wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appeltje

appeltje Niet meer actief

Wie gebruikt er Persona hier? Ik had het vorige maand gekocht om als anticonceptiemethode deze maand te starten, maar toen kwamen bij ons redelijk onverwacht de babykriebels hevig opzetten. Maar je kan Persona ook gebruiken om juist je vruchtbare dagen op te sporen. Een soort van ovulatietest met computertje die de interpretatie van die test doet. Wel gaaf, dan heb ik er tenminste nog wat aan. Zijn er hier meiden die hem toevallig ook gebruiken? Hoe bevalt het jullie?

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Zoooooo...

wat is het hier rustig! (rustig....rustig....) <-- echo!

Sorry appeltje, ik heb er geen ervaring mee!

Djezelf, weet je al meer?

Hier is het een beetje een rare dag. Vannacht bijna niet geslapen. Mn meisje was helemaal overstuur en wilde alleen bij mama op dr buik slapen. Nou, dan slaapt mama dus niet. En nu net lekker vanmiddag 3 uurtjes geslapen hehe :oops:

Ik ga ons nu maar klaarmaken voor de verjaardag waar we zometeen naartoe gaan! Ik lees vanavond wel weer! (als er nog iemand komt hier ;) )

3. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Zeker rustig hier :confused:

@Djezelf: en heb je de test al gekocht? Ik heb het zwaar met het wachten op de uitslag van je test :)

@marieke: lekker toch een wijntje en eentje kan zeker geen kwaad, wat betreft mijn ovu-testen die ik over heb ik heb me voorgenomen er 3 te gebruiken, iig 1 rond de dag dat ik mijn ei-sprong zelf verwacht en 1 op de dag dat mijn kalender hem verwacht, meer om een idee te hebben hoe lang mijn cyclus deze keer is, dan dat ik het gebruik om snel zwanger te gaan worden. De laatste hou ik nog even achter de hand.

@shaula: lijkt me idd lastig slapen ;), heel veel plezier op de verjaardag en tot vanavond.

@veertje: ik miste je al (heb het ook wel eens dat ik een on), bedankt voor de baileys met HCG ;)

@appeltje: ik heb geen ervaring met de persona, maar ik ben het hier op het forum weleens een topic erover tegen gekomen, als je bij zoeken er naar zoekt op het forum dan zul je het wel terug kunnen vinden denk ik.

@wenneke: nou kom gezellig bij ons in het wachtcafe zitten en wat kan ik voor je inschenken? Is je cyclus nu korter dan vorige maand?

Nou ik ga weer ff iets nuttigs doen, vanavond kom ik wel weer even langs om te kijken of Djezelf al positief nieuws heeft ;)

4. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @wenneke: balen van je ongi, maar is idd je cyclus nu weer wat korter?

@appeltje: sorry, heb er ook geen ervaring mee

@shaulä: veel plezier op de verjaardag, hopelijk gaat het slapen vannacht weer wat beter.

@justfem; ik ga ook de overgebleven ovu testen evt gebruiken, ga geen nieuwe bestellen. Ik klus rond me ei toch regelmatig, dus het is meer dat ik weet wanneer me ei is. Het is niet zo dat ik me kluspatroon op de ovu testen aanpas.

@djezelf: waar ben je nou?heb je al getest?ik ben helemaal niet zeuwachtig hoor :)

Hier nog geen ongi te bekennen. Heb wel vandaag alvast etos zwaner worden pillen gehaald, voor de zekerheid. Als ik ongi wordt kan ik er meteen mee beginnen.
    Vanavond heb ik oproepdienst voor de ok, maar ik hoop dat ik niet gebeld ga worden, want dan kan ik nog gezellie hier komen kletsen
    Tot laters

5. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hoi meiden!

Als eerste natuurlijk: GEFELICITEERD VEERTJE (ik moet bijna huilen zo blij ben ik voor jullie!)
    Knuf en mamavanbas ook GEFELICITEERD! Heb nog niet alles terug gelezen maar volgens mij waren jullie dat...

Wij zijn weer heerlijk thuis van een weekje wintersport en ondanks het gezellige apres skieen (met alcoholvrij bier) en het mooie weer was het een beetje een kwelling... Miste Dylan vrezelijk en m'n hormonen gingen vrezelijk tekeer.. zat overdag veel alleen en zag iedereen heerlijk skieen. Eigen schuld maar heb hier wel weer van geleerd.

Heb ik het goed en is er een nieuw topic voor de zwangere aangemaakt... is het de bedoeling dat ik daar heen ga? Lilly en zomaar jullie ook daar?

6. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @Funny: Wat balen dat je Dylan zo miste, ik hoop wel dat je ondanks dat wel nog een beetje hebt kunnen genieten. Leuk he Veer en Knuf zwanger! Er is idd een topic geopend, zwanger van de 2e, maar we kletsen hier en daar gewoon mee. Lilly en zomaar zitten idd ook daar, maar komen ook vaak hier kletsen.
    Heb je al een traktatie?

7. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    @Marieke, heb nog geen traktatie.. nou je gedeelte. Heb pakjes krijtjes gehaald (bij de Wibra) en wil daarom heen wat maken...
    Wil eerst deze week boeken halen met geboortekaartjes.. mag wel eens gaan uitzoeken ;)
    Nog niet opgeroepen?

8. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Whihihihi word dor jullie nou nog zenuwachtiger!
    heb nu zelfs het idee dat ik toch wel wat gevoeligere (.)(.) heb.
    (ja is idd een leuk tekentje dit! )

Heb vandaag van 08.30 tot 17.30 bij een collega laminaat zitten leggen.
    Zwaar, maar hielp me wel om niet te veel met mezelf op de loop te gaan.
    Verder geen veranderingen hier....
    met andere woorden nog geen druppeltje bloed.....

Heb mijn man een test laten halen vanmiddag...
    maar wacht gewoon netjes tot morgen hoor.

Moet daarna weer verder met het laminaat, dus ben benieuwd...
    zal ik reuze blij zijn, of trap ik het er gewoon ff in.

Ben nu bezig met een taart voor een andere collega.
    Elmotaart had indruk gemaakt, dus nu maak ik mega mindytaart voor kleintje, die morgen jarig is.

(pffff en wil eigenlijk naar bed!)

Kom straks nog wel even koekeloeren hier als mijn taart af is.

9. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @djezelf: jeetje wat spannend zeg, misschien waren die druppels bloed toch nog iets van een innesteling ofzo. Kom je het morgenochtend nog wel ff melden?
    Succes met je taart maken.

10. veertje

veertje Fanatiek lid

Djezelf, de duimen draaien hier overuren voor je.
    Ga vanavond lekker met manlief naar de bios :D
    Kom morgenochtend meteen kijken :D

11. veertje

veertje Fanatiek lid

De Baileys staat hier klaar, gewoon pakken als je wat wilt ;)

12. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Djezelf, succes! Ben voor je aan het duimen!
    Kom morgenochtend even kijken...

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @djezelf: ik duim voor je! echt spannend!

@funny: leuk om wat van je te horen! fijn dat het wel leuk was ondanks het gemis van dylan

ik ga zo ook naar de bios met manlief :D

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Funny Welcome back, en ja wij kletsen in een "nieuw" hoekje :)

DJEZELF: SPANNEND IK GA VOOR JE DUIMEN EN HOOP JE MORGEN TE ZIEN MET HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL GOED NIEUWS! GUN HET JE VAN HARTE, JIJ BENT OOK AL FF BEZIG! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM

Dag! (Breekt weer uit :))

15. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @marieke: ja ik ga ook geen nieuwe bestellen en wat je zegt wij klussen hier gewoon extra rond mijn ei en dan zien we het wel. Blijf voor j ehopen dat je niet nog een ronde moet ;)

@Djezelf: oh nu kan ik vast niet slapen vannacht ;), ik duim voor je! Je houd de spanning er zo wel in :) Veel succes met de taart!

@Funny: Welkom terug! Lijkt me idd wel een beetje eenzaam als jij als enige niet kunt skiën, maar je hebt jezelf toch wel laten pamperen he?

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik breek ook even in.

@Djezelf
    Mijn duimen draaien ook overuren :idea:

Tot morgenochtend!

17. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

We zijn terug van weggeweest ! Vandaag helemaal van Limburg (zuid) naar Almere gereden om de Ford Fusion te gaan bekijken. Helaas zaten er erg veel krasjes op, honden die zelfstandig in en uit de auto zijn gesprongen waarschijnlijk. Het stoorde ons erg dus hebben we besloten het niet te doen. Nu hebben we een mooie Opel Meriva op het oog, deze staat in Nijmegen ... ook wel een eind rijden, maar goed, zo hebben we tenminste iets te doen in het weekend ... ;)

Thijs vond het gelukkig allemaal oke want we hebben bij Mc Donalds lekkere "kippe" (kipnugets) gegeten, daar houdt hij erg van ! Op de terugweg viel hij na 5 minuten al in slaap en werd weer wakker toen we thuis kwamen, dat had dus niet handiger gekund !

Verder niet zo veel bijzonderheden hier ... wachten, wachten en nog eens wachten. Stom is dat steeds, die twee weken. Er kan zo veel aan het gebeuren zijn maar je merkt er niets van. Die onzekerheid is niet zo prettig, maar aan de andere kany is het toch wel weer heel leuk en spannend dat wachten. We weten in elk geval dat te timing deze keer perfect was door de ovu-testen, maar goed, dat is geen garantie voor een zwangerschap. Ik heb me voorgenomen niet te testen voor 28-1 ... ben benieuwd of ik dat kan volhouden ! Gelukkig hebben we veel te doen de komende weken, waardoor de tijd wat sneller gaat ... ;)

Groetjes,
    Nikki F

18. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @NikkiF: Jammer dat de auto niets was, hopelijk is die andere wel wat ;) Wat betreft het wachten, dat is idd vervelend, maar ja er is niets aan te doen. Gelukkig heb je wat afleiding aankomende weken en voor je het weet is het eind januari. Ik zou zeggen kom lekker in de bar zitten en neem een HCG-shake ;)

@Djezelf: En, en, en? Al getest of is het :evil: alsnog om de hoek komen kijken :( Ik ben zo nieuwsgierig, je durft toch wel te testen he?

19. veertje

veertje Fanatiek lid

En en en en en en?

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    EN? EN? EN? :D

Deel Deze Pagina