@alike: heel veel sterkte ! @carolien: beterschap met je dochtertje! @runner: zo he wat vervelend dat het allemaal zo onregelmatig gaat en zolang duurt... scheelt dat je nu wel steeds ongi wordt maar je moet wel geduld hebben zeg! hier nog 11 dagen te gaan
aliki sterkte meis ik moet effe stoom afblazen hier anders doe ik t tegen schoonloeder nou schoonloeder smste net ze gaat niet mee naar de huishoudbeurs en 9maande beurs ze s door haar rug gegaan en ze was vorig jaar al moe toen ze meegeweest was en me schoonvader is die dag jarig ik liep er met 36weken nog rond heb terug gesmst ga wel alleen soms kleine man is lekker naar kdv en wij gaan straks voor trouwringe weg fijne dag
Hoi meiden, @Djezelf;VAN HARTE GEFELICITEERD! aliki83; heel veel sterkte met het verwerken van jullie mk. NikkiF; Als je last hebt van misselijkheid kun je wel een dag of 2 voordien testen want dat betekend dat je HCG waarde hoog is. Ik was ook heel beroerd 2 dagne voor mijn NOD en hebt toen ook getest. Ik kom niet zo vaak kijken omdat ik wel kan janken als ik zie dat er weer iemand zwanger wordt. Gun het jullie allemaal zo, maar ben zo bang dat het bij ons niet gaat lukken en luuc een toevals treffer was. Mijn man denkt daar heel anders over komt wel goed zegt hij steeds. Mannen zijn er heel anders in als vrouwen denk ik. Hij vind dit forum dan ook maar niet zegt je maakt jezelf er alleen maar gek mee. Heeft ook wel een klein beetje gelijk natuurlijk. Hoe zijn jullie mannen daarin?
@wennek: maar ze kan er toch niks aan doen dat ze door de rug is gegaan of zie ik dat verkeerd? @mandy: leuk dat je komt spieken? hoe gaat het met je? wil je weten wat het wordt? @dennismartine: ik snap dat je onzeker bent en weet verder eigenlijks niets te zeggen behalve dat ik hoop dat het gauw raak mag zijn.. wbt mijn man, die is ook heel nuchter
ze is niet door d r rug gegaan want heb ze net zien lopen maar ach ja ik weet al langer da ze soms mense voor gek houd kom goed hahah
@aliki: he wat vreselijk voor jullie! neem j etijd om het te verwerken en zoals al eerder gezegd, ja mag hier ook komen spuien hoor! Sterkte! @dennismartine: mijn man is net zo. allemaal onzin, denkt ook eigenlijk dat er alleen maar mutsen hier schrijven.. toen ik hem duidelijk maakte dat ik hier ook zat..... tja ... maar nadat ik hem van Justfem had verteld is hij wat bij gedraaid. @nikkif: bij jonathan teste ik vier dagen voor nod ookal positief! Dus het kan wel hoor... @wenneke: succes met ringen uitzoeken! @justfem: en gelukt door het barre weer? Of valt het bij jou wel mee? @runner: wat een verhaal...3x ongi in 11 maanden. Pfff als iemand niet zwanger wil worden is dat natuurlijk ideaal.. ..maar als je op een beebje wacht..wat erg zeg! Wel fijn dat het dan nu wel goed loopt je cyclus. hoe kan dat dan nu wel goed zijn gegaan? Komt dat door de zwangerschap dan? @all: heb 'sochtend nog de tweede test gedaan, die was net zo licht. dus wil straks nog even naard ewinkel en dan een CB halen. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust. Oh nog even belangrijk nieuws: COLA is schadelijk als je zwanger wilt worden of al zwanger bent. schijnt het foliumzuur aftebreken. (heeft mijn man gevonden op internet..) zal zo wel even het linkje plaatsen. (of was dit al bekend nieuws?)
Djezelf, nee, dat wist ik niet. Maar schadelijk? Er zijn zoveel meiden die geen foliumzuur slikken... Ben je al naar de winkel? Ik heb geen idee hoe het komt dat ik nu wel weer een soort van cyclus heb. Misschien heet het idd wel met de zwangerschap te maken, geen idee. Dennisenmartine, mijn vriend snapt sowieso niet dat ik aan vreemde meiden vertel dat ik geklust heb.
he bah, nou ja goed dat ik het weet, drink ik het vanaf nu maar gewoon af en toe.. ben er gek op namelijk! dit net gelezen: http://www.ad.nl/binnenland/article1680881.ece volgende ronde geen cola voor mij! haha
@carolien: als eerste beterschap voor je kleine meid! Wat betreft de problemen met noa's oude school, die hadden met bepaalde gebeurtenissen tussen noa en mijn ex te maken, we lopen vanwege bepaalde dingen (o.a. ADHD verschijnselen, maar dat is het niet) al meer dan 4 jaar bij de GGZ met haar, ik heb altijd een open communicatie met haar school gehad hierover. Toen vorig jaar een aantal dingen aan het licht kwamen, heb ik direct stappen ondernomen en school op de hoogte gebracht. De instelling waar we terecht kwamen vond ook dat we juist gehandeld hadden en vond het dat het hele gebeuren als afgesloten kon worden beschouwd. En dat noa niet behandeld zou worden. Wel heb ik zelf een kindertherapeute met noa aan de slag laten gaan en dit heeft haar gedrag heel erg verbeterd, ook haar schoolprestaties zijn goed. Alleen is er een IB-ster op school die het dus niet voldoende vond wat er allemaal gedaan was en die ging dreigen met AMK, instellingen kozen in eerste instantie onze kant, maar na een gesprek met de IB-ster werd er weer van alles in het werk gezet. Uiteindelijk blijkt nu 1,5 jaar later dat de IB-ster alles ernstiger heeft voorgedaan en voornamelijk 'oude koeien uit de sloot heeft gehaald'. Het heeft de nodige stress in ons huidige gezinsleven gebracht, vandaar dat ik erg opgelucht ben dat het nu eindelijk klaar is. We hebben 1,5 maand geleden besloten om noa naar een andere school te doen. Ten eerste omdat we in de tussentijd verhuisd zijn en deze school nu relatief ver weg is en ten tweede omdat we hopen dat noa zo met een 'schone lei' kan beginnen. Zo heel verhaal maasr dit is het zo'n beetje in grote lijnen @Dennisenmartine: heel herkenbaar! Mijn man vind het ook maar niks dit forum. Hij vind ook dat ik er zo te veel mee bezig ben. In de eerste rondes kon ik er ook slecht tegen dat de andere (snel) zwanger waren, maar ik heb me deze ronde voorgenomen om vooral blij te zijn voor de anderen. Wat betreft dat het niet meer 'lukt' ook daar kan ik me veel bij voorstellen, omdat ik een curettage heb ondergaan in 2005 heb ik soms ook de angst wat als het niet meer lukt, want ja misschien ben ik wel net diegene die onvruchtbaar ervan is geworden. Ook daar vind mijn vriend 'laat de natuur gewoon z'n gang gaan' en 'als het niet meer lukt je hebt toch al een kind'. Dat komt de ene keer harder aan dan de andere keer, maar ergens weet ik wel dat ie ook gelijk heeft en dat ik me niet te veel moet mee laten slepen door mijn negatieve gedachten en er vertrouwen in moet houden dat het vast nog wel eens zal lukken. En wat betreft het forum, ik denk niet dat het heel veel uitmaakt of je hier wel of niet kletst, hier kun je je ei kwijt en je teleurstelling delen net als de vreugde als het wel raak is. In de 'buitenwereld' kom je ook zwanger vrouwen tegen en dat steekt dan ook. Ze zeggen wel eens treedt je angst tegemoet en je zult het overwinnen en zo zie ik dit forum ook, want hier zie je dat het aantal rondes heel erg kan verschillen, maar ook dat veel rondes niet perse betekend dat het niet zal lukken En voor je het weet sta je ook op de roze lijst en let maar op dat gebeurd wanneer je het het minste verwacht @Djezelf: heb idd weleens zo iets gehoord (drink zelf geen of nauwelijks cola), kreeg overigens van mijn homeopaat de tip om naast foliumzuur ook B3 te slikken in het eerste trimester, dat schijnt goed te zijn voor het zenuwstelsel van de baby en om het laatste trimester visolie capsules te slikken, wat goed is voor de ontwikkeling van de hersenen. Weer valt hier heel erg mee, 't is droog, waait wel wat maar hoef niet te klagen. @wenneke: ik zou ook alleen gaan, zeker als ze vorig jaar al moe werd. Ik ga liever met iemand die ook graag wil gaan, dan met iemand die met tegenzin gaat Veel plezier met het uitzoeken van de ringen. @runner: jij bent gewoon zwanger @mandy1: gaat alles goed met het hummeltje in je buik? Leuk dat je even komt kijken hoe het met ons gaat
Aliki83 - 1ste Dinos 5 jaar - ronde 1 (na mk) - NOD ? Appeltje - 1e zoontje Kevin 11-10-2007 - nu ronde 2 - NOD 9 feb BonaLisa - 1ste Iris 26-8-2007 - nu in ronde 4 - NOD ? jan Carolien82 - 1ste Dochter 3 jaar - nu pauze? daarna ronde 3 - NOD ? feb Dennismartine - 1ste Luuc 15-08-2008 - nu in ronde 5 - NOD ? feb Justfem - 1ste Noa, 26-09-2001 - nu in ronde 5 - NOD 4 feb Karagoz - 1ste zoon 2 jaar - ronde ? - NOD 22 jan? Kartoelie - 1ste Mats, 06-07-'08 - nu in ronde 2 - NOD 14 feb Manuela79 - 1ste Louise 18-06-2007 - begint in juni Marieke81 - 1e Cas 10-01-2008 - nu in ronde 5 - NOD 19 feb MissFlower - 1e prinsesje 21 mnd - nu in ronde 2 - NOD 2 feb Msbs - 1e ? 6 maanden - nu in ronde 2 - NOD ? NikkiF - 1e Thijs 10-10-2006 - nu in ronde 2 - NOD 28 jan Runner - 1e Ruben 20-02-2007 - nu in ronde 4 - NOD 25 jan Sandrina - 1e Sten - nu in ronde 1 - NOD 25 jan Shaula - 1e Aisha 23-02-2008 - nu in ronde 1 - NOD 3 feb Verena87 - 1ste Dayenne 27-12-2007 - pauze tot maart '09 - NOD ? wendelaa - 1st Eva 3 jaar - nu in ronde 2 - NOD 24 jan Wenneke20 - 1ste Niels 02-03-2008 - ronde 3 - NOD ? feb -------------------------------------------------------------------------------- Positieve gedachte van deze maand DE JANUARI 2009 TESTEN: 2 STREEPJES IS IN DE MODE! =D> Positieve gedachte van 2009: heel veel baby's!!! -------------------------------------------------------------------------------- Test dagen ? jan - Bonalisa 22 jan - Karagoz 24 jan - Wendelaa 24 jan - Runner 25 jan - Sandrina 28 jan - NikkiF 02 feb - MissFlower 03 feb - Shaula 04 feb - Justfem ? feb - Carolien82 ? feb - Dennismartine ? feb - wenneke20 09 feb - Appeltje 12-14 feb - Kartoelie 19 feb - Marieke81 -------------------------------------------------------------------------------- Lijst met de zwangeren van dit topic April: Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 - zwanger in ronde 10 Juni: Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 - zwanger in ronde 4. Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 - zwanger in ronde 12. Juli: Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 - zwanger in ronde 2 Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 - zwanger in ronde 1 Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 - zwanger in ronde 8 Augustus: Isis75 -1ste meisje 02-05-2007- uitgerekend ?-08-2009 - zwanger in ronde 1 Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 - zwanger in ronde 4 Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 - zwanger in ronde 4 Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 - zwanger in ronde 12 September: Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 - zwanger in ronde 4 Tinkerbellmama - 1e zoon 7 jaar - uitgerekend 07-09-2009 - zwanger in ronde 1 Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 - zwanger in ronde 5 Andi - 1ste Gabriël 27-02-2007 - uitgerekend 18-09-2009 - zwanger in ronde 6 Knuf - 1ste Daphne 03-01-2007 - uitgerekend 21-09-2009 - zwanger in ronde 4 Veertje - 1ste Stijn 07-01-2007 - uitgerekend 22-09-2009 - zwanger in ronde 10 Djezelf - 1ste Jonathan 10-01-2007 - uitgerekend ?-09-2009 - zwanger in ronde 11 Geen datum van bekend: Alieke - 1ste Loïs 03-12-2007 - zwanger in ronde 2 Mandy1 - 1ste Noa 24-03-07 - zwanger in ronde 1 Ben je zwanger van een 2de kindje dan kun je ook gezellig meekletsen op: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=125707 -------------------------------------------------------------------------------- Hoe zet je het plaatje er in > [ img]http://i310.photobucket.com/albums/kk415/justfem/BabyShower.gif[/img] alleen dan moet de eerste [ img] zijn
http://kinderspul.blog.nl/negen-maanden ... angerschap hier de link die ik beloofd had. Ga nu ff op bed, ben erg moe, maar komt vooral door griepje. Dat van die visolie wist ik ook al ja, maar eet dan liever echte vis.. vind ik veelste lekker!
Jeetje ik heb wel een lang antwoord gepost voor de lijst valt me nu pas op @Mariek81: nee mijn ei kan ik dan niet missen en foei, foei, stiekem internetten op je werk