Poeh...wat is er weer veel gebeurd in een dagje werken! @Wenneke, zoals ik er over denk is al gezegd dus ik zal het niet herhalen. Maar je bent net als ik pas net begonnen dus onze tijd komt nog wel. Veertje is al zo lang bezig en met zoveel moeite! Relax een beetje en probeer het allemaal een beetje leuker te maken voor jezelf! Daar heb je veel meer aan . @Veertje, wat moet jij je heerlijk voelen zeg! Je mag ook hier de keuken wel eens komen schoonmaken hoor als je die drang hebt @Degene die vroeg hoeveel je moest vragen voor oppas. (sorry ben vergeten wie) Ik heb ook een tijdje opgepast bij een bekende en dan kreeg ik standaard 12,50 voor een avond. Hoe lang die ook duurde. Soms 2 uur, soms 5 uur. Maar dat was vooral omdat ik haar al kende en ze ook alleenstaand was en dus niet heel veel kon missen. Vond dat wel een eerlijke deal. @Dennismartine, succes morgen! Ik hoop dat het raak is! @Djezelf; ik duim voor je dat ook dat kleine beetje bloed morgen achterwege blijft! Hier verder weinig te melden. Ik heb sinds vanochtend geen stem meer haha (was niet erg handig op werk waar ik steeds groepen medewerkers moet begeleiden hihi). Volgende week lekker een weekend naar Center Parks whoehoee...heb ik nu al zin in!
Weet je wat het is, ik heb de 5e en 6e positief getest alleen was het streepje wel lichter dan de teststreep. De 7e was ie negatief maar heb toen wel 2 uur later getest omdat ik moest werken. De 8e heb ik niet meer getest en de 9e had ik last van sticky afscheiding, waarvan we allemaal wel weten wat dat inhoud en die nacht en dag erna heb ik goeie steken en krampen rechtsonderin mijn buik gehad... Wel heb ik nog een aantal testen liggen die al een jaar over datum zijn, als ik me niet meer in kan houden kan ik die mooi verpesten. Jij ook succes morgen! Als je niet bloed ga je dan ook eerder testen? Shaula, wat moet het heerlijk rustig zijn bij jullie thuis! Veertje, hoe voelt het om zelf te kunnen strooien? Dennisenmartine, succes morgen! Laat je zo snel mogelijk de uitslag weten?! Carolien, heerlijk dat soort opmerkingen. Lekker rechttoe rechtaan zonder schaamte, super! Ruben kletst nog niet veel dus dit soort bijdehante opmerkingen komen vast nog wel hier.
@runner: oh ja, dat is dan natuurlijk wel anders. Maar als de lijn ook lichter was dan de controllelijn was hij niet echt helemaal positief. Wanneer denk je dan dat je nod is? (de 22e?) @shaula: nee hoor ik test pas de 18e als er voor die tijd nog niets gebeurd is. (niet meer aan denken, niet meer aan denken..niet meer aan denken.. aaaaargghhhhhhhhh.......... ja hoor het begint alweer...ik maak mezelf alweer gek!)
@djezelf: oeh spannend zeg.. wachten is altijd erg moeilijk, wat is je gevoel over deze ronde? @runner: groot gelijk, gewoon de 20ste al testen hihi @shaula: oh wat lekker ik wil ook graag een weekendje weg.. heb je iets leuks om naar uit te kijken
Ik denk dan pas de 24ste. Maar ik hoorde wel dat de babyboom testen nooit even donker zijn... Dus ik weet het niet meer hoor. Als ik de 24ste nog steeds niet ongi ben MOET het wel raak zijn. Maar zolang jij morgen geen bloed verliest hoef je ook niet meer te testen! Whahaha
ohw erg he, zo zat ik dus ookal te denken, maar ik had een paar maanden terug ook langere cyclussen... heb eigenlijk niet veel gevoel over deze ronde. Zo rond de periode dat de innesteling ong. zou moeten zijn had ik wel een 'vreemd' gevoel in mijn baarmoeder... (tenminste..het was in de buurt waar die zou moeten zitten ... ) ennuh runner; gewoon de 20e testen hoor voor onze gemoedsrust dan... @shaula: oh lekker ff een weekendje weg!
@knuf: OHHHHHHHHHHHHHHHH helemaal overheen gelezen! (sorry, sorry, sorry!) GEFELICITEERD!!!!!!! WAUW JIJ OOK ZWANGER!!!!
@dennismartine: succes met testen! @djezelf: we hebben dezelfde banner, maar ik denk wel dat ik er zaterdag een testje tegenaan gooi @all: ik ben een beetje een zeef vandaag,dus ik weet niet meer precies wat iedereen heeft geschreven. Ik ga lekker naar bed ben echt kapot
oh..niet zeggen marieke, dan ga ik ook twijfelen en denken dat ik dan al kan gaan testen... (he..zelfde banner, zelfde nod, en kindje op dezelfde dag geboren..... dan moeten we eigenlijk ook op dezelfde dag.. hetzelfde testen... ik stel voor dat we dan wel allebei ..positief testen!)
Zo meiden... ik laat mijn neus ook weer even zien Ik heb helaas niet altijd de puf/tijd om bij te lezen en overal op te reageren ondanks dat ik dat heel erg leuk vind. Wij zijn natuurlijk ook nog niet met de pil gestopt dus ik denk dat dat ook meespeelt. Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik niet zo vaak kom (maar wel meelees ) knuf; ook jij van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap hebt (sorry dat ik het nu pas zeg). Ik voel me de laatste paar dagen niet helemaal fit en Louise is iedere avond een drama dus ik kruip zo lekker mijn bedje in. @alle meiden die gaan testen, heel veel succes! Wij willen allemaal positieve uitslagen horen Veel liefs van mij!
@ll: omdat ik eigenlijk geen woorden vuil er aan wil maken, maar toch nog even wat kwijt wil over wenneke, als ik haar post lees begrijp ik er helemaal niet uit dat ze niet blij is voor veertje ze gunt het haar van harte, ze is gewoon zelf nu niet zo blij en zit niet zo lekker in haar vel, dus denk ik dat er niet zo fel gereageerd moet worden op zulke berichtjes. Iedereen heeft zijn rot dagen en ik denk niet eens dat dat te maken heeft met in welke ronde je bezig bent of dat je het een ander dan niet gunt , tegen de zwangeren zou ik willen zeggen voor je reageert, relativeer de uitspraak van degene eens terug naar de dagen dat jezelf nog niet zwanger werd, als je eenmaal zwanger bent vergeet je het omdat je op je roze wolkje zit, maar die ander zit nog niet op dat wolkje, dus die kan er nog niet zo naar kijken als jullie Zo en dat was dat nu terug naar de gewone dingen: @Djezelf en Runner: over jullie heb ik ook gedroomd dat jullie positief testen dus ben benieuwd @DennisMartine: ik duim voor je @Carolien: Over jou heb ik een super positief gevoel en bedacht me gelijk dan moet ik de lijst maar weer gaan bijhouden @Marieke: spannend, ik heb nog niet over je gedroomd, maar dat hoeft bij jou ook niet want mijn pendel heeft het al goed, dus jij hebt geen extra bevestiging nodig. @veertje: spannend 2 februari je eerste echo! Wel even komen laten zien hier! @Zomaar: ik had je echo nog niet gezien, ziet er mooi uit volgens mij is het een meisje @NikkiF: klussen dan maar! Suc6 @wenneke: het komt wel goed , misschien vind je het leuk als ik een keer voor je pendel? Laat het me dan maar even weten via een pb-tje. En wat betreft je werk, misschien is het wel de bedoeling dat je iets anders gaat doen, ik neem aan dat je niet voor niets bij andere bedrijven hebt gesolliciteerd, soms lopen de dingen toch zoals ze moeten lopen, hoe zwaar dat soms ook lijkt.. En misschien is het een idee om je even helemaal op je bruiloft te storten dan weet je zeker dat het een dag wordt om nooit te vergeten... en ik weet van een hoop vrienden dat er veel kindjes worden verwekt in de huwelijksnacht Had weer een berg goede pendels terug, ook weer 3 goede geslachtspendels, ik wordt er steeds beter in Als al mijn dormen en pendels hier uitkomen wordt het wel stil hier op het topic Heb hele erge pijn in mijn rechter zij en kan niet plaatsen wat het is, is niet mijn blinde darm (hoop ik), voelt meer als mijn eisprong, maar dat zou veel te vroeg zijn... is wel voor het eerst na mijn mirena dat ik deze pijn weer ervaar, ik had het toen ik de pil slikte ook altijd, toen ben ik er voor bij de dokter geweest maar die kon niet aangeven waar het door kwam. Omdat ik het de cyclussen na de Mirena het nog niet eerder heb gevoeld, hoop ik dat het een positief teken is en anders ga ik toch voor de zekerheid even naar de HA. Nou ik ga snel mijn bedje, oh daar lig ik al in, uhm computer uitzetten en slapen, morgen ben ik er weer.
hoi justferm het was ook niet tegen veertje persoonlijk bedoelt maar in het algemeen en dat heb ik ook gepost maar ja me baas belde gisteravond op ze willen afspraken op papier zetten en mij dan gewoon de 2 dagen laten werken. maar die afspraken gaan erover omdat zondag kleine vent ziek was en ik gebeld heb dat maar tot 6uur werkte en ze vervanging moeten regelen en dat is al x meer gebeurt en daarom ben ik dan niet verantwoordelijk genoeg zegge die 3 collega s heb hele nacht niet geslapen omdat niet meer terug wil maar t geld hard kan gebruiken en ik t dus niet meer weet. vandaag of morgen hoor ik ook meer van de post.
@wenneke: meis, je bent gewoon echt toe aan een nieuwe baan. Heb je al een keer op vacaturebank gekeken. Ik heb toevallig gisteravond ff zitten kijken en er staat echt heel veel op en je kan ook gewoon in je eigen regio zoeken. Staat ook veel schoonmaak werk en werk in de thuiszorg enzo, misschien is het wat @justfem: waarom droom je nou toch niet over mij Ik hoop zo dat je pendel gelijk heeft, maar helaas mijn gevoel zegt van niet. Ik heb me er wel bij neergelegt dat ik niet zo'n haast meer heb, anders maak ik mezelf alleen maar gek. Het leek me altijd leuk om de kids snel achter elkaar te krijgen, maar ik heb vaak ook mijn handen al vol aan Cas. Het komt zoals het komt..... (ik weet dat ik dit natuurlijk heel stoer zeg, al voelt het soms wel anders) 4 is trouwens wel mijn getal, altijd al geweest. dus misschien geeft het me nu geluk @djezelf: nu wordt ik ook helemaal zenuwachtig van jou het is wel heeeeeel toevallig allemaal. Ik weet nog niet zeker hoor of ik zaterdag ga testen, want waarschijnlijk ben ik dan te vroeg. Als ik uitga van een cyclus van 34 dagen kan het pas de 20ste. Het probleem is alleen dat ik 's avonds moet werken en dan moet ik evt bij rontgen staan en dat mag niet als je zwanger bent, dus vandaar. Ik kijk nog wel ff en dan hoor je het wel Nou ik ga zo ff een bakkie doen bij buuf, tot later
hier helaas weer slecht nieuws. Gisteravond flink rood bloed gehad. het is nu weer over maar zo ging het de afgelopen keren ook ongeveer. Heb er weer even flink de balen van! Jammer dat je droom van mij niet klopte Justfem, hopelijk klopte hij wel wat betreft runner. @marieke: ja kom op hoor dan moet jij wel hartstikke zwanger zijn hoor!
Djezelf: Hoop dat het dit keer wel goed nieuws is en dat justfem haar droom gewoon uitkomt! Komop je kunt het dennisenmartine: Enne al getest? Justfem: Ja knap meisje is het al hé En euhhhh mijn laatste woorden over onze "soap" Mijn opmerkingen waren niet alleen over haar laatste post, maar dit was een beetje de druppel die de emmer over deed lopen zeg maar....
Dennisenmartine, en? en? Djezelf, balen joh! Maar wat is flink rood bij jou? Marieke, dan gaan we toch samen gezellig voor de 20ste?! Justfem, hoe zag ik eruit in jou droom? Verder ben ik het niet helemaal met je eens... We zitten hier samen lief en leed te delen, zou toch belachelijk voor woorden zijn dat je straks niet durft te zeggen dat je zwanger bent omdat je een rot opmerking terug kan krijgen... Wenneke, klikt het al een tijd niet met jou collega's? Met z'n hoevelen werken jullie dan op een dag?
@runner: ik droom niet hoe je er uit ziet, ik droom alleen dat ik op het forum kom en zie staan dat iemand positief heeft getest. En betreft de reactie, ik doelde er meer op dat je de opmerkingen hier niet te persoonlijk moet opvatten. Het is en blijft een nadeel aan forums dat je de klank van het bericht niet meekrijgt. En natuurlijk moet iedereen het hier kunnen vertellen dat ze zwanger zijn geworden. Dat geeft anderen ook hoop. @Djezelf: Toch blijft mijn gevoel erbij, hmmm misschien gaat het het zelfde als bij Anniek Nou iig alvast een knuffel mocht het toch doorzetten en ik zet wel alvast een cosmopolitan voor je klaar op de bar bij de 'wachtbank voor de volgende ronde' bar, als je toch door mag op roze offer ik me wel op om hem op te drinken Ik duim nog steeds voor je. @ DennisMartine: heb je nog getest? @marieke: kon ik je maar zeggen dat je gevoel niets zegt, maar helaas had ik afgelopen ronde ook ergens wel het gevoel dat ik ondanks al mijn klachten toch niet zwanger was. Maar ronde 4 brengt je vast geluk samen met mijn pendel , je bent nog niet ongi en ik heb hier al zo vaak gehoord dat dames de dag voor hun NOD nog riepen dat ze zeker waren dat het niet raak was @wenneke: Dat begreep ik al Kijk eens goed bij je in de buurt, in de krant of op internet, er staat daar een leuke baan op je te wachten. @zomaar: , ik begreep wel dat je het voelde als de druppel, maar helaas kunnen wij niet bij wenneke zien hoeveel ze door te maken heeft, dus ik ben altijd voorzichtig om dingen over iemands situatie te zeggen, ook al voel ik het geklaag van een enkeling ook wel eens als aanstellerij, net zo goed dat ik mezelf ook als aansteller kan beschouwen op tijden. Voel je je al wat beter?