Oh ben blij dat jij hem ook goed kan zien. Was al bang dat het te onduidelijk was. Maar ga morgen toch nog wel een keer testen. Gewoon ff kijken of hij dan wel nog wat donkerder is.
nou die is duidelijk genoeg hoor! Meid, wat ben ik onwijs blij voor je Wat zal jij lekker slapen, of juist niet Ik hoop dat justfem ook nog ff komt spieken vanavond, dan kan ze zien dat haar droom is uitgekomen
ja ik zat al te denken dat ik haar maar ff een pb-tje stuur. Ben ook erg benieuwd wat ze ervan zal zeggen.
ik zou haar idd een pb-tje sturen, ik denk dat ze dit toch wel heel graag wil weten. Ze heeft zo met je meegeleeft. Dan leest ze et misschien ook eerder
Hallo allemaal ! @ Djezelf, hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap ! Geniet ervan ! En stuur maar wat HCG door naar Limburg ! @ Justfem, jammer dat je dezelfde dingen had als ik nu maar toch niet zwanger was. Ik ben eens heel benieuwd waar het voor ons deze ronde op uit zal draaien. Ik heb wel hoop, maar dat had ik de vorige ronde ook en dan valt het zo enrom tegen als het niet zo is ... we zien het wel ... @ Veertje, wat fijn dat het zo goed gaat ! Pijnlijke borsten had ik ook de eerste wekern toen ik zwanger was van Thijs. Langzaam werd dat minder. @ Runner, we hebben nog niets toegezegd wat betreft een auto. Ik hoop dat we heel snel een andere vinden. We hebben een mooie gezien, ik hoor morgen of hij nog beschikbaar is of niet. Duim maar van wel ! Pijnlijke borsten had ik vorige ronde ook, dus ik dacht echt dat ik zwanger was omdat ik dat bij mijn zwangerschap van Thijs ook had. Maar niet dus, het zegt blijkbaar toch niet alles, helaas. En ik vind die twee weken wachten ook echt vreselijk ! Wie dat bedacht heeft ! @ Wenneke, gefeliciteerd met je baan. Ik hoop dat het snel weer goed gaat met je manneke ! @ Kartoelie, wat heb je de lijst mooi gemaakt ! Wij zijn nu bezig met ronde 2, dat was nog niet aangepast, ook in de oude lijst niet. Misschien kun je het aanpassen, maar je mag het ook laten staan ... misschien mogen we wel op de andere lijst binnenkort ... hoop doet leven, toch ? Hier is voor de rest alles rustig, geen roze slijm meer ... ik zou willen dat ik al kon testen ... Groetjes, Nikki F
ik kan natuurlijk dan niet achterblijven, het heeft mij ook gehholpen.. dus bij deze, hier voor jullie meiden!
Dank je wel Djezelf ! We kunnen ze heel goed gebruiken ! Justfem heeft voor mij ook januari gependeld ... ik hoop dat ze hier ook gelijk zal krijgen ! Veel liefs, Nikki F
gefeliciteerd meid verder weet ik t niet ben hele nacht wakker geweest aangezien er weer een ziek is . ga m dalijk ook wegen want denk da ie afgevallen is aangezien je ze ribbe kan voelen en eerst niet. ook gaat blijft effe staan als we m aan tael zette maar laat ie tafel los dan is boem
@Djezelf I knew it Raar is dat he, je denkt dat het niet gelukt is en dan is het toch raak... Gefeliciteerd!
@djezelf: Ik was gisteren niet meer online, we waren een avondje aan het klussen Maar dacht nog wel om om kwart voor 12 zal ik nog even gaan kijken, misschien is er nog wel iets leuks gebeurd Nou en wat zie ik vanochtend, heel goed nieuws zelfs! @de rest lees straks even terug, moet ff op mijn werk wat dingen doen, dus vanmiddag de rest van mijn reacties
@Djezelf; GEFELICITEERD!!!! \/ \/ Wat goed! Wat zal jij blij zijn. En inderdaad, mooie streepjes hoor! (En ook inderdaad mooie trouwfoto's!) @Kartoelie, Wat een mooie lijst. Alleen ik moet mijn banner nog aanpassen en mijn NOD wordt 3 februari want ik heb pas net mn ei gehad. Kun jij dat aanpassen? Justfem heeft bij mij gependeld; zwanger in februari van een meisje en ook de positest in februari. Alleen gaat dat niet helemaal lukken als ik nu pas mijn volgende NOD 3 feb heb en een langere cyclus. Maar goed, met alleen "zwanger in februari" ben ik ook al dik tevreden Of alleen de positest in februari natuurlijk haha
Tjees, ik hou het hier echt niet bij nu wij nog geen internet thuis hebben Ik ga nog een keer een banner maken waar staat hoe ver ik ben! Maar vandaag ben ik 5 weken en 4 dagen. Voel me verder prima. Veel succes jullie! En Kom op Runner, jij ook he!
onwijs bedankt voor de felicitaties hoor meiden! Het is erg fijn om te zien dat er zo word meegeleefd! Ben net ziek naar huis gegaan, komt hier een flink griepje opzetten vermoed ik. @wenneke: heb je het nou over je zoontje? als hij zo is afgevallen dat je eerst zijn ribben niet kon voelen en nu wel... klinkt niet goed! Je kan toch ook nog ff naar het consultatiebureau gaan. Daar hebben ze volgens mij ook inloop-spreekuren (hier wel in ieder geval) @shaula: precies, gewoon mooi zwanger worden/ zijn in februari toch! @nikkiF: je kan beter vragen of ze niet ook ff over je wilt dromen. Dat was het gene waarmee ze bij mij gelijk had! hoe is het vandaag bij jou? @Justfem: denk dat we je voortaan maar beter; charfem of justchar moeten noemen.... @marieke: nou kon idd maar slecht slapen, mijn hoofd tolde van alle dingen waar ik ineens aan moest denken. (gezonder eten, deze keer niet zoveel aankomen als de vorige keer , kamertjes opknappen, vertellen aan mijn moeder etc.. pfff)