@ veertjesman: ik wil best testen maar denk niet dat het dan een erg betrouwbare test word voor jullie. Misschien beter als veer het zelf doet.
Het ene moment denk ik dat het er aan komt en het andere moment niet. Heb vandaag niet heel erg veel krampen gehad maar afgelopen nacht wel, vooral als ik op mijn buik lag.
Ff een vraagje tussendoor. Weet 1 van jullie welke site het is waar je vragen moet beantwoorden en die dan voor je uitrekend hoeveel % kans je hebt op een zwangerschap. (snappen jullie wat ik bedoel?) Lijkt me wel geinig om een keer te doen. Djezelf, nee wij hebben geen terrier of je moet Ruben merekenen...
ja ik weet welke je bedoeld, als je hem straks nog niet gevonden heb zoek ik ffies met je mee, ga nu eerst stijn op zijn bed leggen
@Veertje: Het lijkt mij ook het beste gewoon haar voorlopig te laten gaan, en als je dat niet lukt misschien een e-mail of brief schrijven naar haar met daarin jouw gedachte......? @Zomaar: Wow wat mooi zeg! Leuk hoor 5 echo's! En wanneer ben je nu uitgerekend? @Appeltje: Super dat je jezelf erbij hebt gezet! @Marieke, djezelf en Shaula: Tnx , vond het zo zelf ook wel overzichtelijk! @Shaula: Veel plezier vanavond! (je zal al wel al lekker weg zijn ) Genietseeeeeeeeee @Marieke: stil hier he? Tja er zijn ook aardig wat mensen zwanger geworden. Wel lekker zo'n moeder-zoon dag. @Knuf: wat spannend wel laten weten he! En ook ik klets niks door hoor hahaha @Missflower: Werkse! En klusse @Veertje: mocht je morgen gaan testen, heel veel succes en op naar het plusje (of 2 streepjes ) @Runner: Heerlijk he de action! Ik winkel er ook weleens. Leuk zo'n dagje bij je schoonzus (toch niet over ons geroddeld he ), Ennnnnnnnnnn hoeveel procent? @Djezelf: leuk zo'n puppy, hier heb ik alleen een hele grote hond en die doe ik echt niet weg , hebben jullie al een hond? Vind het ook zooooooo leuk.
Ik heb 74% kan dat ik zwanger ben.... dat is toch nog best veel! En als ik zwanger ben dan ben ik 29-09 uitgerekend. en wat denk je............ de 25ste is mijn schoonloeder jarig
Carolien, laat jij eerst maar zien hoe dat moet (in het rose gaan) hopelijk volg ik je dan een week later
Er moet me toch iets van het hart: ik kan over 4 dagen testen maar ik twijfel of ik dat wel wil doen.Vind het zo moeilijk heb namelijk voor ons dochtertje 2 miskramen (in vroeg stadium gehad) en nu vorige maand ook eenje..... Nu ben ik dus bang dat als ik te vroeg test ik er achteraf dus spijt van ga hebben. Wel heb ik wat verschijnselen van zwangerschap maar toch.... Wat zouden jullie doen? Zaterdag testen of niet?
Ik zou wel testen met het risico vandien. Ik heb vorige maand niet getest en denk wel dat ik een vmk heb gehad maar weet het dus niet zeker en die onzekerheid knaagt best wel een beetje want als ik wel zwanger geweest was en ik wist het dan wist ik teminste zeker dat mijn lichaam nog werkte. Ik denk dat je het beste naar je gevoel kan gaan luisteren