wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    NikkiF, is het nog gelukt met de auto?

Carolien, vind je dat nou echt heel belangrijk een geboortedatum?
    Ik heb al besloten dat ik mocht het nog nodig zijn zelfs voor de maand December hard mijn best ga doen. ;)
    Heb echt hard getwijfeld of dat nou wel leuk is voor een kindje, maar weet dat de wens voor een kindje groter is dan de kans dat het met kerst/sint oud of nieuw word geboren. :p

Kartoelie, welkom hier!

Funny, welkom thuis!
    Veel geshopt daar ipv skieen? :)

2. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @runner: jeetje, lekker weekendje heb je achter de rug :( Vanavond maar weer een beetje bijslapen.
    Dus je gaat morgen toch maar niet testen? Hou je het dan op de 24ste? Ik blijf voor jou duimen [-o<

ff over de lijst, ik ben een beetje een doos en het lukt me niet echt. Maar als iemand het wel kan, ik ga naar de 5de ronde en mijn nod is 19 februari

3. Kartoelie

Kartoelie Lid

17 jan 2009
    17
    0
    0
    Bedankt voor het warme welkom dames! Kartoelie.... het zal toch je echte naam zijn! Misschien iets voor jullie 2de kindje? :) ;)

We hebben een zoontje, Mats. Hij is geboren op (de MOOIE datum) 06-07-'08. Mijn NOD verwacht ik op 14 februari. Ik zal op z'n vroegst de 12de testen denk ik.

4. Kartoelie

Kartoelie Lid

17 jan 2009
    17
    0
    0
    Waar kan ik het lijstje vinden?

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo dames !

@ Justfem, het was inderdaad wel balen van de Fusion, vooral omdat het zo ver rijden was. Maar goed, als het goed is hebben we morgen een proefrit in een vergelijkbare Meriva, voordat we naar Nijmegen rijden en het valt tegen ... Ik neem graag een HCG-shake van je ! ;)

@ MissFlower, ik hoop dat je je ei goed gevoeld hebt en dat je zwanger zult zijn deze ronde !

@ Kartoelie, van harte welkom hier ! :D

@ Carolien, we gaan niet zo vaak naar Mc Donalds, maar als we er zijn vindt Thijs het heerlijk ! Ha ha ! Hij eet dan altijd "kippe" ;)

@ Marieke81, het is wel grappig om een weekend op pas te zijn, maar liever niet om auto's te shoppen. Ik hoop dat we snel succes hebben, want de leenauto die ik nu heb (een heeeeeele oude Toyota Starlet) ben ik echt zwaar moe nu. Morgen moet ik er weer mee naar het werk en Thijs ophalen ... hij kan nieteens op de achterbank ... :(
    Balen zeg dat de :evil: zijn gekomen. Sterkte ermee !

@ Dennis martine, voor jou ook balen zeg, die :evil: . Veel sterkte meid !

@ Djezelf, jij ook veel sterkte ! Vervelend hoe een vrouwenlichaam ons steeds in verwarring kan brengen !

@ Runner, de auto was helaas slecht behandeld, veel krasjes erop. We hebben nu een andere op het oog, een Opel Meriva. Ook deze staat niet naast de deur, in Nijmegen ! Maar goed, we gaan nog een poging wagen ! :eek:

@ Allemaal, ik had vorige week woensdag, toen mijn ovu-test positief was, wat bruin-verlies. Kan dat duiden op een eisprong ? Het voelde in elk geval alsof ik echt een ovulatie had. Vanmiddag had ik bij het afvegen licht bruin/roze aan het papier. Kan dit duiden op een innesteling ? Ik had dat bij Thijs niet, dus het is compleet nieuw voor mij. Het kan wel een innesteling zijn qua tijd. Ik heb er alweer hoop op gevestigd, ik hoop niet tevergeefs. Wat is jullie mening ? Nu duurt het helemaal lang voordat ik testen kan ...

Groetjes,
    Nikki F

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    @Djezelf: Hey meis, wat verschrikkelijk balen zeg :( ik kan er zelf bijna om :cry:. Een knuffel van mij en ik hoop dat je je snel wat beter voelt ;) Je vieux-cola staat nog bij de bar, dus mocht het doorzetten dan kun je hem komen opdrinken. En ik duim nog even dat het niet doorzet [-o<

@Marieke: jij ook al ongi, ik wilde gisteravond nog online komen maar mijn mannetje had de laptop totaal in bezit genomen. [-(

@runner: klinkt erg vermoeiend zo'n nacht, ik heb het met noa ook een paar keer gehad. Nou nu moet jij maar positief bericht gaan brengen over een paar dagen ;)

@NikkiF: die bloedingen die je hebt gehad die kunnen idd je ei en innestelling zin, had ik ook afgelopen ronde, ook nooit eerder, bij mij betekende het niets helaas, maar op het forum staan ook verhalen waar het wel goed nieuws betekende ;)

Ik heb 4 rondes Etos-pillen gedaan, dus ik doe deze ronde ff niet mee, ik wijk altijd al af van de massa :) dus misschien dat bij mij de Etos juist niet meewerkt :)

7. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama

Appeltje - 1e zoontje Kevin 11-10-2007 - nu ronde 2 - NOD 9 feb
    BonaLisa - 1ste Iris 26-8-2007 - nu in ronde 4 - NOD ? jan
    Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - nu pauze? daarna ronde 3 - NOD ? feb
    Dennismartine - 1ste Luuc 15-08-2008 - nu in ronde 5 - NOD ? feb
    Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - nu in ronde 11 - NOD 18 jan
    Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 5 - NOD 4 feb
    Karagoz - 1ste zoon 2 jaar - ronde ? - NOD 22 jan?
    Kartoelie - 1ste Mats, 06-07-'08 - nu in ronde 1 - NOD 14 feb
    Manuela79 - 1ste Louise 18-06-2007 - begint in juni
    Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 5 - NOD 19 feb
    MissFlower - 1e prinsesje 21 mnd - nu in ronde 2 - NOD 2 feb
    Msbs - 1e ? 6 maanden - nu in ronde 2 - NOD ?
    NikkiF - 1e Thijs 10-10-2006 - nu in ronde 1 - NOD 28 jan
    Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 4 - NOD 25 jan
    Sandrina - 1e Sten - nu in ronde 1 - NOD 25 jan
    Shaula - 1e Aisha 23-02-2008 - nu in ronde 1 - NOD 30 jan
    Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart '09 - NOD ?
    wendelaa - 1st Eva 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD 24 jan
    Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 3 - NOD ? feb

--------------------------------------------------------------------------------

Positieve gedachte van deze maand :)
    DE JANUARI 2009 TESTEN: 2 STREEPJES IS IN DE MODE! =D>

Positieve gedachte van 2009: heel veel baby's!!! :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby: :baby:

--------------------------------------------------------------------------------
    Test dagen
    ? jan - Bonalisa
    18 jan - Djezelf
    22 jan - Karagoz
    24 jan - Wendelaa
    24 jan - Runner
    25 jan - Sandrina
    28 jan - NikkiF
    30 jan - Shaula
    02 feb - MissFlower
    04 feb - Justfem
    ? feb - Carolien82
    ? feb - Dennismartine
    ? feb - wenneke20
    9 feb - Appeltje
    12-14 feb - Kartoelie
    19 feb - Marieke81

Lijst met de zwangeren van dit topic
    April:
    Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 - zwanger in ronde 10

Juni:
    Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 - zwanger in ronde 4.
    Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 - zwanger in ronde 12.

Juli:
    Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 - zwanger in ronde 2
    Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 - zwanger in ronde 1
    Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 - zwanger in ronde 8

Augustus:
    Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 - zwanger in ronde 1
    Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 - zwanger in ronde 4
    Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 - zwanger in ronde 4
    Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - uitgerekend 16-08-2009 - zwanger in ronde 3
    Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 - zwanger in ronde 12

September:
    Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 - zwanger in ronde 4
    Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - uitgerekend 07-09-2009 - zwanger in ronde 1
    Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 - zwanger in ronde 5
    Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - uitgerekend 18-09-2009 - zwanger in ronde 6
    Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - uitgerekend 21-09-2009 - zwanger in ronde 4
    Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - uitgerekend 22-09-2009 - zwanger in ronde 10

Geen datum van bekend:
    Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2
    Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1

Ben je zwanger van een 2de kindje dan kun je ook gezellig meekletsen op: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=125707

Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn

8. veertje

veertje Fanatiek lid

@djezelf,hopen maar dat het niet doorzet.

@runner, vervelend dat jullie kleine man zo ziek is geworden, wij gaan vrijdag een weekje weg, hoop dat Stijn niks krijgt.

@nikkif, ik heb wel eens gelezen dat er bij de eisprong wat bloed vrij kan komen dus volgens mij kan het wel.

Hier gaat voor de rest eigenlijk alles goed :D

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nikki, wanneer kun je die andere auto halen dan?

Justfem, ben jij zo dwars tegen de draad in dan?
    Hopelijk werken die Etos pillen bij jou niet! :p

Ruben werd vanmogen weer wakker in de kots...
    Wasmachine maakt weer overuren. ;)
    Maar trek heeft ie wel.
    Pakte beneden gekomen meteen zijn eigen stoeltje en schoof die aan tafel en zit nu weer aan een boterhammetje.

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden 2 februari werken
    2maande proeftijd en dan 3x half jaar contract.
    huisjes schoonmaken

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    en om 3uur dokter want het been waarvan ze dachte heupdisplasie houd ie stijf met kruipen en gebruikt ie m niet dus voor zekerheid even naar dokter

12. veertje

veertje Fanatiek lid

@wenneke van harte met je werk, hopen dat het allemaal meevalt bij de dokter succes.

13. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @wenneke: gefeliciteerd met je nieuwe baan ;) en succes bij de dokter ik hoop dat het meevalt voor je kleine.

@runner: ik ben het type waarvan de dokteren zeggen hmmm vreemd dat zien we niet vaak en behoor tot die 0,02 in een gebruiksaanwijzingen waar iets niet werkt zoals het hoort hahahaha, dus dan ga ik er maar vanuit dat dat voor de Etos-pillen ook zo is :). Gelukkig eet je kleine man wel, ik hoop dat hij zich snel beter voelt.

@veertje: ook geen zwangerschapsklachten?

14. veertje

veertje Fanatiek lid

Was misselijk steeds maar dat is sinds gisteren weg en heb nu wat steken in mijn buik, ga zo lekker samen met mijn kleine man een middagtukje doen daarna is het vast wel over :D

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @wenneke: gefeliciteerd met je baan!

@justfem: ik gebruik ze deze ronde ook niet maar dat is omdat ik ze toch vergeet in te nemen en heb ze bij me dochter ook niet nodig gehad hihi

@veertje: dus de kwaaltjes komen al, dat is minder he maar goed dat moet je er maar voor over hebben hihi

@runner: arme ruben, beterschap met hem

nou het is hier weer aftellen...

16. veertje

veertje Fanatiek lid

Heb het er ook zeker wel voor over :D hoop dat jullie snel ook allemaal kwaaltjes krijgen :D

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Zwangeren, hoe is het met jullie borsten?
    Groter/pijnlijker/steken/brandende tepels/donkerder?

Veertje, welterusten. :)

Wenneke, gefeliciteerd met je nieuwe baan.

Missflower, ik tel met je mee!

Justfem ,we gaan er gewoon vanuit dat die etos pillen niets doen voor jou en nu je ermee gestopt bent je ook meteen zwanger word! :p

Ik denk dat ik mijn etos pillen opmaak en dan bij de tuinen teunisbloem olie ga halen.
    Mijn cyclus moet op de een of andere manier korter/regelmatiger worden. ;)

18. veertje

veertje Fanatiek lid

@runner, het enige waar ik last van heb bij mijn borsten is als ik mijn bh uittrek verga ik van de pijn en dat duurd ongeveer een minuutje of 10 en daarna is het over, voor de rest niks bijzonders :D

Mannetje kijkt nog even sesamstraat en dan lekker ffies liggen :D hij moet en zal Ernie zien :D

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Veertje, maar waar doet het pijn?
    Zijn het je tepels of echt je (.)(.) zelf?

20. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @runner: daar ga ik ook maar van uit ;), ze hebben mijn cyclus wel verkort naar 26 dagen, hopelijk blijft het nu regelmatig aar da's ff afwachten van daar dat ik toch nog maar mijn laatste ovu-testen gebruik om mijn ei te traceren, dan weet ik wanneer ik ongeveer mijn :evil: kan verwachten. Heb je al klachten die kunnen wijzen op een evt. zwangerschap?

@veertje: weltruste! En gelukkig dat het nog meevalt met de klachten ;)

@Missflower: staat een HCG-shake voor je op de bar ;) En ik duim voor je over een paar dagen kom ik ook weer aftellen.

Deel Deze Pagina