Ik zou even rustig aan doen meid. Je zit pas in ronde 2, bent nog superjong en je hebt nog alle tijd. Kijk naar je kind, tel je zegeningen en probeer er relaxt mee om te gaan. Meer dan je vruchtbare dagen goed benutten kan je niet doen. Stress kan veel met je doen en ik denk dat het ook niet goed is voor jezelf en voor je relatie als je er zo dwangmatig mee omgaat. Sterkte!
@wenneke, misschien is het een idee om er wat minder mee bezig te zijn want je heb rond je eisprong al klachten van een zwangerschap. Ik hoop iig dat je snel zwanger bent.
@wenneke: snap best dat je baalt..maar om nou te zeggen dat je niet blij kan zijn voor iemand die al 14 rondes bezig was, vind ik jammer om te lezen.. mischien ben ik daarin wel anders maar ben echt blij voor veertje, ze kletst al mee vanaf pagina 1... je bedoelde het denk ik niet zo maar komt wat raar over... ik wil ook graag maar onze tijd komt vanzelf meis @veertje: was heerlijke wakker worden vanmorgen of niet nou zit alweer op dag 10, het komt wel
Ik had vanmorgen het gevoel dat ik had gedroomd Vanmorgen eerst nog even naar de test gekeken, stond nog steeds een 2de streepje, hij is alleen wat lichter geworden. Net de gyn gebeld en hoef me geen zorgen te maken en krijg 2 feb een echo
@MissFlower: ik sluit mij volledig aan bij jouw uitspraak. Dag 10! Komt goed! @Wennek: Het is misschien hard voor je Wenneke maar jij word ooit ook echt zwanger en dan zou je het ook niet leuk vinden als iemand tegen je zegt van ik kan niet echt blij voor je zijn! Hoop dat je snapt wat ik bedoel! Echt meis jij word ook heus een keer zwanger! Is het deze ronde niet dan wel een andere ronde! Kom op meis!
JOEHOEEEEEEEEEEEEE 2 feb een echo! LEUK! Heerlijk hoor om zo wakker te worden! GENIETSE MEIS! Maar dat doe je al zo te horen!
Ik begin het echt steeds meer te beseffen, sta gewoon zingend de keuken een grote beurt te geven (geloof me dat doe ik nooit haha) Ik hoop echt dat jullie snel allemaal het zelfde gevoel morgen hebben
Oh please Veertje, kom even bij mij langs! Lekker snel al een echo zeg. Ik ben vanmorgen de deur uitgegaan en het verbaasde mij echt dat toen we thuis kwamen het nog steeds een bende was in huis! Ik heb toch zo geen zin! Vriendinnetje van mij is zwanger, dat hoorde ik eergister op de msn en nu gaan we het weekend daar een weekendje heen (stond al op de planning) maar wil nu een luiertaart voor haar maken, iemand enig idee hoe dat moet? Carolien, word ook al echt spannend voor jou zeg! Ik begin ook al overal last van te krijgen, ben alleen bang dat het allemaal tussen mijn oren zit, Whahahaha!
Ik heb laatst een luiertaart voor mijn zusje gemaakt met een taartstandaard maar het kan ook heel erg goed zonder. Ik deed altijd 3 lagen dus heel erg veel luiers rollen en een lintje er om heen doen klote klus Ik kocht altijd bij de action zo een rol folie en daarop maakte ik de eerste laag dan netjes de 2de en de 3de en ik zelf deed er meestal als kado badeendjes op een speentje en een muts en dan netjes het folie dicht vouwen en klaar is kees, je moet er alleen omdenken dat je als je hem optilt hem goed pakt. Zal wel eens even kijken voor je of ik nog foto's heb.
@veertje: wauw 2 feb een echo! hopelijk test ik dan positief dan hebben we beide een leuke dag hihi @runner: spannend nog 6 dagen wachten zie ik... duurt lang dan nog he.. hopelijk is het raak! nou hier is eindelijk de kerstboom weg (ik weet het, het werd ook wel tijd)
Heb ff snel wat foto's van luiertaarten op home.molfest.nl/forum gezet De gene met badeendjes boven op heb ik voor vrienden gemaakt. De gene met dat stoere blauwe bikinitje voorop heb ik gemaakt namens de familie voor mijn zusje De gene met het spijkerjackje boven op hebben wij gekregen bij Stijn zijn geboorte.
@Veertje: Echt heerlijk lijkt me dat! @Runner: dat heb ik al wekennnnnnnnn het is hier ook zo'n puinhoop (ze zijn hier aan het verbouwen!) maar soms heeft het ook gewoon hier geen nut om schoon te maken maar dat doe ik wel hoor hahaha maar niet zoals normaal. Kan ook bijna nergens bij en elke kamer boven is een rommeltje. Die van ons dochtertje is nog het schoonst en opgeruimd van allemaal (nee die houik wel goed bij!) hahaha Spannend heeeeeeee ik vind het ook zo spannend, vorige maand had ik dat ook wel maar nu op een andere manier Ik kreeg met ons dochtertje ook een luiertaart van mijn ouders en idd die was opgebouwd met luiers. Opgevouwen en daar dan lintjes omheen. En allemaal dingetjes erop. Heel leuk! @MissFlower: Nu pas de kerstboom weg? Dat is idd laat zeg! Heerlijk he dat ding weg! @Veertje: Gave luiertaarten hoor! Zo zag die van mij er ook bijna uit! Vond het ook erg leuk om te krijgen! Oja misschien hebben jullie erover heen gelezen of heeft niemand er ervaring mee maar ik vraag he toch nog een keertje: Weet iemand wat je een meid van 19 jaar kunt betalen voor het opassen op ons dochtertje? Gewoon per uur? tnxxxxxx
okee het is duidelijk en ik bedoelde niet dat niet blij ben voor veertje maar gewoon niet blij aangezien iedereen zo onderhand zwanger is maar ja zal niks meer posten als het toch allemaal zo geinterpeteerd wort heb al stress genoeg van hier
nou ff denken.. het ligt er aan hoeveel ze op gaat passen en wanneer.. savonds hoeft ze niks te doen dus zou ze minder kunnen krijgen... mocht ze maar 3 uurtjes oppassen dan kan je bijv 5,- per uur doen maar zou het om meer uren gaan dan wordt het wel erg duur en kan je ook gaan voor 3,50/4,00 per uur...
hoef je niet gelijk zo vijandig te doen ik zei toch ook dat je het waarschijnlijk niet zo bedoelde maar het kwam wel beetje op verkeerde moment.. kijk mocht er nou iemand zijn die meteen zwanger is geraakt dan kan je best even balen omdat je dat zelf ook graag wilt... maar als iemand na 14 rondes verteld dat ze zwanger is en je zegt het dan, dan komt het zo lullig over... maar dat is mijn mening
Idd 15,00 voor een avondje is meer dan genoeg. Mijn Nod moet denk ik toch verder naar achter. Heb pas veel later mijn ei gevoeld als dat de ovutesten zeiden... :x Veertje moet je de luiers dan 1 voor 1 vastbinden? Of moet dat allemaal tegelijk? Ik heb een beertje gekocht voor bovenop en verder alleen maar van die nuttige dingetjes, ze is pas 8 weekjes dus nog geen idee wat het word. Maar er liggen hier 17 pakken pampers newborn maat 1. Dus die mogen ook wel gebruikt gaan worden.
Ze zijn idd leuk Veertje. Je doet er dus per stuk een lintje om heen. Gaat idd een werkje worden. Welke luiers heb jij nou gebruikt? Ik herken ze nl niet. Eerst maar broodje opeten en dan aan de slag, het hh komt vast nog wel een keer. hahaha
@Wenneke: Jammer dat je het zo ziet! @MissFlower: Bedankt ik zat zelf al met iets van 4 euro per uur in mijn hoofd maar ja.... ik weet niet wat ze zelf in gedachte maar vind dat zo raar om dat te vragen. Nu heb ik in ieder geval iets waar ik mee uit de voeten kan! Tnx @Runner: zo dan maak je dat wel vroeg! Wel leuk om zo vroeg al zo'n cadeau te krijgen!
Vroeg he. Ik zie ze nl ook niet zo vaak. Ze zijn vorig jaar geemigreerd naar Duitsland en Roon werkt 3 weekenden in de maand en ik elke zaterdag, Onze weekenden zitten dan meestal zo volgepland als we allebei een zondag vrij hebben dat onze agena's al maanden van te voren vol zitten. Dus de volgende keer dat ik hun zie zal ws met de geboorte van haar kleintje zijn of ze moeten deze kant uitkomen.. Maar, hij is af hoor! En leuk gelukt al zeg ik het zelf. Heb alleen geen idee waar ons fototoestel is dus die houden jullie van me tegoed.
Ik wil nu foto's Ik geloof dat bij die ene aldi of lidl luiers omheen zaten en bij die van mijn zusje heb ik pampers gebruikt @wenneke het is zeker jammer dat je het zo ziet.jouw tijd komt echt ook wel.