wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Welkom thuis Pim! Spannend hoor... :smile:

Ben vanavond wederom weer alleen thuis (manlief is aan het werk). Vind het niet zo heel erg.. ga zo lekker nog even TV kijken in bed.

Ben deze maand begonnen met ovulatiestesten. Wie kan mij vertellen tot hoe lang je deze moet doen? Heb afgelopen wk 3 positieve testen gehad en gisteren weer een negatieve. Kan ik nu stoppen (voor deze maand)?

Krijg vanaf 14 april een vast contract bij m'n werkgever! Jippie!

Fijn weekend allemaal!

2. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Funny, je kunt volgens mij stoppen hoor. Je hebt je LH piek opgespoord.

Pim

3. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    @ Wilemien, leuk dat we gelijk lopen. Ik weet alleen niet meer hoe mijn cyclus in elkaar zit.
    Ben van de langste uitgegaan. We zullen zien. Het is idd erg spannend elke keer.

@ Pim, Fijn dat je het lekker heb gehad op vakantie.
    Even niet met zwanger worden bezig zijn.
    Heb je al een gevoel dat het raak is.?
    Spannend, ik duim voor je.

@ funny, je kan gewoon stoppen nu. Je hebt idd je ei al opgespoord.
    Bij de eerste positieve test ben ik altijd al gestopt.

Even heel iets anders, ik heb via hyves mn ex vriendje van een jaar of 14 geleden opgezocht.
    Stuurt ie me een berichtje dat ie homo is. :confused:
    Lekker dan.!
    Moest het even kwijt.!

Prettig weekend allemaal.!

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    He meiden,

Na dit weekend gaan we weer hard aan de slag. Vorige cyclus hadden we de twee dagen voor mijn eisprong geklust, maar dat is dus niet voldoende geweest. De dag van mijn eisprong was ik ziek en de dag erna had ik hoge koorst, dus dat heeft ook niet meegeholpen. Nu gaan we dus even wat vaker klussen (wat vervelend :)) en hopelijk met resultaat.

Victoria, ik heb tijdens mijn zwangerschap elke dag visoliecapsules geslikt en Pete was in mijn buik al een drukke baby. Nu nog steeds, in zijn box hoor je vaak hard gebonk, dan is hij met zijn benen op de bodem aan het stampen, haha.

Nala, bedankt voor de tip voor die banner! Waarom dat koekiemonster het niet doet? Als je de banner gemaakt hebt, komt het dan wel in beeld op de voorbeeldpagina?

Pim, welkom terug! En spannend de komende dagen.

Joki, dat is ook geen fijn nieuws om te horen! Gelukkig is het inmiddels je ex en hoorde je het niet toen je nog met hem ging, dat lijkt me nog erger. Ik heb ook eens het profiel van een ex opgespoord, maar een berichtje sturen?

Groetjes Saskia

5. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Saskia, gelukkig is het al heel wat jaren geleden toen ik met hem ging.
    Het lijkt me inderdaad nog erger als je het hoort als je nog samen bent.
    Ik vind het wel leuk om mensen van vroeger weer eens te spreken via hyves.
    Succes komende week met klussen.!

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ben vanochtend ongesteld geworden.... :cry:. Ga nu de zesde ronde in. Pffff. Hoe kan ik de vorige keer in vijf maanden tijd 2x zwanger zijn geworden en nu niet? Begin er aan te twijfelen. Totaal niet terecht, maar de gedachte dat het niet zal lukken komt wel in me op.

Boehoe geen kindje meer in 2008..............

Ga m'n banner maar eens aanpassen.

Pim

7. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Jeetje Pim, echt balen zeg.!
    Kan me goed voorstellen dat je die gedachte hebt.
    Probeer positief te blijven, al is het makkelijker gezegd.!
    Hopelijk begin 2009 een mooi kindje voor jou.!

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Vandaag weer ff een baaldag. Dat is morgen wel weer over. Het gekke is wel dat ik pijn aan m'n borsten heb. Dat heb ik normaal echt nooit alhoewel je wel hoort dat je dat ook bij je menstruatie kunt hebben.

Pim

9. Joki

Joki Bekend lid

5 nov 2007
    978
    0
    0
    Sterkte vandaag.!

10. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    he balen zeg Pim. ik kom hier nog geregeld om te kijken hoe het met jullie gaat. jammer dat het nog niet raak is. maar laat de moed niet zakken. het komt echt goed. op naar de lente. nieuwe passie en een kindje maken! en je weet het: iedere ronde heb je kans he. vertrouwen houden hoor.

en voor alle anderen ook: heel veel succes en ik duim voor jullie.

11. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Gisterenavond had ik een zeurende buikpijn en de afgelopen dagen ben ik nog steeds af en toe misselijk. Nu heb ik dit soort klachtjes ook wel als mijn eisprong eraan gaat komen, dus misschien dat ik nu een korte cyclus ga hebben? We zijn voor de zekerheid al aan de klus gegaan, voor het geval mijn eisprong vroeg gaat komen.

Pim, jammer dat je ongesteld bent geworden! Ik kan me voorstellen dat je even de moed bent verloren, maar een nieuwe ronde geeft nieuwe kansen! Wist je dat 70% van alle vrouwen binnen een half jaar zwanger zijn? En 80% binnen een jaar, dus grote kans dat het binnenkort raak is bij jou!

Groetjes Saskia

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik weet dat het ook best gaat goedkomen hoor. Baal gewoon ff.

Emme slaapt nu en ik ga ees even uitgebreid badderen. Knap je altijd van op he.

Pim

13. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Hè Pim, wat ontzettend balen meid.
    Je hebt absoluut recht op een flinke baal-dag.

Maar de volgende rond weer alle kansen hoor!
    Begin 2009 is ook heel mooi om een kindje te krijgen :)

Sterkte met je baaldag, en voor straks weer heel
    veel succes met klussen en wachten!
    Ik duim voor je mee!

Veel liefs,

14. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    He Pim, balen meid! Hoop dat het badderen geholpen heeft om je beter te voelen. Volgende ronde weer een nieuwe kans. Kop op!

15. veertje

veertje Fanatiek lid

Heey meiden.

Hier gaat eigenlijk alles zijn gangetje, ben vandaag erg druk met inpakken want we gaan weer een weekje weg :D
    Ik spreek jullie allemaal over een week weer.
    Voor de gene die moeten klussen deze week veel plezier en voor de gene die ongesteld moeten worden ik duim :D

16. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hallo allemaal,

Ik heb alles even nagelezen van de afgelopen dagen. Was erg druk met mijn gezondheid bezig. Ik ben donderdga getest op B12 te kort. Dinsdag krijg ik de uitslag.

Voor de zwangere onder ons HOERA!

Voor diegene die de rode duivels tegen zijn gekomen. BALEN.

En voor diegene op het wachtbankje succes met wachten.

En voor diegene die bijna bij hun NOD zijn. IK DUIM VOOR GOED NIEUWS.

Vanaf nu zou ik weer wat vaker actief zijn.
    Groetjes Gaby

17. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Hallo meiden,

@joki, mijn allereerste vriendje (was ik 9 en had samen met m'n vriendin en hem 'verkering') is ook homo... haha, na ons hield hij het meteen voor gezien!

@pim, de eerste 2 dg van je ongesteldheid zijn het ergste en dan begin je 'gewoon' weer van voor af aan... bij ons ook 2x binnen een mnd en nu alweer in ronde 7. tja, je haalt je toch van alles in je hoofd (al ben ik nu iets rustiger..)

@dorito, hoe is het met je? Voel je je goed? Hoe ver ben je nu?

@veertje, fijne vakantie! Zitten we nog gelijk qua cyclus? Volgende week voor jou ook spannend?

M'n man is ziek... :( gelukkig heb ik m'n ei al gehad. Krijgt hij ff rust..

Liefs Vanes

18. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn hoor al jullie reacties. Hier kun je toch even je ei kwijt. Heb eigenlijk nog een heerlijke dag gehad. Het was supermooi weer. Lekker in de tuin gerommeld, even naar Intratuin geweest om wat planten te halen en heb mezelf getrakteerd op twee mooie windlichten voor op de tuintafel (troostaankoop haha!). Emme heeft zich goed vermaakt in de zandbak... ze zat echt van top tot teen onder het zand!

Pim

19. veertje

veertje Fanatiek lid

@funny, als ik van een cycles van 34 dagen uitga dan moet ik het geloof ik over 13 dagen worden dus we lopen niet helemaal gelijk meer.

Nou heb net de laatste spulletjes ingepakt dus we gaan er zo vandoor :D

20. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @pim: balen hoor. Ik snap hoe je je voelt. Het gaat wel lukken. Dat denk ik bij mezelf ook nog steeds. Wilde ook graag een kindje in 2008 en dit is de laatste ronde waarin dit zou kunnen lukken.

@sassie: Ik hoop dat ik nog bij die 80% zit die binnen een jaar zwanger zijn. Maar dan moet het snel raak zijn. Ik geloof dat 90% binnen 2 jaar zwanger is.

Mijn leven wordt een beetje beheerst door het zwanger worden. Wil het echt zo graag en snap niet waarom het niet lukt. Als het deze ronde niets wordt, ga ik naar de huisarts.
    Had deze ronde een laat ei, pas op dag 18 een positieve ovulatietest. Dus heb 17 april mijn NOD. Dus dat wordt nog ff wachten.

2 jaar geleden had ik in deze maand een positieve test. Hoop maar dat het nu weer gaat lukken.

Deel Deze Pagina