wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    bij mij is het 71 %, en heb meteen ook ff de geslachtskalender gedaan en het wordt een meisje, joepie

@caralien: ik zou toch gewoon testen, ik ga zaterdag ook een testje ertegenaan gooien, dus dan doen we het lekker samen

@runner: jij ook al 71%, doe je mee? gaan we zaterdag met z'n allen testen

@veertje: en weet je al of je wilt testen? je hebt trouwens ook goedkope testen op www. sensitest.nl als je ze morgen besteld heb je ze de voldende dag in huis. Volgens mij heb je er dan 3 voor 5 euro ofzo

Ik ben heerlijk aan het bankhangen...........oh soms kan dat een mens echt goed doen, nou tot later maar weer

2. veertje

veertje Fanatiek lid

@carolien, gewoon bevallen op je schoonmoeders verjaardag, hoef je daar iig nooit meer heen :D

@marieke, ik ken de testen, heb ze wel vaker besteld maar dan heb ik er meerdere in huis en dan ga ik veel sneller weer testen terwijl hij dan waarschijnlijk weer negatief is.

3. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Hihi... wel Kruidvat, maar niet in Heerhugowaard.

4. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Veertje, ik geloof dat ik maar eens zou afwachten of die vriendin jou ook weet te vinden zonder problemen. Het moet niet van één kant komen hoor, dat noemt men geen vriendschap.

Carolien, anders doe je net zo dapper als ik en wacht je heel braaf tot na je NOD.
    Hoe regelmatig is je cyclus verder?
    De mijne is zo regelmatig dat je de klok erop gelijk kunt zetten. Alleen testte ik vorige keer vrij laat positief, dus wacht ik nu nog even (een paar uur...)

5. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Tja meiden mijn cyclus is nog niet echt een peil op te trekken. Ik heb in November mijn mirena laten verwijderen en toen ben ik dus ongi geweest en daar heb ik dus die mk gehad, ik was toen 17 dagen overtijd en volgens de bloedtest van het ziekenhuis was ik een week of 2 zwanger dus ja..... het was een lange cyclus de laatste keer. Ik heb mijn eisprong wel gevoeld en die was 2 dagen laten dan een normale cyclus van 28 dagen. Ik wacht nog ff af wat mijn gevoel zegt zaterdag.

@Veertje: je hebt wel gelijk denk als ik niet test dat ik niet weet wat er nu precies aan de hand is.

@Knuf: ik denk dus als ik moet wachten dat ik niet helemaal zeker weet wanneer mijn ongi komt. Maar ik verwacht als ik het word zaterdag of zondag?

Ik kijk het dus nog ff aan. (heb nog 1 kruidvat test liggen dus als ik wil kan ik het zaterdag doen) Bedankt voor jullie antwoorden! GA nog ff luieren op de bank en daarna na bedje toe.
    Weltruste allemaal!

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Carolien, ik zou wel testen.
    Al is het maar voor onze gemoedsrust. ;) Hahaha!
    Ik zou zelf niet langer kunnen wachten...

Marieke, is dat incl. verzendkosten?

7. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Runner het is met verzendkosten 5.49. Dat zijn er drie (dipsticks) ze zijn wel goed

Carolien, ja gewoon testen hoor

8. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Knuf, heb je al getest?

9. appeltje

appeltje Niet meer actief

Nou, ik blijf sowieso nog een maandje plakken, want ik ben ongesteld geworden. Vind het niet erg hoor, we hadden pas gaande de maand besloten ervoor te gaan. Nu weer fijn een maandje bedacrobatiek. :D

10. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    oh je bent zwanger he?

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
  13. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
  14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEWELDIG!

GEfeliciteerd!!
    !

15. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Thanks!
    Het streepje spatte van het schermpje af. Vanmiddag plaats ik wel even een foto.

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Woehoeeeeeeeeeeeeeeee KNUF GEFELICITEERD!.... jij miste ons echt hé en je wou gewoon persé bij ons "nieuwe" clubje aansluiten :)

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Wat een fantastisch nieuws, onwijs gefeliciteerd! ik dacht het al hoor
    Ben benieuwd naar je foto

zomaar en lilliy: ik mis jullie ook hoor :cry:

18. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    @Knuf; GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! :whistle: \:D/ :whistle:

@Veertje; en heb jij al getest? ik wil meer van dit soort positieve nieuws hier!

@Djezelf; We zijn bij de griek wezen eten...altijd lekker! Het was gezellig :D

@Carolien; ik zou ook gewoon testen hoor zaterdag...je blijft er anders toch wel de hele tijd aan denken...

Mijn banner zegt dat mijn cyclus 28 dagen is, maar ik zou het eigenlijk niet weten. Ben pas net begonnen en de vorige was maar 14 dagen :(

Ik voel ook niet zoiets als mn ei...geen idee eigenlijk, hoe voelt dat?

Ik zou dus ook eigenlijk niet precies weten wanneer ik zou kunnen testen haha. Tot die tijd duim ik gewoon mee voor de rest :D

19. veertje

veertje Fanatiek lid

@knuf, echt geweldig, van harte gefeliciteerd.

Hier besloten nog niet te gaan testen, denk niet dat ik het aan kan als hij negatief is.
    We gaan het deze week nog even aankijken en mocht ik maandag nog niet ongesteld zijn dan zit ik op een cyclus van 41 dus dan ben of zwanger of heb heel mijn eisprong gemist haha en dan ga ik natuurlijk wel testen (eerst maar eens kijken of ik het tot maandag vol ga houden)
    Heb iig niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden dat is al positief.
    Ben echt ontzettend bang voor een negatieve test, heb er vannacht zelfs een nachtmerrie over gehad.

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Knuf
    Gefeliciteerd :p

@Veertje
    Ik duim voor je! Het is raak!

Deel Deze Pagina