@wenneke, vervelend dat je negatief getest hebt, hopen dat het te vroeg is en dan je over een week wel een positieve test hebt
@wenneke: wanneer gaan jullie eigenlijk trouwen, misschien heb je het al eens gezegd, maar ik kan het me niet herinneren? En vervelend van die test, maar je hebt nog 7 dagen, heb je enig idee wanneer je eisprong is geweest? en als je nu ongi zou worden dan is je cyclus in iig korter geworden, da's dan iig nog iets positiefs
Hallo ! @ allemaal, het "werk" voor deze maand zit er hier ook weer op, en het wachten kan weer beginnen ! Aan de voorbereidingen kan het deze keer in elk geval niet liggen ! @ Mammavanbas en knuf: Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap ! Stuur maar wat HCG door ! We hebben een mooie nieuwe auto op het oog en hebben gisteren een proefrit gemaakt, een Ford Fusion. Iemand ervaringen met dit type auto ? Ik hoor het graag ! Dadelijk mijn nieuwe bril ophalen ... ik had nog even geprofiteerd van het belastingvoordeel van 2008 ! Kon het niet laten ! Groetjes, Nikki F
@mamavanbas: Gefeliciteerd hoor! ja kom maar op met die HCG er zijn nog zat meiden die het kunnen gebruiken! @nikkiF: Whahahaa Hopelijk was het werken wel ook leuk!
Hallo meiden, hier even wat minder ik ben vandaag ziek naar huis gekomen, heb knallend koppijn en elke keer sterrtjes voor mijn ogen, lig nu lekker onderuit op de bank, heb wel even gelezen dat Djezelf is geworden! Potverdikkeme :x balen zeg! Nou niet te veel vieuwtjes cola drinken he! @Wenneke: Balen dat je dus negatief getest hebt! Hopelijk heb je te vroeg getest en komt de ongi niet door! @Runner: Leuk is ie geworden hoor! en wel maandag posi testen he en Marieke ook! @mamavanbas: Gefeliciteerd met je zwangerschap! @de rest sorry maar ik heb de rest even niet onthouden! SORRYYYYY @Justfem: Hier ben ik weer ff. Morgen is mijn testdag eigenlijk zou ik dus wachten tot zaterdag maar dat doe ik niet! Ik ga waarschijnlijk morgenochtend (heel vroeg waarshijnlijk) testen ik ben het zat! Ik wil nou weleens weten of ik die klachten allemaal van die hersenschudding nog heb of dat ik zwanger ben! Ik heb nog geen tekenen van ongi dus we zien het morgen wel. laat het jullie morgen weten!
@carolien: beterschap En morgenochtend ben ik hier om je t efeliciteren @NikkiF: Spannend een nieuwe auto, ken niemand met zo'n auto, dus kan er verder niets over zeggen. Wij gaan vanaf morgen weer aan het werk, gewoon om de dag of meer en dat 10 dagen lang @Djezelf: wanneer zette de vorige keer door bij je?
@nikki: sorry ken niemand met zo'n auto, weet wel dat fords goede auto's zijn @carolien: kom je het nog wel ff melden? hoe laat ga je testen? ik zal morgenochtend nog ff de pc aanzetten, kijken of je al bent geweest Verder heb ik een beetje een off day vandaag, ken mezelf zo helemaal niet. Ik kan ook niks hebben van die kleine Ik heb nog steeds van die ongi krampen en de hormonen vliegen door me lijf. Ik denk toch echt dat ik ongi ga worden, kortom zit gewoon ff niet zo lekker in me vel.(maar mezelf kennende gaat het vanavond wel weer beter hoor ) Ook zou morgen mijn vader jarig zijn geweest en ik mis hem gewoon ontzettend * einde klaagzang*
@marieke: heel begrijpelijk dat je dan nu ff niet zo lekker in je vel zit. Kan me voorstellen dat op zulke dagen je juist je vader mist. Dikke knuffel! oh en niemand zal het als een klaagzang zien hoor! @justfem: de afgelopen 3 rondes, begon omgeveer vier dagen voor mijn NOD de lichte bloedingen en op mijn nod brak het dan goed door. Dus waarschijnlijk ook nu weer (zal zondag dan dus zijn) vandaar dat ik mijn banner nog even zo laat staan, dan kan ik hem op zondag opnieuw laten ingaan. @carolien: Nou we duimen hard voor je hoor! (spannend zeg!) Ik weet ff niet meer wie het vroeg, maar alles was verder goed hoor bij het CB. (vind het altijd zo'n waste of time!)
Hi all, @Djezelf, balen...maar misschien valt het nog wel mee! Hoop houden! @Carolien, ik ga morgenochtend zeker even op deze site kijken. Hoe laat ga je testen? @mamavanbas, gefeliciteerd! @NikkiF, aan de voorbereidingen kan het inderdaad niet liggen! Nu afwachten! Spannend! @Wenneke, balen van je nega test. Maar ik zie dat je nog 7 dagen hebt dus wie weet! En ik hoop voor je dat je snel een nieuwe baan vindt! Er staat inderdaad een hoop op de vacaturesites! Hier geen bijzonderheden. Snap niks van mn lichaam. Heb onwijze ongi-krampen en pijn in de boobies, maar als ik nu alweer ongi wordt heb ik weer zo;'n mini-cyclus. Net als de vorige keer. Ei is het niet, heb voor de zekerheid maar een ovu-test gedaan. Nou ja, zal het ontpillen wel zijn. Ik ga nu maar even eten! Lees zometeen weer verder
@marieke: klagen maar da's de belangrijkste functie van dit forum en de tijd verdrijven. Lijkt me idd een vervelende dag morgen, begrijpelijk dat je hem mist en niet lekker in je vel zit. Knuffel vanaf hier. En staat een HCG-shake voor je bij de bar dus ik zou zeggen neem ook plaats in het cafe. @Carolien: ik ben helemaal zenuwachtig voor je, ik weet af en toe niet of ik nou zenuwachtiger ben voor de rest of voor mezelf @djezelf: dan is je cyclus wel regelmatig... ik hou nog wel even hoop voor je, maar je vieux-cola staat al klaar en een lekkere lounge bank De dames die nog wachten jullie zijn natuurlijk ook allemaal uitgenodigd iedereen een HCG-shake on-the-house De dames met een dip we schenken alle dranken met extra HCG
@shaula: vervelend dat je niet precies weet waar je aan toe bent, ik duim voor je dat het niet door het ontpillen komt en dat HCG de oorzaak is
Ik kom ook bij jullie op het bankje voor de volgende ronde ! Ik ging voor het eten naar het toilet en de is weer aanwezig, baal enorm maar gelukkig helpt mijn mannetje mij heel erg! Had net flinke steken onder in mijn buik maar kom net onder de douche vandaan en nu is het gelukkig weer rustig mijn buik. Hoop vanavond op een goede nachrust. Kom morgen wel weer ff verder kletsen duik nu mijn bedje in! Oja en doe mij maar morgen maar een flink glas sambuca met cola Weltruste allemaal!
Carolien; wat ontzettend balen... hopelijk is het de volgende ronde wel raak! Marieke; wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Mag ik vragen wanneer/hoe je je vader bent verloren? Is altijd moeilijk zo'n dag he?! Ik ben mijn vader inmiddels al bijna 15 jaar geleden kwijtgeraakt maar op dat soort dagen is het toch ff slikken. Veel sterkte in ieder geval.
@justfem: je bent lief alleen klagen zit niet echt in mij dus vandaar. Het gaat alweer wat beter hoor, na dat lekkere drankje van jou @carolien: jeetje wat balen zeg, gelukkig heb je een goede steun aan je man. Ik vind het zelf ook altijd fijn als mijn man meeleeft Dikke knuf en waarschijnlijk gaan jij, fem lekker in de bar wachten op de volgende ronde @manuela: ja hoor je mag vragen hoe of wat. Mijn vader is 2 jaar geleden overleden. in juli werd longkanker geconstateert wat goed te behandelen zou zijn met chemo. Toen hij op het einde van zijn chemo (in september) was kreeg hij door zijn verminderde weerstand een longontsteking. Hij raakte in shock en ik werd gebeld op mijn werk dat ik naar het ziekenhuis moest komen. Ik zag hem daar liggen aan de beademing (ik werk zelf op de ok) en ik zag meteen dat het serieus was. Ik ben de hele nacht bij hem gebleven, en uiteindelijk heb ik hem de volgende ochtend zien sterven. Ik vind het moeilijk dat hij Cas nooit heeft gezien, maar ik heb cas wel de naam van mijn vader gegeven. Cas heet van zijn tweede naam Bastiaan. Jouw vader 15 jaar geleden? Het maakt niet zoveel uit hoelang het geleden is, want het verdriet wordt misschien wel minder maar het gemis wordt alleen maar groter. Zo, nou weer wat vrolijks ik heb geen idee wat ik moet zeggen, maar ik voel me gelukkig alweer een stuk beter. Slaap lekker allemaal, en tot morgen
dalijk op gesprek bij van driel als schoolvervoer ik wil dit achter de hand hebben als de rest niks wort gister rugpijn en gisteravond al eerste bloedverlies
@wenneke: succes straks bij het gesprek! En balen dat de er is, je cyclus is dan wel een week korter, dan vorige keer of heb ik dat verkeerd? Sterkte en kom je als je over de eerste teleurstelling heen bent ook gezellig in de bar zitten? @Carolien: hoe is het nu? @Marieke81: En bij jou, nog niet stiekem getest of wel?
@Wenneke: Succes! @Justfem: Het gaat heb nu weer flinke krampen in mijn buikje maar vanacht wel lekker geslapen! Hoe is het verder met jouw? Spannend hoor maandag! Hoop voor de meiden die maandag gaan testen wel op een mooie positieve test!
@marieke, ik denk nu ik zwanger ben ook meer aan mijn vader. Hij heeft Ruben nog net gekend maar is overleden toen hij 3 maanden oud was Ik vind he took heel moeilijk dat hij mijn volgende kindje nooit zal zien. Maar ik probeer me vast te houden aan het idee dat hij wel over ze waakt. En dat op de momenten dat ik even niet oplet, of er even niet voor ze kan zijn hij dat op de een of andere manier wel is....... @carolien, balen Succes aan alles meiden die binnekort moeten testen! (sorry voor de inbraak maar kijk toch altijd automatisch in dit clubje, soort van gewoonte.....)