wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    trouwens dacht ik ga toch eens kijken dat wanneer ik uitgerekend zou zijn als we de volgende ronde weer actief zouden doen voor een kindje, is zo grappig ik zou dan 22-10 uitgerekend zijn, bij mijn dochtertje was ik ook 22-10-05 uitgerekend alleen is zij geboren op 28-10-05. vond dat wel grappig om te zien! Overigens was mijn cyclus deze maand een dag korter. Dus er is nog geen pijl op te trekken, dus ik wacht deze maand maar eens gewoon af wat er gaat gebeuren en of we even een maandje kunnen wachten met klussen! hahaha Voorlopig kom ik hier alleen even gewoon meekletsen en proberen niet aan zwanger worden te denken!

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @carolien: zit wel weer in een stijgende lijn. Druk op mijn werk dus dat geeft wel afleiding. En ben bezig met het ontwerpen van een muurschildering voor Noa's kamer (die willen we wat gaan opknappen). Dus daar kan ik ook mooi mijn aandacht in stoppen. Aan de ene kant ben ik wel relax onder het niet te veel bezig zijn, maar aan de andere kant ik heb nog 3 ovu-testen liggen en ik heb zo iets zal ik toch ff kijken of ik voor de dag dat ik mijn ei verwacht een testje doe, maar aan de andere kant denk ik gewoon maar extra veel klussen dan missen we dat ei toch ook niet :)
    Aan de andere kant denk ik als ik deze ronde niet zwanger raak kan ik wel mooi overal in bij Disney (eind februari) maar de volgende ronde zou dan ook niet raak moeten zijn want dan valt mijn NOD op 2 maart. Ik zie het wel hoe het loopt.

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @carolien: ja, als het zo moet zijn raak je toch wel zwanger denk ik altijd maar zo, ik had het vorige maand dat ik dacht is niet handig als ze in dezelfde maand of zelfs de zelfde dag jarig zijn, maar mijn vriend lijkt dat juist makkelijk. Binnen zijn gezin vierde ze meestal de verjaardagen samen en hij heeft het nooit als vervelend ervaren.

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    dit werk was gewoon niks kwa tijden
    mag maandag op gesprek om te poetsen
    de post nog niks van gehoord

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @carolien: he getver wat balen voor je!
    Is het al zeker weten je :evil: ?

@Marieke: wat een verdrietig verhaal van je vader!
    ik heb zelf geen contact met mijn vader.. maar als ik me bedenk dat ik mijn moeder zou moeten missen,
    pfff kan nu al huilen om het idee!
    vandaag ff een extra dikke knuffel voor je!

@justfem: ziet er relaxed uit hoor die loungebank en bar...!
    zegguh wat had je nou precies gedroomd, want mijn :evil: :evil: heeft nog helemaal niet door gezet.
    heb sinds woensdagavond helemaal geen druppeltje bloed meer gehad?
    pff erg he, dan ga ik toch weer twijfelen.
    Zo ging het namelijk de vorige keren niet.

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Djezelf: nou toevallig heb ik vannacht weer over je gedroomd, dat je zwanger was, maar wilde het niet tegen je zeggen, wilde zelfs vragen of je al getest had :confused:, maar bedacht me toen dat je zelf verwachte dat je zondag de :evil: kon verwachten. Nu ga ik toch zeggen ga je nog testen :p?

Zo ga ff noa ophalen en dan weer verder met schoon maken, kom zo nog wel even kijken of Djezelf al een positieve test heeft ;)

7. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Sorry sorry sorry! Maar ik heb hier heel lang niet meer meegeschreven, maar wij zijn nu in ronde 6 zwanger!! :D

8. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @MamaVanBas: GEFELICITEERD! Lekker gaan genieten van je zwangerschap(skwaaltjes) hahaa.

@Carolien: balen zeg! Maar die HcG bar ziet er gezellig uit... Lekkere Sambuca met cola...

@Andi: jij ook GEFELICITEERD! Leuk zeg!
    Hoe ver ben je? Je hebt namelijk geen banner...

@lle andere dames: heel veel sterkte deze ronde
    En ik zal me niet meer bemoeien met dit forum en terug gaan naar onze andere forum ;)

9. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @andi: gefeliciteerd, geniet er van!

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    waarom doen jullie zwangeren alsof jullie hier niet meer mee mogen kletsen? vind het juist jammer dat jullie weg zijn gegaan maar goed..

@djezelf: ja wanneer ga je testen? ben erg benieuwd..

@andi: gefeliciteerd!

@wenneke: hopelijk wordt het schoonmaken wel wat..

nou ochtendje werken achter de rug en nu ff lekker niksen..

11. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Andi
    Gefeliciteerd!
    Je woont trouwens bij mij in de buurt (Barendrecht).

12. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @andi: gefeliciteerd

@justfem: nee heb nog niet getest, wil echt wachten tot maandag(heb ook een afspraak met Runner)Hoe is het met jou?

@djezelf: hoe is het nu met je ongi? ga je nog testen?

@carolien: heb het ff allemaal snel gelezen, maar begrijp ik dat jullie nu een maandje rust nemen?

13. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    hier nog helemaal niets, nog geen speldepuntje.... :(
    Heb wel een soort pijn in mijn buik, voelt alsof er wel een ongi gaat aankomen.
    zo'n opgeblazen gevoel en vanmiddag misselijk en de koude rillingen...
    (maar jah, de griep heerst ook en de rest zijn ook allemaal dingen die je bij een naderende ongi ook hebt.)
    dus........'

(dit zeg ik niet hard op, maar zo zachtjes dat niemand het hoort behalve jullie...
    als ik morgen de hele dag nog niets zie, dan haal ik 'smiddags een test voor zondag)

@justfem: je hebt toch wel een eerder een droom gehad van een van de meiden van ons cluppie/
    en die was toch uitgekomen?
    (ik geloof er heust niet in hoor [-( )

HEb je al een voorbeeldje van wat je aan het maken ben voor noa?

@missflower: en lekker genikst?

@andi: gefeliciteerd!
    ja vertel, hoelang al?

@marieke: knap dta je het vol houdt hoor!
    Voel je al wat?/

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Whehehehehe

waar is iedereen.....

15. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @marieke: gaat iig weer beter met me, probeer me bezig te houden met andere dingen en vanaf dit weekend gaan we weer aan de klus, mijn mannetje heeft precies rond mijn vruchtbare dagen vrij, dus da's deze keer wel een voordeel. Maar heb me voorgenomen nergens van uit te gaan deze maand en dan zie ik wel hoe het 4 februari uitpakt. Jeetje duurt nog wel lang tot maandag wachten :confused: :)

@Djezelf: ja ik heb over anniek gedroomd dat ze toch zwanger was, nadat ze zei dat ze ongi was geworden, had al eerder over haar gedroom dat ze zwanger was en ik had ook over veertje gedroomd dat ze positief zou testen. Over runner en over jou ook. Over jou nu net als bij Anniek 2 keer, precies weer hetzelfde gevoel heb ik weer, mijn gevoel zegt dat het niet je ongi is, maar ja ik geloof er net zo min in als jij, dus weet eigenlij niet waarom ik het tegen je vertel :confused: :oops: :)

16. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Hier ben ik!

Oh en ik heb nog geen voorbeeldje, wordt iets met Disney, maar wordt een groot project dus ben nu van alles aan het opmeten en aan het bekijken samen met noa wat ze precies wil, ws iets met Tinkerbell en de overige elfjes uit die film. Voor de toekomstige babykamer ben ik ook gelijk aan het bedenken wat leuk zou kunnen zijn.

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en justfem had gelijk!
    zelfde de eerste pendel was correct!
    nu nog afwachten op het geslacht

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @Carolien: hoe is het er met je?

@Missflower: En genoten van het niksen?

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Andi, gefeliciteerd!

Carolien, wat verschrikkelijk balen weer!

Djezelf, jij maakt het weer verrekte spannend zeg!

Justfem, klinkt erg leuk met die elfjes! :)
    Al enig idee voor de beebie kamer? :p
    Ik ga zo hopen/duimen dat jou dromen uitkomen!

Wenneke, moet je dit weekend wel werken?

Verder weet ik het ff niet meer. :oops:

Ik heb vandaag een evaluatie gesprek gehad.
    Was een tijdje geleden een man in de winkel die zei dat hij mij niet zo aardig vond.
    Maar mijn manager wist even niet meer te vertellen waarom. :(
    Ik heb zelf ook gen flauw idee waar het over ging, beetje raar dat ze daar over begon dan maar oké.
    Verder ging het wel lekker in april weer een evalutie..

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @runner: ik hoop het ook voor jullie ;) Wel raar dat je manager dat dan noemt, als ze niet eens precies meer weet waarover het ging :confused: Je lijkt mij wel een aardig persoon, maar ja 't was een man, die je niet aardig vond da's toch weer anders :)

Deel Deze Pagina