Nou meiden, tis even wachten tot dat ik moet plassen grrr Heb iig een etos eigenmerkt test gehaald, bij Stijn teste ik daar positief mee en heb natuurlijk de etospillen dus hij moet wel positief zijn straks.
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Ik ben zo zenuwachtig dat ik wel moet plassen
Echt leuk wij zijn in 2006 2 dagen in disney geweest ook in santa Fe. Ik vind dat echt een heel leuk hotel met goede bedden en goed sanitair! Ik ben er erg over te spreken! 1 ding...... weet natuurlijk niet of dat ook zo is in de periode dat jij gaat maar als je daar gaat eten...... dat vond ik persoonlijk wat minder het is buffet vorm en mensen nemen echt bergen eten die ze dan klaar maken om in het park op te eten (wel slim natuurlijk), wij vonden het een soort vreetschuur (zo noemen wij dat hahahaha) was wel grappig om te zien maar zelf zou ik dat nooit allemaal doen. Ik wacht idd ff tot veertje heeft getest! Komt goed hoor! Vind het zooooooo spannend veertje: heb je al getest?
Heb zelf net al naast de lopende kraan gestaan maar het helpt niet grrr Zou ik eindelijk na 14 maanden zwanger zijn? oooooo ik zou zo blij zijn Ben in tijden niet zo zenuwachtig geweest
Lukt het je nog wel voor 5-en, anders ben ik onderweg, ik heb gedroomd dat je zwanger was, maandag al, vrijdag op zaterdag over Anniek gedroomd dat ze zwanger was. Nou da's uitgekomen.
Voor 5en lukt het wel hoor, anders pers ik er gewoon wat uit haha Je bent echt erg, je maakt me nog zenuwachtiger
@carolien: dat vind ik idd ook wat vreemd, wij hebben van die lunch en diner voucher er bij genomen en de rest kopen we wel op het park. We zijn tenslotte op een uitje en dan gaan we niet moeilijk doen over wat het eten kost
@Veertje: Kom op meid drink de hele kraan leeg! Je kan het hahahaha Zla je net zien nu wil je testen en kan je niet plassen! Hoop zo dat het raak is. @Justfem: Precies zo dachten wij ook (al is het op het park wel behoorlijk duur, maar zo vaak ga je ook weer niet naar disney!)
Spiekt even hier..... VEERTJE SPANNEND! Ik hoop het zo voor je! Ik teste trouwens heel licht posi met etos terwijl kruidvat knalposi was
je hebt nog 60 minuten ongeveer want je moet ook het resultaat nog afwachten en het hier dan melden, ik wil je niet stressen hoor, nou ik ga ff naar de wc...