@manuela: hartstikke gezellie toch, dat je af en toe komt kletsen je hoeft echt niet allles bij te houden want er wordt zoveel geschreven @runner: ik heb toch besloten om gewoon de 20ste te testen, bij Cas heb ik bijna een week overtijd pas positief getest.Gaan we toch nog samen testen @djezelf: he dat was niet de afspraak!nee hoor serieus, wat balen zeg. Het begint bij jou altijd zo? meis, het is je juist zo gegund. Ik hoop dat het toch gewoon niet doorzet. Sterkte @dennismartine: en? en? @all; heb eigenlijk alle verschijnselen dat ik gewoon ongi ga worden dit is het -jeukende tepels -veel plassen -ongi krampen -erg opgeblazen Ik weet dat het ook zwangerschap verschijnselen kunnen zijn, maar tot op heden kwam elke keer mijn ongi
@justfem, als ik droom over de mensen van het forum dan heb ik er wel een beeld bij, echt heel grappig. Toen ik over jou droomde had ik een volwassen versie van je dochter, hihi
@marieke: hahaahahaa, nou mijn dochter zegt altijd dat we zusjes lijken, alleen zij is veel knapper hoor hihihi en ik ben iets blanker (lees wit, hahaha) dan haar (zij is toch in het voordeel op dat gebied meteen beetje indisch bloed erbij in het recept.
Justfem, stond er toevallig ook een datum en tijd bij? Marieke, gezellig samen testen. Welke dag valt dat eigenlijk? Oeps das een dinsdag en dan werk ik... Maandag of woensdag doen dan?
bedankt voor de lieve reacties hoor meiden! Doet een mens echt goed dat er wel zo mee geleeft word. Was net bij het consultatie-bureau, allemaal vrouwen met van die inieminie babies....pffff Zeg mag ik die cosmopolitan omruilen voor een lekkere cola-vieux? (weet namelijk niet hoe dat drankje van jou smaakt.. ) had net alleen een veegje bruin bloed.....maar als ik mijn berichtjes hier allemaal terug lees dan is dat precies hoe het de vorige keren ook ging. (behalve in een keer dat rode bloed...het is altijd een paar dagen een beetje roze/rooieg)
@djezelf: Toch wel handig dat je hier terug kan lezen hoe het de vorige keren ging... ik hou het allemaal bij in de menstruatiekalender in een dagboek dan klik ik op dagboek lezen en zie ik precies hoe het de vorige keren ging, maar ja dat schijnt toch ook niet altijd iets te zeggen, wat betreft 't drankje geen probleem *drinkt de cosmopolitan zelf op en schenkt alvast een cola-vieux in voor Djezelf* @runner: ik droomde dat het dinsdag-ochtend een uur of 10 was, ik kwam op mijn werk en ging gelijk hier kijken en toen had je het gepost hahahaha.
Hier trouwens nog even een plaatje van die luiertaart. Volgende keer dus gewoon kleinere verpakkingen of proefmonsters gebruiken. Justfem, hou je dat op internet bij? Welke site is dat als ik vragen mag? PB 'm anders even. Dinsdag testen gaat echt niet lukken. Moet dan om voor 8en op de fiets zitten en als ik test wil ik wel even rust hebben ongeacht die positief of negatief is. Ik zou bijna willen zeggen dat je dan maandag niet op het forum moet komen zodat die droom toch uitkomt, maar ja das ook weer zoiets he. Djezelf, alles verder wel goed bij CB? Kleintje goed gegroeit?
@runner: Nou dat wordt wel een saai dagje voor mij maandag dan http://www.menstruatiekalender.net 'T is in het begin misschien even lastig, maar als je het eenmaal door hebt is het goed te doen. Als je iets niet begrijpt dan kun je het altijd even aan me vragen dan weet ik waarschijnlijk wel hoe dat moet. Je kunt ook je cyclus laten berekenen, hij geeft zelfs bij een niet regelmatige, een gemiddelde aan. Je kunt er je cyclus, temperatuur, je gewicht en je afspraken in bijhouden. Of je getest hebt dat soort dingen, dagboek vind ik persoonlijk erg makkelijk en je hebt ook een apart deel lichaamsklachten waar je zo kunt afvinken waar je last van hebt. Als je dan terug kijkt in je kalender zie je zo welke klachten je de vorige keer had. Je kunt de compute je cyclu laten berekenen en als je op een andere dag een positieve ovu-test hebt dan hij verwachte past ie alles gelijk aan.
BTW: ik had nog nooit over luiertaarten gehoord, ben ik al zo oud, oh nee ik ben gewoon al heel jong moeder geworden en toen was dat soort dingen nog niet zo in, ik had toen zelfs nog geen internet thuis
ja ben al met 3 dingen bezig post hoor ik vandaag of morgens als goed is. poetsbedrijf al eerder gewerkt. poetsbedrijf belt morge terug wist niet hoeveel mense ze nodig hadden. en schoolvervoer al 3x gebeld maar zij is er elke x niet en belt niet terug verder is er niks
oh een wil nog een ding kwijt ik wist dus niet dat ze al zolang bezig was en het was echt niet voor veertje bedoelt maar in het algemeen maar zal voorlopig effe niks meer posten
Ik dacht ook dat mijn ongi eraan kwam deze keer, wat heel zeker.. Maar de ongi kwam niet, en gister dacht ik dat ik op mijn nod gewoon een testje ging doen, dan wist ik het gewoon meteen zeker.. EN POSITIEF! Ja hoor, er is echt hoop! Mijn duimen zullen draaien voor je!
@wenneke, het geeft niet hoor, ik begrijp dat je er even helemaal doorheen zit. @mamavanbas, via deze weg ook nog even een felicitatie
@mammavanbas: Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een goed nieuws. Ja ik kan alleen maar afwachtten. Het is ook zo stom dat de verschijnselen van een naderende ongi en zangerschap zo gelijk zijn Nogmaals gefeliciteerd
mama van bas gefeliciteerd ik had gister getest negatief dus wachte op ongi bp is opgezegd nu wachte tot ander werk vind het is heel slap