Senna, wat lees ik nu? Gaan jullie er weer voor? Wat leuk zeg! Mogen de andere juni-2007-mama's dit ook weten?
Shaula, dat klinkt zielig zeg! Heeft ze veel last van? Vaak een oorontsteking gehad dat ze nu die buisjes heeft? Missflower, hoeveel testen heb je nu nog over? Ruub en Roon zijn weer saampies de deur uit. Nu naar een vriend van ons die de sleutel van zijn huis heeft gekregen. Heerlijk zo even helemaal niets!
@missflower: ik denk echt dat je gewoon zwanger bent Heb je verder nog symptonen, of voel je verder weinig. @nikki: WAAAAAARRR BENNNN JE NOUUUUUOUUUUUOOUUUU?
heb nu omeprazol ofzo iets en me eten is binne gebleven hoop dat betere kant op gaat dan kan vrijdag me jurk passen
@wenneke: ik hoop het voor je! @marieke: niet echt..heb vandaag wel opgeblazen buik met steken en last van me linker tepel haha... maar heb vrij snel opgeblazen buik door me darmen alleen heb nu wel steekjes erbij.. maar goed nu voel je altijd van alles
Hallo meiden, Vanochtend heb ik vol goede moed een test gedaan, en die gaf meteen negatief aan. Ik ging douchen en nog voordat ik klaar was met douchen zag ik dat mijn menstruatie was begonnen. Bah, ik baalde echt enorm. Maar ik had het eerlijk gezegd wel verwacht na de negatieve test van gisteren. Balend ben ik gaan werken. Vanmiddag Thijs naar mijn schoonouders gebracht want ik had zangles. Die had ik niet beter kunnen plannen, even heerlijk op andere gedachten komen. Het was super, mijn nieuwe zangleraar is super en het gaat heel goed vooruit ! Ik hoop zelfs dat ik over een paar jaartjes mijn baan als juf kan inruilen voor een baan als zangeres. Na de les even lekker gaan shoppen in Maastricht. Bij DIDI was twee halen een betalen, dus ik toch twee vesten (die ik ook nog lang kan dragen als ik zwanger mocht worden ...) en twee topjes, bij elkaar voor maar 35 euro (terwijl het eigenlijk 180 euro koste samen !) Daarna heb ik samen met de kleine man bij mijn schoonouders gegeten, want mijn man had cursus en was laat thuis en had al gegeten. Nu zijn we allemaal thuis, kunnen we even uitpuffen van een drukke dag ... Morgen ga ik wel even naar de huisarts, ik wil hem vragen hoe dat nou allemaal kan, dat ik me zo enrom zwanger voel en dat het dan toch niet zo is. Ben benieuwd of hij een antwoord heeft. En wat betreft de ongi, echt balen, maar deze cyclus was mooi, met eisprong en alles, en netjes 14 dagen na de eisprong. Dan weten we weer wat meer voor deze nieuwe maand ... nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen ! Veel liefs, Nikki F
wel balen nikki maar knap dat je er zo goed mee om gaat.. ik zal ook flink gaan balen maar ja het is niet anders soms..
Hoi Nikki F, wat ontzettend balen dat je ongesteldheid is doorgekomen! En ik ben wel benieuwd wat je huisarts zegt, het lijkt mij erg frustrerend. En ga je ook meedoen aan idols? MissFlower, wat spannend zeg, klinkt positief. Ik ga meeduimen morgen! Runner, geniet je lekker van de rust? Ik heb toen besloten om een spiraaltje te laten plaatsen omdat ik af en toe wel zelf een eisprong heb, ik denk niet vaak maar voor het geval dat. Dit was de meest handige anti conceptie aangezien ik een jaar borstvoeding gegeven heb (condooms vind ik niet echt handig). Ik dacht ook dat het langer zou duren voordat wij zouden besluiten om voor een tweede te gaan. Marlieke, jij ook hier, leuk allemaal oude bekenden, ja natuurlijk mogen de andere meiden het ook weten. Af en toe lees ik nog steeds met de juni mama`s mee, maar vaak wist ik gewoon niks om te schrijven, stom he? Enne, nog gefeliciteerd he, leuk hoor! Shaula, hoe gaat het met je dochter, heeft ze veel pijn? Wenneke, is je eten nog steeds binnengebleven? Vandaag heb ik lekker bij de prenatal geshopt, en met een schuin oog gekeken naar de kleine baby maatjes en de zwangerschapskleding haha, ik kan daar zo lekker over dromen. Geduld is een schone zaak...... Verder heeft Marin vandaag al de hele dag diaree, ik heb haar drie keer omgekleed en twee keer gebadderd . Ze is opzich wel actief maar erg kort van stof! Ach ja, lekker op tijd naar bed gegaan! Kus Senna
@nikki: idd wel balen, maar wat je zegt je hebt een goede cyclus gehad. Hopelijk is hij volgende keer net zo strak. Toch vanaf hier een dikke knuffel , en dan gaan we er samen weer voor in de volgende ronde @missflower: Nou ik duim echt voor je. Ik ben morgen lekker vrij, dus kan veel achter de pc zitten om je te feliciteren. Blijf je nog wel gezellie meekletsen dan, anders wordt het helemaal zo stil hier Vamavond komen nog gezellie ff de buurtjes een bakkie doen, die gaan morgen op wintersport. Verder heb ik echt een enorme k*tdag op mijn werk gehad. Er was iets met een patient, en dat was gewoon niet helemaal top. ik moet het snel maar weer vergeten, maar soms denk ik echt waarom doe ik dit werk Mou meisjes tot later ( moet trouwens oon nog aan de klus vanavond, vanaf nu om de dag haha )
Hoi Marieke, Wat balen dat je zo`n rotdag heb gehad op je werk, soms lukt dat ook niet om dit los te laten. Wat voor werk doe je eigenlijk? Veel plezier vanavond haha. Groetjes Senna
Nikki, ben benieuwd wat de ha morgen zegt. Wat kan je lijf je voor de gek houden he?! Didi heeft zeker ook een hoop goed gemaakt. Marieke, mag jij op de plantjes van de buren passen? Balen dat het zo'n rottdag hebt gehad op je werk. Kun jij dat altijd snel van je afzetten? Veel plezier vanavond! Senna, aha vandaar. Wie kwam er als 1e mee bij jullie dat jullie oor een 2e gaan? Hoop echt voor je dat je snel een mooie regelmatige cyclus krijgt. Of gewoon in 1 keer zwanger. Dat zou nog mooier zijn! Wij hebben vorige week bij de babydump een nieuwe buggy gehaald voor Ruben. Stiekem ook een pakje gekocht. Het was dat ie 6,95 was anders had ik ws minder moeite gehad om hem te laten hangen. Mijn vriend ging er trouwens niet eens op in toen ik dat aan hem gaf om af te rekenen... Missflower, hopelijk mag jij ons morgen ook gaan verlaten! Is niet persoonlijk bedoeld hoor. Ruben gaat steeds meer woordjes zeggen. Zo komisch! Moet ze echt een keertje op gaan schrijven, je vergeet dit zo snel he!
@marieke: wil je niet tegen me praten alsof ik zwanger ben hahaha en wbt je werk.. ik weet niet wat je doet maar idd sommige dingen neem je mee naar huis.. ik werk met ouderen en je weet dat er af en toe mensen overlijden en dat is nooit leuk @runner: ja leuk he al die woordjes.. die van mij zei vandaag aan tafel mij na met: toppie en dat dat vingertje omhoog hahaha @senna: och wat vervelend die diarree, hopelijk is ze gauw de oude Het ene moment denk ik: ja ik ben vast zwanger en dan gelijk weer: heus niet, gewoon weer valse lijntjes... Mijn tussen-mijn-oren-klachtjes zijn: gevoelige tepels rommelige buik (krampjes/opgezette darmen/steekjes) opzich niet bijzonder voor mij hoor vaker nodig moeten plassen urine ruikt erg sterk en is donkerder van kleur Dit kunnen ook klachten van ongi zijn dus tja Ik doe morgen vroeg een dipstickje en als die donkerder van kleur is dan ga ik een digitale test doen Ik ga ook mijn bedje in want gisternacht heb ik niet zo best kunnen slapen door me kleine meid. Weltrusten allemaal en jullie horen wel hoe het is gegaan..
Hallo ! @ Marieke, bedankt voor je steun ! Wat vervelend dat je een rot dag had op je werk. De vraag "Waarom doe ik dit eigenlijk" vraag ik mij ook wel eens af ... Ik hoop heel erg dat we deze nieuwe ronde samen zwanger zullen worden ! Gebruik jij nu ook ovulatietesten ? Ik heb er nog 11 liggen, dus ga ze deze maand toch weer gebruiken denk ik ... @ MissFlower, ik weet zeker dat jij goed nieuws zal krijgen ! Ik zal voor je duimen ! Het is je gegund meid ! @ Runner, ik hoop dat de HA een antwoord heeft. Ik denk zelf dat ik wellicht nog iets van buikgriepvirus heb gehad, maar goed, ik hoefde niet te spugen, dus dat is ook weer raar. Eens afwachten wat hij zegt ! En ja DIDI is erg vooruit gegaan, eerst kon ik er niet slagen, maar nu elke keer weer ! Ze hebben nu ook kleinere maten broeken (ik heb 34), eerst pasten die mij nooit, nu wel. Even shoppen deed in elk geval goed. @ Senna, welkom hier ! Ik hoop dat je snel zwanger zult zijn ! Idols is niet mijn genre muziek, ik zing klassiek ! Mijn nieuwe zangleraar (verbonden aan het conservatorium van Maastricht) zegt dat ik een goede kans kan maken bij Opera Zuid, in elk geval in het koor. Dat lijkt me ook super om te doen, maar nu met kleine kinderen is dat moeilijk te combineren, wellicht als Thijs en een eventueel nummertje 2 naar school gaan en mamma wat meer tijd heeft ... nu maar hard bklijven oefenen ! Tot snel dames, ik blijf toch posten, misschien even rustig aan, maar het is veel te gezellig hier om het niet te doen ! Groetjes, Nikki F
@Senna: ik ben operatieassistente, dus er gebeuren nogal eens nare dingen. Maar meestal is het ook erg leuk hoor Succes met het verwijderen van je spiraal morgen, hoop dat het een beetje meevalt. Nou vanaf morgen kan je er helemaal voor gaan @Runner: Nee, niet de plantjes maar de buuf komt net met haar vissenkom aanzetten.Ik zet hem wel boven neer, want zaterdag ben ik jarig en ik weet niet of die beesten dat gaan overleven Je moet zeker ff die woordjes van Ruben opschrijven, is echt leuk om terug te lezen. Mijn moeder heeft het ook gedaan. @missflower: ahha; jij dus ook in de zorg. Het is idd vaak wel zwaar, maar geeft ook wel weer voldoening. Zie wel weer tegen de zware dagen op als ik straks weer zwanger ben. Meis, heel veel succes met testen morgen. Ik denk aan je, en ik kom wel 100 keer het forum checken @nikki: nee, ik gebruik ze nu niet. Ik heb er nog drie liggen. Ik heb de afgelopen twee keer heel duidelijk mijn eisprong gevoelt, dus als ik voel dat het ongeveer zover is dan maak ik de laatste drie wel op. Mocht het deze ronde niet lukken, bestel ik ze wel weer. Wel fijn trouwens dat je zo'n uitlaatklep hebt, lijkt me ook heerlijk om goed te kunnen zingen @all: slaap lekker Ik heb nog ff een wijntje ingeschonken, was ik echt ff aan toe. drink normaal noooit doordeweeks maar vandaag heb ik het ff verdiend Nou tot morgen
NikkiF, dikke knuffel voor jou meid! En ik duim voor een nieuw aankomend talent... (dubbelop) Senna, ben je ook al op de hoogte van 'ons' andere forum? Daar zijn we verder gegaan met de andere juni-mama's! Ik ga ze in iig het nieuws vertellen. En nu maar hopen dat het snel nog mooier nieuws gaat worden...
Ja, het is half 12 geweest........... Nu maar even afwachten........ Het spriraaltje is eruit, een fluitje van een cent, ik voelde er bijna helemaal niks van, geen bloed dus super! Ik heb met de huisarts afgesproken dat we het twee maanden de tijd geven om te kijken of dat er een cyclus ontstaat anders hoef ik alleen te bellen en dan krijg ik een doorverwijzing voor de gyn. Kus Senna