@anniek: onwijs gefeliciteerd wat super voor je @veertje: ik had ongi ook ongi krampen toen ik zwanger was van Cas, maar uiteidelijk bleef mijn ongi wel uit. Hopelijk is het voor jou een positief teken. Weet je al wanneer je evt wil gaan testen? Ik was gister ook helemaal kapot van Cas zijn verjaardag, ik geloof dat er op een gegeven moment veertig man waren toen wist ik niet waar ik het zoeken moest. Volgend jaar maar een betere planning voor mezelf. @all: ik wens alle zwangeren heel veel plezier bij het nieuwe topic. Ik vind het jammer dat jullie weg zijn, maar ik weet dat het twee kanten heeft. Alle (nog )niet zwangeren we gaan ervoor........
Jeetje zeg, wat is Stijn verwent! Ik vind de taarten wel leuk geworden. Hoe heb je ze verder gemaakt? En die zwarte slab is die van de Ikea? Ziet er handig uit zo'n opvangbak. Erg leuke foto's allemaal!
@runner, hou op zeg, de tafel ligt hier helemaal vol met kado's. Heb niet veel bijzonders gedaan, heb gewoon cake gebakken, beetje jam ertussen slagroom erover heen gesmeerd m&m's en het plaatje erop en klaar Ja die slab is van ikea, zat ook een beker en een bordje bij geloof ik Ga er toch stiekem vanuit dat ik niet zwanger ben, zit nu lekker met een glas baileys op de bank
@ justfem: heel begrijpelijk maar ook heel erg jammer dat je weg gaat! Ik wil je wel nog heel veel vruchtbaarheid wensen! beloof je dat je wel terug komt als je er weer aan toe bent? @veertje: wat grappig, zat net je foto's te kijken en zag wel een aantal 'bekende' dingen. (krijtbord dus met de bijpassende stiften en krijtjes, vloerkleed, ophangding met gaten, bestek....) maar jou ventje is dus ook al zo heerlijk verwend! @de zwangeren: het is inderdaad lastig om af en toe hier weer een nieuwe zwangerbanner te zien. Maar dat houden we ook als jullie hier niet meer zouden komen. Ikzelf heb niet moeite met de meiden die zwanger zijn en dan hier in ons topic blijven schrijven..het zijn dus vooral de nieuwe banners die dan even steken. Maar kan me ook weer voorstellen dat het voor jullie zwangeren ook wel lekker is om een 'eigen' topic te hebben. Beloof dan maar wel dat jullie nog af en toe langs komen ( dan kom ik af en toe bij jullie spieken) en dat we er dan straks nog wel bij mogen! ga jullie zeker missen hier!
hallo, Ik meld mij hier ook. Deze maand hebben we besloten om toch al voor een tweede te gaan. We wilden eigenlijk nog even wachten tot na de zomer, maar het begon toch plots hard te kriebelen. Omdat ik nog borstvoeding geef en pas 2 keer ongesteld ben geweest na de bevalling, ken ik mijn cyclus niet zo goed nog. De eerste volledige cyclus van 27 dagen en dit is dus de tweede hele cyclus die ik weer meemaak. Ik denk wel mijn eisprong te hebben gevoeld rond dag 16/17. Ga dus nu even uit van 31 dagen. Ik heb al een paar dagen buikpijn nu, alsof mijn menstruatie niet wil doorzetten. Had ik ook toen ik zwanger was van mijn zoontje, maar zal dit keer denk ik niet weer het geluk hebben om meteen de eerste ronde zwanger te zijn. Groetjes, Appeltje
Ja, het wordt nu wel erg spannend. Vorige keer voelde ik mijn borsten ook wel (spierpijnachtig gevoel), maar omdat ik nu nog borstvoeding geef, is het allemaal wat anders. Als ik donderdagochtend nog niet ongesteld ben, dan koop ik een test. Duimen.......
@ Justfem, ik vind het jammer dat je niet meer komt posten, maar ik kan het heel goed begrijpen hoor. Wij zijn nu pas in ronde 2, maar nu is het al vaak moeilijk om te zien dat zwanger worden voor sommige mensen zo makkelijk gaat. Wat dat betreft is het niet eerlijk verdeeld ... Ik hoop in elk geval dat je snel zwanger zult zijn ! Veel liefs, Nikki F
hey appeltje! wat leuk dat je hier ook komt. Wie weet kun je over een paar dagen al over naar het zwangeren topic
Dat zou dan wel een heel flitsbezoek zijn hier hè?! Nou, ik denk niet dat het meteen weer raak is. Zoveel geluk heeft iemand niet 2 keer denk ik. We zien het wel... voorlopig klets ik hier mee!
Welkom appeltje! Hmmmm zal wel rustig worden zonder alle zwangeren! Jammer dat jullie hier niet meer mee kletsen...maar het zou natuurlijk het mooist zijn als we allemaal uiteindelijk kunnen overstappen naar "jullie" topic! Daar gaan we voor! Ik zag dat er een paar van jullie alweer (bijna) kunnen testen! Spannend! @Veertje; wat een gave cadeaus heeft Stijn gekregen. En wat een mooie taarten zeg! Ik ga een poging doen er 1 te maken van Winnie the Pooh als mijn dochter jarig is! En die slab die herken ik ook! Ik heb hem hier voor mn dochter in het groen..van ikea Stijn is lekker verwend zo te zien! Aïsha is gelukkig wat minder ziek, de koorts is in ieder geval gezakt, maar vannacht was drama 8-[ Maar goed, die slaap halen we wel weer in... Nu maar eens even ontbijten
@carolien; ga jij de lijst beheren? justfem deed het altijd, ik zou niet weten hoe ik die lijst moet doen met plaatje enzo @shaula: gelukkig gaat het weer wat beter met je dochter, het is altijd zo zielig @all: zit ik hier lekker achter mijn pc, maar mijn kleine man is nog steeds aan het slapen. Volgens mij is hij nog helemaal kapot van zijn verjaardag. Had ik dat geweten was ik ook wel ff blijven liggen. Nou tot later
Dus, de zwangeren zijn verhuisd. Willen jullie voor me duimen dat ik me daar deze week bij mag aansluiten? Ik heb vandaag mijn NOD en nog niet echt het idee dat ik vandaag ongi word...
@knuf: spannend!ga je ook nog testen vandaag, of wacht je daar nog ff mee @veer: heb net ff je foto's bekeken, wat leuk!ik vind je taarten ook super hoor! Ik had zelf precies dezelfde site,ook met dat autootje maar ik heb het maar drie maanden bijgehouden. Wel zonde achteraf want ik vind het er bij jou echt super uit zien