wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Veertje, wat een geweldig nieuws!
    Gefeliciteerd!
    Wat super zeg dat je nu geen hormonen ed meer hoeft te gebruiken!

Knuf, jij ook een dikke proficiat! :)

Wat gaaf zeg!
    Weer 2 zwangeren erbij.

Kommaar op met dat HCG. :p

2. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @carolien, nou ik voel eigenlijk niks. Heb af en toe een beetje ongi krampen. Ben wel heel erg opgeblazen en mijn darmen zijn van slag en ik moet veel plassen. Mijn lijf heeft me wel al vaker in de maling genomen, dus ik probeer er niet te veel van te denken. Als ik zaterdag nega test, dan zak ik (nog) niet door de grond, omdat ik weet dat ik dan nog te vroeg getest heb. Als ik ongi wordt dan zak ik wel door de grond denk ik. Volgens een aantal sites kan ik pas 20 jan testen, dan zou ik helemaal vroeg zijn. Nou ja, lang verhaal maar wij gaan gewoon lekker zaterdag testen ;)

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Nou word hier even uit mijn droom geholpen.
    We hebben misschien vorige maand natuurlijk een mk gehad en een vriend van ons verteld ons even dat het hcg daar ook nog van zou kunnen zijn grrr

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @veertje: je HCG-niveau daalt net zo snel als het stijgt dus elke 3 dagen wordt het minder dan zou je nu nog kans (als die kans er al is) hebben op een heel licht streepje, daarnaast zou dan 's middags maar een hele kleine kans hebben dat je positief test, omdat je HCG niveau in je urine laag is midden op de dag. Je hebt heel positief getest niet een beetje en mijn gevoel en zegt dat het goed zit. Maak je geen zorgen ;)

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nee hoor veertje laat je niet gek maken, ik had voor deze zwangerschap toch ook een mk met 5 weken 2 dagen (had echt een duidelijke posi test gehad) en heb een week later na de mk een test gedaan, om te kijken of de hcg uit mijn lichaam was.... en hij was weer WITTER dan WIT. Jij bent echt gewoon zwanger hoor don't worry en geniet! Daarom vertrouwde ik de nieuwe test van deze zwangerschap ook meteen omdat ik zeker weet dat de hcg redelijk snel weer uit je lijf is!

Pff klapjes geven die vriend met zijn praatjes! Jij gewoon lekker genieten deze test is echt van NU!

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Thnx voor jullie antwoorden.
    Ga morgen voor de zekerheid toch even de gyn bellen kijken wat ze er over zegt, Kan ik er gelijk vertellen dat de hsg onderzoek niet meer nodig is :D

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    zit allemaal helemaal goed, lekker genieten en morgen gewoon bellen! :)

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Lieve, veer..........ook hier nogmaals gefeliciteerd!
    Wat fantastisch!

Klim snel op die roze wolk, en laat niks of niemand je er vanaf kiepen ;)

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Geen tijd/puf om bij te lezen maar veertje... van harte gefeliciteerd! De test is echt wel heel erg duidelijk hoor!

Ohja nog een grappig berichtje... eergisteren nacht, droomde ik dat ik een hele mooie zwangere buik had en tegen iemand zei, ja ik ben nu 4 of 5 maanden zwanger... hihi

Een week voor mijn positieve test bij Louise had ik een droom waarin mij een baby werd aangereikt ;)

10. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Veertje, van harte meid!

11. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    @Veertje: ik heb vorige maand ook een miskraam gehad en was 27 dagen overtijd en toen ik eenmaal ongi werd vertrouwde ik het niet helemaal en toen heb ik ongeveer 4 dagen later een test gedaan en die was gewoon negatief hoor, dus laat je niet gek maken meid! Dat gaat zo snel uit je lichaam dus dat kan niet!
    Waarschijnlijk wil de gyn toch nog testen hoor, dan kunnen ze zien of het omhoog gaat je HCG, maar goed dat was bij mij zo. Wacht gewoon maar ff af wat de gyn gaat zeggen meis en probeer er van te genieten!

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames,

Jullie hebben veel geschreven, ik kan het niet bijhouden en bijlezen op dit moment. Vooral op werkdagen niet en ik steek momenteel ook erg veel tijd in mijn zingen en het is ook klustijd (al geeft mijn ovu-test slechts een licht rose streepje, we nemen het zekere voor het onzekere). Ik zal dus even niet zo veel posten maar blijf wel meelezen.

Veertje, proficiat ! Geweldig nieuws na zo'n lange tijd ! Super !

Justfem, tof dat je er weer bent.

Tot snel !

Groetjes,
    Nikki F

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @carolien: hoe staat het er bij jou voor? Stiekem al getest?

@NikkiF: ja ik kan het niet laten om hier te kletsen ;) en gewoon lekker meelezen tot je weer wat meer tijd hebt ;)

@manuela: spannend die droo, ik hoop dat het uitkomt voor je ;)

@marieke81: nou ik hoop dat jij wel op roze mag deze maand, ik gun niemand de ellende van weer een ronde klussen op commando en afwachten en een teleurstelling.

Nou ik ga schoonmaken. Dat moet ook weer nodig gebeuren.

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden.

Ik weet zeker dat ik zwanger ben hoor, het gevoel wat ik gisteren over me heen kreeg toen ik in bed lag was geweldig :D
    In de loop van de dag ga ik de gyn bellen, ben benieuwd wat ze zeggen.

Jullie horen het nog van me

15. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    nee heb nog niet getest. Ik ga nu ook weer twijfelen of ik wel zwanger bent, vanmorgen had ik bijna getest, mijn mannetje ging later naar zijn werk dus toen dacht ik zal ik het doennnn......... maar toch niet gedaan!

@Anniek: ben benieuwd wat de gyn zegt. Succes!

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    gefeliciteerd meis

soory maar kan effe niet blij meer zijn hoop dat je t begrijpt gun het je wel van harte hoor

17. veertje

veertje Fanatiek lid

Tuurlijk begrijp ik dat heel erg goed.
    Ik hoop dat jullie allemaal heel erg snel zwanger zijn

18. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Hoi meiden, heb ff een vraag. Aangezien mijn mannetje en ik weleens weg willen zoeken we iemand die op ons dochtertje wil passen. Nu heb ik opzich iemand die wel kennis wil komen maken maar die vraagt nu aan mij wat ik vraag per uur. Heeft er hier iemand een idee van hoeveel ik moet vragen?

19. appeltje

appeltje Niet meer actief

Veertje, gefeliciteerd!

Wenneke20, waarom kan je niet blij zijn? Omdat je zelf niet zwanger bent? Ik gebrijp dat elke maand weer een maand langer is, maar als ik je onderschrift lees zit je pas in ronde 2?

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja met de etos pillen ronde 2

maar omda niet blij kan zijn kom ik hier ook niet vaak meer maar ja

Deel Deze Pagina