wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Mijn (.)(.) doen dus zeer.
    Als of ze met 1000 naalden in mijn tepels aan het steken zijn.
    Maar vraag me dan ook meteen af of ik dat vorige maand niet had...
    Dacht dat toen alleen m'n (.)(.) zelf zeer deden toen.
    Meteen maar die kalender bijhouden. ;)

Hoelang duurde jou cyclus daarvoor dan?

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Voor Noa (met de pil) 30 dagen. Periode tussen de pil en de mirena 3 maanden 28-36 dagen (was ws ontpillen), na mirena (sept '08) 32-30-28-26-nu? Gemiddelde in de kalender komt nu op 26, dus hoop dat het daar bij blijt. Daarom durf ik de Etos-pillen eigenlijk ook even niet meer te nemen korter dan 26 dagen hoeft van ij ook niet ;)
    Ik had afgelopen ronde ook de klachten die jij nu hebt, het vervelende is dat het zowel een zwangerschapskwaaltje kan zijn als een ongi-kwaaltje :( Maar hoop voor jou dat het op het eerste duidt :) Ik had het zo erg dat ik last had van mijn BH en die liever uit deed. Achteraf toen ik terug las in de kalender, zag ik dat ik het ook wel had aangegeven, maar in mijn beleving was het toen minder erg. Fijn hoor hoe je jezelf lekker onzeker kunt maken ;) Waarom is e rniet 1 klacht waardoor je gewoon gelijk vanaf de bevruchting weet dat het raak is :( Zou toch veel prettiger zijn?!

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nou idd! Die 2 wachtweken vind ik echt overbodig. :x

4. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Vrouwen hebben het maar zwaar, we moeten elke maand bloeden, we moeten baren en dan moeten we ook nog na maar een paar dagen vruchtbaarheid elke maand! 2 weken wachten om te weten of je zwanger bent of niet [-(, voor mannen is het veel makkelijker :rolleyes:

5. veertje

veertje Fanatiek lid

@runner, mijn borsten zelf doen echt zeer, net alsof iemand er ontzettend gewichten aan gehangen heeft, mijn tepels zelf zijn wel wat gevoeliger maar echt pijnlijk nee.

6. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    @marieke: hier nog een mojito voor jou ;)

7. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Zo hier ben ik dan ook weer ff. Heb een drukke nacht en dag achter de rug. Vannacht moest ik werken, ik werd opgeroepen voor de ok. En vandaag eerst op kraamvisite en daarna nog allerlei dingetjes gedaan. Nou ben er alweer overheen dat ik ongi ben geworden, tuurlijk baal ik enorm maar ik heb alleen maar mezelf ermee. Het nadeel is gewoon dat ik van Cas snel zwanger was en ik her daarom erg lang vind duren. Ik weet dat het pas de 5de ronde gaat worden, dus ik ga er weer voor. Ben vanmorgen begonnen met de etos pillen, eens ff kijken wat die met mijn cyclus gaan doen. hopelijk wordt hij iets korter.

@wenneke: gefeliciteerd met je nieuwe job, hoe is het bij de dokter gegaan?

@runner: oooooooohhhhhhhhhhh pijnlijke boobies, hopelijk is het een goed voorteken. Hoe is het nu met de kleine man?

@justfem: thanx voor je lekkere drankje ;) . Ik ga deze maand ook mijn laatste 3 testen opmaken, rond mijn ei. Ik ga ook lekker leven, lekker stappen met mijn vriendinnen en gewoon onbezorgd in het leven staan. Tuurlijk ga ik regelmatig klussen, en dan gaan we wel zien wat deze maand brengt. Ik probeer er gewoon iets minder mee bezig te zijn(hoewel dat soms lastig is als je op zo'n forum als dit zit, maar ik vind het gewoon gezellig)

@missflower: zit je lekker op de wachtbank?hihi Vervelend he, die twee weken wachten

@djezelf: hoe is het nu bij jou?

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    dokter gaat contact opnemen met d efysio en overleggen watz e gaan doen dan belt ze mij terug

9. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Djezelf en Marieke, balen meiden!

Runner, wel lekker gehad maar toch geen aanrader om zwanger op wintersport te gaan zonder je kind! Hormonen die vrezelijk te keer gaan, niet kunnen skieen en je vrezelijk schuldig voelen tegenover je kind ... :( .
    Beterschap met je Ruben! Gelukkig blijft hij wel lekker eten, heb je kans dat hij niet zo zwak wordt!

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ha meiden,

@Wenneke, gefeliciteerd met je nieuwe job! Succes!

@Runner, beterschap met je kleintje! Het heerst nogal geloof ik. Aïsha is ook zo ziek geweest afgelopen week!

Van mijn banner klopt niks, daar ben ik nu achter. Had nog steeds van die ongipijntjes dus ik had vanochtend een ovutestje gedaan. Vrij donkere streep. Nu heb ik er net een gedaan, een heeeele donkere teststreep. Als ik mijn mannetje nu zover krijg om vanavond te klussen, ben ik dan nog niet te laat of wel al? Ik snap dat niet zo goed. Is mn eitje nu dan al gesprongen? Ik weet dus in ieder geval waar die ongipijntjes vandaan komen... :D

11. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @shaula: nee hoor, dan ben je nog niet te laat. Ovu testen meten je lh-piek, na 24tot 48 uur na je piek heb je pas echt je ei. Dus als je vandaag een positieve test hebt, dan springt je ei morgen of overmorgen, Dus vooral klussen vanavond dan zit je helemaal goed ;)

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @marieke: tja dat wachten vind ik ook maar niks.. maar helaas hoort het er bij.. ondanks dat ik totaal geen geduld heb

@wenneke: heb even gemist waar voor je fysio nodig hebt?

@funny: lijkt me ook heel moeilijk zolang zonder je kind.. als je nou kon skieen dan had je wat afleiding maar ja als je dat niet kan en wat alleen zit dan mis je hem enorm natuurlijk!

13. Kartoelie

Kartoelie Lid

17 jan 2009
    17
    0
    0
    Wat doe je als je even niks te doen hebt :oops:

14. Kartoelie

Kartoelie Lid

17 jan 2009
    17
    0