@Missflower: balen dat je nu nog geen duidelijkheid hebt. Ik meen wel vaag wat te zien, maar ik zou over twee dagen gewoon nog een keer testen dan moet hij duidelijker zijn. @runner: ja, hebt het wel een plekje kunnen geven, lief dat je ernaar vraagt @nikki: blij dat je je vandaag weer wat lekkerder voelt, het is natuurlijk nog steeds balen. Maar idd drie maal is scheepsrecht. Moet lukken volgende maand en ik doe lekker met je mee @djezelf: hoe is het met jou?nog geen kwaaltjes? @shaula: wanneer ga jij eigenlijk testen? Hier verder weinig nieuws. Heb een lekker dagje gehad, en zo nog ff snel wat bij de ah halen om te trakteren morgen op mijn werk Nou ik kom later nog wel ff spieken
Hoi Marieke, ja morgen ben je jarig, is altijd weer een hoop geregel (het is maar hoeveel mensen je uitnodigd). Missflower, ik meen ook iets vaags te zien, of wil ik het te graag? Maar ik denk inderdaad ook dat je over een paar dagen nog een keer moet testen, ff spannend nog! Shaula, lekker dat ze weer wat gegeten heeft, warme dingen komen wel weer! Ik ben vanmiddag bij een vriendin op kraamvisite geweest, echt super lief zo`n klein hummeltje. Wel lijkt het mij erg druk twee kinderen, zeker als je bijvoorbeeld borstvoeding geeft, maar dat regelt zich vast vanzelf. Denken jullie hier wel eens over na? Kus Senna
@senna en marieke: fijn dat jullie in elk geval ook iets zien of het ook wat betekend is een tweede... jullie zeggen wel over 2 dagen testen maar krijg morgen mijn clearbleu's binnen en die heeft 3 teststrips dus je kan je wel voorstellen wat ik waarschijnlijk ga doen
MissFlower, ik kan me voorstellen dat je morgen weer een testje gaat doen hoor! Ik ga overmorgen een eerste testje doen, zo een van sensitest. Is daar niks op te zien dan wacht ik gewoon mn NOD af Marieke, alvast gefeliciteerd! Senna, dan gaat het wel echt weer kriebelen he als je zo'n kleine ziet. Volgens mij wordt twee zeker druk. Wat scheelt, ik geef geen borstvoeding! (kan niet)
Ik ben trouwens zaterdag jarig morgen alleen ff trakteren op het werk @missflower: ik zou de verleiding ook niet kunnen weerstaan
@marieke: nee ik ook niet vrees ik ondanks dat de kans best groot is dat ie nega gaat worden... dus zaterdag jarig, ga je het dan ook gelijk vieren?
@missflower: ik ga het idd meteen vieren, zaterdag is een mooie dag. Er komen zo'n dertig man, dus het wordt wel gezellie Ik begrijp dat je denkt dat het nega gaat worden, maar dat streepje moet toch ergens vandaan komen? Ik heb in ieder geval nooit z'n test gehad, bij mij was het dan ook echt helemaal wit
@marieke: ooh klinkt gezellig zeg! ja ik snap je wel maar ja wie weet ben ik wel bevrucht maar zet het niet door ofzo... ik weet het niet.. hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maar het is natuurlijk ook erg onwerkelijk als het dan echt zo ver is..
Missflower, mocht er een volgende keer komen (wat ik denk van niet ) moet je niet meer zo vroeg testen hoor! Je maakt jezelf maar vooral ook ons helemaal onzeker met zo'n vaag streepje. Marieke, wat trakteer je ons morgen? Shaula, mag ik vragen waarom jij geen bv kan geven? Of heb ik weer eens niet op zitten letten? Was jij dat waar het zo'n pijn bij deed? Senna, is het een dochter of een zoon? Lijkt mij idd een drukke periode, maar daar groeien we vanzelf wel in. Hoop dat hier de bv weer gaat lukken. Weet ook al zeker dat die boef van ons gaat lopen schooieren als je net bezig bent met voeden. Vinden we vast wel een oplossing voor, hahaha! Gebeurd niet vaak dat mijn viend late diensten heeft maar das ff flink aanpoen zo in je eentje, hihhhi. Merk zo goed dat hij eigenlijk best veel in huis doet. Nu zelf koken, afwassen, drogen, opruimen, Ruben in bad zoen, aankleden,voorlezen en met een bak thee op de bank hangen. Duurt even maar nu heerlijk de tijd voor mezelf.
Runner, het was een dochter, eerste kindje met een mega bos haar, twee weken oud. Ik hoop zelf ook dat de borstvoeding weer gaat lukken, bij Marin heb ik haar tot op de dag borstvoeding gegeven. Op haar verjaardag duwde ze de borst elke keer weg, heb ongeveer twee weken geprobeerd maar ze was er denk ik helemaal klaar mee. En lekker dat je vriend zo lekker veel in huis doet, dan leer je het weer waarden! Missflower, ik zou mij ook echt niet in kunnen houden als ik drie testen kreeg . Ik hoop het zo voor je. Marieke, zo 30 man is zeker een gezellige club! Shaula, spannend overmorgen testen! Heb je een gevoel? De kleine dame krijgt er een paar kiezen bij (ik zie puntjes), dit draagt niet echt positief bij aan haar humeur (snel huilen, zeuren en het liefst wil ze de hele dag op schoot zitten). Verder slaapt ze erg lang (nu al drie dagen 4 uur geslapen overdag), wel lekker de tijd voor mezelf . Kus Senna
@runner: natuurlijk weet ik dat je helemaal gelijk hebt en neem het me elke keer ook weer voor haha dus de volgende keer (ja die komt) dan moeten jullie me helpen volhouden @senna: dank je wel meid, eigenlijk moet ik de volgende keer helemaal geen testen bestellen iedereen bedankt voor het meeleven hoor.. vind het super lief! [[[[[[groepsknuffel]]]]]]]]
@senna: irritant , die tandjes. Cas is net een jaar en hij heeft er al 9. Er zitten er op dit moment ook weer 2 aan te komen, dus hij is af en toe ook echt te humeurig. Nou ja het hoort erbij,he Wel lekker dat ze zolang slaapt @runner: wat vind je lekker? @shaula: oh spannend, je gaat dus al bijna testen. Wat is je gevoel? @missflower: nou ik hou het morgen weer in de gaten hoor Moet alleen wel werken OOOOOOOOOOOwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ik ben echt moe!Misschien is het verstandig als ik eens vroeg naar bed ga (maar of dat ook echt gaat gebeuren 8) )
@Runner, nee hoor had dat nog niet verteld hier Ik kan geen bv geven omdat ik jaren terug een borstverkleining heb gehad. Ik ben er nu na mn eerste zwangerschap dat het nog voor de helft werkt. Rechts wel, links niet haha. Maar dat is geen doen dus die kleine van mij is gelijk begonnen met de fles. @marieke en Senna, ik heb niet echt een gevoel. Zoals ik al eerder zei, ik ben wel weer heel erg moe. Dat had ik vorige keer ook van tevoren. Maar goed, dit zijn ook wel drukke dagen. En de hoop is ook een beetje dubbel. Ene kant hoop ik heel erg dat het zover is natuurlijk maar aan de andere kant is het ook niet erg als het niet zo is. Wilde eigenlijk eerst een andere baan (had gedacht dat dat veeeeeel sneller zou lukken namelijk). Lukt dat niet dan is het ook niet erg, ik kan hier nog een tijd blijven Dus ik zie wel! Toch is het wel spannend hoor! Maar ik reken nergens op, ik zit pas in ronde 1 Nou dames, ik ga naar bed. Morgen weer vroeg aan de arbeid! Slaap lekker!
Missflower, ik wil je geen valse hoop geven meid...Maar ik had net zo'n vaag streepje toen ik testte met een kruidvat test een paar dagen voor NOD. Op NOD weer getest met een apothekerstest en jawel...hartstikke zwanger! Dus even wachten tot je NOD, net als mij, en dan weer testen meid! Maar je zult zien, die is dan hartstikke positief!
hoi meiden gisteravond flinke koortst gehad en kan byna niet plassen na elf uur belle of blaasontsteking heb verder gaat t nu wel en ga vanmiddag dus ook me jurk af laten spelden wel heb ik mannetje en vriendlief aangestoken dus die zijn ook ziek
Hoi ladies, ik lees nog regelmatig wat mee hier maar ik ben de laatste tijd erg moe en ben al blij als het andere clubje kan bijhouden Maar ik hoop jullie allemaal snel te zien in het zwanger hoekje hoor! Dus zet m op! Laat je niet kisten door negatesten. Vol goede moed aan de klus en voor jullie het weten voelen jullie ook moe, misselijk, beroerd maar oh zo blij
Wenneke, beterschap meid, veel plezier vanmiddag! Missflower, ik ga voor je duimen meid. Shaula, ga je morgenochtend al testen, en ook al zit je in ronde 1, is het toch spannend! Ik merk zelf ook nu de knoop is doorgehakt dat je het liefst gelijk zwanger bent . Vanmidddag moet ik werken tot vanavond acht uur dus daarna ga ik gelijk ff kijken of dat er nog nieuws is. Kus Senna
Hallo ! @ Runner, het uitspuiten viel wel mee. Ik moet dat regelmatig omdat ik een smalle gehoorgang heb die dan vaak verstopt. Echt leuk is het natuurlijk niet, je wordt er een beetje duizelig van. Maar het lucht op als je opeens weer iets kunt horen ! @ Marieke, ik hoop echt dat deze ronde onze ronde zal worden. Het blijft toch elke keer weer spannend zo ! @ Senna, ik denk dat het zeker drukker zal worden met twee kids, maar ook nog veel gezelliger ! Ik wil zeker weer borstvoeding proberen te geven. Ik heb Thijs bijna 19 maanden gevoed, en toen vond ik het goed geweest ! @ MissFlower, ik hoop dat de testen snel binnenkomen en dat je goed nieuws krijgt ! @ All, een collega van mij zei dat de testen van Sensitest (zwangerschapstesten) veruit de beste zijn. Heeft iemand hier ervaring mee ? Mijn zusje is morgen 39 weken zwanger en gisteren is een lichte zwangerschapsvergiftiging geconstateerd. Ze mocht wel gewoon naar huis, maar moet rusten nu. Ze mag ook niet meer thuis bevallen, wat ze wel graag zou willen. Morgen moet ze weer naar het ziekenhuis om alles te laten controleren en is het dan niet in orde dan gaan ze de bevalling waarschijnlijk inleiden. Spannend dus ! Mijn menstruatie is trouwens al weer bijna weg. Raar, want normaal heb ik zeker een week last van bloedverlies. Enig idee hoe dat zo kan ? Groetjes en tot snel ! Nikki F