wie gaat er nog meer voor een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door trotsemama27, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hoihoi,

@Degenen die vroegen naar hoe het met mijn meisje gaat. gelukkig gaat het redelijk goed. Ze heeft wel wat last van dr oortjes en ze wil niks warms eten en ze sliep vannacht niet zo goed. Maar ze is verder erg vrolijk gelukkig en heeft vanochtend wel lekker geslapen tot 9.45 uur! :oops:

@MissFlower, waar ben je nou?

@Senna, blij dat het gebeurd? Nu kunnen jullie er echt voor gaan! Veel plezier en we hopen met je mee op een normale cyclus!

@NikkiF, balen meid! Ik zal extra voor je duimen in de volgende ronde! :D

@Marieke, balen zo'n dag! Ik had ook wel van die dagen toen ik nog in de zorg werkte. Is niet altijd leuk. Maar gelukkig meestal wel!

@Runner, hahaha dat je al een pakje heb gekocht! Ik moet mezelf ook steeds inhouden hoor! Als ik dan bij de prenatal of h&m die ieniemienie pakjes zie....smelt...dan wil ik ze allemaal wel al kopen hihi.

Zo, vandaag nog even lekker een dagje thuis met die kleine. Morgen helaas wel werken.Ik ga zometeen de online nationale IQ-test maar eens doen. Doe ik elk jaar haha. Ben benieuwd wat er deze keer weer uitkomt! :)

2. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Ze laat ons wel lang in spanning hoor

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    dag dames,

ben niks veel wijzer.. eigenlijk zelfde uitslag dus denk niet dat ik zwanger ben! ik heb de urine wel bewaard dus mischien kruidvat testje kopen? weet namelijk dat ik bij de eerste 2 dagen voor nod met matcare heel lichtjes positief testte dus wie weet toch niet genoeg hcg voor deze test en zijn het indrooglijntjes? ik weet het niet.. weet wel dat ik gek word haha

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    blijft dus spannend missflower....

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    met welke heb je nu getest dan? Ik weet dat de ultra test bij 10 al een licht streepje geeft en de van de kv v anaf 20

6. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    oh sorry lees nu dat ze van matcare zijn. Ik had bij matcare ook een heel licht bijna niet te zien streepje, toen ging ik testen met clearbleu(met dat kruis) en die was overduidelijk positief. Ik ben dus niet zo'n matcare fan. Ik zou idd ff naar het kv gaan en nog een keer testen

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    had eergister met de ultra een lichte streep en nu heb ik gewone diptsick van mat care (waardeloze dingen eigenlijk zo'n gepriel)

maar mijn man komt zo thuis want die moet om 2 uur bij de dokter zijn dus kan die mooi een testje voor me meenemen van de kruidvat... heb de urine overigens niet in de koelkast want dat vind ik zo vies.. is dat erg?

8. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik weet niet of dat het erg is dat de urine niet in de koelkast staat!
    Wel spannend nog, ik ben benieuwd!
    Of misschien een nieuw plasje doen, of heb je al veel gedronken?
    Succes!

Groetjes Senna

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @marieke: oh dat geeft me hoop hihi

@senna: ik twijfel want ochtendurine is wel het beste toch?

10. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @senna: gelukkig viel het mee bij de ha. Nou spannend hoor. Ik hoop dat je een goede cyclus krijgt!

@missflower: heb geen idee od het erg is dat het niet in de koelkast staat, ik vind het ook vies. Ik hoop dat de kv testen zo iets meer duidelijkheid geven. Ik heb straks een vergadering en ik hoop dat ik straks goed nieuws te zien krijg

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou ja mijn man komt zo thuis en dan is ie langs de kruidvat geweest ;)

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

@ all, bedankt voor jullie steun ! Gisteren was echt even k***e, maar nu gaat het wel weer. Bij Thijs was ik in ronde 3 zwanger, wie weet is drie keer nu wel weer scheepsrecht !

@ Runner, ik was bij de huisarts. Ik had een oor helemaal dicht zitten dus dat moest hij uitspuiten en toen heb ik het ook over die misselijkheid gehad. Hij zei dat op dit moment enorm veel buikvirussen heersen, en dat ik dat waarschijnlijk dus ook heb gehad. Hij vroeg me wel tot twee keer toe of ik echt negatief had getest, maar dat was dus echt zo, en ... bloed ... is in dit geval niet goed ...

@ MissFlower, ik hoop heel erg dat de andere test je meer duidelijkheid zal geven meid ! Ik duim nog steeds ! :)

@ Marieke, het zingen is heerlijk. Vooral nu. Ik heb 6 jaar bij een lerares gezongen en eigenlijk de laatste 2 jaren niets nieuws meer geleerd, en nu, bij mijn nieuwe leraar heb ik na 3 lessen zo veel nieuws gehoord, dat motiveert enorm. En als ik dan zing kan ik even daar in op gaan en alles vergeten, dat is inderdaad heerlijk !

Tot snel lieve meiden !

xxx
    Nikki F

13. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @nikki: ik hoop ook dat 3maal scheepsrecht is bij jou! zou mooi zijn en fijn dat het zingen bij jouw een uitlaatklep is!

@all: jemig ben echt zenuwachtig.. snap er niks van! mijn gevoel zegt namelijk dat ik niet zwanger ben maar waarom ben ik dan zo zenuwachtig? mischien juist omdat ik bang ben om negatief te testen? ik weet het niet maar gek word ik er van ](*,)

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Missflower, heb je al opnieuw getest?

Nikki, doet dat uitspuiten zeer?
    Laten we hopen dat het ook dit keer weer in de 3e ronde raak is voor jullie! :)

Shaula, heeft je kleine meis vandaag wel weer redelijk goed gegeten?

Senna, fijn dat het verwijderen van je spiraal meeviel.
    Super ook dat je, mocht je geen eigen cyclus krijgen, snel bij de gyn terrecht kan!

Marieke, jij het gebeuren va gister alweer een plekkie gegeven?

15. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    MissFlower? En? :D

Runner, heb er net weer 1,5 boterham ingekregen dus dat zit gelukkig weer goed :D Alleen de warme dingen wil ze nog niet. Ach, als dat het ergste is :)

16. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou ik weet het niet hoor... ik denk weer iets heel vaaaags te zien maar het zal wel niet dan toch? alhoewel ik niet weet of ik wel uit moet gaan van mijn banner want heb hem 1 dag vooruit gezet omdat ik mijn eisprong 1 dag eerder had... dus mischien toch 4 dagen voor mijn nod nu... ik heb gelijk digitalen besteld want denk dat ik gewoon overal streepjes zie die er niet zijn...

weet niet of het zin heeft om hem aan mijn man te laten zien want had een keer best duidelijk vaag lijntje en hij riep gelijk: nou ik zie niks! en kwamen vrienden en die zagen het beide :rolleyes:

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    missflower spannend zeg meid, en erg hye die verwarring, daarom ging ik meteen voor digitaal...

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Enige jammere van digitale is dat die juist ontzettend gevoelig zijn en je dan pas ws over een dag of 3 posi resultaat kan zien...

Is de streep wel duidelijker dan die van van de week (naar jou idee)?

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou weet je het is een totaal andere test he en ik zit mischien toch nog wel te vroeg ik weet het niet.. ik heb keer eerder deze testen gedaan en zag ik nooit wat...

ik heb een foto in mijn album geplaatst hoewel het lastig vast te leggen is... maar ja als er niks staat staat dan is dat niet zo gek hahahha

20. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    @missflower: lastig he als je van alles voelt en bijna niets ziet op zo'n stomme test!
    Wacht toch nog maar even een paar dagen.
    En dan test je nog een keer.
    Succes hoor!

Deel Deze Pagina