het niet dan kijken we verder...Ik zei dat ik over een maand hier weer zit...En ja hoor een maand later zat ik er met tamer in mijn buik...Zelfs voor haar was het een verrassing want ik belde haar toen ik een dag overtijd was met een negatieve test in mijn handen...maar ik moest een week wachten en weer moest testen..

Nu maar hopen dat ik dat niet weer hoef mee te maken en dat het gewoon spontaan gaat...

Helaas is mijn cyclus helemaal niets.

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    ik schrijf nog ff snel een berichtje, ik moet nm zo Cas ophalen.

Justfem: meid alles is al gezegd maar echt balen van je ongi. Je lichaam heeft je flink in de maling genomen. Ik zal je missen, maar begrijp het zeer goed. Weet ook niet wat ik doe als ik deze maand weer ongi wordt. ik merk dat ik er ook veel meer mee bezig ben. Ik denk wel dat het goed is dat je met de etospillen stopt, kijken of er iets verandert. Veel sterkte en ik ga zeker duimen voor je dat het volgende maand mee zit.

@all probeer er later nog ff te zijn, maar misschien liggen we er dan al uit

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    welkom terug

ik denk da wachte moeilijk wort als de testen morge binne zijn en dan ook nog weekend zodner deze site :(

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

@ Runner, je wordt geboren met je stembanden, die van groot belang zijn hoe je zingt. Maar alleen met een paar goede stembanden red je het niet, het is ook hard werken, veel oefenen en alles goed bijhouden om goed te blijven zingen. Maar het is geweldig om te doen ! Ik ben benieuwd wat het me nog zal brengen, nu ik les heb op het cinservatorium gaan weer nieuwe deuren voor me open. We wachten maar af. Je hebt trouwens een erg leuke banner !

@ Carolien, ik zing nu een jaar of 8 in totaal. Op 4 en 5 Havo in combi met conservatorium, toen een hele tijd niet ivm allergieen en geen steun van mijn ouders in dot verhaal, en toen weer begonnen 6 jaar geleden. Ik zie dit echt als een tweede kans.

@ Justfem, bah, ik had nietb gedacht dat de duivels toch nog zouden komen ! Veel strekte ermee. Ik hoop dat Noa het goed al bevallen, die zanglessen, het is zo mooi om te doen ! Tot ziens meid !

@ Joke Vermanen, welkom !

@ Dennismartine, het is jammer als je zus er niets mee doet, daar krijgt ze later spijt van. Het is wel hard werken en enorm plannen naast een gezin en een baan, maar het is geweldig om te zingen, al helemaal als je dan veel positieve reacties krijgt van mensen die komen luisteren, daar doe je het voor !

@ Anniek, wat een rare ongi ! Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan !

Wat een mooie taarten maken jullie ! Ik ben jaloers ! ;)

Tot snel !

Groetjes,
    Nikki F

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    justfem
    wat mega balen! tjonge! wat kan een lijf toch raar zijn! bah bah!

verder niet veel te vertellen, heb boodschappen gedaan maar be weer wat vergeten! en ik was de bonnetjes van de supermarkt vergeten dus ben al 2 keer moeten gaan en nu dus eigenlijk de derde keer maar heb geen zin!

heb echt pijn aan mijn bekken maar heb nog steeds geen echte ongi! lekker irritant!

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Probeer hier een uurtje rust te nemen want voel me echt lamlendig vandaag :( Maar zoonlief denk steeds dat we wel kunnen stoeien.......pfffffffff

Nemen jullie paracetamol als je zwanger bent? Ik heb zoooooo'n hoofdpijn maar dors niks te nemen :rolleyes:

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    paracetamol kan geen kwaad

11. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Hey meidne, lees nog steeds mee.
    Dalijk in maart kom ik weer voor de echtmee kletsen

ANiek, hier ook een rare ongi hoor. ALS ik het al word is het een dag bruinezooi en dan weer over. LEuk he dingen vergeten... Is het nog steeds zo spek glad daar? wij gaan namelijk zondag naar huis en maandag moet ik naar het CB dus ff checken :)

Lilly een paracetamol kan idd geen kwaad, Maar neit te veel. ALs ik enorme hoofdpijn had nam ik (toen ik zwanger was) voor het slapen gaan 1 paracetamol in, maar dit is wel geteld 4x voor gekomen

Wenneke, gewoon testen als JIJ dat wilt meis!

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nou komt hier een vent betaalt ie de verkeerde pomp ja zegt ie da klopt niet ik zeg je zegt zelf da pomp nummer dus baas weer gebeld hoe ik da kon veranderen pffffffffff
    en voel me zo misselijk hoop dat mannejte snel komt met me eten

13. veertje

veertje Fanatiek lid

@justfem, balen zeg, ik begrijp heel erg goed dat je even afstand neemt..

Net terug van het ziekenhuis en mijn eisprong was de vorige ronde goed :D
    Ze willen nu mijn eileiders door gaan spuiten, ik moet alleen nog even beslissen of ik dat poliklinisch ga doen of via een kijk operatie.
    Ik zou over 3 weken terug moeten komen om mijn beslissing door te geven maar dan zijn we net een week op vakantie dus nu word het gewoon maart!
    Moet nu volgende week bellen omdat maart nog niet in de pc stond maar ga proberen of ik mijn beslissing niet telefonisch door kan geven.

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    succes ermee meid

15. veertje

veertje Fanatiek lid

We moeten elkaar gewoon het hele weekend missen :(

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dag dames,

Ben even niet online geweest wegens omstandigheden. maar ik zie dat er alweer een hoop bijgeschreven is!

@Justfem, dat is kl*te zeg! Ook al hou je er rekening mee, het blijft een enorme tegenvaller. Ik snap wel dat je even tijd voor jezelf neemt hoor. Als je hier online bent, ben je er toch continu mee bezig. Dat merk ik zelf ook en ik ben pas net begonnen. Sterkte meis!

sorry heb niet alles bijgelezen, alleen de laatste 2 bladzijden.

Hier weinig bijzonders...ook ik ben op zoek naar een andere baan. Het werk van nu is een tijdelijk project. Maar het is zo moeilijk om iets te vinden voor de woe/do en vrijdag. Dat zijn de dagen dat ik kan werken. En ik wil niet minder gaan verdienen en dat maakt het er ook niet makkelijker op. Ben al een aantal maandjes op zoek!

Ik ga nu maar even het eten klaarmaken!

Groetjes... :D

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    toen was het stil hahah

18. veertje

veertje Fanatiek lid

Iedereen is druk denk ik

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hahah ja denk het dalijk na t werk lekker wii met nieuw spel monopoly hahah zijn in 3 verschillende stadte geweest voor we er een hadde overal uitverkocht

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    verena
    jah hier nog steeds spekglad. vele wegen zijn niet fatsoenlijk gestrooid...
    suc6, was nog bij je zus in de winkel! hihi

pff en nog steeds niet ongi! *(!#@*&#!@_)
    en nu test ik het weekend positief en dan kan ik dat iet melden! {dromen zijn bedrog}

Deel Deze Pagina