wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ ceren, Hartelijk gefeliciteerd ! Super ! Geniet ervan !

@ Appeltje, het is heel spannend. We gaan nu slapen, dan is het sneller ochtend ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

2. ceren

ceren Lid

22 jan 2009
    80
    0
    0
    brabant
    nikki heel veel succ6 spannend!

3. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Joehoe, hier ben ik dan ook nog even......En ik had nog zo beloofd dat er meer leven in dit topic geblazen moest worden :) Maar er is vandaag toch weer genoeg geschreven

@wenneke: Ik sluit me aan bij de rest, alles is denk al gezegd. Praat met je mannetje, jullie komen er echt wel uit. Jullie willen toch trouwen om de liefde? ik weet dat het moeilijk is met schoonouders, maar probeer je er los van te koppelen

@Ceren: gefeliciteerd met je zwangerschap!

@runner: Tha Bitch! :evil: :evil: :evil: Wat is dat voor een baas? Ziek is ziek, ze baalt gewoon dat ze geen dag vrij kan. Dikke vette pech voor haar. Alles wel goed verder?

@Nikki: meid, ik denk zeker aan je. Ik hoop da als ik morgenochtend mijn pc aan zet dat we enorm goed nieuws krijgen. Ik denk echt dat je zwanger bent! Succes met testen morgen, en laat het ons snel weten.

@Djezelf: wooooooooooooowwwwwie, je bent al weer 5 weken. Hoe is het met je, voel je je al lekker zwanger?

@shaula: fijn dat je weekendje zo leuk was! ik hoop dat het positieve verschijnselen voor je zijn. Nog een weekje he, dan kan je lekker testen

@veertje: hoe is het met jou?of was jij ook ff op vakantie? Ik weet het ff niet meer

@justfem: WHERE ARE YOU :cry: Nee ff serieus, voel je je alweer wat beter? hope so

@appeltje: jeetje meid wat een kennis allemaal, waar zo'n forum al niet goed voor is

@de rest die ik vergeet: sorry :oops:

Ik heb weer eens een enorm drukke dag achter de rug, morgen heb ik weer drie afspraken :( Ik had nog zo met mezelf afgesproken dat ik het deze week rustig aan zou doen. Ik ben ook nog eens jarig zaterdag, dus druk druk druk, maar ik ga echt wel veel hier zijn hoor. Ik zit ook weer in de klusfase.......ach dat is ook niet zo'n ramp ;)
    Nou ik ga lekker slapen, tot morgen

4. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Zo, even snel een berichtje zo vroeg in de morgen...

NikkiF, heeeeeeel veel succes vandaag en als ik terug kom verwacht ik een "zwangerbanner" bij je!

5. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Ceren, gefeliciteerd! Kom je bij ons clubje nu ook meekletsen? Zwanger van de 2e...

En over hoelang je zwanger bent. Misschien even een cb digitaal doen, die nieuwe?

6. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    nikki: vertel, vertel.......

7. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    NikkiF: En En En ?

@ceren: he super joh! gefeliciteerd hoor!

@marieke81: nou ben alweer 5 weken en 2 dagen hoor [-X
    (voor mijn gevoel schiet het nog niet echt op...
    moet nog 4 weken wachten voor de echo....
    en het begint nu alweer..
    de spanning van zit het wel goed!)

@runner: dat is wel erg vreemd hoor, als je kind erg ziek is moet je volgens mij gewoon zorgverlof krijgen.
    Is bij ons ook zo.. (tja er zijn er een paar die hier wel 'erg' veel gebruik van maken)

@nikkiF: en en en ?
    (of had ik dat al gevraagd? )

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hoi meiden

hier zware nacht aangezien beroerd ben het bruin bloed is over

heb besloten af te wachte wat notaris weet en daarvan me beslissing afhangt
    verder had ie blijkbaar ze ouders gebeld en gezegd da hy zelf keuze maakt.en ze nicht had ook nog gebeld naar hun
    en mannetje zegt da alles goed beschreven wort

verder heb nog geen contract binne dus jah of werk heb ?
    ?

ceren gefeliciteerd

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @ceren: gefeliciteerd zeg!

@nikki: kom op laat ons nou niet in spanning!

@wenneke: ja heel goed dat je even afwacht..

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nikki, waar ben je?!?

Ceren, gefeliciteerd!

Djezelf, Ruben is aardig opgeknapt.
    Heb het zelf aardig te pakken nu...

Marieke, veel klusplezier! :)

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nou ben echt ziek

al hele morge bloedsmaak en waarvan ? en hoesten steeds erger krijg nu byna geen lucht meer en me eten is er ook alweer uit bel dokter ja zijn naar een scholing alleen een speodnummer heb da gebeld en kan om 3uur erheen

zit me ook niet mee

12. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @nikki: je laat ons wel in spanning hoor......

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @wenneke: beterschap meid!

ik kon het niet laten om een mat care ultra test te doen die je dus 6 dagen van te voren kan doen.. ik zit nu 5 of 6 dagen voor NOD.. nou zag ik eerst niks maar iets later wel..

heb geprobeerd foto te maken en het is redelijk gelukt hoewel het nog moeilijk te zien is..

ondanks dat ik vrees dat het een vals lijntje is, vind ik het stiekem toch wel spannend :p

14. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @missflower: jeetje wat spannend, nou hoeveel tijd verscheen het streepje dan? en is het een roze streepje?
    Ik denk dat je wel gewoon zwanger bent, hihi

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou weet het niet precies maar ik las net dat ik het binnen 15 min moest aflezen anders was het niet meer geldig en daar zat ik zeker weten voor.. want eerst keek ik gelijk en zag ik niks en daarna pakte ik een broodje en keek weer en zag ik wel wat..

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja hij is zeer licht roze.. vandaar dat ik het schermpje er af heb gehaald dan zie ik het beter haha

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    das een goed teken, jeetje wat spannend! Weet je al wanneer je weer gaat testen? die van de KV zijn ook erg gevoelig, dus misschien kan je over twee dagen nog eens een testje wagen ;)

18. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja ik kijk wel even, als ze me te hard roepen dan doe ik er één haha

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Spannend!

20. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik zie een licht lijntje, hopelijk wordt die nog donkerder. Spannend!

Hier weinig actie. Ik zit nu rond de ovulatie, maar we hebben weinig aan fysieke inspanning gedaan. Eerst had ik de griep en nu mijn man. Het zou misschien nog wel kunnen, maar dan moet het van 1 keertje zijn. Die kans is wel klein natuurlijk. Even kijken of hij vanavond nog te porren is. Anders is het helaas pindakaas, volgende maand een nieuwe kans.

Deel Deze Pagina