hahaha ja da klopt ik denk da zondag meschien test s nog wel vroeg denk ik maar heb veel symthomen of me lichaam houd me voor de gek
Veertje, fijn dat je een goede eisprong hebt. Wanneer zou je voor dat doorspuiten terug moeten komen dan? Je krijgt wel ruim de tijd om dat te beslissen zeg! Heb je al enig idee of het die kijkoperatie word of poliklinisch? Weet je ook hoelang je dan moet blijven? Pff, van mij mogen ze er wel eens vaart achter gaan zetten! Karagoz, zeg dat dan dat jij het bent. Ik ken jou nog wel toen ik voor het eerst zwanger wilde worden. Heb/had zelf nl ook PCO en ben ook dmv Clomid zwanger geworden van Ruben. Gelukkig is mijn cyclus dit keer al veel beter. Hoewel ik er nog steeds niet blij mee ben! HIhihi. Succes weer! Ennuh je partner moet vaak ook mee omdat ten 1e de gyn hem ook wilt leren kennen (achtergrond enz) en ten 2e wil hij toch ook in verwachting raken. Shaula, is idd niet makkelijk zoeken naar een andere baan vooral niet als je 2 á 3 vaste dagen wilt hebben die voor jou al vaststaan... Hier hetzelfde probleem. Justfem, balen zeg dat je nu ongi bent. Laat ons af en toe nog even weten hoe het met je gaat! Lilly, paracetamol kan idd geen kwaad. Mits je het met mate doet natuurlijk. Anniek, zwangerschapsdementie? Jo, je schijnt dat soort mensen idd te hebben bij de Ikea. Goedkoper alternatief dan bij de V&D. Carolien, balen joh van die jurk! Ik weet dat je bui het Kruidvat van die flesjes kunt kopen waar je dus idd nagellak mee uit textiel kunt wassen. Weet alleen niet meer hoe dat heet. Zijn hele kleine flesjes met een felgekleurde dop. Heb je meerdere kleuren van, elke kleur heeft zijn eigen soort vlekkenoplosser. Jo das idd ook een goede tip. In Duitsland je spulletjes halen. Anniek, jij moet nu wel engelen geduld hebben! Wenneke, wat een eikel joh die vent! Was die rekening veel hoger? We sitten trouwens alweer op pagina 600. Hadden we nu niet allang al allemaal zwanger moeten zijn? 8)
@Justfem:echt kut dat je ongi bent geworden. kan me voorstellen dat je voorlopig hier eve niet wilt komen. Sterkte de aankomende tijd en zien je wel weer verschijnen. Wel de moed erin houden hoor. Heb zelf last van zere borsten en misselijk s'avonds had ik ook bij Luuc.
dennis martine dat heb ik al anderhalve week s avonds en overdag misselijk hahaha had by niels alleen s morgens
fijne avond en tot volgende week denk ik of het moet zondag weer online zijn dat ik tijdens me late dienst er weer op kan doei
@ anniek, ja die werkt daar sinds kort, die maakt ook al van die prachtige taarten , voro Dayenne's verjaardag had ze een tijgertje taart gemaakt en een tijgertje mep taart. Ze gaat ook onze bruidstaart maken
ga weg die werkt toch allanger bij de m. of niet dan? en maakt die ook taarten joh? leuk he. runner nou eigenlijk valt het wel mee, zou gisteren ongi moeten geweest zijn {ofzoiets} maar eergisteren dacht ik maja niet duszzzzz
Nou he he...wat een werk zeg zo'n taart! maar hier is het resultaat: zo ga nu ff de pagina's terug lezen
heb het biscuit gemaakt volgens het recept op deleukstetaart.nl met een laagje frambozenjam en een soort kwarkachtige frambozenvulling (vond ik bij de lidl...erg smakelijk!) vond dat frisse wel lekker, want verder is het natuurlijk al een mierzoete taart!
ok klinkt niet slecht ik maar altijd moskovich bisquit. ik heb de taart voor me vriendin's dochter klaar es is een chocolande biquit geworde emt 1 laag kersenvulling en 1 laag botercreme met chocolade {die maakt me ventje voor me, die is officieel bakker}
nou ik heb een beetje een raar gevoel in me buik! ik ga naar bedje, nog ff pfafs kijken maar moet om 6 uur op dus zo lekker slapen! tot maandaggggg
Justfem, he meid wat vervelend! Doe maar even lekker rustig aan... Dikke knuffel van hier. Paracetamol, normaal slik ik dat niet zo snel tijdens de zwangerschap. Maar heb momenteel een bijholteontsteking dus nu 3 per dag. Anders is het echt geen doen, vooral ook omdat ik er 1 van 1,5 heb rondlopen hier. De verkoudheid is nu iets minder maar tranende ogen vanwege die ontsteking...Irri! En het is nog vroeg. Gistermorgen voelde ik me ook ietsje beter. Totdat ik ongeveer 2 uurtjes uit bed was. Toen begon de ellende weer.
meiden heb t hier helemaal gehad krijg nooit vrij heb net grote ruzie gehad met bazin ben in staat nu nog naar huis te gaan maar ja