Nog steeds niks? ben net helemaal naar amsterdam geweest en terug, dacht moet meteen achter de laptop kruipen want ik moet het weten maar helaas
ik ga niet meer testen, mijn ongi is net gekomen. Balen op naar ronde 5, Fem schenk voor mij mojito in. Ik ga nu ff balen, man is er nm nog niet. Ik ben er later weer, met een goed humeur Djezelf en Runner: ik blijf voor jullie duimen [-o< Ik begin morgen meteen met ETOS-pillen.
sorry meiden had geen internet vanochtens en was de rest van de dag aan het parket leggen, dus kon niet eerder reageren. Heb nog neit getest, want had vanochtend toch wat bloed.. nu zo als het normaal gaat bij mij, dus ik verwacht over een dag of twee toch ongi te worden. Baal als een stekker dat ik mezelf toch weer heb laten geloven dat het misschien nu wel raak zou zijn. Trek het ook ff slecht nu allemaal dus! (maar ben ook doodop van het parket leggen en taarten bakken van de afgelopen dagen) Wel ontzettend bedankt dat jullie allemaal zo meeleven hoor. Maar ga er nu vanuit dat ik gewoon naar ronde nummer 12 ga. Kom morgen weer ff lezen en reageren op de rest, ben nu ff op.
Oh djezelf, wat balen voor je Kan me goed voorstellen dat je het evne niet trekt allemaal, je geduld word ook wel erg op de proef gesteld. Sterkte meis.
Ach meid...dat vind ik echt balen voor je en ik baal met je mee hoor. Liefs! @Marieke Jij en Djezelf en wie nog meer raak de komende ronde? Allemaal aan de etos pillen? Ik hoop dat jullie mij/ons snel volgen naar het andere topic!
Djezelf: oh meis, wat balen. Ik snap dat je er ff doorheen zit. Doe ff rustig aan. Dikke knuffel vanaf hier. @velobabe: ja, hoop ook snel met jullie mee te mogen kletsen. Ik vind het hier ook gezellie hoor, maar ben natuurlijk liever zwanger Maarehhhh volgende maand komen ik, Djezelf en Justfem jullie rust verstoren op het andere topic @lilly: 2de ronde etos pillen raak! oh dat geeft hoop,hihi
ohhhhhh, en ik baal echt. Ik heb nu echt trek in een wijntje, en ik heb dienst Misschien dat ik er straks toch maar eentje neem Fem, kom je zo ook nog ff naaar de bar?
@Marieke: Heee balen zeg! Nou hopen op de volgende ronde! @Djezelf: Het klote hoor meid! Hopelijk zet het toch niet door!
@Djezelf, balen meid! Hopen op een wonder en dat het niet doorzet! @Marieke, ook voor jou is het balen! Hopelijk is het de volgende ronde raak!
Wij zijn weer terug van een weekendje weg. Veelste weinig geslapen! Gisteravond was het hardstikke gezellig, heerlijk bijgekletst enz. toen het tijd werd om naar bed te gaan rond 01.30 werd Ruben wakker van de geluiden. Heb hem zachtjes weer neergelegd en ben mijn tanden gaan poetsen ed. (hij lag bij ons op de kamer) Toen ik weer terug kwam was hij weer aan het huilen dus aai ik over zijn hoofdje zit mijn hand onder de kots! Bed verschoont, Ruben schoon gemaakt even bij ons in bed gelegt en toen toch maar weer in het campingbedje, ondertussen was de kleine van die vriendin ook wakker geworden.. Maar zij viel weer snel in slaap. Vanmorgen heeel vroeg (voor ons) rond 06.45 Begint ie toch te huilen, en rechtop in bedje staan, ik til hem dus in ons bed, stinken dat ie deed! Tot aan zijn nekje onder de poep. Maar meteen in bad gezet met slaapzak en al. Iedereen weer wakker natuurlijk. Dus voor 08.30 hadden wij ons ontbijt er al inzitten. Voor de rest is ie supe gezellig en lekker aan het spelen. Maar morgen even afwachten wat ie dan doet... Djezelf, gedverderrie wat kan je lijf je voor de gek houden zeg! Marieke, jij ook al? Dan test ik morgen ook niet hoor! (zou toch veelste vroeg zijn... volgend weekend maar even afwachten) Ga nu even verder terug lezen.