ik weet nog steeds weinig..haha......ik heb wel ontzettend gevoleige tepels....bij mijn vorige zwangerschap had ik dat ook....maar ik heb het ook wel eens vlak voordat de ongi gaat beginnen....alleen lijkt het nu heftiger te voelen....verder een "vreemde' buik....er staat wel iets te gebeuren daar in die buik, maar ja het kan 2 kanten op, en ik kan er echt niet veel van brouwen wat ik nu precies voel...ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten..net als vele anderen hier.....en mocht het maandag of dinsdag nog wegblijven, dan heb ik een test in huis..... wat voor symptomen hebben jullie zo vlak voor de ongi of NOD? of iets waarvan je zou denken ik kan wel eens zwanger zijn? van mijn zoontje was ik wat licht in mijn hoofd, soms wat dizzy, erg gevoelige tepels (zoals nu) kokhals gevoel, maar niet overgeven, heb soweiso nooit overgegeven tijdens die zwangerschap.
Hallo allemaal , Ook wij willen er een tweede erbij! kleine van ons is nu een jaartje ook geweest , en het zou gewoon mooi zijn als ze is een broertje of zusje zal hebben , kinderen daar is ze ook helemaal gek op , zit ze naar te wijzen , en dreumes taal mee aan het praten! Suc6 dames! Groetjes
Fijne paasdagen iedereen! Voor degene die kunnen testen... succes! en degene die ongesteld zijn geworden, op naar de volgende ronde! Ik ben druk aan het temperaturen... Ach zo blijf je lekker bezig! Liefs Vanes
meiden,..... ik heb vanochtend 2 dagen voor mijn NOD getest en ik kan jullie vertellen dat ons zoontje als alles goed mag blijven gaan misschien wel voor zijn 2e verjaardag een heel mooi cadeautje gaat krijgen... hij krijgt nl een broertje of zusje..... de test was hartstikke positief! JOEPIE!
Danili, wat leuk om te horen, van harte gefeliciteerd! Al die signalen die je voelde, klopten dus. Ik voelde pas vanaf zes weken verschillende klachten (en begon toen ook met overgeven, helaas). Voor jouw kan het paasweekend denk ik niet meer stuk. De rest ook allemaal fijne paasdagen.
Danili GEFEICITEERD en lekker genieten. Ik hoop dinsdag goed nieuws te kunnen schrijven. Groetjes Gaby
Hallo dames, leuk topic dit! ben ook bezig voor een 2e kindje. de eerste is bijna 4 , tweede ronde zwanger en we zijn nu toe aan een 2e en dit wordt de tweede ronde. ben benieuwd of het deze keer ook zo snel zal gaan, hoop stiekum van wel maar je weet het nooit he. Ik wens alle dames veel succes met hun eitjes en gauw een zwangerschap voor iedereen.
Hoi Allemaal. Hier ook weer even een berichtje van mij. Er ia intussen een hoop gekletst. Heb alles gelezen , maar nu alweer de helft vergeten.! Sorry.! Danili gefeliciteerd meid.! Gaby, spannend. Ik duim voor goed nieuws.! Meiden die ongesteld zijn geworden, op naar de volgende ronde. Hopelijk is het dan wel raak.! Nieuwe meiden welkom.! Ik zat er even flink doorheen. Baalde dat het weer niet was gelukt, had toch weer hoop. Je wilt toch graag nu zwanger zijn en niet over een half jaar.! Ik heb mezelf nog zo voorgenomen om er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat lukt gewoon niet.! Het zit nou eenmaal in mn hoofd en gaat er niet meer uit.! Heb ook weer veel gebroken nachten de laatste tijd, dus dat werkt ook niet positief.! Sorry voor mn geklaag. Moest het even kwijt. Ik zit nu weer in de klus periode, heerlijk.!
Hier gaat het nog steeds hetzelfde. Af en toe misselijk. Af en toe buikpijn. Af en toe gevoelige borsten. Mijn NOD is over een week als ik 14 dagen na mijn vermoedelijke eisprong reken, dus voorlipg moet ik nog even afwachten. Danili, gefeliciteerd! Welke test heb jij gebruikt, omdat je al voor je NOD positief hebt getest? Jij bent dan rond de verjaardag van je zoontje uitgerekend? Joki, ik kan me voorstellen dat je niet lang wilt wachten. Als je eenmaal de beslissing hebt genomen om voor een kindje te gaan, dan wil je graag dat het gelijk raak is. Ik hoop dan ook dat wij niet te lang hoeven wachten, maar helaas heb je dat niet voor het zeggen. Hopelijk ben jij toch snel zwanger! Iedereen nog fijne Pasen! Groetjes Saskia
Hallo allemaal, Ik ben erg geschrokken net tijdens het diner. Ik ging naar de wc en er zat bloed aan mijn wcpapier. Een uur later ook naar de wc en zat er bloed aan het wcpapier en ook in de wcpot. Kan dit nog innestelingsbleod zijn of ben ik te vroeg ongesteld geworden. Had zon sterk gevoel dat ik zwanger was. hele gevoelige borsten. Mijn cyclus is altijd op de dag nauwkeurig. Groetjes Gaby
Hee Gepke, Ik weet even zo snel niet wanneer je NOD was? Een innesteling is vaak 5 a 7 dagen na de bevruchting. Dat is dan een paar dagen voor je NOD, afhankelijk van je luteale fase. Een innestelingsbloeding is vaak rood bloed, een aantal druppels bij het afvegen of soms wat in je inlegkruisje. Zolang je geen maandverband of tampon nodig hebt, denk ik niet dat je al ongesteld bent geworden. Mocht het alleen bij deze druppels blijven en je NOD gaat voorbij, dan zou ik toch een test proberen. Groetjes Saskia
Hoi gaby, ben bang dat je niets anders kan doen dan wachten. Zelfde advies als saskia; als het ophoudt toch testen. Bij mijn vorige zwangerschap werd ik op de dag dat ik ongi moest worden, ongesteld (dacht ik). Had één dag bloedverlies en daarna stopte het. Toen getest en zwanger. volgens arts was het innestelingsbloed, maar ja was waarschijnlijk twee weken na mijn eisprong en het was vrij veel. Zelf bleef ik er tot week 12 van overtuigd dat ik een miskraam zou krijgen. Succes met wachten en ikhoop voor je dat het snel weer stopt. Groeten Victoria
Hallo allemaal, Danili gefeliciteerd! Joki, weet heel goed hoe je je voelt en inderdaad is het natuurlijk het beste er niet mee bezig te zijn maar makkelijker gezegd dan gedaan! We gaan nu ronde 7 in en had vooral vorige mnd een dip en zag het ff niet meer zitten. Gelukkig gaat het nu beter en geloof ik dat ik wat rustiger word... zal wel weer veranderen een week voor m'n NOD. Heb nu ook ff wat anders aan m'n hoofd want Dylan slaapt weer erg slecht.. heb zo'n behoefte aan slaap! Hij is op het moment ook erg opstandig en druk maar tegelijkertijd ook vrezelijk ondernemend en lief! Dit is zo'n leuke leeftijd en ik probeer er iets meer van te genieten dan ik de afgelopen half jaar heb gedaan. Nog een fijne dag allemaal... Dylan en ik zijn een dagje met z'n tweeen, mama moet werken
Hoi Meiden... Hier ben ik ook weer, leuk hoor die paasdagen maar je bent wel steeds op pad, tenmiste wij wel. Gisteren bij mn ouders wezen eten en straks naar mn schoonouders toe en dan is het weekend al weer voorbij, morgen weer aan de slag! Het voordeel is wel dat we het hele weekend niet hoefde te koken Hier zijn we ook druk aan de klus, heb geen idee wanneer mn vruchtbare dagen zouden zijn als ik uit zou gaan van een cyclus van 28 dagen dan zou dat nu zijn, maar mijn vorige cyclus was 37 dagen. Heb wat van die ovulatie testen aangeschaft en daar word ik ook nog niet veel wijzer van, steeds maar een heel licht streepje en je moet 2 dezelfde streepjes hebben, dus we klussen maar gewoon om de dag. Een vraagje; voor de meiden die al wat langer bezig zijn, hoe hou je je vrijpartijen leuk en zorg je dat het geen "moetje"word? Ik bedoel als je al een paar rondes verder bent komt er misschien toch wat meer druk op staan dan als je net bezig bent toch? Het liefst wil je toch meteen zwanger zijn? Danili....Gefeliciteerd!Wat een geweldig nieuws! Gepke...Dat is zeker even schrikken, maar als het maar bij een baar drupjes blijft dan vraag ik me af of het ook echt ongesteld zijn is, afwachten inderdaad! Groetjes trotse mama
Hallo, Nou niets innestelingsbleodng hoor. gewoon de rode duivels, maar een paar dagen te vroeg. Eerst was ik erg teleurgesteld, maar ja we zijn nog maar bij ronde een. En het voordeel is nu, dat we meer verschil hebben tussen de verjaardag van Elina en ... We gaan weer druk bezig met klussen. Bedankt voor jullie medeleven. @Funny ik hoop dat je snel weer wat meer slaap krijgt. En dat Dylan zijn draai weer heeft kunnen vinden in de nacht @trotse mamma Wij gaan nu beginnen met ronde twee, maar bij ons is het af en toe ook een moetje. hoe hou je het dan leuk. We proberen wel de romantiek erin te houden, bijvoorbeeld een leuks steje aan/ of hem proberne te versieren, maar ja het vrijen is wel een beetje anders. Succes met klussen. Wie heeft nog tips om het leuk te houden? Groetjes Gaby
Danili, gefeliciteerd! Hier vandaag een positieve ovulatietest gehad. Cyclus is dus mooi op orde. Voordat ik de test deed hadden we al al geklust , dus mooi op tijd. Maar even goed ons best doen de komende dagen. Hier blijft het klussen wel leuk. Het idd wel wat meer op de klok, maar niet zodanig dat het niet leuk meer is. Wat een vreemd weer he. Je kunt er niets van op aan. Laat de zomer maar komen! Pim
Hey, Wij gaan ook voor een tweede! Keld is nu 7 maanden en we willen nu rustig beginnen voor een broertje/zusje voor onze schat. Ik ga proberen niet teveel op een eventuele zwangerschap te focussen, anders word ik gek! Dus geen ovu-testen, geen tempen, geen data bijhouden.. Gewoon doen wanneer we zin hebben en afwachten. Indien het binnen een 6-tal maanden nog niet raak is, zal ik anders praten waarschijnlijk, maar we hoeven niet perse volgende maand zwanger te worden natuurlijk. Aan alle dames die aan het oefenen zijn: Succes!
Nog steeds hetzelfde, ik heb een aantal kwaaltjes: - misselijk, maar niet zo erg dat ik moet overgeven - buikpijn, beetje zeurend / aanwezig gevoel - meer afscheiding als normaal - 's nachts een keer eruit voor te plassen, normaal kon ik toch wel 8 uurtjes slapen zonder eruit te moeten - moeheid, 's avonds zit ik rond 19.00 al te gapen De NOD van mijn banner is op een cyclus van 28 dagen gebaseerd, dat zou ook 14 dagen na mijn vermoedelijke eisprong zijn. Mijn laatste cyclus duurde 35 dagen, dus tot die tijd ga ik denk ik niet testen. Hoe wij het klussen leuk houden? Mijn man en ik hadden vaak 3 a 4 keer per week seks, dus het is niet zo dat we het nu ineens veel meer doen. En ik denk dat het leuk is om wat afwisseling te hebben, De ene keer gaan we eerst lekker in bad, de andere keer doen we weer een ander standje. Hier hebben we (nog niet) het idee dat het een 'moetje' is. Gepke, jammer dat het toch is gaan doorzetten! Groetjes Saskia