wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Anniek, geweldig JIEHOE!!! \:D/ gefeliciteerd!

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi
    hoezo dacht je het al!

en idd weer samen zwanger, gaan we onze belofte nu ook laten uitkomen {ka ik je helpen met een taart voor ruben hihi}

ou ff vertellen dan;
    gisteren avond was ik "boos' op de laatste ovulatietest die er nog lag! ik dacht ik bezeik dat ding en ben ik tenminste klaar!
    nou en die was knal positief dus john e ik hadden het niet meer!
    ben dus snel na me werk 2 testen gaan halen, en vanochten om ff voor 7 al in een potje gepiest en in de koelkast gezet....
    kom ik thuis {was mijn schoonvader al hier, en ik had al de verrekese zenuwen} hebben we getest...
    en ja hoor duidelijk! eerst de eerste test die werd niet helemaal duidelijk! en toen de cb en die was overduidelijk en inmiddels die andere ook!

ik ben helemaal wild
    en we zijn dolblij! joepieeeeeeee!

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nou omdat je eerst zei, doet ie het nog?

Toen dacht ik, ze is zwanger!

Wauw super man!
    Wanneer ben je uitgerekend? Ook nog september toch?

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jep
    de 18e he!
    hihi ben echt super blij! niet te geloven! hihi
    had het niet echt meer verwacht maar van de andere kant wel...
    had ineens meer hoofdpijn en soms een misselijk gevoel

heb alleen buikpijn, daar ben ik niet zo blij mee!
    misschien van de week ff langs de ha om me urine te laten nakijken op blaasontsteking

5. veertje

veertje Fanatiek lid

Gefeliciteerd :D

6. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    @ Anniek; GEFELICITEERD!!! :D :D :D \:D/

@Wenneke; wat een leuke site!

@Djezelf; wat een mooie taart en natuurlijk gefeliciteerd!

Eehm nou ben ik vergeten wat er nog meer geschreven is....dat komt door het geweldige nieuws van Anniek natuurlijk!

Hier is ons kleine meisje ziek, 39.3 graden koorts...zielig hoor! Ze wil alleen maar bij me hangen. Vanochtend was er niks aan de hand, toen hebben wij ook even het winkelcentrum geplunderd! Ze kan ook weer even vooruit.

Nou, ik ga nu eindelijk maar eens mn eten opeten!

Ben benieuwd hoe lang deze site het nou nog blijft doen!

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Wat heeeeeeeeeerlijk he die testen!

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    in het echt zijn we wél duidelijker!

maaruh ik moet ff naar me ma de was brengen, pff wordt wel moeilijk! niks zeggen

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Anniekje....

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAH GEFELICITEERD!

Ik wist het al want ik droomde dat jij een zwangerschapsbanner had hihi gek he... nou ben super blij voor je en ben super jaloers haha geniet er van meid!

11. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @ anniek: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!

jeetje wat een goed nieuws zeg! echt leuk voor jullie.
    is het je nog gelukt om niets tegen je moeder te zeggen?

@marieke1: jij ook gefeliciteerd he met je ventje! wat gaat de tijd toch vreselijk snel he....
    ben je alweer een jaar moeder :D

@ de rest: bedankt voor de felicitaties.
    't ventje slaapt nog niet, hij is nog zo van de rel van alle visites en kadoos.
    er is nog een teken/krijt/schilderbord van de ikea bij gekomen, een bob de bouwer-speelplaats, badspeelgoed(verf?), boeken, kleding, jip en janneke bende, nog meer duplo......etcetc
    goh dan zou je zo zelf weer kind willen zijn he..
    zo'n hele dag vol met lekker snaaien en kadoos en dan alles door je moeder laten opruimen :( ;)

@missFlower: oh kun je voor mij ook even zo'n voorspellende droom hebben?!

@shaula: ach bij jou ook al een zieke! sneu is dat dan he,
    wat zijn ze dan ineens weer klein he

12. veertje

veertje Fanatiek lid

@djezelf, dat krijtdingbord van ikea heeft stijn van ons gekregen :D

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

@ Anniek, hartelijk gefeliciteerd meid ! Ik ben heel erg blij voor je ! Geniet ervan !

@ Djezelf, gefeliciteerd met je zoontje ! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad !

Groetjes,
    Nikki F

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Oeps, Djezelf ik ben nog net op tijd :oops: gefeliciteerd met jullie kleine man!
    Zo te lezen is hij goed verwent! :)

Anniek, voor mij is het ook duidelijk hoor!
    Gefeliciteerd!
    Zet jezelf nu maar snel op rose! :p

Shaula, beterschap voor je kleine meid.

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zo even snel wat gelezen...

Justfem; balen van je ongi... ik dacht echt dat het raak zou zijn. Ik kan me goed voorstellen dat je even helemaal klaar bent met het forum/dit topic. Neem je tijd en hopelijk zien we je snel weer terug hier. Dikke knuff!

Anniek; van harte gefeliciteerd meid! Geniet van je zwangerschap.

Marlieke en Aisha, veel beterschap.

Gefeliciteerd met alle jarige mannetjes!
    Djezelf; wat een superleuke taart!

Gisteren heerlijk gewerkt en vandaag even bij mijn moeder op visite geweest.
    Morgen mag ik lekker uitslapen, heb ik zo'n zin in!

Ohja, iemand (ik geloof runner) vroeg nog wat over mijn taart... hij was voor 30-35 mensen, hij kostte zo uit mijn hoofd 40 euro en ik heb hem besteld bij http://www.xs4all.nl/~eclaesse/kinderfeesttaart.nl/ Zij konden tenminste nog een spoedtaart leveren. Louise was namelijk vlak voor haar 1e verjaardag flink ziek geworden van de waterpokken en daardoor was ik het vergeten maar het is gelukkig dankzij hen nog goedgekomen!

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @anniek gefeliciteerd

Ik ben vandaag hier echt voor het laatst, ik kom ook niet meer terug, ik voel me zwaar klotte als ik alle zwangerschapsbanners zie. Ik wens jullie allemaal een heel goede zwangerschap en hopelijk zijn degene die nog niet zwanger zijn dat wel heel snel.

Het gaat jullie goed.

Kan 1 van jullie me van de lijst verwijderen alvast bedankt.

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    aniek gefeliciteerd hier test nega :(

justferm ik snap je heel erg goed voel me nu ook best klote

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @Marieke+djezelf: Nog gefeliciteerd met jullie mannetjes!

@Anniek: Woehoeeeee wat een leuke verasssing GEFELICITEERD! :)

@Justfem: Snap het best hoor :( Hoop dat voor jullie de tijd ook HEEL snel daar is!

Hier al een tijdje niet zoveel van me laten horen :oops: Mede dankzij een geheugen als een zeef door de hormonen en er wordt zo VEEL geschreven, kan het allemaal niet meer bijhouden hoor... Lees het wel maar ben dan 85% gewoon weer kwijt.

Noah is gsiteren voor het eerst gaan staan van de grond af (dus zonder zich ergens aan op te trekken) :D Verder ben ik met smart aan het wachten op MORGEN! DAN HEB IK EINDELIJK MIJN ECHO! :)

Gaat goed hé met de "verhuizing" van zwangershapspagina 8)

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Heb toch ook nog steeds het gevoel dat er mensen "last" hebben van ons zwangere in een zwanger worden topic.... De wil is er wel om het niet erg te vinden maar denk dat het erg kl*te is voor de gene waar de ongi's doorbreekt. (justfem vind ik een mooi voorbeeld) misschien dat ze anders ook weg was gegaan maar snap dat als je hier altijd kletst en iedereen langzaam zwanger ziet worden en de hele tijd naar die mooie banners moet staren daar niet bepaald "vrolijk" van word.

Ik laat morgen weten hoe de echo is geweest voor de personen die geintereseerd zijn en daarna wil ik jullie topic "terug geven" ;) ... Zal wel mee blijven lezen maar ga niet meer schrijven over mezelf in ieder geval 8)

Nou heb even gekeken, er is een topic bij zwanger zijn en dan clubs, die heet: zwanger van de 2de.... er is 4 keer een bericht in geschreven en word nu niet meer gebruikt maar staat wel open, is dat misschien een idee?

20. veertje

veertje Fanatiek lid

@justfem, onze tijd komt nog wel :D Heel erg veel sterkte en succes met zwanger worden. ik hoop ooit een berichtje hier van je te lezen dat je zwanger bent.

Ff snel een vraagje, heeft iemand hier enig idee of je van die etospillen meer menstruatie krampen krijgt?
    Lag namelijk vanmorgen dubbel in mijn bed.
    Maar heb wel als ik vandaag of morgen ongesteld word een lekker kort cyclus, volgende ronde ga ik weer die pillen slikken :D
    Had het tegen de gyn gezegd maar die kende die pillen niet maar zei wel als het helpt is het goed :D volgende keer moet ik ff het doosje meenemen want ze wil graag zien wat er in zit.

Zo nu ff het berichtje kopieren voor als hij hem niet plaatst want heb geen idee of de site het nog doet haha

Deel Deze Pagina