@nikki: jammer dat de auto tegenviel, wel lekker zo ff een weekend op stap @carolien: begrijpelijk dat je een maandje rust neemt, maar je zal zien dat het juist raak is @djezelf: WAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRR BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNN JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE? @justfem: nog geen wel nog steeds ongi gevoel Volgens mij moest djezelf vandaag weer laminaat leggen, misschien dat ze er daarom niet is.
@marieke: spannend! Gelukkig ben ik morgen veel online om je te kunnen feliciteren Oh ja ze moest laminaat leggen, nou afwachten dan maar wanneer ze daar mee klaar is!
1 ding is zeker, als ze negatief getest heeft dan ramt ze zo dat laminaat erin en als ze positief getest heeft dan doet ze het lachend dus s het ook zo klaar
Hoi meiden, Van de week niet geweest, moest de hele week werken. Jullie schrijven ook zoveel dat ik het soms niet meer bijhou. De dames die zwanger zijn geworden van harte gefeliciteerd, en voor de anderen ons moment komtn og wel. Helaas vandaag ongesteld geworden. Heb normaal dan veel buikpijn, nu geen klavhten gehad. Dus was zo aan het hopen. Maar goed volgende maand beter. Wil ook niet te ongeduldig doen dat werk volgens mij juist tegendraads. Groetjes
@DennisMartine: Balen meid! Nou op naar de volgende ronde! @Justfem: Dat vind ik dus ook, maar daar denken mijn schoonouders iets anders over dus ja..... Maar goed we zien wel wat februari brengen gaat. En idd het is heerlijk zonder banner, normaal elke dag even kijken op mijn banner nu kan ik dat gewoon ff niet doen. Heerlijk! @marieke: Ga je testen? of wacht je het gewoon af?
DJEZELF, ik ga zo de deur uit voor een wandeling dus ik EIS dat je binnen nu en 20 minuten hier ff komt melden hoe het zit.. En o wee als je dat niet doet en ik komt terug en zie dat je hier kwam 5 minuten nadat ik weg was Dus kom op!
djezelffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff : : : : dit is al de 21ste keer dat ik ff spiek op de laptop..... whaaaaaaa waar ben je nou :
Hier ben ik weer! Hmmm nog geen nieuws van Djezelf? Hoe lang kan het duren laminaat leggen? @dennismartine: jeetje vervelend dat ze zijn gekomen en ergens toch een beetje onverwacht. Maar wat je zegt er niet te veel mee bezig zijn is waarschijnlijk het prettigste. Kom gezellig in het cafeetje zitten en wat kan ik voor je inschenken?
@dennismartine: balen meis! @djezelf: ligt het laminaat al?er zitten hier heel veel mensen op jou te wachten Wat duurt wachten lang he
@marieke:kun jij niet even een testje doen dan duurt het wachten voor de rest weer iets minder lang ;P
@carolien: ben opzich van plan om morgen te testen, maar ik weet het nog niet zeker. Misschien doe ik het dinsdag of woensdag, ik weet het gewoon nog niet
sorry fem, vandaag nog maar niet ik hen met Cas ook pas 5 dagen overtijd positief getest, dus vandaar dat ik een beetje twijfel.
Ben ik weer! Nog niks Djezelf? poehe @mariek, knap zeg dat je nog niet test Knap maar erg jammer, dat wel