miss flower succes hier weer zelfde virus als in december heb nu dubbele dosis codeine als toen en griep erbij dus ga me bed in morge gaat niels naar schoonmoeder en s middsg kdv kan niet op me benen staan en dan voor een ondernemend mannetje zorge red ik niet helaas hoop dat vrydag beter ben aangezien ik vrydag me trouwjurk moet laten afspelde fijne dag
@Wenneke, beterschap @MissFlower, hij is wel licht, maar het IS een streepje. Spannend! @ceren, gefeliciteerd! @NikkiF, waar ben je nou?
Hallo meiden ! Had vanochtend willen testen ... deed de clear-blue digitaal het niet ! Wij enorm balen ! Ik heb na mijn werk nieuwe gehaald en wacht nu braaf op manlief met testen ... en ondertussen word ik gek dat hij er nog niet is ! Ik hoop dat ik dadelijk goed nieuws kan brengen ! Bedankt dat jullie zo aan mij denken ! Veel liefs, Nikki F
Hallo dames, Hij was om 19.00 thuis, toen hebben we meteen getest. Ik had ochtendurine in de ijskast laten staan (Aniek had dat ook zo gedaan) Ik teste helaas "niet zwanger". Dat was wel een behoorlijke tegenvaller, dus ik heb het even van me af "gezongen". Ik ben nog steeds niet ongi, dus wat dat betreft is er wel nog hoop, en volgens de calculator op het forum kan ik pas morgen testen. Ook dat biedt een beetje hoop. Ik had twee testen gekocht, dus morgenvroeg testen we nog eens. Is het dan weer niet, dan kan ik nog nieuwe testen kopen in Maastricht na mijn zangles morgenmiddag ... Blijf maar duimen ! @MissFlower, ik hoop voor je dat het raak is ! Groetjes, Nikki F
he balen meid. maar mijn eerste gedachten waren wel dat het mischien wel eens niet zwanger kon aangeven want ze zijn niet super gevoelig he.. ik denk namelijk dat je wel zwanger bent dus ik blijf duimen
Nikki, gatver dat is ff een tegenvaller! Maar wat je zegt je bent nog niet ongi, dus......... Hopelijk morgenochtend beter, succes weer met testen. Ik denk aan je en ik ga voor je duimen.
Nikki, jammer meid maar het is nog niet helemaal voorbij deze maand... nog geen bloed! MissFlower, met m'n zwangerschap gaat alles z'n gangetje.. begin al stiekem een beetje af te tellen ... Zag toch echt een streep hoor! Ik heb er een goed gevoel bij! Maar ik wacht even met je feliciteren! Wenneke, beterschap!
Nikki, balen zeg dat hij niet zwanger aangaf. Mijn duimen blijven draaien totdat het woordje 'niet' van die test is afgeflikkerd!
@nikkiF: nee hoor dat accepteren we niet hier. Morgen gewoon nog eens testen en dan dus wel positief!
@funny: gaat wel snel of niet? alles zo''n beetje klaar? met de naam en kamer? en over die test, tja wil het erg graag geloven maar ik weet het niet...
Dank jullie wel meiden ! Ik vind jullie steun super ! Ik zal jullie morgen sneller op de hoogte proberen te brengen van de stand van zaken ! Veel liefs, Nikki F