whihihihi JA! had het echt niet meer verwacht na die bloedinkjes! Maar net getest en toch echt een duidelijke tweede streep! stond me een partij te janken! Mijn man dacht dat het niet raak was en dat ik daarom moest huilen. (rare mannen)
Wanneer ben je uitgerekent vertel vertel? Manlief zat vanavond nog naar de lijst te kijken en zag dat jij al ontzettend lang bezig was en vond dat heel erg sneu dus ik gaf net een hint dat de gene van wie jij het sneu vond is niet meer sneu (kon niet meer zeggen want we hebben visite)
Haha zit lekker met laptop op schoot Moet hier toch alles in de gaten houden anders had ik dit goede nieuws gemist
WWWWWWwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Ik sta de dansen op mijn bank, djezelf wat een super nieuws! Meissie het is je zo gegunt, van harte!
Kartoelie, allereerst welkom en wat heb je dat supermooi gedaan! Djezelf; jaaaaaaaaaaaaa dus toch! Ik wist het Van harte gefeliciteerd hoor!